Jump to content

Trepidat puternic motor e46 318i


Recommended Posts

Salut. Am o problema si eu,venita odata cu caldura de afara (coincidenta sau nu).. Se intampla de vreo 3 zile asa. Pornesc motorul,sta turat la 1100 asa pana sa revina la relantiul lui,iar cand da sa coboare turatia,se simte o trepidatie puternica de se clatina toata masina.. Iar turometrul face usor fluctuatii intre 600-800,dar vibratia aia se simte de parca impinge cineva masina din lateral. Chiar nu am habar de la ce naiba sa fie. Acum pe seara a facut la fel,iar cand am accelerat odata,s`a linistit,s`a asezat la relantiul ei normal la 700 si nu a mai facut. Ca o chestie,apa creste repede,dar nu sare de jumatate (posibil sa fie si din cauza ca e mai cald afara? ). Daca a mai intalnit cineva situatia asta,l`as ruga sa`mi dea o idee de la ce naiba poate sa fie. Multumesc ! (masina este un e46,318i fl, N42)
Link to comment
Share on other sites

Am patit ceva asemanator, dar imi tremura masina cand scadeau mult turatiile pana pe la 500-600. Si apoi urca singur pana la 1000 si scada din nou. Cand era cald motorul oscila doar putin 100-200 rpm.

 

Chiar mi se intampla sa moara motorul in mers. Daca seamana spune si iti spun ce am facut eu.

Link to comment
Share on other sites

De murit nu da sa moara pentru ca nu pica sub 500 turatiile.Parca are totusi o usoara tenta,dar nu scade sub 500. Imi pare rau ca nu am avut cu ce sa filmez sa postez. Pur si simplu dupa ce a stat motorul cateva ore oprit,am pornit iar si a inceput tremuratul asta in ultimul hal,ma si uitam in spate,am crezut ca face vreo gluma careva de impinge. Dupa ce i`am dat o talpa pe loc,s`a linistit. Pana acum nu a facut asa ceva,ma gandeam ca sunt tampoanele de la motor de face asa,dar fluctuatiile alea usoare de la 600-800 crescand si scazand nu le inteleg.. Cu bujiile nu am avut nicio treaba pana acum,a fost iarna si masina a pornit la sfert de cheie,deci mi se pare ciudat sa pice asa deodata mai ales ca s`a incalzit afara. Edited by Criss88
Link to comment
Share on other sites

Cam asa facea si la mine si a fost PCV-ul, dar poti testa in timp ce merge motorul desfaci busonul pe unde se baga ulei, nu-l dai jos doar lasi sa intre aer si ar trebuii sa apar un zgomot in zona PCV-ului in caz ca functioneaza. Eu am incercat cand era stricat si apoi cu cel nou si am auzit diferenta.
Link to comment
Share on other sites

Ok,voi incerca treaba asta,merci frumos :) . Am mai facut testul asta acum cateva luni dupa ce am schimbat semeringurile si mergea normal motorul cand am desfacut busonul,nu se crea acel vacuum cat sa nu pot salta capacul. PCV e separatorul de ulei,nu? Parca era schimbat asta la mine cu modelul acela nou.
Link to comment
Share on other sites

Sunt curios ce iti da pe tester. Poate o rezolvi si pui rezolvarea ptr ca si eu am trepidatiile/tremuratul la relantii. ( tremura schimbatorul,usa de la sofer daca o tin deschisa si relantiul oscileaza foarte putin cand e rece,se incalzeste putin motorul si se stabilizeaza)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare. Aceasta problema se pare ca o am și eu și nu ii dau de cap.model e46 n42b18 316i...pana acum am schimbat separator de ulei și am curĂŁțat clapeta de accelerație...uneori tremura mai tare alteori mai putin...Cand am deschis capota de dimineațĂŁ am observat ca motorul tremura precum un diesel...am fĂŁcut un test și am deschis bușonul pe unde se introduce uleiul și mașina a murit direct ceea ce ĂŽnainte nu se ĂŽntâmpla...am deschis și un topic pe aceasta tema dar nu prea s-au dat rĂŁspunsuri...

As dori pe cineva din București cu tester sa ma ajute cu o diagnoza, dar nu neapĂŁrat ĂŽn service...prefer și un individ cu un tester personal sa ĂŽmi citeascĂŁ valorile dwbitmetrului și al sondelor lambda

Link to comment
Share on other sites

Asa imi face si mie cand e motorul rece, dupa ce se incalzeste toarce bine.

Cand e motorul rece si scot capacul de la ulei, furtunul de la pompa de vacum sau furtunul de la ccv scade turatia si cam da sa se opreasca motorul.

Am verificat valva ccv,am desfacut-o membrana era buna,optic arata bine, furtunele erau bune nu coapte.

Pompa vacum curatata si schimbate oringurile.

Bujii schimbate.

Mecanicul zice ca e normal sa scada turatia sa faca vacum mare cand scoti busonul la ulei.

Pe diagnoza da eroare de misfire pe cilindrii 2-3-4 sau 2-3 nu mai stiu exact,doar cnd e motorul rece, cand e cald nu mai apare nimic pe diagnoza.

A mai ramas sa schimb bobinele sau poate ma ajuta cineva sa fac un test sa nu le i-au degeaba.

E frecventa pb. asta la N42 vad.

Link to comment
Share on other sites

Imi aduc aminte ca nu fĂŁcea asa in nici un caz...sau nu asa de pronuntat. Daca las uĂâ˘a deschisĂŁ tremura foarte tare...sa nu mai vb si de motor ca tremura mai ceva ca un diesel. Am schimbat o bobina anul trecut, dar atunci mi-a picat direct si masina tremura mult mai tare...a iesit si pe tester. Acum rog pe cineva daca imi poate face o diagnoza ĂŽnainte de a merge la service. Un pm ceva, v-as ruga...

Ps. Sa nu uit ca sunt tente de tremurat la relanti...mai tare mai ĂŽncet si puĂâşin oscilant turometrul uneori...

ĂntrebĂŁrile de urgentĂŁ si lĂŁmurire pentru mine sunt urmĂŁtoarele:

1. Motorul este normal sa se opreascĂŁ atunci cand scot capacul de la ulei( mentionez ca atunci cand motorul este rece nu se opreste daca scot capacul, ci doar atunci cand eate ĂŽncĂŁlzit deja, moare brusc)

2. Vanosul ce simptome da atunci cand este defect? Acesta ar iesi pe tester?

3. Daca scot mufa debitmetrului si masina nu mai trepideaza absolut deloc este logic sa fie de la debitmetru? In plus valorile debitmetrului trebuie sa se ĂŽncadreze in niste parametrii presupun...!?

3. Din câte stiu sunt doua sonde lambda...una la motor iar alta la esapament...ambele influenteaza turatile si relantiul, sau doar cea de pe motor !?

4.la prima cheie se aude un carait in unele zile, asta presupunând ca este intinzatorul care am de gând sa il Înlocuiesc cu cel revizuit...ar putea da simptome de tremurat la relanti !?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu mai am nici o eroare de misfire dupa ce am pus distributia la punct. In schimb tot trepideaza motorul la rece, am ceva contacte imperfecte la rampa de injectoare la fire, trebuie sa le revizuiesc.

La mine da sa se opreasca motorul cnd e rece daca scot busonul, la cald are doar o ezitare.

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu de 2 luni la un e46 1.9 benzina. Mi s-a aprins Check Engine-ul, m-am gandit ca poate am bagat benzina proasta pentru ca am mai patit in urma cu 1 an si s-a rezolvat de la sine. A inceput sa trepideze, avand foarte multa treaba.. am mai umblat cateva zile si imi murea motorul la semafor.. a inceput sa scoata fum negru.

Am dus-o intr-un service si am inceput drama.. Am schimbat in primul rand valva pcv, verificat furtune, bujii, senzor temperatura, senzor acceleratie, senzor ax-came, pompa de benzina + filtru, astazi am primit injectoarele de la curatat. La fel face.. nu stiu ce sa-i mai fac.

Problema e ca masina e la 30km de mine intr-un service iar ei mi-au pus-o pe tester si nu am inteles exact daca n-au stiut sa il citeasca sau daca testerul e de proasta calitate dar oricum nu au vazut nimic important pe tester. In fine... o sa deschid si un thread cu lux de amanune, poate imi da si mie cineva cateva idei.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut. Am o problema si eu,venita odata cu caldura de afara (coincidenta sau nu).. Se intampla de vreo 3 zile asa. Pornesc motorul,sta turat la 1100 asa pana sa revina la relantiul lui,iar cand da sa coboare turatia,se simte o trepidatie puternica de se clatina toata masina.. Iar turometrul face usor fluctuatii intre 600-800,dar vibratia aia se simte de parca impinge cineva masina din lateral. Chiar nu am habar de la ce naiba sa fie. Acum pe seara a facut la fel,iar cand am accelerat odata,s`a linistit,s`a asezat la relantiul ei normal la 700 si nu a mai facut. Ca o chestie,apa creste repede,dar nu sare de jumatate (posibil sa fie si din cauza ca e mai cald afara? ). Daca a mai intalnit cineva situatia asta,l`as ruga sa`mi dea o idee de la ce naiba poate sa fie. Multumesc ! (masina este un e46,318i fl, N42)

Ceva noutati Criss???

 

S-a aprins check engine?

La mine da,era aprins.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Imi aduc aminte ca nu fĂŁcea asa in nici un caz...sau nu asa de pronuntat. Daca las uĂâ˘a deschisĂŁ tremura foarte tare...sa nu mai vb si de motor ca tremura mai ceva ca un diesel. Am schimbat o bobina anul trecut, dar atunci mi-a picat direct si masina tremura mult mai tare...a iesit si pe tester. Acum rog pe cineva daca imi poate face o diagnoza ĂŽnainte de a merge la service. Un pm ceva, v-as ruga...

Ps. Sa nu uit ca sunt tente de tremurat la relanti...mai tare mai ĂŽncet si puĂâşin oscilant turometrul uneori...

ĂntrebĂŁrile de urgentĂŁ si lĂŁmurire pentru mine sunt urmĂŁtoarele:

1. Motorul este normal sa se opreascĂŁ atunci cand scot capacul de la ulei( mentionez ca atunci cand motorul este rece nu se opreste daca scot capacul, ci doar atunci cand eate ĂŽncĂŁlzit deja, moare brusc)

2. Vanosul ce simptome da atunci cand este defect? Acesta ar iesi pe tester?

3. Daca scot mufa debitmetrului si masina nu mai trepideaza absolut deloc este logic sa fie de la debitmetru? In plus valorile debitmetrului trebuie sa se ĂŽncadreze in niste parametrii presupun...!?

3. Din câte stiu sunt doua sonde lambda...una la motor iar alta la esapament...ambele influenteaza turatile si relantiul, sau doar cea de pe motor !?

4.la prima cheie se aude un carait in unele zile, asta presupunând ca este intinzatorul care am de gând sa il Înlocuiesc cu cel revizuit...ar putea da simptome de tremurat la relanti !?

 

Salut,cu privire la punctul 1 si 4...am aceeasi problema. Ma poate ajuta cineva cu vreo idee de la ce poate fi? Multumesc anticipat

 

Ps Bmw e46 1995 cc an 2002

Link to comment
Share on other sites

Pareri personale:

La punctul 1 : eu stiu ca nu este normal sa moara motorul cand desfaci busonul..tind sa cred ca este valva pcv.

La punctul 2: vanosul uruie metalic cand e defect si da.da pe tester ,ba chiar poti sa-i masori valorile.

La punctul 3: daca scoti mufa si numai face(tremura) da,poate sa fie si debitmetru,si la o diagnoza calumea,poti sa il masori/sa verifici daca e in regula.

La punctul 4: daca n-ai schimbat intinzatorul cu modelul nou,ar fi bine sa o faci. Caraitul poate sa fie de la intinzator/vanos/lant sau presiune insuficienta..

 

Cel mai bine faci o diagnoza si vezi ce si cum. Succes!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.