Jump to content

rotile fata freaca la viraje stranse


rosto

Recommended Posts

Pai ceva nu-i ok...Gumele is bune, 225/45/17 e recomandat si ET-ul se incadreaza intre 35-50.

 

Pune de proba un distantier de 12mm respectiv 5mm pentru cele cu ET40, sa le aduci la minimul recomandat de 35, si vezi atunci daca mai atinge in ceva.

Edited by Alynex
Link to comment
Share on other sites

Ciudata rau problema asta a ta.. Cu nu stiu cate randuri de jante si cauciucuri si tot sa atinga. Suspensiile cum le ai? Sport? Arcuri normale? E lasata masina? Sau e stock? Daca e stock,n`ai ce sa faci decat sa incerci sa`i bagi distantiere cat sa stea roata macar la linie cu aripa (vorbind strict estetic acum). Daca nu te deranjeaza,poti lua distantiere mai lungi cat sa iasa putin roata de la linie si atunci nu ar mai avea in ce sa atinga efectiv Edited by Criss88
Link to comment
Share on other sites

Fresca numai PE stanga pe partes dreapta nu sunt urme de frecare

 

Freaca*

 

Am sa merg sa ii fac geometria sa vad...ciudat rau...masina nu bate nu troncane iar directia e ok , nu trage nici stanga nici dreapta, volanul sta drept iar la viteze mari nu tremura ...totusi am sa merg sa vedem......

 

Suspensia e sport, cred ca problema e la brat...posibil prost montat am sa merg 1 la geometrie apoi la un mecanic cinstit(daca il gasesc)si priceput ca parati sunt multi, iti i-a bani si nu face treaba buna!

Link to comment
Share on other sites

http://static5.custojusto.pt/mi/full/3793914367-jantes-bmw-17m3.jpg

Jantele astea nu exista pe original decat pe 18 cu J 8 ET 20 fata si J 9,5 ET 22 Spate nu ai cum sa ai unele identice pe 17 si sa fie originale.

 

Ai postat vreo 3 randuri de jante pe unele scrie clar ca au ET 47 si tu zici ca ai ET 40 pune o poza cu modelul exact de jante ce ai acum pe masina si iti freaca.

 

Daca ai jante cu ET 40 cum zici nu are voie sa iti frece si daca ai avea 225/45 fata cu 245/40 spate.

 

Masia aia ori a fost lovita serios, ori ceva nu e montat corespunzator.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

A spus ca are doua seturi.Unul cu ET47 si unul cu ET40, cu ambele freaca.

 

Jantele clar nu sunt originale.

 

Asteptam sa vedem cum arata roata in comparatie cu cealalta, la sfatul lui Vlad, sau poate gasesti un mecanic pana atunci, daca nu tot ii dam noi cumva de cap.

 

 

Suspensia sport ce suspensie este?Doar arcuri?Completa?

Link to comment
Share on other sites

Asta e ciudat rau ambele ET-uri 40 si 47 sunt compatibile cu E46 Teoretic si Practic nu ar trebui sa ii frece nici cu suspensie sport si nici cu stock.

 

Ceva e putred trebuia vazuta de un mecanic.

Link to comment
Share on other sites

Jantele astea nu exista pe original decat pe 18 cu J 8 ET 20 fata si J 9,5 ET 22 Spate nu ai cum sa ai unele identice pe 17 si sa fie originale.

 

Ai postat vreo 3 randuri de jante pe unele scrie clar ca au ET 47 si tu zici ca ai ET 40 pune o poza cu modelul exact de jante ce ai acum pe masina si iti freaca.

 

Daca ai jante cu ET 40 cum zici nu are voie sa iti frece si daca ai avea 225/45 fata cu 245/40 spate.

 

Masia aia ori a fost lovita serios, ori ceva nu e montat corespunzator.

 

 

 

 

 

cele origilale sunt cele cu et47 iar cele ce ai vazut tu in 1 poza nu sunt ale mele an luat o poza de pe net asemanatoare cu jantele care le am ! iar cele cu et 40 nu sunt jante bmw si nici nu am postat vre-o poza cu ele ,in mom de fata am montate cele cu et 47( vezi poze) si daca te uiti atent vei vedea ca nu am postat 3 randuri de jante ,repet jantele cu et 47 sunt cele care le am eu montate iar al doilea set de jante inca nu l-am postat dar am sa postez daca vrei si jantele acelea .......dar nu cred ca are vre-o relevanta...imi atinge cu ambele seturi

Link to comment
Share on other sites

OK jantele cu ET47 sunt cele recomandate de BMW pentru E46 in mod normal nu ar trebuie sa iti frece.

 

Trebuie mers la un mecanic si sa iti zica exact din ce cauza freca: suspensii, telescoape, sasiu stramb etc.

Link to comment
Share on other sites

acestea sunt cele cu et 40

 

Nici cu astea nu ar trebuie sa iti frece.

 

Deci jantele sunt ok pt masina.

 

Mergi la un service sa iti zica ce nu e in regula cu masina.

Link to comment
Share on other sites

maine am sa trec pe la mecanic ,e ceva mai departe... dar macar stiu ca nu imi baga din stomac ca sa -mi umfle nota! am mai fost la 2 , si fiecare a avut alta parere; vedem la al 3-lea ce zice:)

Am sa postez care a fost problema +solutie! Poate se mai pricopseste cineva cu o astfel de problema si cine stie poate ii va fi de ajutor!

P:S: multumesc tuturor pt raspuns(pareri)!

Link to comment
Share on other sites

E posibil ca rotile sa nu vireze egal stg-dr,adica bieletele directie sa nu fie filetate egal in capetele de bara. La faza asta ar trebui ca numarul turelor la volan sa nu fie la fel plecand de la centru ori spre stg ori spre dr.

Cauze posibile; vreodata a fost demontata caseta directie si la montaj nu sa tinut cont de pozitia volanului sau sa demontat volanul si nu mai e pe pozitie 0.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

nu imi freaca de aripi ....freaca la interior(cauciucul atinge doar cand virez maxim, nu atinge nici la hopuri doar in viraj maxim) intre aripa si roata ramane o distanta de ce putin 10-12 cm deci exclus sa imi atinga aripa

Dar freaca in ambele parti?

Adica la viraj stanga iti atinge roata dindreapta de oala si la viraj dreapta atinge roata stanga?

Ai urme de frecare in ambele parti?

 

Anvelopele nu sunt de vina sigur, pt ca ai scris ca ai 205/45/17, ori la E46FL omologate sunt 225/45/17, cum are si un coleg care a postat inaintea mea si are in poze anvelopele. Ale tale sunt mai mici. Nu sunt ele omologate, probabil arata si mai urat, dar nu sunt de vina.

 

Daca freaca ambele e posibil sa fie de la ET. Jantele fiind replica sunt prea in interiorul masinii, prea aproape de amortizoare si atunci cu niste diste distantiere care sa-ti scoata rotile mai in afara masinii ai rezolvat, plus ca va arata mai bine.

 

Ar mai fi o varianta (in cazul in care ET-ul este in limite) sa fie de la carenaje. Poate au fost sparte, au fost inlocuite cu aftermarket si nu s-au potrivit la fel.

 

Anvelopele ar trebui oricum schimbate cu ceva 225/45. E pacat de masina si de motor sa nu o ai "ca la carte".

1. Tu cand ai in bord 150km/h, din cauza anvelopelor mai mici, ai de fapt 130-135km/h.

2. Anvelopele tale 205/45 au talonul (balonul) mai mic decat cele omologate de 225/45 si deci sunt mai dure cu masina, cu mecanica si implicit si cu tine, iar pe drumurile noastre pline de gropi nu e de dorit.

3. Ar fi frumoase mai late cu 2cm, nu?

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.