Jump to content

BMW 320dA E90 - JOY


chitsro

Recommended Posts

Eu vorbesc de ultimul filmulet. E x6 toata ziua. Am crezut ca se mergea tare in clip. In filmuletele cu M6 nu aveati deschizator de coloana. Cred ca a fost o experienta pe cinste. Sa poti testa atatea M-uri .....
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat zilele trecute bielete+ capete de bara, am mers tot pe Lemforder.Tremuratul la franare s-a mai redus dar tot este asa ca am dat comanda de urmatoarele piese:

 

Discuri OEM fata

Placute fata ATE

Senzor fata ATE

Placute spate ATE

Senzor spate ATE

Fulie Vibrochen (Corteco ) + surub(OE)

Furtun filtru aer OE (furtunul de material care duce aerul din grile la filtrul de aer)

Siguranta egr ( sarma care blocheaza furtunul care duce de la intercoler la egr, partea spre egr)

Oring furtun egr ( pentru furtunul care duce de la intercooler la egr)

Suport numar(BMW)

Suruburi aparatori si scut (am mai pierdut din ele, cand am vopsit bara mi-au pus un holsurub..)

Lichid frana BMW

Lichid servo ATF

Aditiv diesel BMW 83192296922

Rola ghidare (e singura care nu am schimbat-o...sa-mi iasa din cap)

 

Luna viitoare as vrea sa fac iar un drum pana in Thassos, asa ca vreau sa pun masina la punct.

 

 

Singura problema care nu reusesc s-o rezolv e cu fumul negru la accelerare puternica, desi am curatat galerie admisie, egr, am schimbat furtune vacuum, releu+ bujii, injectorul cu probleme,filtru epurator, radiator intercooler tot da cu fum...

 

Din ce am mai citit ma gandesc la urmatoarele probleme:

 

1.Posibil sa fi fost umblat la DPF, dar chiar recent am vorbit cu fostul propietar spune ca nu a umblat, mai mult.. zicea ca si lui I-a dat cu fum la F10 520 D pana sa i curate galeriile (de evacuare si de admisie)

 

2.Softul la motor nu este cel original (ECU)- inainte sa cumpar masina cu vreo luna a avut ceva probleme cu bateria si a incercat s-o porneasca la cabluri si astfel s-a stricat/ars calculatorul motorului. L-a trimis prin Ungaria parca si l-a reparat. Nu stiu daca s-a inlocuit ceva in el dar as incerca un upgrade de soft.

 

3. Mai ramane Turbo, actuator turbo, injectoare de verificat pe banc (desi toate sunt pe verde in INPA), furtun admisie spart, senzor admisie (MAP)de curatat sau debitmetru defect.

 

 

Un alt simtom care il mai am e o accelerare greoaie intre 2000-2500 rpm, cand ajunge la 2500 parca explodeaza.

 

Fum negru in accelerare = motorina nearsa,probleme amestce aer-motorina, teoretic filtru de particule ar trebui sa le prinda... Mai jos un video:

 

https://www.youtube.com/watch?v=cpWzwidBOTk

 

 

Pareri?

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Mi-am mai adus aminte ceva, presiunea in filtru de particule la relanti este 0. Foarte ciudat... Cred ca o sa-l desfac totusi, ori este gaurit ori este senzorul defect si nu arata presiunea reala..

 

RPM IDLE:0.0 Bar (max 35) / RPM 2000: 15.9 bar (max 75) / Cutoff speed: 56.9 Bar (max 200

Link to comment
Share on other sites

Asta e ca nu sunt sigur, daca as fi as sta linistit. Fostul propietar spune ca nu l-a scos, nu vad de ce ar minti...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Eu zic, ca nu are DPF masina.. Du-te si verifica.. L-a gaurit sau l-a scos, tot acolo-i, dar masina nu are DPF, nu are voie sa scoata asa fum daca are DPF si sa aiba toba asa neagra.. Dar cel mai simplu te convingi la un service..

Cati km are masina?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acum are 237 k km, o am de la 210, asa face de atunci. Stiu ca fostul propietar a schimbat turbo pe la 150 k km la Contempo, poate atunci i-au facut ceva. Am mai citit tot aici pe forum de un 320 d care datea cu fum si afuma esapamentul de fiecare data cand se facea regenerarea. Dupa ce a curatat filtrul nu a mai avut probleme ... Cred ca o sa le iau prin eliminare, ciudat ca presiunea la relanti e 0 bar.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Eu zic, ca nu are DPF masina.. Du-te si verifica.. L-a gaurit sau l-a scos, tot acolo-i, dar masina nu are DPF, nu are voie sa scoata asa fum daca are DPF si sa aiba toba asa neagra.. Dar cel mai simplu te convingi la un service..

Cati km are masina?

De acord cu tine , e fara dpf 100% , asa este a mea , dar totusi chiar si fara dpf cam da cu fum . Eu cand l-am scos la a mea 180k teava era curatĂŁ ,chiar se vedeau liniile tablei .

Link to comment
Share on other sites

In regula, multumesc pentru pareri, o sa merg sa verific ce soft am si daca s-a umblat la DPF. Totusi masina merge bine, consumul este 10-11 in Bucuresti si 6 in afara. 0-100 am cam 9 secunde..

Mi-am adus aminte de postarea de mai jos unde in INPA nu imi dateau niste valori ok, suspectam debitmetru dar Ciupanezu (BMService) imi spunea ca INPA nu interpreteaza bine valorile...asa ca am lasat-o balta..

 

M-am mai jucat putin prin INPA in mers, am gasit cateva valori care nu se potrivesc:

 

-desired air mass si curent air mass nu-mi arata nimic

-coolant temperature arata 128 dar mie pe bord imi arata pe 88

-curent air mass/air mass

 

 

Sunt ceva probleme la motor sau e de la INPA? o sa-mi instalez si DIS ca am inteles ca este mai ok, injectorul il tot urmaresc, nu cred ca e foarte grav dar sigur trebuie sa-l rezolv in viitorul apropiat. Imi aparuse si eroare pe toate bujiile, am sters-o si mai verific in cateva zile sa vad daca mai apare. Oricum ma gandeam ca daca o sa umblu la injector si desfac galeria sa schimb si bujiile ca nu strica.

 

http://s2.postimg.org/9t41pswad/image.jpg http://s2.postimg.org/ajwrvkynp/image.jpg http://s2.postimg.org/lkrx0lqwl/image.png

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Eu am presiune cand e motorul oprit ,fluctueaza 5-8 incontinu desi ar trebui sa fie 0...Dpf isi face regenerare,masina nu are nici-o problema nici-o eroare.Am schimbat sonda lambda ca dadea eroarea din 2 in 2 zile (nu pe bord) ci pe tester doar si mi sa spus sa schimb si senzorul respectiv de pe DPF care citeste presiunea ca are vreo problema... nu e scump undeva la 150-250 lei, dar daca nu-mi da nici-o eroare pe niciunde il las asa:D
Link to comment
Share on other sites

I-am tras si o spalare daca era frumos. :)

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160709/2f0bf729de1be572d8d7f1eeb90611db.jpg

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160709/f84e52d6ca79dcdf460ea6e1f359f328.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160709/16288f563518e88f31ee9783b22dea3c.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tocmai m-am intors de la masina, mi-am instalat INPA si DIS si m-am uitat un pic pe parametrii. Poate ma ajuta cineva cu o parere:

 

Aveam niste erori pe bujii desi le-am schimbat acum 6 luni iar releu acum 1 an, le-am sters si le voi verifica in zilele urmatoare sa vad daca apar din nou. Presiunea in "filtru de particule" (in ghilimele ca nu stiu daca exista) a crescut, vedeti valorile mai jos) de la 0 la relanti, 15.9 la 2k rpm si 56.9 la cutoofspeed.

 

Presiunea maxima atinsa de turbina a fost 1600 mbar, am pus cateva filmulete mai jos:

 

https://www.youtube.com/watch?v=g1AWsincFFY

 

https://www.youtube.com/watch?v=GqirNkRavkU

 

https://www.youtube.com/watch?v=qQp-qW1LUTs

 

https://www.youtube.com/watch?v=2YrE3eMk6Ac

 

 

RPM IDLE: 12.0 Bar (max 35) / RPM 2000: 46.9 bar (max 75) / Cutoff speed: 105.9 Bar (max 200 )

 

http://postimg.org/gallery/3hlbfrdeq/ - aici sunt pozele de la diagnoza.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.