Jump to content

injector problema ?


bmwk

Recommended Posts

Eu nu mai am joc la acea tija..pentru ca am depistat acest joc la timp si am eliminat acesta tija cu clapete cu tot ! Si cica tocmai de acolo ar sta problema cu oscilatiile..pentru ca nu`si mai face corect amestecul de aer..gaze etc..si cica tocmai de asta nu este recomandat eliminarea clapetelor la N47..
Link to comment
Share on other sites

Eu ti-am spus ceva....care se face foarte usor, daca pe tester ti-a dat 2+ la rece pe injectoare e clara treaba, daca dupa ce a stat masina o sapt pe loc in ploaie si mi-au ajuns injectoarele de la reconditionat la prima pornire a pornit cu 0.5-0.8 fara sa tremure, fara sa caraie deloc la primele accelerari si inainte sa le trimit 1-2 minute tremura toata masina cu tine, adevarat dupa 2 zile a facut iarasi, nu la fel de agresiv, dar a facut + ca au aratat iarasi valori mari la pornire la rece (exact cand o lua tremuratul), acum pe frigurile astea (fiind in garaj) numai oscileaza macar o data la relanti , parca se aude ceva la prima accelerare gen "caraiala" respectiva si nu tot timpul, dar nicidecum ca inainte de zici ca erau in ultimul stadiu de viata.

 

Fa-i testul ala la oricine care se pricepe cu rheingold si gata.La mine in oras nu e nimeni cu rheingold sincer...m-am interesat peste tot si a trebuit sa-mi cumpar si sa-mi fac totul singur ca pana acum, dar eu zic ca la tine gasesti.

Link to comment
Share on other sites

Eu ti-am spus ceva....care se face foarte usor, daca pe tester ti-a dat 2+ la rece pe injectoare e clara treaba, daca dupa ce a stat masina o sapt pe loc in ploaie si mi-au ajuns injectoarele de la reconditionat la prima pornire a pornit cu 0.5-0.8 fara sa tremure, fara sa caraie deloc la primele accelerari si inainte sa le trimit 1-2 minute tremura toata masina cu tine, adevarat dupa 2 zile a facut iarasi, nu la fel de agresiv, dar a facut + ca au aratat iarasi valori mari la pornire la rece (exact cand o lua tremuratul), acum pe frigurile astea (fiind in garaj) numai oscileaza macar o data la relanti , parca se aude ceva la prima accelerare gen "caraiala" respectiva si nu tot timpul, dar nicidecum ca inainte de zici ca erau in ultimul stadiu de viata.

 

Fa-i testul ala la oricine care se pricepe cu rheingold si gata.La mine in oras nu e nimeni cu rheingold sincer...m-am interesat peste tot si a trebuit sa-mi cumpar si sa-mi fac totul singur ca pana acum, dar eu zic ca la tine gasesti.

 

 

 

Reprezentanta BMW nu folosesc acest tip de program sau de tester Rheingold ISTA ?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca la diesel e la fel ca la benzina (eu am N52) dar si mie imi facea asa benzinarul la rece , oscila rau de tot aproape de 500 rpm, urca , iar cobora.

am pus Rheingold si am vazut niste erori de misfire la cilindrii 1,2,3 si valoare naspa la o sonda lambda, am zis ca e vreo bujie nasoala sau bobina si din cauza asta am si erori pe sonda.

 

- am schimbat CCV (tubul de recirculare de gaze + carcasa de la chiulasa)

- am schimbat bobine (neaplicabil la diesel)

- am schimbat bujii

 

Nu s-a schimbat nimic, pana cand nu am schimbat sonda lambda cu pricina. Treaba e ca nu aveam nici un check engine, nimic pe idrive.

 

Am schimba sonda lambda si masina merge teava acum.

Link to comment
Share on other sites

Sonda Lambda!

 

Am schimbato eu acum ceva luni, treaba cu sonda lambda era ca nu aveam niciun simptom, mergea cum trebuia, nu consuma mult, etc. Cineva zicea ca nu are cum sa mearga bine masina cu sonda lambda defecta, eu i-am explicat ca nu are nimic sesizabil. La mine timp de vreo 3 luni o stergeam eroarea si dupa o sapt aparea, pana la urma am schimbato, era afumata rau.

 

Pe BOsch 450 lei. Insa nu te gandi ca o sa dispara oscilatiile care le ai deoarece eu le aveam si inainte cu sonda dusa si le-am avut si dupa ce am schimbato, ma refer la acele oscilatii care la inceput erau intre 1-2 secunde maxim!

 

Tox la mine nu sarea acu de la turometru mai mult de 100 rpm ca si gradatie, dar tremura toata masina.

 

Inca se tine bine, adica numai am nicio oscilatie/trepidatie momentan...nu stiu ce sa mai fie, in continuare bag de la MOL motorina Evo Diesel, iar pornirea m-am invatat sa apas pe buton si dupa 5-10 secunde sa o pornesc.

Link to comment
Share on other sites

Sonda Lambda!

 

Am schimbato eu acum ceva luni, treaba cu sonda lambda era ca nu aveam niciun simptom, mergea cum trebuia, nu consuma mult, etc. Cineva zicea ca nu are cum sa mearga bine masina cu sonda lambda defecta, eu i-am explicat ca nu are nimic sesizabil. La mine timp de vreo 3 luni o stergeam eroarea si dupa o sapt aparea, pana la urma am schimbato, era afumata rau.

 

Pe BOsch 450 lei. Insa nu te gandi ca o sa dispara oscilatiile care le ai deoarece eu le aveam si inainte cu sonda dusa si le-am avut si dupa ce am schimbato, ma refer la acele oscilatii care la inceput erau intre 1-2 secunde maxim!

 

Tox la mine nu sarea acu de la turometru mai mult de 100 rpm ca si gradatie, dar tremura toata masina.

 

Inca se tine bine, adica numai am nicio oscilatie/trepidatie momentan...nu stiu ce sa mai fie, in continuare bag de la MOL motorina Evo Diesel, iar pornirea m-am invatat sa apas pe buton si dupa 5-10 secunde sa o pornesc.

 

Pai dar atunci nici nu ma mai obosesc sa o schimb daca n are nici o relevanta aceasta sonda lambda, ma gandesc ca o fi aparut din cauza anularii DPF`ului (fizic + soft)

Sa stii ca am sesizat si eu acest lucru, daca o pornesc dupa 5-10 secunde e mai ok, n ar mai face chiar asa urat !

post-67982-0-51288000-1479937252_thumb.jpg

Edited by Luc89
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La mine numai face deloc...baga si tu de la MOL Evo Diesel, cam astea sunt singurele schimbari care le-am facut si anume bag de la MOL Evo Diesel si o pornesc cum ti-am spus si numai are nimic masina deocamdata si sper sa numai aiba vreodata.Numai pun la socoteala "reconditionarea" injectoarelor deoarece dupa 2 zile de la montarea lor imi facea tot la fel masina.

 

Dar ti-am zis ai putea sa incerci o varianta ieftina sa cumperi O-ringurile de cauciuc(4 bucati) si saibele de cupru de la injectoare (4 bucati) + o curatare la injectoare + o curatare in gaurile de la injectoare deoarece la mine ti-am zis, dupa o sapt inainte sa le montez ce am scos de acolo...trebuia sa filmez, smoala neagra + bucati foarte solide negre ca si carbunele + am dat cu aer acolo si cu o carpa pana nu am mai scos murdarie deloc, este si asta o varianta, dureaza maxim o ora de cand te apuci sa dai rampa jos (sa pui alte oringuri si saibe+ curatare).Ai grija cine ti le desface sa nu-ti rupa ceva pe la rampa sau vreun stiut de la motorina.

 

 

Edit: Nu e vorba ca sonda lambda nu are relevanta, normal masina ar trebui sa nu functioneze in parametrii si sa simti acest lucru la consum, la mers daca ai sonda lambda defecta. Daca ai dpf off si soft pentru acest lucru este cam sigura treaba de ce ai sonda lambda aprinsa, nici nu cred ca reusesti ceva daca o schimbi, dar normal cine o are defecta ar trebui sa o schimbe. Eu ti-am zis o aveam afumata si de abia am desfacuto, a trebuit sa tai mufa ca sa pot baga o tubulara pe ea deoarece cu cheie normala nu am reusit.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

 

Edit: Nu e vorba ca sonda lambda nu are relevanta, normal masina ar trebui sa nu functioneze in parametrii si sa simti acest lucru la consum, la mers daca ai sonda lambda defecta. Daca ai dpf off si soft pentru acest lucru este cam sigura treaba de ce ai sonda lambda aprinsa, nici nu cred ca reusesti ceva daca o schimbi, dar normal cine o are defecta ar trebui sa o schimbe. Eu ti-am zis o aveam afumata si de abia am desfacuto, a trebuit sa tai mufa ca sa pot baga o tubulara pe ea deoarece cu cheie normala nu am reusit.

 

Bine bine..pai si in cazu asta cum imi mai pot da seama daca e defecta sau nu e...avand in vedere ca am DPF off (fizic + soft) cum mai pot verifica functionalitatea ei ?! Exista pe test parametri care as putea sa`i urmaresc ?!

Edited by Luc89
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Clar nu, aia am vrut sa spun..ea citeste ca ceva nu este ok acolo, ce poti sa faci este sa faci o "resoftare" pentru a anula si sonda lambda. Totusi este bine ca nu ai martor aprins in bord (martor motor), nici eu nu aveam, cred ca as fi schimbato din prima, asa am mai lasato vreo 3-4 luni pana nu sa mai sters deloc, atunci am schimbato.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ziua buna !

 

De la cine si cat a costat toate cele 4 saibe de foc pentru injectoare ?!

 

P.S Se schimba automat si oring`urile alea micute de sus ?!?

 

Multumesc anticipat !

Azi am achizitionat saibe.

25 lei/buc

O-ringurile nu pot fi cumparate separat (ciudat!!!), asa mi-a zis de la reprezentanta.

Cum ca ele defapt ar ramane pe injector...

Link to comment
Share on other sites

Intotdeauna cand se face vreo reconditionare sau schimbare pe partea de injectie se curata rezervorul + inlocuire filtru de motorina + conducte (in unele cazuri)...cum le-am reconditionat eu si dupa am pornit cu acelasi filtru si aceeasi motorina din rezervor se poate sa fi daunat si s-au stricat pentru o perioada iarasi pana sa consumat toata motorina aia si am bagat iarasi de si-au revenit..

 

Nu stiu ce sa zic..

Link to comment
Share on other sites

Cod : 13 53 7 794 553 O-ring

Cod : 13 53 2 247 156 Saiba

 

Dar ii oferi seria de sasiu si iti gaseste el exact codu` pe masina ta !

Eram cu consilierul de service, la BMW ĂŽn reprezentanta cand a cautat piesa si mi-a zis ca nu o gaseste ĂŽn programul lor.

Iar eu nu am gasit codul pe realoem.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.