Jump to content

BMW 320dA E90 - JOY


chitsro

Recommended Posts

Am rezolvat pana la urma problema cu capacul de la far si am schimbat si becul de la angel eyes, acum sunt ambele galbene:

 

http://img.tapatalk.com/d/14/04/26/py3adagu.jpg

 

Mi-am amintit cu "drag" cand schimbam becurile la fosta masina :)

 

 

Urmeaza sa schimb sigla fata, am cumparat una din rasina de la userul michael, nu este identica cu cea originala dar merge...

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Tipul la care am facut polis imi spunea ca daca pun folie sa va lua mult din luciu farului si ca ar trebui sa tina cel putin 1 an, oricum mi-a dat si cu un o ceara care protejeaza, in cazul in care se face la loc ii mai fac un polis si ii pun folie..

Fără folie de protecție după ce ai făcut polish, farul se va mătuii foarte repede. O folie de calitate nici nu se va vedea.

Frumoasă mașină, se te bucuri de ea mulți ani de acum înainte.

Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

Nu mi-a mai facut probleme acel buton, intre timp am mai facut 530 de km cu vacanta de 1 mai, consumul mediu a fost 5.9 pe pe 530 km din care ~70 de km au fost facuti prin Constanta si orasele apropiate ,4 persoane +bagaje. Posibil sa mai scada putin dupa ce voi schimba si filtrul epurator,la Megane in aceleasi conditii aveam in jur de 5.5.

post-33752-0-28210100-1399279632_thumb.jpg

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

212550 km - aseara am facut o resetare de valori adaptive ale cutiei la Valymad, aveam mici socuri la turatii joase, acum au disparut :) sunt curios in cat tip isi reface setarila cutia .. Vali spunea ca dupa ~ 2 ore de condus. Cu ocazia asta mi-a aratat tot istoricul de erori (confirmat ca km sunt reali), m-am bucurat sa vad ca valorile de la injectoare erau mai mici, cea mai mare compensare era 1 fata de 2.4 la verificarea de la Contempo, probabil era motorul mai rece atunci sau sa fie rezultatul motorinei de la OMV, o sa incerc si de la MOL.

 

 

Ca sa nu ma plictisesc.. am descoperit alta problema, cred ca aud un uruit de rulment, nu mi dau seama daca este pe fata sau pe spate, maine sunt programat pentru ITP asa ca voi verifica si problema aceasta.

 

Ca sa rezum, as mai avea de facut rezolvat uruitul , schimbat filtru epurator , pompa de apa si pompa auxiliara de apa,reglat frana de maine (tine foarte sus) apoi pot trece la jante , volan etc..

 

ps: ieri am primit un colet de la fostul propietar cu ledul pentru angel eyes (schimbat in garantie) , inca nu m-am hotarat daca sa le pun sau nu...am citit ca se ard mai repede decat cele pe halogen si nu vrea sa umblu prea des la ele tinand cont ca trebuie sa dau roata jos...

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Ms mgs voi incerca :)

 

Astazi masinuta a primit "some TLC": spalat interior/exterior , rectificat zgarieturile usoare (scratch remover) + curatat tapiterie piele cu servetele umede pentru stergerea murdariei dupa care am dat cu o solutie pentru piele Mr leather:

 

 

 

http://s28.postimg.org/e0wne88nt/IMG_20140510_00052.jpg

 

http://s28.postimg.org/eexzdtsrd/IMG_20140510_00054.jpg

 

http://s28.postimg.org/42borqz89/IMG_20140510_00055.jpg

 

http://s28.postimg.org/r7m3dr4d5/IMG_20140510_00056.jpg

 

http://s28.postimg.org/yovasytw9/IMG_20140510_00057.jpg

 

http://s28.postimg.org/pid05oont/IMG_20140510_00058.jpg

 

http://s28.postimg.org/ok18h50pl/IMG_20140510_00060.jpg

 

 

 

 

 

Poate cu o ocazia asta imi recomnadati o solutie pentru piele mai low cost. Am mai descoperit ca dupa ce am schimbat o-ringurile in continuare am ulei pe scut , ma voi intoarce la "Service Premium" pentru verificari + constatare uruit rulment.

 

ps: era sa uit, astazi am trecut ITP-ul fara probleme: 212680 km :D

 

http://s28.postimg.org/cgvwtkpnd/IMG_20140510_00061.jpg

 

http://s28.postimg.org/gskiikwk9/IMG_20140510_00062.jpg

 

http://s28.postimg.org/h7vsblihl/IMG_20140510_00063.jpg

 

http://s28.postimg.org/9gf2d1ec9/IMG_20140510_00064.jpg

 

http://s28.postimg.org/qee2yvnq1/IMG_20140510_00065.jpg

 

http://s28.postimg.org/yayk73z6h/IMG_20140510_00066.jpg

 

http://s28.postimg.org/ncnaoxal5/IMG_20140510_00067.jpg

 

http://s28.postimg.org/vkttnnrvd/IMG_20140510_00069.jpg

Link to comment
Share on other sites

http://www.pro-detailing.ro/sonax-profiline-leather-care-foam-spuma-curatare-piele-p-1652.html?keyword=sonax%20leather

in combinatie cu

http://www.pro-detailing.ro/sonax-leather-care-wipes-servetele-curatare-piele-p-1653.html?keyword=sonax%20leather

 

Eu le folosesc pentru 3 masini cu interior de culoare deschisa si pentru 2 cu interior negru, o data pe luna primul produs, servetelele pentru pete, praf sau alte asemenea ce intervin ocazional. Iti recomand intreaga gama de produse de la Sonax, eu am Sonax pentru: piele, alcantara, textil, geamuri, plastic, cauciucuri, chedere, jante; le cumpar de vreo 5 ani, nu m-au dezamagit niciodata.

Link to comment
Share on other sites

@FRE - inca nu, eu as vrea style 188 si sunt cam rare, + inainte de jante mai am cateva piese de schimbat, stiu ca nu arata foarte ok cu capace dar mai rabd putin, incerc sa le fac pe rand ca altfel dau faliment :)

 

ps: mi-ar placea sa invat mai multe trucuri de detailing, cred ca o sa fac febra de la atat frecat :)

 

 

@B-490-RZV: mersi de recomandare.

 

Adaug si 2 poze cu o alta pasiune de a mea :D

 

http://s28.postimg.org/8a6h0i0nt/IMG_20140509_00050.jpg http://s28.postimg.org/6tuyicxqx/IMG_20140509_00051.jpg

Edited by chitsro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Intre timp am descoperit si de unde era uruitul, o janta era stramba si anvelopele sunt ovalizate, oricum aveam de gand sa le schimb..(inca nu m-am hotarat daca sa merg pe 16 sau 17")

 

In trafic bara la bara am avut un varf de 97 de grade C la temperatura lichidului de racire, ar trebui sa-mi fac griji?

 

http://s29.postimg.org/lhn910r4j/IMG_0521.jpg

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

@Kentk- multumesc pentru aprecieri.

 

@Andrei - ms de confirmare, sunt mai paranoic din fire :)

 

Astazi am fost pe la Ciupanezu, am schimbat din nou un o-ring pentru ca tot aveam vapori de ulei pe scut, cu ocazia asta mi-a confirmat ca uruitul nu este de la rulmenti ci de la anvelope. (a mers el cu masina)

Am mai vrut sa reglez frana de mana ca nu prea tine, mi-a zis ca la mine tine deja foarte sus prea putin si este cazul sa schimb sabotii de frana..cica ar fi un kit...am taiat rulmetul de pe lista si am adaugat sabotii :))

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.