Jump to content

Masina mea cea albĂŁ


Rcc-67

Recommended Posts

Dupã ce am condus-o pe aia de Anglia m-am îndrãgostit de 6L. Întreabã-l si pe Kenbobo si sa vezi ce spune si el.

 

Sent from my HTC One using Tapatalk

M-a pus naiba sa ma plimb si eu cu cea de Anglia de pe care a luat motorul. De atunci doar asta visez. Sunet total diferit, vibratii zero, iar cuplu cat cuprinde. E incredibil ce bine trage masina aia pe langa ale noastre 2.0d. E total altceva chiar daca e cu cutie automata. Am ramas placut impresionat si deja incep sa ma gandesc si eu la un 3.0d :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Le rezolvi tu pe toate cu grija si pasiune ;) Abia astept sa fie totul gata si bineinteles ca te ajut si eu cat reusesc oricand ai nevoie :thumbsup: Spor la treaba.

 

Macar cu masina ta sa ma plimb sa mai imi potolesc setea, ca de cand am testat-o tot la asta ma gandesc :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Am inteles , va cred ca v a dat gata este o diferenta intre cele doua motoare+ cutie automata :frantics:

 

Spor la treaba si asteptam cu nerabdare rezultatul, desi dupa ce am vazut mireasa nu am nici o indoiala ca nu v a fi ceva super :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Cum arată mașina mea astăzi după ce am demontat coloana veche de direcție pentru a o pune pe cea de pe automată. Cu ocazia asta voi curăța și radiatorul de climă

post-65167-0-60384400-1404336185_thumb.jpg

post-65167-0-10028800-1404336193_thumb.jpg

Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

Știe cineva care este piesa în care este memorat codul pentru pornirea motorului.

 

http://thumbnails112.imagebam.com/33643/160305336421063.jpg

 

asta este chip-ul din cheie (cel ce cominica cu EWS-ul) dar poti pastra cheia ta si inlocuiesti placa ce contine chip-ul verchi cu placa din cheia noua

 

vis-a-vis de trim-ul de la cutia automata - vorbeste cu Mihaitza de pe forum - are un 330xi de Europa cu cutie automata

 

Am gasit la un prieten trimarul pentru cutia automata .daca mai esti interesat costa 150 lei + transportul.

 

vezi ca piesa din imagine nu se potriveste pe e46 (cred ca e de pe e39)

 

 

@Rcc-67 - spor la treaba, apreciez mult detaliul in care pregatesti swap-ul!

Edited by BED
Link to comment
Share on other sites

http://thumbnails112.imagebam.com/33643/160305336421063.jpg

 

asta este chip-ul din cheie (cel ce cominica cu EWS-ul) dar poti pastra cheia ta si inlocuiesti placa ce contine chip-ul verchi cu placa din cheia noua

 

vis-a-vis de trim-ul de la cutia automata - vorbeste cu Mihaitza de pe forum - are un 330xi de Europa cu cutie automata

 

 

 

vezi ca piesa din imagine nu se potriveste pe e46 (cred ca e de pe e39)

 

 

@Rcc-67 - spor la treaba, apreciez mult detaliul in care pregatesti swap-ul!

Multumesc frumos am rezolvat trim-ul.

 

Sent from my HTC One using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

E vreo problema daca bratul pedalei de frana e curbat (asa era pe masina de Anglia), iar pe cele de Europa e drept, ambele fiind automate? De ce diferenta asta?

 

Sent from my HTC One using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Din ce am gasit pe forum extern, nu este senzor de soc original, dar se poate pune unul aftermarket,si se conecteaza cu senzorul de la capota:

 

http://thumbnails109.imagebam.com/33664/8374a0336634298.jpg

 

http://thumbnails110.imagebam.com/33664/c68295336633863.jpg

 

Explicatie:

 

the shock sensor gets power from the cars electrical system.. then triggers the hood pin switch when the car is bumper or tampered with .. so the alarm is in turn set of by the hood pin switch...

 

 

Surse: http://www.bimmer f e s t.com/forums/showthread.php?t=383883

http://forum.e46fanatics.com/showpost.php?p=104086&postcount=10

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc frumos.

Ce poate fi cu cutia de a intrat ĂŽn mod avarie pentru cĂŁ atunci când era pe mașina donoare nu apĂŁrea eroarea?

Am uitat eu vreun fir?

Antigelul pĂŁrea la nivel. Poate am uitat sĂŁ leg senzorul.

Link to comment
Share on other sites

Cum zicesi Acero, 1 e pt nivelul de antigel. Verifica senzorul + nivelul, iar la 2 asa am gasit si eu ca ar fi avarie la cutie si astfel iti intra in Limp Mode. Poate fi cauzat de baterie slaba/alternator care nu incarca bine (verifica toate legaturile de pe alimentare)/debitmetru deconectat (verifica si asta).

 

In prima faza vezi cu alta baterie si sterge si absolut toate erorile care ti-au aparut momentan.

 

 

PS: Din ce am mai gasit, avand in vedere ca iti e aprins momentan si becul de la DSC si frana de mana cu Galben, tot din cauza lor poate fi si eroarea de la cutie.

 

Cel mai bine ar fi dupa ce schimbi bateria sa vezi ce erori ai momentan, le stergi si apoi verifici iar.

 

PS2: Am mai gasit ca s-ar putea sa iti apara din cauza switch-ului de la frana defect sau deconectat, ca tot vorbeam de asta. Verifica-l si pe asta.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.