Jump to content

Pozitia masinii


Recommended Posts

Salut,

 

Detin un BMW e36 1.8i si de ceva vreme am observat ca masina imi sta intr-o parte mai exact in partea dreapta atat fata cat si spatele, tin sa precizez ca am avut un mic incident cu masina si am circulat cu ea cam 2-3 luni fara bieleta anti-ruliu din dreapta dar acum am pus bieleta si la fel nici o schimbare.

Va rog sa ma ajutati cu orice sfat chiar nu stiu de unde sa incep, m-am gandit ca ar putea fi arcurile de pe spate dar ele par in regula, suspensiile de pe fata nu pot fi pentru ca le-am inlocuit recet cu unele sport si la fel masina tot intr-o parte sta( adica si cu cele dinainte statea la fel tot in partea dreapta), sau m-am mai gandit ca se poate sa se fi obosit bara de torsiune din fata(adica sa se fi obisnuit fara bieleta aia si asta sa fie problema).

Deci va rog inca odata sa ma ajutati cu orice sfat.

Multumesc anticipat!

 

Daca e nevoie pun si poze cu masina sa vedeti cam cu sta.

Edited by Clau1702
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

XXL, nu am nici un arc rupt deoarece tocmai ce am schimbat arcurile si suspensiile pe fata, iar cele de pe spate l-am vereficat nu am nici un arc rupt, multumesc oricum pentru coment.

nu ti-e clar ca e montat ceva aiurea daca masina e stramba ?

Link to comment
Share on other sites

Am aici 2 poze, da ce sa zic imi e clar ca se poate sa fie monatat ceva aiurea dar chiar asta vreau sa aflu cam ce ar putea fi si avand in vedere ca masina sta intr-o parte doar de bot tind sa cred ca e bara de stabilizare de aceea v-am cerut si voua parerea poate cineva a patit acelasi lucru sau are cunostinte. in aceasta poza masina sta pe un teren relativ drept si diferenta dintre cele 2 jante la aripi e de 2 degete(masurat asa groso-modo).

 

 

post-66420-0-46203600-1394641279_thumb.jpg

 

 

 

post-66420-0-71537700-1394641287_thumb.jpg

Edited by Clau1702
Link to comment
Share on other sites

flansele de amortizor au fost verificate,arcurie sigur sunt pereche si identice unul cu altul,bieleta montata este identica la lungime cu bieleta din partea opusa,sigur arcul a fost montat bine de catre mecanic sau tu ai facut operatiunea ?

Numai o masina cu arc rupt sau o masina cu 2 arcuri care nu sunt identice ....reuseste performanta asta.

Link to comment
Share on other sites

Gabi: arcurile sunt sport mai exact rosii amortizoarele nu stiu de care sunt dar asta conteaza mai putin, aceste arcuri impreuna cu amortizoarele au fost inainte pe o alta masina si masina statea perfect normal, eu am avut inainte tot asa amortizoare cu arcuri rosi dar putin mai suse si masina la fel statea tot in partea dreapta de aceea am si schimbat arcurile cu amortizoarele pt ca ma gandeam ca asta era problema. De montat au fost montate bine pe masina dar subliniez ca am circulat cu masina cam 2-3 luni fara bieleta anti-ruliu dreapta, deci de aici as trage eu concluzia ca, nu stiu exact probabil s-a deformat bara de stabilizare( sau torsiune nu stiu exact cum ii spune). Deci am avut lipsa bieleta anti-ruliu dreapta si pe stanga o aveam pusa, pana sa imi pun bieleta si pe dreapta m-am gandit ca din cauza ei sta masina asa dar dupa ce am montat-o, masina are aceeasi inclinare, asa ca nu stiu ce sa ii mai fac, maine ii schimb si bara de stabilizare si vad cum se comporta, va anunt maine seara ce si cum.

Daca mai aveti pareri va rog sa ma ajutati, multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salutare asa cum am spus azi am inlocuit bara stabilizatoare de pe masina, am avut norocul sa gasesc o bara de 1.8 is sedan care este mai groasa decat cea de la 1.8 i si dupa cum am sperat masina si-a revenit aproape total( mici diferente adica pe stanga am 6 degete masurat de la aripa pana la geanta iar pe dreapta, partea pe care statea masina am tot 6 degete foarte putin inghesuite) pot sa spun ca in mare am rezolvat problema, acea mica diferenta imi este sa nu fie de la bieleta din partea stanga deoarece am observat ca e cam uzata. Voi ce parere aveti?

 

post-66420-0-58784500-1394743801_thumb.jpg

 

post-66420-0-90705400-1394743808_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salutare asa cum am spus azi am inlocuit bara stabilizatoare de pe masina, am avut norocul sa gasesc o bara de 1.8 is sedan care este mai groasa decat cea de la 1.8 i si dupa cum am sperat masina si-a revenit aproape total( mici diferente adica pe stanga am 6 degete masurat de la aripa pana la geanta iar pe dreapta, partea pe care statea masina am tot 6 degete foarte putin inghesuite) pot sa spun ca in mare am rezolvat problema, acea mica diferenta imi este sa nu fie de la bieleta din partea stanga deoarece am observat ca e cam uzata. Voi ce parere aveti?

 

 

pare dreapta,

cel mai bine ia un boloboc cu o ruleta, pune bolobocul perfect la verticala si pune ruleta lanaga el si masoara ca sa fii sigur, bineinteles pe asfalt perfect drept

imi vine greu sa cred ca era doar de la bara stabilizatoate, de obicei asa ceva apare doar de la arcuri sau de la deformari ale oalelor de la amortizoare rezultate in urma unor accidente

verifica si pe spate arcurile sau oalele, daca ai un arc rupt pe spate ti-o ridica de bot in partea diagonala arcului

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.