Jump to content

scoate mult fum alb.rog ajutor


Recommended Posts

Buna ziua! Am un bmw e 46, 320 D din 1999 si ma confrunt cu mai multe probleme.Imi porneste greu si am observat ca face asta cand e motorul cald,trebuie sa tin cheia mult..incearca sa porneasca dar invarte greu..scoate mult fum care pare a fi abur ,alb..si observ la cateva zile ca nu are antigel..am tot complectat cu apa de cateva ori dar nu mi se pare normal sa stau cu sticlele de apa in portbagaj.In plus am observat ca scazut nivelul de ulei pe joja asta in conditiile in care i-am facut schimbul de ulei cam de aproximativ o luna.Si parca nu mai trage asa bine..Va rog mult sa ma ajutati cu pareri deoarece am fost pe la diferiti mecanici insa nu prea i-au dat de capat.Multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

sigur e abur? adica nu miroase?...daca ti a disparut uleiul si scoate si fum, poate a luat o pe ulei..

 

daca iti dispare apa, sau e spart vasul de expansiune, radiator etc....sau garnitura de _chiulasa_, de fiert nu ti fierbe motorul?

Nu am observat daca fierbe motorul..dar de acel fum eu zic ca e abur,are un miros putin a ulei ars dar foarte slab....nu ma pricep prea tare la partea mecanica,insa mi-a zis cineva de garnitura de _chiulasa_,altul de filtru epurator,altul de injectoare..nu stiu ce sa mai cred..

 

Si totusi cum imi dau seama daca fierbe motorul?daca se ridica foarte mult apa in bord?

Link to comment
Share on other sites

Salut!Antigel poate sa-ti manance pe la racitorul de gaze de la EGR.Verifica-l.Ulei poatate sa consume si din cauza filtrului epurator,iar pornirea greoaie la cald poate sa fie din cauza pompei de injectie.Fa o diagnoza si vezi ce iese. Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Nu am observat daca fierbe motorul..dar de acel fum eu zic ca e abur,are un miros putin a ulei ars dar foarte slab....nu ma pricep prea tare la partea mecanica,insa mi-a zis cineva de garnitura de _chiulasa_,altul de filtru epurator,altul de injectoare..nu stiu ce sa mai cred..

 

Si totusi cum imi dau seama daca fierbe motorul?daca se ridica foarte mult apa in bord?

 

daca trece de jumate acul din bord de la apa...aburi nu prea ies pe vremea asta doar dimineata..

Link to comment
Share on other sites

Prieteni am fost nevoit sa plec la drum cu masina si cred ca am facut chiar mai bine de 400 km.Am tot complectat cu apa in bazinul de antigel.Am trecut pe la mai multe service-uri si majoritatea au spus ca problema e garnitura de _chiulasa_ sau _chiulasa_ si ca apa pe care o adaug eu se pierde pe evacuare,si de asta nu gasesc niciodata nimic sub masina.Mentionez faptul ca nu trece de 90 grade.Acum astept sa treaca sarbatorile pascale si sa o bag in service.Cam la ce suma sa ma astept daca problema e garnitura de _chiulasa_ sau chiar _chiulasa_? multumesc
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.