Jump to content

directie e39


Sini

Recommended Posts

ok... azi noapte in timp ce ma antrenam prin oras (drifting) :blink: am scapat-o si am luat o bordura care separa sensurile intr-o curba.

=> janta fata indoita bine de tot caucicul taiat...

ma rog asta e, se intampla, nu e o chestie chiar asa usor de efectuat :)

 

 

acuma problema e ca dupa ce am schimbat roata , mi-am dat seama ca masina nu se mai alineaza perfect cu volanul ... ce vreau sa zic e ca daca tin volanul perfect drept masina merge in partea dreapta (exact partea cu janta lovita).

 

in schimb ea nu trage in dreapta de loc deci daca pun volanul in punctul in care masina merge perfect drept si iau mainile , ea is tine linia, deci nu trage singura in partea dreapta.

 

stine cineva ce poate fi problema??

 

pls nu-mi zicetzi ca ar fi de la caseta de directzie ca ma apuca dracii :) ... e scumpa rau de tot

Edited by Sini
Link to comment
Share on other sites

Mda, cel mai probabil e o bieleta stramba, daca n-ai noroc e o bascula stramba, daca era caseta in primul rand curgea lichid si in al doilea rand se aprindea becul de steering cred.

Partea proasta e ca la chestia asta cu

nu-mi zicetzi ca ar fi de la caseta de directzie ca ma apuca dracii bashwall.gif ... e scumpa rau de tot
ar trebui gandit inainte de a ne apuca de drifturi.

 

Apropo cumva prin Dr. Taberei? Ca am eu niste vecini care cum ma vad ma injura in soapta, desi n-am facut in viata mea un drift (520 d Touring nu e prea masina de drift) dar intru in categoria " altu' d-asta cu beemveu, de-au facut azi noapte scartaieli pe drum". Nu de alta dar intersectia Dr. Taberei cu V. Argesului nu stiu de ce dar e loc de predilectie pentru asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

nu sunt din bucuresti ci din timisoara, si sincer mai bine fac scartzaieli pe drum decat sa ma apuc sa merg cu 200 pe drumuri nationale unde orice se poate intampla si apoi ma trzesc intr-o stire de la ora 5 care incepe cu: "bolidul german rula cuz peste 200 km/h cand....."

 

nu stiu de ce lumea priveste cu ochi rai driftingul , dar li se pare ok sa mearga f tare in afara orasului unde intalnesti exemplare de genu "nea Ion" intr-o dacie de prin 70 care nu stie ca in ziua de azi masinile merg mai repede decat cei 60 km/h cu care merge el si poate se gandeste ca are timp sa depaseasca tractorul din fata pana sa ajungi tu prea aproape de el, pentru ca el nu vede prea bine dar e prea mandru sa mearga la doctor, iar politia romana nu se oboseste sa mai faca teste medicale odata ce persoana are deja permis de conducere.

 

la drifturi in cel mai rau caz spargi un far sau indoi o janta , nici intr-un caz nu ajungi in situatia celor de la mamaia, iar senzatiile sunt pe masura.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

eu am patit asemanator cand aveam un septar e32. la mine a fost spatele de vina. problema era ca masina incepea sa traga ba stanga b adreapta dupa cum acceleram sau nu. a trebuit sa schimb basculele pe spate. oricum tre sa incepi cu verificatul geometriei.

bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.