Jump to content

BMW 320dA E90 - JOY


chitsro

Recommended Posts

Salut George, felicitari pentru achizitie...ma bucur ca ai gasit o masina pe placul tau ;)

 

Sa o stapanesti sanatos si fara probleme cat mai multi km...sunt niste masini destul de reusite daca sunt exploatate si ingrijite corect.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Adi, sunt foarte incantat de masina!

 

Va rog sa ma ajutati cu urmatoarele sfaturi:

 

-exista diferenta mare intre faruri( unul a fost schimbat) unde as putea sa fac un polis la cineva ok? Imi pare rau ca nu m-am dus la George din Brasov daca tot eram acolo, sa le pun si folie?

 

http://img.tapatalk.com/d/14/04/05/y3ehu4eq.jpg

 

- becurile din angel eyes sunt diferite, unul este galben si altul alb, ce becuri ar trebui sa cumpar ? Arata mai bine pe alb dar am inteles ca se ard repede, se schimba greu?

 

- in ce conditii stropeste spalatorul de faruri? Am spalat parbrizul cu farurile aprinse si nu vrea sa iasa, am crezut initial ca nu le am dar sunt acolo

 

-de unde pot lua un dvd cu navigatie mai noua? Eu am 2010 sau 2011( de cand a fost cumparata masina)

 

-am primit o oferta sa dau volanul sport + 100 e pe un volan M, imi place cel de M dar parca e ok si acesta, nu este cam mare diferenta?

 

http://img.tapatalk.com/d/14/04/05/ebu8ytah.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/04/05/u6u3e6ah.jpg

 

Eventual ii pot schimba doar doar trimul...

 

- unde gasesc un manual de e90 in engleza? Al meu este in germana

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Multumesc, e frumos cel de m dar nu este o prioritate acum, prefer sa fie mai intai masina impecabila tehnic si dupa o sa trec si la aspect.. In alta ordine de idei, cureaua nu sta bine pe

intinzator, iese 30 % afara si sper sa nu iasa de tot:

 

http://img.tapatalk.com/d/14/04/06/yha8uje2.jpg

 

Se pare ca stropitoarele de faruri merg, trebuia eu sa insist mai mult, cu mp3-ul am rezolvat , imi puteti recomanda pe cineva pentru polis far?

 

Am inceput sa ma obisnuiesc cu masina, sunt incantat de cutie, schimba foarte ok, o am de 4 zile si am facut deja 400 de km, imi aminteste de perioada cand am cumparat rombul si gaseam orice scuza sa mai fac un drum undeva, am regasit placerea de a conduce dupa o absenta de 4 ani.

http://img.tapatalk.com/d/14/04/06/egegases.jpg[/img

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by chitsro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Intre timp am schimbat bieletele antiruliu (lemforder) si intinzatorul + rola din imagine. Cu ocazia asta am intalnit si 2 persoane pasionate la Service Premium,profesionisti baieti, ii recomand si voi merge la ei pentru urmatoarele reparatii( ii invidez ca au transformat o pasiune in afacere, se vede ca muncesc cu drag), din pacate am aflat ca trebuie schimbata si pompa de apa si un tampon motor (defectiuni care la Contempo Brasov le-au gasit, nici nu stiu de ce am platit 330 de ron pentru o verificare, ma gandesc sa le trimit un mail).

 

Am inlocuit si anvelopele runflat de iarna cu unele normale de vara si s-a facut liniste, masina pare mult mai inchegata si nu mai se mai simt asa rau denivelarile, sincer sa fiu nu stiu cum merg altii cu roti de 18 cu rft, eu unul nu ma inteleg nici cu cele de 16, partea nasoala este ca nu am roata de rezerva momentan si nici chit de reparatie.

 

Cochetez si cu un volan de m si ma gandesc serios sa-l schimb pe cel sport, incet incet voi readuce masina la stare impecabila atat tehnic cat si optic, pe ultimul plan am pus jantele, pentru mine conteaza sa ma simt bine in ea si dupa ce vad altii.

 

Mi se pare ca motorul ajunge la o temperatura destul de ridicata(uneori miroase putin a incins cand deschid capota), care ar fi temperatura normala si cum o pot afla? imi amintesc ca am citit undeva la 85-90 de grade?

 

Am dat comanda si de garniturile de la furtunele turbo si le voi schimba saptamana aceasta, astazi am parcurs 50 de km in Bucuresti cu un consum 11%.

Link to comment
Share on other sites

roata de rezerva oricum nu o sa ai unde sa o pui, si eu am rft-uri pe 17 si m am gandit sa mi pun normale, ca mi rup dintii...dar nu am unde sa pun rezerva..

 

 

Cum au constat ca trebuie schimbat pompa de apa? am dat si eu cureau sa verific si parca avea putin joc rola de la pompa..

 

 

mie apa imi sta pe la 85 grade dupa 10km..tie?

Link to comment
Share on other sites

roata de rezerva oricum nu o sa ai unde sa o pui, si eu am rft-uri pe 17 si m am gandit sa mi pun normale, ca mi rup dintii...dar nu am unde sa pun rezerva..

 

 

Cum au constat ca trebuie schimbat pompa de apa? am dat si eu cureau sa verific si parca avea putin joc rola de la pompa..

 

 

mie apa imi sta pe la 85 grade dupa 10km..tie?

 

Cand au schimbat intinzatorul au dat cureaua jos si rola de la pompa de apa avea joc, roata de rezerva o pun in portbagaj si o leg cu o plasa , chiar daca arata inestetic ... noi nu avem drumuri de RFT.

 

Temperatura cum o pot afla? o sa ma uit maine

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Marian, am vrut sa fie cat ma dotata sa nu am regrete dupa, pot spune ca am avut 4 ani sa ma ma informez :)

 

Acesta este schimbatorul, se poate schimba plug & play? cred ca arata mult mai binepost-33752-0-00923900-1396538682_thumb.jpg

 

Este plug@play. Costa 300-350 lei si este Shift Knob Performance.

http://www.realoem.c...404&hg=25&fg=25

post-1631-0-68796800-1396900149_thumb.jpg

Edited by Alex75
Link to comment
Share on other sites

Nu e rau, dau bine.

Te-ai interesat cat costa setul?

 

LE: in legatura cu spalatoarele cred ca ai putea sa le verifici si fara sa dai bara jos.

Dai scuturile jos si tre sa se vada conductele respective.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Nu e rau, dau bine.

Te-ai interesat cat costa setul?

 

LE: in legatura cu spalatoarele cred ca ai putea sa le verifici si fara sa dai bara jos.

Dai scuturile jos si tre sa se vada conductele respective.

 

Am gasit replici made in italy aici la WSP ITALY ,sunt foarte renumiti aici in ceea ce privesc jantele,pretul ar fi de 500-550 euro setul pe 17.

 

 

 

http://s26.postimg.org/cg9cmkrcp/57_1.jpg

 

P.S.scuze de off topic

Edited by octavian8383
Link to comment
Share on other sites

Mie nu-mi plac cele de sus, mai am alta problema nu asa de grava, am un angel eyes galben si unul alb, propietarul mi-a zi ca s-a ars becul alb(probabil ca este led) si ca urmeaza sa-l schimbe in garantie... acum intrebarea mea este: merita sa merg tot pe becurile albe si sa risc sa se arda din nou? sau pe cele originale? Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

:thumbsup: ce jante frumoase :))

mi se par cunoscute..

 

una peste alta si eu am aceasi problema cu lichidul de parbriz, daca gasesti o rezolvare, let me know..

Lichidul de parbriz curge pe la pompita care spala farul,

Eu am schimbat pompita sa n mai curga.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.