Jump to content

PARERI 318d 143cp VS 320d 177 cp 2009-2010


95ssr

Recommended Posts

Salutari tuturor la o ora asa de tarzie.Am revenit dupa mult timp si pentru cei care mai stiu fostul (95 SSR),deja imi e dor de masina!:(...vreau sa revin la marca BMW si as vrea niste pareri,sugestii,opinii,sfaturi de la cei care stiu,au condus sau au aceste 2 modele.Sunt in mare dilema cu modelele,an motor...etc desi am citit fff mult pe forumuri.Am vazut ca modelele noi cu motorul N47 au probleme cu distributia,varianta ar fi sa iau maxim 2007 cu cod motor M47 care nu au aceasta problema dar totusi modelele noi cu effycient dynamic cu idle-stop au consum mai bun....se merita cutia automata sau nu?318 prin soft safe ajunge aproape de 320 177?Va multumesc anticipat pentru ajutor!Cu respect!;)
Link to comment
Share on other sites

Salutari tuturor la o ora asa de tarzie.Am revenit dupa mult timp si pentru cei care mai stiu fostul (95 SSR),deja imi e dor de masina!:(...vreau sa revin la marca BMW si as vrea niste pareri,sugestii,opinii,sfaturi de la cei care stiu,au condus sau au aceste 2 modele.Sunt in mare dilema cu modelele,an motor...etc desi am citit fff mult pe forumuri.Am vazut ca modelele noi cu motorul N47 au probleme cu distributia,varianta ar fi sa iau maxim 2007 cu cod motor M47 care nu au aceasta problema dar totusi modelele noi cu effycient dynamic cu idle-stop au consum mai bun....se merita cutia automata sau nu?318 prin soft safe ajunge aproape de 320 177?Va multumesc anticipat pentru ajutor!Cu respect!;)

 

Salutare,

Eu am luat de curand 318d, 2009, automat. Am inteles ca se poate face din soft 177, dar ar trebui sa-l pui pe cel folosit de BMW, cel putin asa recomandau cei de la reprezentata cand am verificat masina.

Iar despre distributie, daca e cu hibe trebuie sa se auda, sa zornaie lantul.

 

Diferente sunt intre cele doua, se simt cei 34 CP in plus. Eu am renuntat la CP pentru dotarile ce le avea 318.

 

succes!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Evident un 320d ar fi mai bun decat un 318d .Nu poti pune soft de 320 pe 318 din simplul motiv ca difera niscaiva piese cum ar fi injectoarele (poate si turbina) . Ambele au n47 , ambele pot dezvolta probleme cu distributia in timp . Costul inlocuirii distributiei nu-i chiar astronomic , mai ales ca probabil nu va fi nevoie sa o faci de mai multe ori.

La M47 din cate stiu eu turbina are bunul obicei sa "cada" frecvent si fiind mitsubishi , nu exista kit oem de reparatie (ori 7800RON cat cost o turbina > 3400RON cat costa o distributie )

Problema este ca orice diesel premium iei vor fi la un moment dat de bagat bani in ea . Nici AUDI nici MB nu(mai) sunt niste stalpi ai fiabilitatii . De LEXUS nu stiu nimic , nu zic nimic , insa am auzit ca sunt distrugatoare preturile le piese .

 

In alta ordine de idei nu-i niciodata ok sa pui "chip" pe o masina cu CVA . Cutia de viteze este calibrata pe cuplul si puterea motorului respectiv . Cresterea cuplului va duce la o defectare prematura a CV . Sunt destui care si-au facut cutia praf cu soft-uri din surse mai mult sau mai putin sigure . Oricum cutiile astea moderne par a nu mai avea fiabilitatea celor mai vechi , dar atata timp cat odata la 100k km ii faci un schimb de ulei si nu o omori cu demaraje in tromba ar trebui sa reziste binisor.

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti fara probleme...soft am unde sa fac nu neaparat la reprezentanta...dar sa merg pe automata se merita?:)

 

 

Ia-ti automata daca poti! Seria 3, E90 este o masina rigida din toate punctele de vedere si in oras este foarte obositor cu manuala! O simt pe propria piele tot timpul! Ambreiajul este tare, si cel putin la rece iarna, intra mai greu in prima treapta, desi toata aceasta rigiditate generala ii confera masinii o siguranta/stabilitate ridicata, cel putin cand mergi in afara! Extraurban nu mai este obositoare de condus, dimpotriva, e o placere si nu te mai deranjeaza ca-i rigida, de altfel trebuie sa fie rigida ca sa iti ofere siguranta de care ai nevoie!

Legat de chiptuning, nu-i prea recomandat la motoarele N47! La M47, da, merge, cel putin din considerentul ca n-are probleme cu distributia! Incearca sa mergi din start catre 320D, ai 177CP stock fata de 143 la 318D, diferenta de 34CP simtindu-se din plin!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salut,

eu am avut 318d manual, N47. iti recomand sa cauti 320d si automat, daca te tine bugetul. ia-ti si optiuni cate poti, ca retrofit-urile sunt mai costisitoare, si fara dotari te plictisesti repede de ea.

 

eu l-am avut resoftat o perioada, si tragea exemplar. nu am avut nici un fel de problema. dar era manuala. la automata, nu stiu daca m-as baga la resoftare.

 

stock , 318d , te va face sa iti doresti mai multa putere, in cele din urma.

 

distributia nu e o mare filosofie, in rest merita sa mergi pe Fl. totusi din 2007 , deja au o varsta masinile si vei gasi greu una buna.

 

bafta.

Link to comment
Share on other sites

merci mult pentru sfat...F da...frumoase merita...dar bugetul nu e asa mare....poate undeva la 10500 ...am avut inainte 2 e46 2004 320 si unul softat....dar vreau modelul nou acum si am gasit dotari ok zic eu pe 318 an 2008-2009 si pe 320 din 2007 la pretu asta...acu nu stiu ce sa fac...nu vreau de fuga...mi-a trecut...:)
Link to comment
Share on other sites

Eu nu pot sa fac o comparatie, fiind la primul meu bmw. Ce pot sa zic e ca am ales dotarile in detrimentul puterii. Am luat un 318d cutie manuala din 2008 dotat si nu regret. Am facut drumuri pe afara si este o adevarata placere s-o conduci. Pentru mine, 143cp sunt suficienti. Acum sunt la 210.000 km si (doamne'multam) inca nu am avut probleme cu ea. Mult succes iti doresc cu noua masina!
Link to comment
Share on other sites

sa-l stapanesti si de acum incolo fara probleme....da totusi optiunile conteaza...iar daca gasesti cu optiuni si ieftina are km multi...de unde le luati in general? autovit? mobile.de?am mai gasit spre exemplu 520d 2008 inmatriculata lq 9800ââÂŹ...ar fi ok ca pret? cum sunt seria 5 la costuri intretinere fiabilitate?etc...merci
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
320d..mĂŁcar Âştii ca ai putere..ca dotĂŁri..ĂŽn afara de clima , ĂŽncĂŁlzire ĂŽn scaune..restu sunt mofturi zic eu. DiferenĂža se simte ĂŽntre cele douĂŁ si pe mine m.ar pune pe ganduri imediat. Cumnatul meu are un 318d si l.am condus..diferenĂža e mult sesizabilĂŁ, iar apoi sĂŁ stai sĂŁ ĂŽi faci resoft..nu Âştiu daca e chiar bine pentru ea.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

bine v-am gasit. sunt nou pe forum si eu am aceeasi dilema in alegerea unei masini. m-am oprit la un model din 2011, 318d sau 320d ambele touring. au probleme cu distributia si acestea sau s-a remediat? masinile la care ma uit au peste 150.000km. la cutia manuala se conduce mai greu masina? ca o sa o conduca si sotia si nu am chef sa aud comentarii gen "ce greu se conduce". mai bine caut una automata si termin povestea.

multumesc anticipat de raspunsuri.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.