Jump to content

Pareri suspensie low cost?!


banuovi

Recommended Posts

Salutare dragi forumisti! As vrea sa-mi achizitionez un kit suspensie low cost si nu stiu ce sa aleg. Am un e46, 320d din 2004. Recomandati ceva dintre acesti producatori? JOM, TA technics, FK, etc.. probleme, nemultumiri, pro si contra. Chiar nu vreau sa investesc cine stie ce bani in masina cu cine stie ce suspensie, chiar nu merita. Bugetul propus este de 500 eur maxim.
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

In bugetul acesta nu vei gasi o reglabila decenta. Iti spun din proprie experienta este o inveatitie proasta, asta in cazul in care folosesti masina zi de zi,plus drum prin tara,piata,etc.Daca folosesti masina doar de show,mers incet cu maxim doua persoane in masina,e ok.

 

Cum au spus si colegii mai sus, o combinatie de arcuri h&r/eibach si amortizoare bilstein sau alta firma asemanatoare sunt alegerea ideala.

Link to comment
Share on other sites

Am pus eu pe mașina mea și o să pun și niște poze. Crede-mă și eu am fost circumspect la început, mai ales că am avut o experiență nu tocmai plăcută atunci când am cumpărat amortizoare sachs (mașina stătea ca o căruță)dar acum sunt foarte mulțumit.

P.S. un kit H&R și Bilstein B4 cu drop de 35mm și 20 mm cred că e combinația ideală.

Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

Masina are 190.000 km, o am de 5 ani iar in acesti ani nu am facut decat 80.000 km. Am suspensie M-tech II, imi place foarte mult. La viteza se comporta excelent dar pe oras ma enerveaza maxim. Se simt toate defectele din asfalt. Saptamana trecuta mi-am cumparat niste jante cu buza pe 18, 8 cu 9 j, et 20 cu e24/spate. Momentan nu ating dar vreau sa elimin spatiul dintre aripa. Cauciucurile au talon foarte mic. 215.35 cu 225 35 r18.

Mi-as fi dorit o combinatie cu Koni FSD si arcuri H&R dar ma duc prea mult cu bani si nu mai vreau, imi ajunge cat am bagat in masina, plus ca as vrea s-o dau anul asta, de aceea vroiam sa ma orientez catre ceva low cost...

Link to comment
Share on other sites

Eu unul, parere personala si din propria experienta, sa nu mai aud de suspensie sport... nu este deloc confortabila, este foarte inpractica si nu ai unde sa o folosesti la adevarata ei valoare.

 

Unicul plus este ca arata masina bine.

Link to comment
Share on other sites

Poza asta e fĂŁcutĂŁ ĂŽn fata garajului unde este puținĂŁ pantĂŁ. Arcurile le-am montat undeva ĂŽn toamna trecutĂŁ și fațĂŁ de momentul montĂŁrii lor ele s-au lĂŁsat puțin. Roțile sunt de 17 cu balon de 45. Mai târziu mĂŁ duc și dacĂŁ vrei pot sĂŁ mĂŁsor distanța actualĂŁ ĂŽntre roți și aripi. Arcurile sunt H&R de culoare albastrĂŁ.

post-65167-0-69494000-1396775685_thumb.jpg

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Da, crede-mĂŁ cĂŁ poza te ĂŽnșealĂŁ. MĂŁ duc la garaj și mĂŁsor distanța dintre roți și aripi. DupĂŁ pĂŁrerea mea cĂŁ este combinația idealĂŁ ĂŽntre duritate și confort. Cu roțile de 19 rĂŁmâne un singur deget spațiu ĂŽntre roți și aripi
Link to comment
Share on other sites

La viteza se comporta excelent dar pe oras ma enerveaza maxim. Se simt toate defectele din asfalt.

 

Pai si tu ce vrei de fapt? Crezi ca o suspensie reglabila, mai ales low cost, se comporta mai bine pe drumurile de la noi?

 

 

Eu am reglabila KW, si cateodata tot imi vine sa o dau jos, nicio suspensie sport nu se va comporta cum trebuie pe hartoapele din tara asta.

Oricum urmatoarea suspensie la mine, clar nu va mai fi sport.

Link to comment
Share on other sites

Ma refer la arcuri. Cele de m technic sunt cu 3cm mai joase decat cele standard. H&R sunt progresive si pe denivelarile mici sunt mai soft, pe masura ce cresti viteza se mai intaresc plus ca coboara mai mult decat cele m tech. 35 cu 20 nu e cu mult fata de ce am acum si ca sa pun arcuri 55 cu 30 imi stric amortizoarele pe fata.

KW e o suspensie sport de top dar exact cum am spus mai sus...ce rost are sa iau o suspensie buna de 1000 eur + daca vreau sa vand masina? investesc in ceva jmeker pe care nici un cumparator nu apreciaza si nici nu ar da bani. Chiar daca o dau jos nu stiu daca imi recuperez jumatate din suma. Asa ca am sa iau un kit de la ta technics pe care nici nu dau foarte multi bani, cobor masina cat vreau eu si incerc sa merg mai incet cu masina. Nu prea ar avea ce sa se strice. 20.000 mii tot o tine si suspensia aia, corect?

Intrebarea mea ar fi fost ce sa aleg dintre cele low cost...dar m-am hotarat, am sa iau un kit de la Ta technics cu rulmeti de viraj noi si bielete atirului mai scurte sau reglabile.

Link to comment
Share on other sites

Ma refer la arcuri. Cele de m technic sunt cu 3cm mai joase decat cele standard. H&R sunt progresive si pe denivelarile mici sunt mai soft, pe masura ce cresti viteza se mai intaresc plus ca coboara mai mult decat cele m tech. 35 cu 20 nu e cu mult fata de ce am acum si ca sa pun arcuri 55 cu 30 imi stric amortizoarele pe fata.

KW e o suspensie sport de top dar exact cum am spus mai sus...ce rost are sa iau o suspensie buna de 1000 eur + daca vreau sa vand masina? investesc in ceva jmeker pe care nici un cumparator nu apreciaza si nici nu ar da bani. Chiar daca o dau jos nu stiu daca imi recuperez jumatate din suma. Asa ca am sa iau un kit de la ta technics pe care nici nu dau foarte multi bani, cobor masina cat vreau eu si incerc sa merg mai incet cu masina. Nu prea ar avea ce sa se strice. 20.000 mii tot o tine si suspensia aia, corect?

Intrebarea mea ar fi fost ce sa aleg dintre cele low cost...dar m-am hotarat, am sa iau un kit de la Ta technics cu rulmeti de viraj noi si bielete atirului mai scurte sau reglabile.

 

DAca tot vinzi masina de ce mai investesti in asa ceva?:S mai bine pui la punct ce trebe la masina pentru vanzare;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma refer la arcuri. Cele de m technic sunt cu 3cm mai joase decat cele standard. H&R sunt progresive si pe denivelarile mici sunt mai soft, pe masura ce cresti viteza se mai intaresc plus ca coboara mai mult decat cele m tech. 35 cu 20 nu e cu mult fata de ce am acum si ca sa pun arcuri 55 cu 30 imi stric amortizoarele pe fata.

KW e o suspensie sport de top dar exact cum am spus mai sus...ce rost are sa iau o suspensie buna de 1000 eur + daca vreau sa vand masina? investesc in ceva jmeker pe care nici un cumparator nu apreciaza si nici nu ar da bani. Chiar daca o dau jos nu stiu daca imi recuperez jumatate din suma. Asa ca am sa iau un kit de la ta technics pe care nici nu dau foarte multi bani, cobor masina cat vreau eu si incerc sa merg mai incet cu masina. Nu prea ar avea ce sa se strice. 20.000 mii tot o tine si suspensia aia, corect?

Intrebarea mea ar fi fost ce sa aleg dintre cele low cost...dar m-am hotarat, am sa iau un kit de la Ta technics cu rulmeti de viraj noi si bielete atirului mai scurte sau reglabile.

 

 

 

 

Am eu suspensie TA Technix si sunt foarte multumit de ea ! nu este foarte rigida ! sta bine pe sosea ! Am dat undeva la 1300 lei cu tot cu bieletele antiruliu scurte !

post-66434-0-34261100-1397124344_thumb.jpg

post-66434-0-52419000-1397124537_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.