Jump to content

E92 320i


Merlin21

Recommended Posts

asta cu ,consumul e relativa.acum mie M54 in oras imi ia in conditii de trafic mixt-dimineata liber dupa amiaza mai aglomerat 13.1,totusi un 2.0 chiar si valvetronic cu 8,5 in oras nu am mai auzit:)

inseamna ca ia chiar cat zice bmw http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=17226 .oricum consumul nu prea e important,noi sa fim sanatosi si sa mearga cazanele bine.

Link to comment
Share on other sites

@FRE poate am inteles eu gresit, orice se poate..

 

@chitsro, nu.. am zis ca o sa incerc sa vin (la modul ca pe viitor, acum e o perioada destul de aglomerata pentru mine, poate dupa jumatatea verii)

 

@alex230ro, desi eu cred ca am scris clar, nu cred ca s-a inteles.

 

Consumul pe care il am in oras, nu este 8.5 (atat este cel mediu). Nu am facut consumul in oras, pentru ca nu merg numai in oras, ce am putut da, a fost un exemplu de un drum in bucuresti pe care am facut consumul (intr-un anumit interval orar, pe un anumit drum, mers linistit sau semi-sportiv cat a permis traficul si drumul) pentru ca acest drum l-am facut constant timp de 2 luni, deci este cat de cat concludent. Evident ca acest exemplu nu acopera toate situatiile de trafic care apar in bucuresti si consumul poate sa difere, destul de mult, mai ales ca unii merg in intervale orare diferite, in bara la bara sau dimineata, acum vara sau la inceput de scoala, etc, fiecare se raporteaza la experienta propie..

Si aici as vrea sa ma opresc cu discutia despre consum. Daca este cineva interesat de acest, poate retine ca acesta nu este de speriat.

 

@bmwcraiovaoficial , probabil ca nu aveai nici un post, acum s-ar putea sa poti.

ai pm cu adresa de mail, vorbim acolo.

Link to comment
Share on other sites

Si prima spalare "ca la carte"

Magifoam prespĂŁlare, 2BM cu Meguiar's Gold Class, Sonax Full Effect jante, uscare cu CYC - Miracle Dryer, etc

 

Rezultatul:

http://s28.postimg.org/mvmabmig9/IMAG0024.jpg

http://s14.postimg.org/4zetfyizh/IMAG0027.jpg

http://s14.postimg.org/5eq38z4wt/IMAG0028.jpg

http://s28.postimg.org/7oooa8k4p/IMAG0030.jpg

http://s4.postimg.org/csne7o6nt/IMAG00312.jpg

Link to comment
Share on other sites

Asa e Ace, e foarte periculos acest microb si se raspandeste destul de usor.

Timp sa fie ca se fac toate.

 

@FRE, nu numai ca nu ajuta, dar baga bete in roate, tocmai ce plecasem de la spalatorie si incepuse sa ploua incet.

Si acum ploua iar :LMAO:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am venit si din concediu, in total 2300km.

 

Inainte sa plec am schimbat bujii + bobine de inductie(preventiv), dar nu am observat nici o diferenta. Presupun ca si cele vechi erau ok.

Masina s-a comportat foarte ok, nimic de reprosat. Poate totusi lipsa unor scaune sport sau ceva cu suport lombar.

 

Masina este foarte stabila, indiferent de viteza (am trecut si pe la autosoft inainte, unde surprinzator nici o janta nu a trebuit indreptata), dar foarte galagioasa, si nu din cauza motorului, a antifonarii ci din cauza geamurilor fara rama si a chedereleor. De pe la 160 devine enervant iar la peste 200 nu te mai poti auzi cu ceilalti pasageri. Banuiesc ca ar trebui schimbate chederele.

 

Si cum romania este cea mai proasta tara din punct de vedere al traficului, la plecare vinerea trecuta am facut in jur de 5h jumatate pana la brasov, pe magicul dn1.

Dupa aprox 25km mers numai cu a 1-a, discul de ambreiaj a inceput sa faca figuri. Urmeaza sa schimb kitul de ambreiaj cu ocazia asta.

Never ever de acum inainte concediu cu masina vara prin Romania.

 

Cu ocazia asta am ajuns si la 175500km.

 

Consumul, resetat la plecare si verificat la pompa, 6,4 l/100.

 

 

http://s30.postimg.org/vgz4yi0bh/photo_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Asa mai face ambreiajul in conditiile date. Nu inseamna ca a picat de tot. Si mie mi-a mai facut figuri la E60 dar in timp a disparut si culmea tot astept sa mai apara dupa resoftare dar nimic pana acum din iarna trecuta cand a facut figuri ultima data.

p.s. Consum destul de bun pt 320i, probabil si pt ca e model mai nou.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa spun. Problema se manifesta printr-un tremurat, ca si cum nu e calcat suficient ambreiajul in treapta 1 si da sa moara, la plecare de pe loc sau in panta. Atunci a cedat, vinerea trecuta si tremuratul a mai aparut, preponderent in oras la aglomeratii cu sub 5km/h. (si am prins destule, inca vreo 4 de genul celei de pe dn1, chiar ma mir ca nu a picat de tot).

De vreo cateva zile, incepuse sa apara si la schimbarea in treapta a 2, in special cand urcam vreo panta/serpentine.

 

Ce e ciudat, e ca de vreo 2 zile, ajuns acasa si mers doar drumuri scurte in oras, cu trafic lejer, nu a mai facut deloc.

 

Oricum o sa il schimb. Posibil sa fie si volanta?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Si azi am schimbat si distributia. Km undeva sub 176.000.

Impreuna cu asta am mai schimbat si garnitura capac supape si uleiul si filtrul de ulei.

Am trecut pe ceea ce scrie in carte LL01.

 

Si ca o impresie generala, foarte dezamagit de service-urile din Romania.

Pt ca atunci cand am schimbat garnitura la baia de ulei am gasit un fragment mic dintr-o patina, m-am panicat putin si am zis sa schimb si distributia.

Si aici a inceput distractia. Am vorbit la Bavaria group (initial bucuresti, ulterior toata tara) si la toate service-urile din bucuresti.

Din toata tara doar cei de la proleasing ploiesti mi-au si raspuns (impreuna cu un pret de 6000), in rest bavaria si mhs m-au ignorat complet, desi sunam de cateva ori pe zi.

Pe langa, am incercat si la toate service-urile cunoscute si recomandate pe forum. Marea problema, lipsa calelor de distrbutie, dar toti mi-au promis ca fac rost cat de curand.

Evident ca nu s-a intamplat, am plecat si in concediu, au trecut mai mult de 2 luni de cand tot intrebam pe la service-uri.

Am inceput eu sa ma uit dupa cale in acest caz. Avand in vedere ca nu sunt o suma formidabila, comparativ cu pretul lucrarii sau al manoperei, mi s-a parut cam auirea sa nu isi cumpere un set de cale si sa stea toti sa astepte sa le inchirieze.

 

Aici as vrea sa remarc ca, dintre toti, Service Premium, a fost singurul deschis, singurul care a inteles situatia si care chiar s-a implicat venind cu solutia. Calele le-am cumparat eu, si au intrat in pretul manoperei. Foarte corect si ii multumesc pe aceasta ocazie, ca a fost singurul dispus sa investeasca in sculele necesare unui astfel de motor. Pentru mine, asta spune multe.

 

Sper sa nu fie considerata reclama, dar astea este realitatea cu care m-am confruntat

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Salut Merlin. Si eu am aceeasi masina ca tine si tin sa te anunt ca problema cu zgomotul de vant la viteza este probabil de la chedere. Eu am aceeasi masina si la 200 km/h e liniste in masina ca la 100. Distributia ai schimbat-o doar din cauza patinei respective? Cum arata cea veche dupa ce ai schimabat-o? Chiar trebuia facuta? Edited by AlexChris
Link to comment
Share on other sites

chiar e de apreciat Service Premium daca a facut acest gest, altii cu mai multe pretentii nu sunt in stare sa isi cumpere niste scule banale, cum sunt calele acestea, e ridicol oricum ca tu ca si client sa le duci sculele de care ei au nevoie sa isi castige painea. Daca vorbeam de scule ce poate se folosesc foarte rar era poate de inteles, desi nici atunci un service in toata regula nu ar trebui sa invoce un asemenea motiv ci ar trebui sa isi cumpere ceea ce ii lipseste, parerea mea.

 

Apoi faza cu lipsa de raspuns pe email/telefon unei cerere de oferta iar e dincolo de puterea mea de intelegere, mai ales din partea unora care ar trebui sa fie un exemplu pe partea de Customer Service, dar din nou managementul acestor, asa zis reprezentante, este de 2 lei, si degeaba au cont si pe aici ca nu invata nimic si nu isi imbunataesc nicium serviciile.

 

Ce mi se pare grav e ca pare o chestie generala in RO la "astia mari", nu numai la service-uri, am dat de aceelasi lucru la agentii imobiliare unde te duci sa cumperi ceva cu banii jos si au o durere in spate de zici ca merge piata de nu mai fac fata cand de fapt ei se tarasc sa nu moara dar vor sa iti lase impresia ca ce bine o duc si ce de clienti au, absolut ridicol.

Link to comment
Share on other sites

@ AlexChris, incep sa cred ca nu e de la chedere, am gasit un topic pe e90post parca, in care se vorbea de aceasta problema si solutia era reglarea pozitiei usii. Am vazut in poze ca aceasta se poate face, trebuie doar scoase niste capace.

Cand o sa am timp ma apuc si de asta.

 

Am mai gasit si rezolvarea la alta problema, uneori cand plec si dau sa se rabateze oglinzile, aceastea vin in alta pozitie , aiurea. Solutia este sa le desfaci si sa cureti contactele de la motor si apoi folosind "dielectric grease" sa sigilezi contactele.

O adaug si pe asta la lista de "to do".

 

Patina la mine a fost primul pas. Apoi am inceput pe youtube si de la acolo panica a crescut.

Motorul in sine nu are o problema cu ruperea lantului, aici se intampla altceva.

Lubrifierea fiind destul de slaba (in cazul meu, 5 ani de bmw service inclusive cu revizii la 30000 cu ulei bmw) si faptul ca intinzatorul se uzeaza in timp si nu mai tine lantul tensionat cum trebuie, se poate ca acesta sa sara de la punct.

Am vazut distributia veche, intinzatorul era mult mai uzat si patinele aratau bine totusi, lipseau doar doua fragmente mici din peretii laterali (1,5-2cm).

Foarte posbil sa gresesc dar asta e o problema si la N42 parca.

 

Strict in cazul meu, nu se auzea nimic si nici nu s-a modificat nimic dupa schimbare. Banuiala mea e ca majoritatea coupeurilor pe benzina la care nu s-a schimbat intinzatorul au probabil patinele ciobite.

Ca idee multe din piese de la distributie sunt comune si la 330 si 335i.

 

@ mik15 am vazut si eu cat de cu pretentii sunt multe service-uri de pe aici (de se viseaza farmacii sau mai stiu eu ce saloane) si cand e vorba sa rezolve o problema... pauza..

in fine mie mi-a luat vreo 20 de min sa caut un set de cale si sa dau o comanda, mai ales cand pretul cerut al lucrarii era de 5 ori mai mare decat pretul calelor, as vrea si eu ca posibil client sa vad o implicare cat de cat. dar, in fine, asta este o alta discutie, alt topic, alta data..

momentan mi-am exprimat o mica parte din frustrarile acumulate..

 

Legat de BMW AG, eu m-am cam lamurit cu ei, la email, NU raspund niciodata, iar la telefon, la MHS si Bavaria am insistat 2 zile consecutive, dupa care am renuntat. Devenise penibil pt mine sa ma rog de ei.

O sa le fac o vizita luna viitoare cu alta problema, si cum se intampla de obicei cu ei, o sa ma sune dupa si atunci o sa le relatez si lor. Desi nu ma astept sa se modifice ceva.

Link to comment
Share on other sites

depinde cum privesti lucrurile.

 

eu zic ca nu are o problema in sine. banuiesc ca daca reviiziile ar fi fost facute la max 15.000 altfel ar fi stat situatia.

ca idee la motoare echivalente 1.4/1.8/2.0 TFSI problema este mai grava.

 

am exclus comparatiile cu 1.2tfsi/N47 ca nu isi au rostul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

intre timp un mic upgrade, grile de la un 335, imi inchipui ca nu sunt pe placul tuturor, insa mie imi plac mai mult decat cele black performance.

http://s27.postimg.org/jsh5st0tb/IMAG0397.jpg

 

si probabil ultimele poze cu rotile de vara pe acest an.

in curand urmeaza sa trec la cele de iarna.

desi masina a venit si cu anvelope de iarna, am luat un set nou de nokian wr d3.

 

http://s30.postimg.org/v709nq88t/IMAG0399.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ce roti ai de iarna? arata bine cu noua grila.

 

PS: si mie mi se pare ca aud vajait la viteza, sa ma anunti si pe mine unde schimbi pozitia usii. La mine am descoperit cam 10 cm de cheder in partea de jos a masini desprins, incerc sa-l lipesc si poate nu se mai aude...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si pentru ca nu am mai avut rabdare si am avut intotdeauna o slabiciune pt style 154, am achizitionat un set, drept urmare iarna asta o sa merg pe jantele astea.

Rotile de tabla si cauciurile tot de iarna cu care a venit masina, vor merge probabil la vanzare daca are cineva nevoie de ele.

 

Se simte clar o diferenta de confort si dinamica cu noile roti. Pacat ca nu exista modele mai interesante pe 16.

 

 

Azi am trecut si pe la mhs militari, pt eroarea de bec ars. Aparent erorile erau pe semnalizari, stopuri si ceata spate, desi toate becurile merg.

Dupa un tester de o ora, aparent modulul de lumini este defect.

Ca idee, nu mi s-au parut f profesionisti.

Este cumva posibil daca am ceva leduri, pe masina, acestea sa dea erori??

Intreb pentru ca nu stiu cum vine la E92, dar eu pe luminile spate de la numar am led-uri (asa a venit masina, am crezut ca este din fabrica).

Si daca problema este de la leduri, cum se poate remedia?

 

Modulul de lumini nu vreau sa il schimb, am in plan niste stopuri de facelift si atunci trebuie sa schimb oricum modulul.

 

 

Intre timp am mai schimbat si pompa spalator far, cea pe care au gasit-o cei de la mhs ca ar fi de vina pt piederile de lichid de parbriz. Intr-adevar nu mai pierde dar nici pompa nu era sparta sau fisurata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.