Jump to content

Pierd antigel


Recommended Posts

Buna tuturor

 

Am achizitionat recent un E46, 318i, 1.9 benzina si pierd antigelul din vas. Singurul loc in care vad ceva este la baza vasului de expansiune. Nu curge efectiv, pierd doar in presiune ( astazi dimineata am vazut aburi de sub capota si cand am tras pe dreapta si m-am uitat nu mai era nimic. Nu sunt sigur daca este o fisura in vas, sau pierde la garniturile de sub el? Cine s-a lovit de treaba asta sa-mi dea si mie o mana de ajutor. Din pacate garniturile nu vin singure, vin cu un deflector si un cot si ca atare pretul este cam egal cu vasul si in consecinta trebuie sa ma decid cine este de vina.

Multumesc si numai bine.

Link to comment
Share on other sites

sigur ai o fisura in vas care ifi face "efectul" doar la presiune... asa am patit si eu (si cred ca multi altii)

 

intr-un final iti va exploda

 

verifica atunci cand e motorul cald, se vede pe scut daca iti curge si mai ales pe unde...

 

si daca tot ajungi sa schimbi vasul, cumpara-ti si un buson nou... face minuni cu supapa aia !

Link to comment
Share on other sites

apa rezultata in urma condensului de la AC care se scurge, apare doar vara sau si iarna (sau ma rog, cand sunt temperaturi de ~10 grade) ?

ca am gasit niste pete imediat dupa ce opresc masina si nu imi dau seama daca e ceva antigel, ulei sau e condensul de la ac (in ultima perioada am mers cu ac-ul pornit cat au fost ploile alea ca sa nu se abureasca).

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

acum cateva minute am rupt surubul de la aerisire ce trebuie sa fac? a ramas filetul innauntru iar capul s-a rupt ce asi putea sa fac va rog ajutatima am schimbat si vasul de aceea a trebuit sa aerisesc dar l-am strans prea tare ..morr va rog ajutatima..aceeasi masina ca colegul o am acelasi model de vas si motor
Link to comment
Share on other sites

Desfaci sigurantele furtunului, il scoti afara, dai o gaura in restul de surub, si dupa aceea desfaci cu o surubelnita sau ceva care intra fortat

 

La asta m-am gandit si eu oricum mersi mai intai sa comand alt surub :)))...daca eram acasa era ca si facut dar mnah aici trebuie comanda (Germania)mii ciuda ca numai bn s-a fost aerisit cand l-am strans poc si gata imi vinea sa ii dau foc sa termin odata ca i-am schimbat si vasul ..da pana sa vine ce asi putea sa ii fac acolo ??cvum a ramas restul innauntru? mersi

Link to comment
Share on other sites

Rezolvat sambata problema. Cotul din spatele motorului era compromis, dar surpriza a fost mare cand am demontat.Un ca..t de om ca nu pot sa spun altfel a mai demontat canva si in loc sa inlocuiasca piesa care avea gatul rupt a montat inapoi piesa defecta si a etansat cu silicon. Problema pentru care raman mirat este ca trebuie sa te chinui rau sa ajungi la cotul cu pricina, sunt si multe piese de demontat si nici nu ai acces. Munca de chinez. Si atnci ma intreb de ce sa te c.ci pe tine pentru 35 de lei cat costa piesa?????????????????
Link to comment
Share on other sites

Salut. Mah am o problema cu E46 meu. Am momente cand merg 400 de km si nu pierd gram de apa...si momente cand merg 1 km si pierd apa de 2 ori... ( precizez ca e vb de pana 1 litru de completat). am observat ca imi face presiune in instalatia de racire si pe la aeritor imi scuipa apa... Ideea e ca acum o sapt am zis ca poate nu e aerisita bine si am incercat sa scot ala...si la'm rupt... la'm scos de acolo ce o ramas si la'm inlocuit. in fine ia'm facut aerisirea, cum am stiut eu...am pornit clima la 32 grade...prima treapta...am bagat apa, pana o dat afara pe aerisitor dupa le'am etansat . dar tot face presiune. Inainte nu stiam ce se intampla cu apa...nici acum nu stiu exact...ia'm schimbat si busonul de la vasul de expansiune si tot asa face. Precizex ca orice ia's face apa nu imi trece de valoarea normala...la temperatura ma refer.. Nu pot sa imi dau seama de ce face presiunea aia. Acum jumate de an am schimbat termostatul si la 2 luni un furtun de la ventilatie o iesit de pe locasul lui si am pierdut tot antigelul..pe loc am fost si am reparat problema la un service...si pana acum vreo luna nu am mai avut probleme. Spuma pe joja sau la capacul de ulei nu este. fum alb doar cand o pornesc foarte putin...si apa pe teava de esapament la fel doar cand e rece si o pornesc...dupa ce se incalzeste pots a o turez cat as tura-o...ca nu iese apa...furtunul care pleaca din radiator si merge in moror...ala pe care e dopul de aerisire din cate am verificat eu zilele trecute nu se intareste...adica e moale..dar de ce face presiune aia? cunoaste cineva prin iasi un mecanic bun..cunoscator in problema asta care ma poate ajuta?. cu serviceurile is lamurit... ajungi le schimbi pe toate si tot nu se rezolva problema. in 4 serviceuri luate la rand am primit 4 diagnostice diferite. 1 servive garnitura _chiulasa_ sau chiloasa, in serviceul 2- furtune si racorduri, 3 -pompa de apa, termostat etc, 4 -radiator, vas expansiune , busoane etc..Nu s'o intamplat sa zica 2 serviceuri aceasi cauza sau solutie..mai departe la altele nu am fost ca ma enervam mai tare, cam m'o lamurit cat de buni sunt, asa ca incerc sa merg pe varianta mecanicului cunoscator, e si mai ieftin si de multe ori si mai eficient. Multumesc Edited by typex2006
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.