Jump to content

Apa sub mocheta bmw e36


Recommended Posts

Buna ziua tuturor am revenit cu o veche probleme care persista am o pisicuta din 1992 seria 3 e36 care inca imi da mari batai de cap cu pierderea antigelului pe sub mocheta am scos astazi mocheta am scos apa etc , problema e ca nu stiu cum sa rezolv problema am desfacut astazi cele 2 imbari ale tevilor de sub torpedou de intra in aeroterma cred ca asa i spune si am descoperit ca acolo unde se imbina cele 2 tevi au fiecare cate 1 garnitura am scos garniturile afara le am verifiat par ca si noi acum ma gandesc ca ele poate par noi dar nu mai sunt bune de aceea as dori sa ma sfatuiti si pe mine ce sa fac sa pun cate 2 garnituri pe fiecare tub/teava in parte sau sa schimb partea din dreapta a tevi de intra in aeroterma chiar nu stiu cum sa fac sa rezolv problema asta am sa atasez si poze poate intelegeti mai bine din poze decat cum povestesc eu aici , va multumesc din suflet.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Edited by Fan4BMW
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua tuturor am revenit cu o veche probleme care persista am o pisicuta din 1992 seria 3 e36 care inca imi da mari batai de cap cu pierderea antigelului pe sub mocheta am scos astazi mocheta am scos apa etc , problema e ca nu stiu cum sa rezolv problema am desfacut astazi cele 2 imbari ale tevilor de sub torpedou de intra in aeroterma cred ca asa i spune si am descoperit ca acolo unde se imbina cele 2 tevi au fiecare cate 1 garnitura am scos garniturile afara le am verifiat par ca si noi acum ma gandesc ca ele poate par noi dar nu mai sunt bune de aceea as dori sa ma sfatuiti si pe mine ce sa fac sa pun cate 2 garnituri pe fiecare tub/teava in parte sau sa schimb partea din dreapta a tevi de intra in aeroterma chiar nu stiu cum sa fac sa rezolv problema asta am sa atasez si poze poate intelegeti mai bine din poze decat cum povestesc eu aici , va multumesc din suflet.

daca iti curge pe la imbinare iti trebuiesc oringurile.In principiu daca se desfac acelea trebuiesc inlocuite(cel putin asa procedez eu) incearca sa gasesti oringuri de aceeasi dimensiune ca altfel degeaba pui 2 3 5 10

Link to comment
Share on other sites

Asezi peste tot ziare vechi. Si o sa iti dai seama imediat pe unde curge. Cand ai motorul oprit ai o presiune in sistem mai mica(latenta) si daca doar musteste ... O sa fie foarte greu sa vezi de unde curge. La pornirea motorului o sa creasca putin presiunea ... de la pompa. Cu ziare o rezolvi usor. Si din aproape in aproape ii dai de cap. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor de sfaturi astazi ma apuc din nou de munca merg sa cumpar oringuri le pun mufez tot la loc pun ziare sa vad pe unde curge

 

sunt bune oringurile astea am luate mai multe sa fiu sigur si 2 dimensiuni diferite

10013939_10203515117067332_841916879_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.