Jump to content

Sfaturi achizitie e60


MociornitaCosmin

Recommended Posts

oscilatia turometrului la viteza constanta e un simptom de convertizor din ce stiu eu , daca a schimbat uleiul e doar temporara sau accidentala treaba . Eu zic sa iei in seama simptomul asta si sa testezi f bine masina daca te hotarasti , cum au spus si colegii posibil sa ai destule cheltuieli cu ea si daca pica si cutia nu e prea placut . Intotdeauna ratiunea pe primul loc la masini si bani :p . Poate in alta parte vorbim de altceva :))
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa te dezamagesc si nici nu ma intelege gresit,eu am un 3.0d bi-turbo, la 40 si un pic de mii de km am avut ceva pb la cutie pe care le-am rezolvat pe garantie,acum masina are aproape 90k km,cutia merge f bine (si mai am 2 cunoscuti care au avut ac pb,cu masini sub 100k km reali), insa pur si simplu nu as recomanda nici dusmanilor masini "complicate" trecute bine de 200k km si vechi de 8-10 ani.

 

Faza cu trebuie sa mai ai 1500-2000e pt divesre reparatii, din punctul meu de vedere este o prostie. Ori ai bani de intretinere ori nu ai. Maisna pote merge ceas in primele 2 luni apoi poate cere cateva zeci de milioane, mai poate merge la fel de bine inca cateva luni si apoi sa mai ceara inca cateva zeci de milioane si tot asa.Tine cont ca faci 20000km,deci va fi o masina pe care o vei folosi zi de zi,nu doar de doua ori pe luna.

 

Gandeste-te doar ca 4 anvelope pe 18, noi, premium, te costa aproape 1000e iar un o masina de aprox 1.8t si cu aproape 600Nm pe puntea spatea iti va toci repede anvelopele.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Era vb de investitie imediata mai marius . Ca multi iau cu ultim ban si ala imprumutat masina . Asa ca e preferabil sa iei cu 80 % buget . Ca apoi ii cheltui cu masina in tehnice sau estetice e altceva . E greu de spus cat trebuie sa ai salariu sa intretii o masina . Cu cat e mai noua cu atat mai bine dar exista viata si la buget redus cu ceva ratiune.
Link to comment
Share on other sites

O.T.

Faza cu trebuie sa mai ai 1500-2000e pt divesre reparatii, din punctul meu de vedere este o prostie. Ori ai bani de intretinere ori nu ai. Maisna pote merge ceas in primele 2 luni apoi poate cere cateva zeci de milioane, mai poate merge la fel de bine inca cateva luni si apoi sa mai ceara inca cateva zeci de milioane si tot asa.Tine cont ca faci 20000km,deci va fi o masina pe care o vei folosi zi de zi,nu doar de doua ori pe luna.

 

 

+1 Ionut,un exemplu concret pot da si eu:dupa ce am luat e90-ul am facut 3000 km pana sa vin in tara ,masina nu mi-a dat nici cea mai mica problema.

 

In drum spre Romania,mai aveam putin sa ajung la Targoviste turbina a inceput sa dea semne de oboseala,aparuse un lag turbo,mergea in suturi...in fine.

 

Ce puteam sa mai cer de la turbina ,daca masina am luat-o cu 252k km,si turbina era cea originala cu care a iesit pe portile fabricii, mi-au confirmat cei de la BMW cand a schimbat-o,marele meu noroc a fost ca am avut

 

garantie frantics.gif.

Link to comment
Share on other sites

mai adaugi si elemente de directie si franare pe lista, plus ceva pentru suspensie, aici tot timpul este ceva de facut, ba un pivot, o bucsa sau un arc rupt rolleyes.gif

 

si nu se poate sa nu pui in calcul electromotor-alternator-caseta directie-turbina-injectoare la peste 200k rulaj

 

electronica multa, masina grea, cutie automata, mers exclusiv oras... costuri mari si senzatii putine, 200 de cai si nu ai locuri de parcare nici unde sa te bucuri de ei prin oras

Link to comment
Share on other sites

am sa mai ma gandesc daca imi iau e60 sau nu.

sa stii ca un 520 nu e asa rau , eu sunt multumit de el , macar poti converti diferenta de impozit in diverse pt masina si esti mai castigat poate :p daca il tii 2 ani ai scutit 1000 E , impropriu zis scutit :thumbsup:

Edited by Myx
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca il speriati prea tare pe om. Da se poate intampla sa aiba probleme la o masina cu multi km si da pot aparea ceva reparatii costisitoare. Dar sa spui ca sigur mai baga cateva mii in cateva luni e prea mult. Eu am luat BMW-ul acum vreo 2 ani, are 7 ani si de cand l-am luat nu am bagat in el decat consumabile, pentru ca nu a picat nimic. Merge sotia cu el zi de zi, deci nu e masina de weekend.

Parerea mea e sa isi ia omu ce ii place. Degeaba isi ia masina care sa il duca de la A la B daca satisfactia si placerea la volan sunt zero. Si pana la urma un 535d ii va lasa un zambet pe fata mereu.

Parerea mea!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am luat BMW-ul acum vreo 2 ani, are 7 ani si de cand l-am luat nu am bagat in el decat consumabile, pentru ca nu a picat nimic. !

 

La fel si eu. Si are ~200.000 km. Ce-i drept nu am luat-o tocmai ieftin (la vremea aia) si faceam parte din acelasi grup de prieteni cu vanzatorl, deci i-am putut afla istoricul usor. O avea de noua.

 

Si el a schimbat doar caseta de directie la 15.000 km pe garantie din lucrurile "mari".

Link to comment
Share on other sites

cam toata lumea are dreptate pe aici, cu totii vorbim din experienta in majoritatea cazurilor, in final tu decizi ce vrei si cat poti duce :). Parerea mea este sa nu iti iei un 535d sau 530d atata timp cat tu vrei sa faci mai toti km astia prin oras unde traficul e cum e in RO, ia-ti mai bine o masina cu motor pe benzina de oras si eventual mai strangi bani si iti iei un 535d pe care sa il tii de drumuri externe, sa te si poti bucura de el asa cum trebuie.

 

Si cu riscul de-a repeta ce s-a mai spus, e bine sa ai ceva bani deoparte pentru probleme, oricat de bine ar fi fost intretinute se vor ivi diferite chestii pe parcurs care vor necesita bani, chiar daca nu e ceva major gandeste-te doar la cauciucuri si frane, nu uita ca la 535d iti trebuie discuri si placute pe fata care sunt cele de M5, asta inseamna peste 500Eur dintr-un foc.

 

Daca merita? clar merita, senzatia pe care ti-o da face toti banii un motor potent pe-o masina bine facuta, dar cand tragi linie....mai bine nu tragi si ii dai inainte :thumbsup: .

Link to comment
Share on other sites

Toate E 60 urile din anii 2004-2007 au peste 200k km mai ales daca sant diesel si automate probleme vor aparea mereu la cutie si la motor am avut si eu unul acum vreo 3 ani si nu as vrea sa repet experienta trista.

Am fost mai multumit de E39 macar acolo nu sant chiar asa multi bani si nici asteptarile asa mari iar daca te gandesti ca toate F10 urile de pe autovit au 140-150k km deja si sant din 2010-2011 si la unele nu sant km reali.

La un 530d-535d numai impozitul si rca-ul te costa aproape 1000 euro pe an si de consum tot iti ia un 12-13 in oras asa ca nu ai facut mare afacere ca este diesel plus toate consumabilele care sant mai multe la diesel.

A zis foarte bine mik15 mai bine imparti bugetul in doua iti iei o masina mica pe benzina cu motor mic de oras si strangi bani sau iti cumperi un bmw adevarat cu care poti merge tare si la drum lung ca sa intelegi ceva din el.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca il speriati prea tare pe om. Da se poate intampla sa aiba probleme la o masina cu multi km si da pot aparea ceva reparatii costisitoare. Dar sa spui ca sigur mai baga cateva mii in cateva luni e prea mult. Eu am luat BMW-ul acum vreo 2 ani, are 7 ani si de cand l-am luat nu am bagat in el decat consumabile, pentru ca nu a picat nimic. Merge sotia cu el zi de zi, deci nu e masina de weekend.

Parerea mea e sa isi ia omu ce ii place. Degeaba isi ia masina care sa il duca de la A la B daca satisfactia si placerea la volan sunt zero. Si pana la urma un 535d ii va lasa un zambet pe fata mereu.

Parerea mea!

 

 

La fel si eu. Si are ~200.000 km. Ce-i drept nu am luat-o tocmai ieftin (la vremea aia) si faceam parte din acelasi grup de prieteni cu vanzatorl, deci i-am putut afla istoricul usor. O avea de noua.

 

Si el a schimbat doar caseta de directie la 15.000 km pe garantie din lucrurile "mari".

 

Stimati colegi,depinde si ce BMW ati luat,una este sa iei un Bmw de la prim proprietar sau sa te duci personal in Germnaia si sa iei unul cu garantie si km reali si alta sa iei un Bmw din tara, cu istoric dubios si cine stie cati proprietari, la pret f mic.

 

ONF,Bmw-ul tau are in prezent 200k km, in niciun caz nu avea peste 200k km la cumparare si nici nu este 535d.

 

Sa nu mai zic ca cine are/a avut 535d i-a dat forja, si cu cat masina este mai complicata cu atat cresc sansele sa se strice mai repede.

 

Sincr la un buget de 9-10k euro as cauta un e90 recent adus,euro 5,cu cat mai putin piese revopsite si intr-o stare tehnica cat mai buna,ai sanse reale sa gasesti unul cu mai putin de 200k km.

 

@bazare, mofturile se mai satisfac si in functie de buget, toti ne-am dori cel putin un M de ultima generatie dar....

Edited by ionut_marius
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

as mai putea luat m5-ul de la alex si sa o tin strict pentru weekend, banuiesc ca 115k pentru un m5 n-ar fi multi km,motorul este mai simplu, insa sunt atat nepriceput cat si sceptic cu privinta la masinile pe bulgaria(ma pot trezi ca vine sa mi-o ia bulgarul sau mai stiu eu ce lege mai dau romanii sa nu se mai circule), ca si taxe as iesi mult mai bine cu m5-ul.

P.S. Nu am mers niciodata cu un M, orice generatie ar fi el, banuiesc ca E39 M5 este mult peste 535d.

Link to comment
Share on other sites

Daca intreg bugetul tau este 8-9k eu zic sa stai cuminte si sa-ti iei ceva mult mai ieftin, mai nou, cu km putini, in care stii sigur ca nu va trebui sa bagi bani. Asta, bineinteles, daca nu vrei sa ajungi sa mergi cu ea carpita, din lipsa de bani pt reparatii, doar ca sa zici si tu ca mergi cu seria5.

Gandeste realist!

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca s-au expus cateva pareri bune aici, acum el hotaraste ce alege, sunt banii lui si face ce vrea cu ei. Ca unii nu ar cumapra nici E90 cu banii aia sau mai stiu ce altceva astea sunt pareri subiective ce tin de mentalitatea fiecaruia, sa lasam omul sa isi faca damblaua, e in firea omului sa nu invete pana nu da singur cu capul.

 

E normal ca la cum au ajuns acum preturile la masini, de care cu 3-4 ani in ruma nu te atingeai, sa fie tentante, totul este sa nu uiti un lucru, la o masina care a costat noua 60-70k Eur sau peste, chiar daca are 10 ani, tot cam la fel costa si acum intretinerea, nu s-a ieftinit, atata timp cat iti asumi ideea asta si poti face fata la cheltuielile astea nu e nicio problema, daca insa ignori aspectul acesta atunci risti sa te trezesti cu o palma peste fata care te va trezi la realitate cand ti se emite prima factura de la service :thumbsup:

 

Daca esti insa un DIY-er de fel/conceptie, ai scule si spatiu se pot reduce mult cheltuielile, dar inititatorul nu pare a fi genul din ceea ce spune el.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.