Jump to content

probleme caseta directie BMW e60 2009


Recommended Posts

caseta are un reglaj care ii permite sa o strangi sau sa o slabesti deoarece ea in timp capata uzura si e normal sa aiba bataie da-mi adresa ta de mail si iti trimit o poza cu surubul care il poti strange e f posibil sa scapi f ieftin.am patit si eu avea bataie 245000km si am stans putin si acum e in parametri
Link to comment
Share on other sites

Servotronicul mai are o mufa in plus iar in ea mai e o supapa comandata electric, care intareste sau "inmoaie" directia. Poti pune caseta cu servotronic, dar va lucra tot ca o caseta normala.

 

PS: lasati-l pe colegul medes calan pentru ca e italian. Nu cunoaste bine limba romana, insa e un meserias de exceptie. Sa ne bucuram ca avem printre noi astfel de oameni si sa incercam sa intelegem cat de cat ce spune. Oricum reparatia nu se poate face pe forum, insa ideea se poate prinde.

Reparatia trebuie facuta mecanic.

Link to comment
Share on other sites

Servotronicul mai are o mufa in plus iar in ea mai e o supapa comandata electric, care intareste sau "inmoaie" directia. Poti pune caseta cu servotronic, dar va lucra tot ca o caseta normala.

 

PS: lasati-l pe colegul medes calan pentru ca e italian. Nu cunoaste bine limba romana, insa e un meserias de exceptie. Sa ne bucuram ca avem printre noi astfel de oameni si sa incercam sa intelegem cat de cat ce spune. Oricum reparatia nu se poate face pe forum, insa ideea se poate prinde.

Reparatia trebuie facuta mecanic.

multumesc ca m-ai lamurit Cosmin. si ca sa functioneze si servotronicul de ce mai e nevoie pe masina? ceva module sau e de ajuns codarea?

 

Mai am o intrebare. Caseta de LCI se potriveste pe non LCI? sau trebuie schimbata si pompa servo? Am inteles ca la LCI uleiul servo are culoarea verzuie in timp ce la non LCI e rosiatic

Link to comment
Share on other sites

Din stiinta mea se potrivesc casetele de la LCI la nonLCI. Nu stiu daca sunt identice, dar sunt compatibile. Iar uleiul oem e acelasi.

Ca sa functioneze servotronicul, mai trebuie trase niste fire. N-as sti sa-ti spun de unde, banuiesc ca de la DDE. Poate Neo te poate lamuri.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si cu asta nu mai bate deloc? La treceri peste linia ferata, etc...

Teoretic asa se face conversia. Doar ca nu stiu cine detine informatiile despre conexiuni si codare.

Nu mai bate aproape deloc. se mai aud unele zgomote mici, dar am impresia ca nu e din caseta. mai trebuie umblat si la articulatie :)

Am tot cautat pe net, dar nu prea am gasit informatii depsre acest retrofit si nici nu stiu cine m-ar putea ajuta.

De codare, am gasit ceva ca se adauga in FA $216 si se codeaza pe CAS si LMA, dar despre conexiuni...

Link to comment
Share on other sites

Am reconditionat caseta , si nu prea imi place deoarece merge mai greu un pic, mi s-a zis ca este normal deoarece are tot chitul nou in ea.

Nu stiu ce sa zic si parca cind iau 60 de grade aproximativ am senzatie ca parca agata ceva, adica in sensul ca merge usor dupa care merge mai greu.

Asa ca cu recoditionarea nu stiu daca merita, mai bine noua sau second dar cu asta din urma tot nu este sigur, ca-ci mai rar e 60 fara probleme la caseta.

In rtest bataile au disparut nu mai are nici un fel de bataie in caseta, numai asta ce am descris mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Salut. a inceput sa se lase a avut dreptate omul. Nu cred ca este uzata cremaliera deoarece au zis ca este ok si ca nu a necesitat

rectificare. de agatat parca agata tot mai rar, astept sa vad ce o sa mai fie, faptul ca nu mai am batatie si nici clancaneala aia cu masina pe loc, bine se mai simte clancaneala dar doar un pic,ma gindesc ca doar nu este noua. Straniu ca la un prieten dupa aproximativ 30000 a inceput sa clancane exact ca cea veche.Reparatia a costat 750 de lei, si am reparato la Sighisoara.

Va mai tin la curent ce se mai intimpla dar mai mult ca sigur ca si-a mai dat drumul si cu directia asa mai tare ai senzatie mai mare de stabilitate a masinii, nu m-ar deranja daca ar ramine asa cum si-a dat drumul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Rectificatul nu are nici o legatura cu uzura dintilor, mai ales la E60.

 

Dinti cremalierei E60 sunt obtinuti prin deformare la rece (?rulare?) nu prin frezare, asa ca singur problem care poate rezolva rectificatul este daca cremaliera este ruginita si budgetul proprietarului nu e in stare de a plati 170 de euro pentru o cremaliera noua.

Link to comment
Share on other sites

Deci sa inteleg ca la E60, daca bate caseta, uzura nu e in cremaliera ci in alte elemente?

Si uzura in ce apare atunci? Presupunand ca simeringurile si burdufurile sunt intregi si nu exista rugina in caseta.

Link to comment
Share on other sites

Cer scuze daca nu m-am explicat bine.

 

Am vrut sa scriu ca, daca "bate caseta", cu rectificatul nu se rezolva nimic. Cu rectificatul se scoate rugina de pe ax dar la dinti nu ai cum sa umbli asa ca, daca dinti au uzura, asta ramane si dupa rectificatul.

 

Mai ales ca si pinionul distributorului poate sa aibe dinti uzurati.

 

Dupa care venim la alte. De mai multe ori servodirectia ia vina de "batai" cand sunt alte elemente care produc aceast zgomot. BMW-urile sunt masine pretenziose la intretinere: daca cineva nu are capul de nemt care schimba tot ce trebuie cand trebuie o sa aibe mereu zgomoturile in masina.

 

Pentru asta cand cineva ma suna si ma zice ca "caseta" lui face zgomot eu raspund mereu daca e sigur ca "caseta" e de vina dece am mai patit ca cineva, sigur ca bataie era din caseta, a cumparat de la mine o servodirectie noua ZF iar, dupa ca l-a schimbata, tot aceea bataie avea in masina. Si sa dai 695 de euro pentru nimic nu e frumos...

Link to comment
Share on other sites

Oricum mare branza nu face servotronicul fata de o caseta standard. Doar daca montezi si butonul de SPORT cu care sa te mai joci la drum lung.

Dar macar ai scapat de bataile casetei vechi.

 

Ba face pentru ca la parcare trageam cam greu de volan

 

Am incercat sa montez butonul sport dar nu se intampla nimic cand il activez, doar apare scris in bord SPORT. Acelasi lucru se intampla si la un prieten are a avut servotronic din fabrica. Cred ca mai trebuiesc facute ceva codari, insa nu am gasit pe nicaieri astfel de informatii

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

proaspat posesor de E60 am o bataie pe fata la denivelari se simte o cloncaneala, am fost la service, au verificat absolut tot ce tine de articulatie si totul e ok, doar ca pe partea stg are un joc caseta si face un zgomot destul de pronuntat.

Am vazut ca avem pe forum aici un coleg Dorubnic care zice ca a rezolvat problema batailor in caseta, intrebarea este si-a reconditionat cineva la el caseta la E60, merita facuta reparatia, dispare bataia? intreb deoarece as dori sa stiu daca se merita ca sa duc masina sa o demontez sa ii trimit caseta prin curier sa nu mai am probleme, ms

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.