Jump to content

E92 320i


Merlin21

Recommended Posts

Dupa o spalare la Pit Stop si un tratament "rain repelent" pentru geamuri, asa arata pregatita de iarna.

 

Desi nu eram f convins de noile jante, incet incet incep sa imi placa si cred ca le pastrez pe astea.

 

http://s8.postimg.org/fkiudpdkh/IMAG0441.jpg

http://s8.postimg.org/polcf2ygh/IMAG0443.jpg

http://s18.postimg.org/582uc0yk5/IMAG0444.jpg

http://s14.postimg.org/4pylfwgn1/IMAG0450.jpg

http://s10.postimg.org/8ny7up6px/IMAG0452.jpg

http://s3.postimg.org/je9mpnnn3/IMAG0455.jpg

 

 

P.S. problema cu pierderile de lichid de parbriz se rezolva cu schimbarea pompei. acum merge perfect dupa o saptamana si ceva.

Edited by Merlin21
Link to comment
Share on other sites

haa.. parfum..

serios diferenta e incredibila cu noile roti. :frantics:

sunt foarte usoare 7kg si ceva fata de vreo 10-11 cat au 188-urile.

volanul se misca mult mai usor, la denivelari amortizeaza cu mult mai bine, urca ceva mai repede in ture.. daca, nu s-ar inclina mai mult pe curbe ar fi perfect.

totusi e ceva trecere de la 255 la 205.

 

mie chiar buza respectiva imi place la ele.. dar da, par mai mici, inainte de astea aveam de tabla cu capace si pareau mai mari :))

Edited by Merlin21
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

 

 

Masina este ....... foarte galagioasa, si nu din cauza motorului, a antifonarii ci din cauza geamurilor fara rama si a chedereleor. De pe la 160 devine enervant iar la peste 200 nu te mai poti auzi cu ceilalti pasageri. Banuiesc ca ar trebui schimbate chederele.

 

 

 

si eu ma lovesc de problema asta,de pe la 160 in sus vajaie ,face galagie .Ai rezolvat cumva problema asta ?

Link to comment
Share on other sites

Verificati daca geamul se inchide corect. Am observat si eu ca din cand in cand daca il deschid pe autostrada undeva cred ca nu se inchide corect deoarece se aude vantul si il deschid si il inchid din nou sau chiar de mai multe ori pana se izoleaza perfect. La mine si la 200 la ora masina e silent.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ce ar putea sa fie daca dau drumu la climatizare, toate setarile pe cel mai rece, si nu baga aer rece deloc?

 

In toamna am facut o verificare si o inlocuire a freonului, (nu pierduse deloc, cantitatea recuperata a fost fix cat trebuia sa fie in instalatie) totul a fost ok ulterior, baga rece fara probleme.

Iarna am mers cu aerul conditionat pornit, fara probleme si atunci.

 

Cand apas butonul de AC, turatia creste cu vreo 300rpm, dar tot nu baga rece..

 

Oricum am de gand sa merg in service cu ea saptamana viitoare pt schimb de lichide, dar sunt curios..

Link to comment
Share on other sites

sigur? ca asta mi se pare ciudat, ca ultima data l-au recuperat pe tot, nu pierduse nimic..

 

in acest caz.. ceva recomandari de service mai competent in incarcat aere?

ultima oara am fost la euromaster.. si se pare ca nu au facut cine stie ce..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

de o saptamana am trecut pe roti de vara, presuri de vara

 

http://s28.postimg.org/tvqjmwivd/IMAG0646.jpg

http://s11.postimg.org/rxkioz99b/20150411_172355.jpg

 

cu ocazia asta am rezolvat si o problema pe care doua reprezentante, nu au reusit sa o rezolve.

in primi 2 cm pedala de ambreiaj avea o cursa moarta si uneori scartaia.

eu am reusit sa o rezolv intr-o ora cu ceva munca, lipsea un pin din ansamblu, l-am comandat si acum este ok, parca e alta masina

 

am trecut si pe la Teo, nu mai aveam freon deloc.. acum e ok, dar trebuie sa aflu cum de s-a pierdut.

Link to comment
Share on other sites

 

cu ocazia asta am rezolvat si o problema pe care doua reprezentante, nu au reusit sa o rezolve.

in primi 2 cm pedala de ambreiaj avea o cursa moarta si uneori scartaia.

eu am reusit sa o rezolv intr-o ora cu ceva munca, lipsea un pin din ansamblu, l-am comandat si acum este ok, parca e alta masina

 

 

Zi-ne si noua despre ce pin este vorba

eventual pune si o schema de pe realoem

Link to comment
Share on other sites

Vad ca si tu iti mai faci de lucru, cum te impaci cu ea la un de la achizitie?Esti multumit de motor? simti nevoia de mai multa putere? Si eu gasisem un e92 320i la fel ca al tau doar ca era automat dar l-am pierdut din pacate, nu m-am miscat repede ...Trbuie sa recunosc ca arata mult mai bine coupe fata de sedan..

 

Daca ai timp, te asteptam la intalnirea bmw sa ne vedem si live, Vinerea orele 20, Piata Alba Iulia.

 

Multi km fara probleme!

Link to comment
Share on other sites

Asa e. zilele trecute a facut un an de cand e la mine, nu regret absolut deloc..

A ajuns la 179k deci am facut 9k( un pic mai mult decat media mea anuala, avand in vedere ca nu merg cu masina la munca si mai am o masina)

Motorul imi place, mai putin ca zgomot, mai mult ca consum, masina are o dinamica buna in plaja superioara de turatii, inca ma mai surprinde uneori.

 

Imi place si acum cum arata si am bagat destul de multi bani in ea, am si ceva retrofit-uri care urmeaza in saptamanile urmatoare.

 

Dar da, trebuie sa recunosc, ca desi niciodata nu am simtit nevoia de mai multa putere intr-o situatie concreta, sau macar sa am unde sa merg eu la tot potentialul, m-am gandit si inca ma mai gandesc la un upgrade la 335i/d tot E92. Am incercat ceva la un moment dat cu un user de pe aici cu un 330d tot e92, tot albastru, dar nu a fost sa fie.

 

Desi am impresia ca nu m-am bucurat destul de mult de ea, am inceput sa ma uit tot mai des dupa un Audi TT 2.0 DSG sau 328i F30 tot automat. Oricum cel putin un an cred ca mai sta la mine.

 

Clienti am deja doi pentru masina cand e sa o vand. :rolleyes:

Edited by Merlin21
Link to comment
Share on other sites

Am citit sapt trecuta un topic de pe forumul Audi in legatura cu motorul 2.0 TFSI si nu mi-a venit sa cred cate probleme poate avea acel motor, in primul rand la cat ulei poate sa manance din cauza pistoanelor/segmentilor care iasa total din tolerante.
Link to comment
Share on other sites

2.0 tfsi consuma cam 150-200ml/1000km, motorul de care vb colegul mai sus e 2.0 tsi, aparut prin 2009, acolo se poate ajunge la 1l la 500km, iar solutia consta in inlocuirea pistoanelor, o actiune la care platesti doar manopera. In rest, motorul 2.0 tfsi mai are cateva sensibilitati, dar nu scumpe.
Link to comment
Share on other sites

150-200ml/1000km as putea trai cu asta..

 

1l la 500km e exagerat, dar daca se reolva nu ar fi problema..

 

nu le stiu, dar stiu ca unul are 200hp si altul 211. care este cel mai fiabil dintre cele doua?

 

combinat cu dsg, pare sa fie cam ce caut eu.

Link to comment
Share on other sites

150-200ml/1000km as putea trai cu asta..

 

 

Merlin, acum iti citesc topicul, sa te bucuri de e92 in continuare, sau de alt BMW. Nu vei putea trai cu senzatia conducerii unui motor transversal venind de pe a ta. Noul TT nu este decat un golf si atat. Vechiul era altceva. Si quatro este o poveste, e haldex-ul de la vw. Nu vei putea trai cu multe venind de pe e92, fii cu bagare de seama :)

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pt sfaturi.

 

Mie imi place foarte mult cum arata, interior si exterior (dupa cum spuneam la inceputul topicului, E92 nu a fost prima mea alegere, eu cautam alfa brera tbi, sau un audi tt)

 

Intr-adevar E92-ului nu am ce sa ii reprosez, (poate ca are cu 2 locuri mai mult decat vreau) si a ridicat destul de mult standardele si inca imi place mult.. Dar nu toate deciziile pe care le luam sunt rationale..

 

Oricum pana nu o sa conduc una, ma linistesc..

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina. Si atat timp cat o mai tii, sa o stapanesti sanatos.

 

Si incearca sa regandesti optiunile pe care le ai. Niciodata nu vei avea confortul unui BMW intr-o masina sub marca VW...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.