Jump to content

BMW 320dA E90 - JOY


chitsro

Recommended Posts

nu cred ca reusesti sa folosesti DIS-ul....

instaleaza ISTA D si e mult mai simplu.

daca scoate fum e clar ca filtrul de particule nu mai exista.in plus spui ca ai si toba neagra.

mai dormi noaptea din cauza injectorului ala? :))))

acum pe bune...baga cablul ala OBD intr-un sertar si foloseste-te de el cande nevoie, la o revizie pt o diagnoza....nu necesita masina asta o verificare zilnica.

rupe-i fasul si las-o dracu de grija...din ce spui masina merge bine....

fara suparare, dar te plangi pi...le pt ceva ce real nu exista :)

tine-ma la curent cu DIS-ul :)

Link to comment
Share on other sites

Pai l-am deschis cu Vmware si am folosit inca 2 programe deschise in acelasi timp: DiagHead & ifhsrv32.

 

Iti datusem un pm acum ceva timp sa ma ajuti si pe mine cu ceva, probabil nu l-ai vazut :)

acum ma uit...probabil l-am omis.

asta am facut si eu si totusi aveam 2 erori.

acum folosesc ista si e ok

Link to comment
Share on other sites

Vad ca nu observati dar acolo scrie mare si lat: "Fault currently not present" , adica nu sunt active erorile, au fost candva ... daca vrei sa vezi cand a aparut eroarea dai direct pe modul.

Cel mai bine bagi iar DIS-u , si stergi erorile apoi scanezi iar ca sa vezi ce erori active ai.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ieri masinuta a primit un detailing exterior la un an dupa ce a ajuns la mine, cu ocazia asta am eliminat panza de paianjen si alte zgarieturi care imi stateau pe creier.

 

Etapele au fost urmatoarele:

 

-Spalare cu autobrite magic foam + manusa (Prespalarea s-a facut la spalatorie )

-pentru uscare s-au folosit 2 prosoape, unul Pro detailing si unul de la KENT

-decontaminare cu argila Bilt Hamber + ONR/Apa

-Pentru corectie s-a folosit Menzena FG 400 si apoi Meguiars Miror Glaze, aplicarea s-a facut cu o masina orbitala si rotativa unde au fost zgarieturi adanci.

-Protectie: ceara Colinite 476 un singur strat, am de gand sa mai dau inca un strat peste 5-7 zile.

 

Poze din timpul operatiunii aici: http://postimg.org/gallery/1kuj01zyw/25559021/

 

Galerie completa cu rezultatul final aici: http://postimg.org/gallery/u56uvxny/

 

Am de gand sa-i fac si un detailing interior luna viitoare, pentru piele as vrea sa incerc Letherique iar pentru mocheta/stalpi si plafon am solutie Pulimax APC.

 

 

http://s23.postimg.org/c02htpjxj/DSC_7560.jpg http://s23.postimg.org/5avydoylj/DSC_7561.jpg http://s23.postimg.org/rcqu1h8h3/DSC_7564.jpg

 

http://s23.postimg.org/5p1vr182v/DSC_7566.jpg

Edited by chitsro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

glaze dupa FG400 ?

 

sa te uiti bine in soare posibil sa fie ceva holograme in lac , trecerea de la compound la un simplu glaze nu prea e recomandata , daca folosea Megs 205 ( Ultra Finishing Polish ) era altceva dar ce a folosit el acolo este un glaze simplu cu ceva fillere acrilice in el

 

http://www.obsessivedetail.com/Megs205.jpg

 

pentru one step mergea Menzerna PF2500 de exemplu care nu era musai sa fie urmat de altceva mai light

 

arata bine in poze , trebuie vazut in soare dupa ce se disipa fillerele din glazeul respectiv

Edited by Acero99
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acero chiar m-a pus pe ganduri si i-am dat un telefon lui Stelian de la Pro detailing, intr-adevar e bine sa se foloseasca si al doilea pas pentru finishing dar mi-a zis sa nu-mi fac griji de holograme daca am folosit orbitala. Oricum panza de paianjan a disparut si eu sunt multumit de rezultat. Adunasem ceva zgarieturi dupa un an de mers in Bucuresti. Acum e la fel ca acum un an :D

 

http://s14.postimg.org/oxjnxcwpp/IMG_0425.jpg http://s14.postimg.org/4rg5yh125/IMG_0426.jpg

 

http://s14.postimg.org/ke7fbueu5/IMG_0427.jpg

Link to comment
Share on other sites

De cateva zile am mers mai mult pe manual, am schimbat in jur de 2500 de ture si am obtinut un consum incredibil : 7,7 % viteza medie fiind destul de mica.

 

Probabil ca nu-i place cum schimba cutia, de obicei schimba subturat, sub 1800 de ture daca nu accelerez mai tare, consumul de mai sus este in Bucuresti!

 

http://s14.postimg.org/ka9lzcpe5/WP_20150520_16_40_06_Pro.jpg

 

ps: acum 2 saptamani am schimbat uleiul si filtrele, sa fie de la asta? motorina este de la Rompetrol cea scumpa.

 

PPS: ma bate un gand sa ma duc pe circuit la Adancata, oare m-as distra cu un disel automat pe circuit?

Edited by chitsro
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai am mers pe amkart cu carturi de 7cp :)) se pune? glumesc.. am mai mers pe amkart cu 435xi si 328xi.. cam atat pe circut...In fine nu as vrea nici sa omor masina, doar s-o antrenez un pic.. anvelopele nu stiu cat de bune sunt de circuit (Michelin primacy hp)

 

Asta era jucaria :)

http://s10.postimg.org/mkm0zwa6x/IMG_0378.jpg

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

A mea are cu jante pe 19 consum facut la pompa 8.1 oras + 4-5 km de DN3 pana acasa, prefer sa nu ma bag in discutii dastea pt ca oricum nu te crede nimeni.

 

Si eu ma mai joc pe manual din cand in cand si schimb pe la 2500 fara accelerari bruste. (dpf off)

 

Tocmai astazi am vorbit cu Marius de la RBN unde are masina soft si mi-a spus ca masina in soft-ul de putere cuprinde si eco tuning pentru consum, acum nu stiu ce sa spun.

Edited by ckh
Link to comment
Share on other sites

Nu-l mai resetasem de cam 1000 de km si era pe la 9.7, in Bucuresti nu nu cred ca am avut sub 10...oricum nu prea mai sunt atent la consum, nu ca nu-mi pasa dar nu vreau sa-mi fac sange rau.

 

Daniel- incearca si tu si vezi daca este diferenta, chiar sunt curios. Oricum sunt sigur ca pentru un diesel e bine sa ajunga la 2500, in traficu de dimineata foarte rar depasea 2000 de rpm.

 

@CHK- da asa este :)) cam greu de crezut, depinde si in ce perioada a zilei mergi, eu merg dimineata si seara, cand este traficul cel mai nasol..

Link to comment
Share on other sites

Nu-l mai resetasem de cam 1000 de km si era pe la 9.7, in Bucuresti nu nu cred ca am avut sub 10...oricum nu prea mai sunt atent la consum, nu ca nu-mi pasa dar nu vreau sa-mi fac sange rau.

 

Daniel- incearca si tu si vezi daca este diferenta, chiar sunt curios. Oricum sunt sigur ca pentru un diesel e bine sa ajunga la 2500, in traficu de dimineata foarte rar depasea 2000 de rpm.

 

@CHK- da asa este :)) cam greu de crezut, depinde si in ce perioada a zilei mergi, eu merg dimineata si seara, cand este traficul cel mai nasol..

 

Maxim 2 zile pe saptamana in aglomeratie ;)

Link to comment
Share on other sites

Dap, ne vedem Vineri! Vad ca de consum nu spune nimeni nimic :) Mai am putin si ma ajung la consumul de Megane 1.5 dci...

 

Nu ai vreo sansa sa concurezi cu 7.3 mediu cat arata Megane-ul meu 1.5 dci. :D Are 110 CP insetati rau al naibii...mananca o gramada de motorina pentru nimic. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.