Jump to content

injector problema ?


bmwk

Recommended Posts

da acel surub lung care strange clema pe injector.

 

la mine aveam codul acela de compresie plus cod de eroare pe DDE coretcie prea mare pe injectoare (~5-6). dar se simtea numai cand eram in treapta 5 sau 6 si acceleram de la 1900 pana pe la 2200 rpm ..dupa tragea liniar...

Link to comment
Share on other sites

Baga un aditiv in motorina aia, iti dai seama imediat, dar nu cred sa fie de la ea, daca ai avut un mers bun la inceput, ceva nu e in regula tot cu ele, nu te apuca sa mai schimbi alte componente degeaba.Aici e problema cu reconditionarile astea, ca nu stii daca schimba ceva sau doar le curata, calibreaza, nu ai certitudine cat tin, poate cineva care a mai facut cu ceva timp in urma ca ne spuna.
Link to comment
Share on other sites

Intradevar nimic nu e sigur, insa cred ca am ales cea mai "onorabila" situatie sa aleg sa le repar cum a zis cineva mai sus...noi nu ma lipeam de ele nicicum, iar de la dezmembrari...nu avea rost, totusi nu a fost putin si totusi nu a fost mult, numai ca injectoarele nu au fost singura problema. A tinut 2 zile maxim si dupa a luato razna iara, desi nu cred si nu am bagat niciodata asa ceva si am zis ca nu o sa bag...o sa vreau sa consum motorina asta din rezervor zilele astea, bag un duralube sau ceva de la liqui moly si dupa bag de la MOL cum am spus...daca nu le trimit inapoi la zalau sau le las asa. Oricum clar are o legatura cu injectoarele, din moment ce masina a functionat cum trebuie dupa reconditionarea lor si dupa au luato iarasi razna...

 

Sa fie cu noroc! Ne auzim! Multumesc de ajutor!

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Totusi poti sa faci o investigatie mai amanuntita la cineva care stie bine cu interfata, ma gandesc ca probabilitatea sa cada asa repede este mica, sa nu fie ceva pe electronica nu au cum sa o ia razna asa din senin, as cauta si in alta parte, e delicata problema. Edited by calinus68
Link to comment
Share on other sites

m am chinuit si eu cu aceste injectoare Piezo bosch , niste gunoaie . . , treaba cu reconditionare e maaare maaare minciuna , le repara ei cu un chit de reparatie chinezesc dar nu tin deloc . mai mergi o perioada asa pana faci rost de bani si cumparati 4 injectoare bune dupa o masina din dezmembrari sau noi din magazin . Vad ca ai tester , mergi la cel care le vinde le montezi pe masina (nu dureaza mai mult de 10 minute ) . Nu te mai consuma cu variante de mijloc, Bosch nu vinde piese pentru reparatie la acest tip de injector dar au un pret accesibil in magazin , in jur de 1000 ron . Nu cumpara dupa eBuy din Germania reconditionate ! Atentie poti strica masina cu cele reconditionate si anume se poate bloca un injector in mers si pa motor (cunosc multe cazuri ) .
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic, eu le-am luat direct OEM, insa nu le-am strans cu vreo cheie dinamometrica. Tu te referi la surubul ala lung care se baga pe injector si se insurubeaza?

 

Da dar masina mea merge perfect in orice treapta orice turatia dupa 3 minute...nu pot sa zic viteza aici dar iti spun ca in toate treptele merge perfect, doar dimineata la relanti tremura si se zguduie cu mine, acul de la turometru nu prea se misca deloc, dar masina vibreaza destul de tare, simti cum te zguduie, daca incerci sa pleci cu ea atunci imediat cum o pornesti iarasi nu ai treaba..doar pe loc dupa pornire face asa, daca ar fi vreo problema cu strangerea, cu saibele ar fi trebuit sa faca si la cald sau si in mers si etc...de aia am exclus treaba cu montajul lor.

 

 

Multumesc WIN60, motorul toarce frumos...exact cele prezentate de tine mai sus face si al meu ! Oare ce naiba or fi cu ele ?! Sa fie ceva de injectie...pompa de prin rezervor ?! sau ce naiba...ceva nu alimenteaza zic eu cum trebuie la prima pornire..se dezamorseaza ceva zic.. nu stiu !! De ce dupa prima pornire pana stagneaza iar vreo 8 ore nu mai face ?!?

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit si la senzori de temperatura si la filtru motorina...dar clar injectoarele au ceva, ca se regleaza ele la cald e altceva, dar la rece rompaie cateodata si au valori foarte mari + ca tremura masina de fiecare data cum valoarea unor injectoare creste mai mult.

Toarce frumos dar mai am de furca cu filtrul de aer, furtunul de vacum de sus + capacul motor, toate aceste 3 lucruri fac zgomot de le auzi din masina, mai ales la rece...te innebunesc.

 

Luc ia sa incerci 2 lucruri:

-pui contactul fara sa pornesti astepti vreo 5-10 secunde dupa pornesti

-dupa ce pornesti astepti vreo 3-5 secunde si apesi pe acceleratie usor de cateva ori pana la 1500-2000-2500, nu blana doar o ciupi cate putin de 3-5 ori pana la turatiile alea sa-mi zici daca mai ai vreo oscilatie ceva.

 

Nu am apucat sa bag aditivul sa termin motorina, acum ma enerveaza ca de cand am dat jos injectoarele si mi-a curs motorina peste tot miroase ca naiba cand o pornesti si stai langa ea si nu vreau sa o spal la motor ca nu prea sunt de acord cu chestia asta. Chestia e ca intra si in habitaclu...dar na poate se duce peste mai mult timp mirosul.

Link to comment
Share on other sites

Bujiile esti sigur ca functioneaza la tine? Ai schimbat doar releul ptr bujii?

 

Injectoarele tale arata foarte urat, foarte, sa ma mai uit odata...

 

Da st mult prea ruginite, fa un leak test pe instalatia de racire si un test de compresie

 

Sa nu ai fisuri in chiulasa sau garnitura arsa....

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Pai nu am pierderi la antigel deloc.Da am vazut si eu ca sunt ruginite... dar baietii mi-au zis ca nu are nimic ca nu are nici-o treaba cu mersul lor. Daca ar fi asa Boaska zic eu ar fi probleme la orice fel de temperatura a motorului,in special la antigel s-ar vedea desi nu-mi pierde nimic, asa o am de cand am luato in ianuarie anul trecut si nu a pierdut nimic. Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

M-am gandit si la senzori de temperatura si la filtru motorina...dar clar injectoarele au ceva, ca se regleaza ele la cald e altceva, dar la rece rompaie cateodata si au valori foarte mari + ca tremura masina de fiecare data cum valoarea unor injectoare creste mai mult.

Toarce frumos dar mai am de furca cu filtrul de aer, furtunul de vacum de sus + capacul motor, toate aceste 3 lucruri fac zgomot de le auzi din masina, mai ales la rece...te innebunesc.

 

Luc ia sa incerci 2 lucruri:

-pui contactul fara sa pornesti astepti vreo 5-10 secunde dupa pornesti

-dupa ce pornesti astepti vreo 3-5 secunde si apesi pe acceleratie usor de cateva ori pana la 1500-2000-2500, nu blana doar o ciupi cate putin de 3-5 ori pana la turatiile alea sa-mi zici daca mai ai vreo oscilatie ceva.

 

Nu am apucat sa bag aditivul sa termin motorina, acum ma enerveaza ca de cand am dat jos injectoarele si mi-a curs motorina peste tot miroase ca naiba cand o pornesti si stai langa ea si nu vreau sa o spal la motor ca nu prea sunt de acord cu chestia asta. Chestia e ca intra si in habitaclu...dar na poate se duce peste mai mult timp mirosul.

 

 

O sa incerc, te anunt !

Link to comment
Share on other sites

am scris si mai sus , nu m ai bagat in seama . . Onorabila ta alegere se dovedeste a fi gresita . injectoarele tale au intarziere ( documenteaza te sa vezi ce inseamna ) . Valorile din tester nu reflecta neaparat cantitatea de motorina injectata ci si timpul de reglaj al duzei . verifica totusi si releul de bujii pentru ca s a racit ,este posibil sa se balbaie mai mult timp la rece (in cazul in care acesta ar fi defect )
Link to comment
Share on other sites

Releul este schimbat prin luna mai cu unul Bosch (era defect cel vechi), bujiile tot atunci schimbate, totusi treaba cu oscilatia atunci am vazuto eu, dupa revizia de filtre + ulei si bujii si dupa fullul facut, exact a doua zi dupa toate astea am observat o oscilatie, posibil sa fi fost deja si sa nu fi observato iau si asta in calcul.

 

zews...da cred ca asta e cel mai bun simptom de explicat ca anume au intarziere pana sa-si faca mersul lor.

 

Dar in aceasta dimineata frumoasa masina nu a facut nicicum, am pornito fara sa accelerez deloc si fara sa tin contactul pus (ca am uitat), am pornito direct si am asteptat cam 2 minute sa vad daca face cumva si nu a facut...motorina din rezervor e aproape gata, nu am apucat sa fac niciun drum mai lung sa o termin, dar sapt viitoare bag de la mol evo diesel.

Ca idee nu cred ca mai umblu le injectoare deloc...din simplul fapt ca nu mai rezist sa o vad inca o data desfacuta si sa mai astept 5 zile, sper sa fie ok sa numai faca deloc si asta e...Mai bine cautam un injector de la dezmembrari si il inlocuiam cu ala singurul de avea valoare mare, dar atunci chiar ca era loterie...ia injectorul verifica-l nu e bun trimite-l inapoi si etc.

Link to comment
Share on other sites

wns - am avut acum 3 saptamani un injector cu valori 6+. pana sa descopar ca e saiba de foc, am luat din dezmembrari de pe ebay un injector de pe un F30/2013 - 45EUR.

A facut la fel si cu el pana sa iau saiba OEM(cea de dinainte era BOSCH). ca urmare am ramas cred ca ieseai mult mai ieftin si mai ok cu unul din dezmembrari.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
WIN60 - in urma unei constatari la alt service pe baza acestor oscilatii a turometrului la rece, a fost recomandat inlocuirea Galeriei de admisie (posibil sa ai joc la tija actionata de motorasul electric si sa nu si mai faca treaba corect clapetele) Edited by Luc89
Link to comment
Share on other sites

Treaba sta in felul urmator...de cand nu am mai postat aici jur ca nu mi-a mai facut vreo oscilatie masina, am facut drumul de sibiu acum 1-2 sapt si am zis ca se curata injectoarele, dim urmatoarea a tremurat putin masina..turometrul iarasi a oscilat vreo 30 sec, m-am dat batut si dupa de cand a venit frigul numai caraie deloc injectoarele la pornire la primele 2-3 acceleratii, numai oscileaza,numai tremura. Nu stiu ce sa intamplat dar se aude mai bine ca niciodata motorul la rece!Nu am bagat vreun aditiv sau ceva, doar numai bag motorina de la omv-rompetrol, atat am schimbat pe partea de alimentare/aprindere.

 

Nu prea inteleg deloc logica cu frigul...ori e o coincidenta, logic daca atunci cand era cald afara imi pornea prost ma gandeam ca la rece o sa faca ca naiba. Bine e relativa treaba deoarece masina sta in garaj dar oricum a scazut temperatura si acolo.

 

Apropo mai fac ceva de vreo 2 saptamani, pun contactul fara ambreiaj si dupa ce dispar martorii stau vreo 3 secunde si o pornesc, nu stiu daca are treaba, dar ca idee am campanie pe masina(VIN) la "heated fuel filter", ma gandesc sa nu fie ceva si de acolo.Am zis ca ma duc weekend trecut la mhs la craiova da nu am apucat.

 

Service-ul ala aduce a "baraca". Cum sa te puna sa schimbi galeria de admisie pentru ca este "posibil" sa ai joc in tija si de acolo sa faca..Hai sa zicem ca ai joc in tija de actionare la clapete, o schimbi cu una noua si ai la fel oscilatiile...ce faci atunci?La vara vreau sa dau si eu galeria jos sa o curat si daca nu-s ok clapetele pun dopuri la ele si le anulez (mi-a explicat si colegul Kenbobo ca este usoara treaba in principiu).

 

Insa oscilatiile de le-am avut eu agresive atunci 1-2 minute de facea urat de tot la pornire a fost 100% de la injectoare.

EU ti-am explicat ceva, pune testerul ista d pe ea si fa-i smooth running control la prima pornire dimineata si dupa revino cu pareri...discutam atunci:D!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.