Jump to content

525tds E39 '98 injectorul de "comanda"


oqu

Recommended Posts

Oameni buni...am o mare belea!!!

De curand am dus masina la un service ptr a inlocuii tot ce inseamna furtune,garnituri(ca sa inlatur orice suspiciune de pierderi de motorina)dar...degeaba..tot picura!insfarsit dupa verificari si cercetari....am ajuns la concluzia ca pierderea este de la injectorul de comanda(adica cel din mijlok,in momentul in care pornesc masina se umezeste in jurul lui....si incepe sa se preliga...nu o cantitate foarte mare,dar am intzeles ca in mers pierderea se mareste)....problema este verificata...iar verdictul este acest injuctor de comanda.Am facut verificari aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...429&hg=13&fg=15

si cred ca este vorba despre (06 RMFD INJECTION NOZZLE WITH TRANSMITTER)

 

 

Problema ar fii simpla......fac comanda...intr-o saptamana imi vine unul nou...iar pretzul este 10 milioane!!

 

Exista vreo solutzie alternativa.....(mai ieftina)?Ptr ca am intzeles ca injectorul asta nu poate fii reparat ptr ca are nush ce senzor!Atzi mai patzit vre-unul asa ceva...stie careva o solutzie?

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni...am o mare belea!!!

De curand am dus masina la un service ptr a inlocuii tot ce inseamna furtune,garnituri(ca sa inlatur orice suspiciune de pierderi de motorina)dar...degeaba..tot picura!insfarsit dupa verificari si cercetari....am ajuns la concluzia ca pierderea este de la injectorul de comanda(adica cel din mijlok,in momentul in care pornesc masina se umezeste in jurul lui....si incepe sa se preliga...nu o cantitate foarte mare,dar am intzeles ca in mers pierderea se mareste)....problema este verificata...iar verdictul este acest injuctor de comanda.Am facut verificari aici  http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...429&hg=13&fg=15

si cred ca este vorba despre (06 RMFD INJECTION NOZZLE WITH TRANSMITTER)

Problema ar fii simpla......fac comanda...intr-o saptamana imi vine unul nou...iar pretzul este 10 milioane!!

 

Exista vreo solutzie alternativa.....(mai ieftina)?Ptr ca am intzeles ca injectorul asta nu poate fii reparat ptr ca are nush ce  senzor!Atzi mai patzit vre-unul asa ceva...stie careva o solutzie?

203901[/snapback]

 

vezi ca era unul de vanzare pe aici cu 150E vezi la mica publicitate. am si eu unul da nu stiu in ce stare e., daca vrei vi si facem o proba.ti-l dau cu 3 mil :blink:

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni...am o mare belea!!!

De curand am dus masina la un service ptr a inlocuii tot ce inseamna furtune,garnituri(ca sa inlatur orice suspiciune de pierderi de motorina)dar...degeaba..tot picura!insfarsit dupa verificari si cercetari....am ajuns la concluzia ca pierderea este de la injectorul de comanda(adica cel din mijlok,in momentul in care pornesc masina se umezeste in jurul lui....si incepe sa se preliga...nu o cantitate foarte mare,dar am intzeles ca in mers pierderea se mareste)....problema este verificata...iar verdictul este acest injuctor de comanda.Am facut verificari aici  http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...429&hg=13&fg=15

si cred ca este vorba despre (06 RMFD INJECTION NOZZLE WITH TRANSMITTER)

Problema ar fii simpla......fac comanda...intr-o saptamana imi vine unul nou...iar pretzul este 10 milioane!!

 

Exista vreo solutzie alternativa.....(mai ieftina)?Ptr ca am intzeles ca injectorul asta nu poate fii reparat ptr ca are nush ce  senzor!Atzi mai patzit vre-unul asa ceva...stie careva o solutzie?

203901[/snapback]

 

 

10 mil e un pret fff bun. mie mi-au cerut 450 e in romania,dar l-am luat din germania cu 300e.asa ca.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
10 mil e un pret fff bun. mie mi-au cerut 450 e in romania,dar l-am luat din germania cu 300e.asa ca.....

204033[/snapback]

 

 

am patit si eu chestia asta

am rezistat sa merg cu miros de motorina da la un moment dat s a agravat ca la pornire smucea motorul din cauza asta si am fost nevoit sa l schimb

am schimbat injectorul cu unul la second (100 euro)

l am schimbat singur (iti trebuie o tiganeasca de 27) ai grija mare la fire, daca nu ai cheia aia nu incerca. schimbatul e in sine o treaba ff simpla.

ala care l am cumparat nu a mers 100% adica avea mufa ai un pic diferita fata de cel original. am fortat mufa sa intre in cea de pe masina si merge perfect (am mers vo 20tkm de atunci

daca te gandesti sa pui injector normal iar nu e bine ca da mesaj la bord si de asemenea motorul smuceste cand accelerezi

bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.