Jump to content

injector problema ?


bmwk

Recommended Posts

Buna, de vreo 4 luni de zile am achizitionat un bmw e60 520d din 2006, automat, cu urmatoarea problema: imi oscileaza turometru cand am sub 1600ture, urca si coboara usor, si se simte putin si pe masina accelereaza si decelereaza, merge intrerupt..

Azi la mecanic i-am gasit fisurat un furtun ce merge la carter din cate am inteles, curgea ulei pe-acolo si ieseau gaze, mi l-au comandat si maine il schimb, dar l-au legat cu colier la capete pana maine, ca sa vad daca mai face dar parca nu mai face asa des acum...

La tester mi-a zis baiatu ca un injector are valoarea aprox 1,60 acolo se invartea... restu 0,15 - 0,40 - 0,60 ceva de genu, mi-a zis ca cel cu valoarea mai mare e cauza mersului intrerupt. Ciudat e ca atunci cand am luat masina am facut test tot la ei si mi-au zis de injectoru "problema" dar atunci mi-au spus ca nu e inca mare problema, dar pe viitor sa ma astept si injectoru acum 4 luni avea cam aceeasi valoare, iar acum imi spun ca el e problema.

Vreau sa va intreb daca e chiar prea mare valoarea ca sa fie in parametri normali ? sau el face figuri si ar trebui sa-l rectific/schimb.. Imi cer scuze daca am gresit, dar nu ma pricep prea bine. Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Buna, de vreo 4 luni de zile am achizitionat un bmw e60 520d din 2006, automat, cu urmatoarea problema: imi oscileaza turometru cand am sub 1600ture, urca si coboara usor, si se simte putin si pe masina accelereaza si decelereaza, merge intrerupt..

Azi la mecanic i-am gasit fisurat un furtun ce merge la carter din cate am inteles, curgea ulei pe-acolo si ieseau gaze, mi l-au comandat si maine il schimb, dar l-au legat cu colier la capete pana maine, ca sa vad daca mai face dar parca nu mai face asa des acum...

La tester mi-a zis baiatu ca un injector are valoarea aprox 1,60 acolo se invartea... restu 0,15 - 0,40 - 0,60 ceva de genu, mi-a zis ca cel cu valoarea mai mare e cauza mersului intrerupt. Ciudat e ca atunci cand am luat masina am facut test tot la ei si mi-au zis de injectoru "problema" dar atunci mi-au spus ca nu e inca mare problema, dar pe viitor sa ma astept si injectoru acum 4 luni avea cam aceeasi valoare, iar acum imi spun ca el e problema.

Vreau sa va intreb daca e chiar prea mare valoarea ca sa fie in parametri normali ? sau el face figuri si ar trebui sa-l rectific/schimb.. Imi cer scuze daca am gresit, dar nu ma pricep prea bine. Va multumesc

 

La injectoare din cate stiu, daca valoarea este pana in 1, acestea sunt OK, ce-i peste, e cu semn de intrebare! Daca sunt pe la 4, trebuie neaparat schimbate! In cazul tau incearca sa pui un aditiv de la Liqui Molly parca! Golesti tot recipientul la un plin de motorina si eventual daca ai un drum pe afara sa mergi cu masina mai turata! De asemenea incearca sa pui motorina buna, iti recomand sa mergi doar cu din aceea de-a scumpa, care teoretic ar trebui sa fie mai buna si la injectoare decat cea uzuala! Eu doar din asta pun de cand mi-am luat masina, oricum diferenta este mica fata de cea normala, undeva la 30bani/litru mai scumpa, dar te poate scuti de probleme ulterioare gen injectoare spre ex!

Link to comment
Share on other sites

Mai nou vad ca incepe sa caraie la rece si cu asta. Cred ca au scazut standardele si ei. Ori doar benzinaria asta...

Daca nu vad vreo schimbare, incep sa-mi pun problema daca mai merita sa platesti in plus pentru EVO...

Link to comment
Share on other sites

Gaurile de la un injector au la 75-110 microni depinzand in functie de marca la un diesel euro5/6. Ganditi-va si voi ce se intampla daca acel aditiv "dezbina" impuritatile depuse din motorina de pe conducte si ajunge in varful injectorului. Gaurile au conicitate inversa si singura solutie de a le desfunda ar insemna actionarea cu lichid in sens opus celui de injectie al motorului, dupa demontarea lor bineinteles.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Atunci renunt la aditivi... :) Maine schimb furtunul cu probleme ce merge la filtru de carter din cate am inteles... si sper sa isi revina, zicea mecanicu ca sunt sanse sa scap, pt ca daca trage aer fals pe-acolo trimite informatii eronate la calculator si de-acolo apare mersul intrerupt... sau ceva de genu Edited by bmwk
Link to comment
Share on other sites

Mai nou vad ca incepe sa caraie la rece si cu asta. Cred ca au scazut standardele si ei. Ori doar benzinaria asta...

Daca nu vad vreo schimbare, incep sa-mi pun problema daca mai merita sa platesti in plus pentru EVO...

 

incearca normala de la mol , vezi cum face :))

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat furtunul respectiv, n-am observat inca sa mai oscileze turometru, insa mi-a m-ai gasit ulei pe la ceva furtun de la turbo si trebuie sa schimb o-ringu... sau ceva de genu

Consum si eu motorina ce o mai am, si fac un plin cu MOL EVO

Edited by bmwk
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am postat am iesit cu masina prin oras si mi-a facut la fel, oscila intr-una sub 1600 de ture :( sunt dezamagit tare de tot.. dupa vreo juma de ora am venit acasa si acuma seara am plimbat-o iar si n-a m-ai facut deloc...

M-as duce la reprezentanta dar sunt sigur ca va veni vreunu sa o testeze sa vada cum oscileaza si nu o sa faca atunci... Merita sa duc injectoru ala la rectificat? din cauza lui sa oscileze sau sa mai verific si altceva.. ajutati-ma varog

Link to comment
Share on other sites

Am fost la alt tester, am o bujie arsa de cand am cumparat masina, si mi-a zis mecanicu ca de-aia merge masina intrerupt pentru ca filtru de particule incearca sa isi faca regenerarea si nu reuseste din cauza ca nu merg toate bujiile.

Si cica ar fi normal la masinile cu filtru de particule sa oscileze putin putin.. din cauza ca isi face regenerarea, si in momentu ala masina va si consuma mai mult, va scoate un fum albicios, intepator si mers intrerupt... dar numai pe durata regenerarii

Maine i-o las sa-mi schimbe bujia respectiva si vom vedea dupa aceea

Link to comment
Share on other sites

Am fost la alt tester, am o bujie arsa de cand am cumparat masina, si mi-a zis mecanicu ca de-aia merge masina intrerupt pentru ca filtru de particule incearca sa isi faca regenerarea si nu reuseste din cauza ca nu merg toate bujiile.

Si cica ar fi normal la masinile cu filtru de particule sa oscileze putin putin.. din cauza ca isi face regenerarea, si in momentu ala masina va si consuma mai mult, va scoate un fum albicios, intepator si mers intrerupt... dar numai pe durata regenerarii

Maine i-o las sa-mi schimbe bujia respectiva si vom vedea dupa aceea

trebuie sa schimbi toate bujiile , vor trosni una cate una si nu e bine sa demontezi toata ziua galeria de admisie .

Link to comment
Share on other sites

Am fost la alt tester, am o bujie arsa de cand am cumparat masina, si mi-a zis mecanicu ca de-aia merge masina intrerupt pentru ca filtru de particule incearca sa isi faca regenerarea si nu reuseste din cauza ca nu merg toate bujiile.

Si cica ar fi normal la masinile cu filtru de particule sa oscileze putin putin.. din cauza ca isi face regenerarea, si in momentu ala masina va si consuma mai mult, va scoate un fum albicios, intepator si mers intrerupt... dar numai pe durata regenerarii

Maine i-o las sa-mi schimbe bujia respectiva si vom vedea dupa aceea

Pai frate tu crezi ca ala se regenereaza in fiecare zi?Poate ca are el putin dreptate adica ,daca mergi mai mult in oras si iesi dupa afara e posibil ca injectoarele sa pulverizeze mai mult si scoate putin fum negru pe o perioada foarte scurta pentru regenerare ,dar asta se intampla foarte rar.

App ceva fum scoate?

Eu personal cred ca bujia nu are nici o legatura .

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu n-am observat sa dea fum, nustiu ce sa zic, le iau la rand.

Incerc maine sa schimb toate bujiile sa vad... injectoarele sunt okei, unu are valoare putin mai mare, dar nu e asa rau incat injectoru sa produca mersu intrerupt.

Mi-a zis sa incerc o resoftare, sa mai adaug si ceva cai in plus, posibil prin resoftare sa nu mai faca, daca nici cum nu-i dau de cap prin alte metode

Link to comment
Share on other sites

 

Mi-a zis sa incerc o resoftare, sa mai adaug si ceva cai in plus, posibil prin resoftare sa nu mai faca, daca nici cum nu-i dau de cap prin alte metode

asta e chiar o prostie , masina trebuie sa mearga bine si fara resoftare . Daca bujia nu declansa regenerari ai fi avut o eroare pe DPF , mai exact "regenerari prea dese " adica incearca dar nu poate . Eu am avut eroarea asta si era de la 2 bujii arse care nu permiteau motorului sa ridice temperatura pt gaze . Dar e f bine ca le schimbi , ai grija unde faci asta ca se poate lasa cu balamuc si bujii rupte , recent a fost tamtam pe forum cu o bujie rupta .

Link to comment
Share on other sites

Problema e altcumva, face aproape zilnic asa pt ca ea tot incearca sa faca regenerarea si nu poate din cauza bujiei arse, asa mi-a explicat el si bineinteles ca daca totul e okei la motor isi face regenerare odata la nustiu cat timp, nu zilnic, dar acum probabil tot incearca la un interval de km... Asta mi-a explicat el

 

Am uitat sa mentionez, la el pe tester mi-a dat eroare la filtru de particule, cum ca incearca sa isi faca regenerare si nu poate

 

Sper sa nu investesc o gramada de bani in ea si tot asa sa mearga..

Edited by bmwk
Link to comment
Share on other sites

Problema e altcumva, face aproape zilnic asa pt ca ea tot incearca sa faca regenerarea si nu poate din cauza bujiei arse, asa mi-a explicat el si bineinteles ca daca totul e okei la motor isi face regenerare odata la nustiu cat timp, nu zilnic, dar acum probabil tot incearca la un interval de km... Asta mi-a explicat el

 

Am uitat sa mentionez, la el pe tester mi-a dat eroare la filtru de particule, cum ca incearca sa isi faca regenerare si nu poate

 

Sper sa nu investesc o gramada de bani in ea si tot asa sa mearga..

daca ai avut eroare specifica , primul pas asta este sa verifici bujii si termostate si o iei de acolo . Daca DPF e infundat poate da diverse simptome .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.