Jump to content

probleme e90


CATALIN9215

Recommended Posts

salutare!as vrea sa stiu si eu care sunt problemele cel mai des intalnite la e90 deoare m-am hotarat ca intr-o saptamana maxim 2 sa plec in germania sa imi achizitionez un e90 320d sedan.........la e90 mai exista problema clapetelor de la admisie ca la e46?multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

Salut. Eu detin de aproape doi ani bmw e90 din 2008.05

Masina avea dpf, insa au inceput problemele cu ea. Dpf este filtrul de particule. Pentru mai multe detalii fa o cautare google sa vezi rostul lui. E o piesa inutila din punctul meu de vedere. Ca sa il schimbi, un dpf nou e aprox. 1300 de euro, iar eliminarea lui fizica cu resoftare te cota maxim 300 de euro. Din nefericire, de cele mai multe ori se scoate si catalizatorul, astfel incat Rar-ul o sa-ti fie noul inamic. Dupa eliminare si resoftare consumul scade si performanta creste considerabil. Eu mi-as lua bmw e90 din 2006 de exemplu, sa nu aiba din start Dpf. Nu avem drumuri unde sa faca dpf-ul regenerarea!

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Salut. Eu detin de aproape doi ani bmw e90 din 2008.05

Masina avea dpf, insa au inceput problemele cu ea. Dpf este filtrul de particule. Pentru mai multe detalii fa o cautare google sa vezi rostul lui. E o piesa inutila din punctul meu de vedere. Ca sa il schimbi, un dpf nou e aprox. 1300 de euro, iar eliminarea lui fizica cu resoftare te cota maxim 300 de euro. Din nefericire, de cele mai multe ori se scoate si catalizatorul, astfel incat Rar-ul o sa-ti fie noul inamic. Dupa eliminare si resoftare consumul scade si performanta creste considerabil. Eu mi-as lua bmw e90 din 2006 de exemplu, sa nu aiba din start Dpf. Nu avem drumuri unde sa faca dpf-ul regenerarea!

 

In 2005 dpf-ul era optional iar din 2006 toate au.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai tare fii atent la turbina, sa nu fluiere la rece, la cald nu prea iti dai seama decat daca ai urechea formata

Vezi cum intra in viteza, sa intre lin si sa nu tremure la plecarea de pe loc sau cand dai cu spatele, tremuratul e de la volanta daca e.

Daca intra greu in viteza e ambreiajul uzat. si cand tii ambreiajul apasat sa nu auzi zgomot de la rulment.

In mare cam astea ar fi punctele nevralgice

In rest ca la orice masina, articulatii, directie, amortizoare, nu prea sunt probleme cu caseta la e90

Si verifica dpf-ul. Ala tine in jur de 200.000 de km.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Eu detin de aproape doi ani bmw e90 din 2008.05

Masina avea dpf, insa au inceput problemele cu ea. Dpf este filtrul de particule. Pentru mai multe detalii fa o cautare google sa vezi rostul lui. E o piesa inutila din punctul meu de vedere. Ca sa il schimbi, un dpf nou e aprox. 1300 de euro, iar eliminarea lui fizica cu resoftare te cota maxim 300 de euro. Din nefericire, de cele mai multe ori se scoate si catalizatorul, astfel incat Rar-ul o sa-ti fie noul inamic. Dupa eliminare si resoftare consumul scade si performanta creste considerabil. Eu mi-as lua bmw e90 din 2006 de exemplu, sa nu aiba din start Dpf. Nu avem drumuri unde sa faca dpf-ul regenerarea!

scuze,vreau sa te intreb la ITP nu ai avut probleme dupa anularea DPF-ului?

Link to comment
Share on other sites

Cel mai tare fii atent la turbina, sa nu fluiere la rece, la cald nu prea iti dai seama decat daca ai urechea formata

Vezi cum intra in viteza, sa intre lin si sa nu tremure la plecarea de pe loc sau cand dai cu spatele, tremuratul e de la volanta daca e.

Daca intra greu in viteza e ambreiajul uzat. si cand tii ambreiajul apasat sa nu auzi zgomot de la rulment.

In mare cam astea ar fi punctele nevralgice

In rest ca la orice masina, articulatii, directie, amortizoare, nu prea sunt probleme cu caseta la e90

Si verifica dpf-ul. Ala tine in jur de 200.000 de km.

Nu inteleg ce legĂŁtura are fluieratul turbinei la rece cu o eventuala problema, ca la mine fluiera de 2 ani cand pornesc si nu am nici o problema. Iar in legĂŁtura cu filtru de particule, masina o am de 100.000 km si de toti are peste 300.000 si nu a fost inca schimbat. De unde teoria asta ca tine in jur de 200.000 km?

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce legĂŁtura are fluieratul turbinei la rece cu o eventuala problema, ca la mine fluiera de 2 ani cand pornesc si nu am nici o problema. Iar in legĂŁtura cu filtru de particule, masina o am de 100.000 km si de toti are peste 300.000 si nu a fost inca schimbat. De unde teoria asta ca tine in jur de 200.000 km?

 

Eu zic sa faci o verificare la axul turbinei, sa vezi jocul cat de mare e, ca nu stii cand te va lasa in drum si decat sa dai 500 euro pe platforma mai bine repari turbina cu banii aia

Fluieratul turbinei la rece inseamna joc in ax cand e uleiul rece si vascos.

Cand uleiul e cald si mai fluid acest joc se amortizeaza cu ulei pana la un moment dat cand unul din paleti loveste in carcasa si face poc

Filtrul de particule in medie are durata de viata de 200.000. Depinde, daca faci preponderent extraurban normal ca te va tine mai mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ia-ti cu incredere masina care iti place. Nu mai asculta baliverne legate de turbina sau dpf. Nimic nu are un numar de km la care pica. Depinde de cum este intretinuta masina cand o cumperi si cum o ingrijesti mai departe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ia-ti cu incredere masina care iti place. Nu mai asculta baliverne legate de turbina sau dpf. Nimic nu are un numar de km la care pica. Depinde de cum este intretinuta masina cand o cumperi si cum o ingrijesti mai departe

 

ai perfecta dreptate

totul depinde de modul de folosire al masinii al masini si de intretinere , nu de nr de km

Link to comment
Share on other sites

Ia-ti cu incredere masina care iti place. Nu mai asculta baliverne legate de turbina sau dpf. Nimic nu are un numar de km la care pica. Depinde de cum este intretinuta masina cand o cumperi si cum o ingrijesti mai departe

 

Foarte bine punctat NPG, chiar ca baliverne, ai dreptate mai conteaza si de unde iei masina si cum o intretii, unii sunt obsedati de caderea turbinei, epiesa japoneza frate nu e chinezarie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.