Jump to content

X5 E53 Am pierdut uleiul din cutie....


Recommended Posts

Salutare,

 

De curand am avut o problema, si pentru a putea ajuta si pe altii, cred ca e ok sa v-o descriu. Mai exact, pe drumul dintre Tulcea si Braila, am pierdut uleiul din cutia de viteze. Mentionez ca nu am simtit nimic pana in momentul in care desi acceleram, masina era ca si "pe liber". Cand am oprit am observat in spatele meu o dara lunga de ulei. Odata cu achizitia masinii in Nov 2013, i-am facut revizie completa inclusiv cu schimbat toate fluidele si filtrele posibile, deci, implicit si cutia de viteze a primit filtru si ulei nou si de buna calitate.

Am sunat un prieten, am dus masina tractata, am dat jos cutia de viteze (nu eu personal ci la un service), si constatarea a fost urmatoarea. Trebuie inlocuit simeringul, oring-ul si cuzinetul de la pompa de ulei a cutiei. Problema rezolvata. Cost total piese 400 RON.

Tocmai m-am intors de la test, si merge "brici".

Cu toate ca sunt multumit de rezultat, ma poate lamuri cineva care ar fi putut fi cauza acestei probleme?

 

P.S.

Cuzinetul vechi prezinta urme vizibile de uzura, oring-ul vechi nu l-am mai gasit, simeringul arata ok insa am pus nou.

Link to comment
Share on other sites

Salut, Am si eu o problema asemanatoare, am

patit acelasi lucru dar din cauza unui furtun la racitorul de ulei, intrebarea mea este, daca i pun ulei mai merge? Exact la fel a facut in drive ca si in neutru ... toata lumea imi zice ca e praf cutia si sa o schimb... multam mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, Am si eu o problema asemanatoare, am

patit acelasi lucru dar din cauza unui furtun la racitorul de ulei, intrebarea mea este, daca i pun ulei mai merge? Exact la fel a facut in drive ca si in neutru ... toata lumea imi zice ca e praf cutia si sa o schimb... multam mult.

 

 

Nu stiu daca o sa mai mearga. La mine, a fost alegrea mea sa schimb piesele defecte, si sa-i pun ulei, apoi sa vad daca mai am probleme sau nu.

Spre norocul meu nu am mai avut probleme.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca o sa mai mearga. La mine, a fost alegrea mea sa schimb piesele defecte, si sa-i pun ulei, apoi sa vad daca mai am probleme sau nu.

Spre norocul meu nu am mai avut probleme.

pai si a ta a mai functionat dupa ce a pierdut tot uleiul in mers si ai si mers putin asa cu ea??? adica ai scapat doar cu piese in valoare de 400 de ron? nu se caleaza si cutiile astea daca merg fara ulei ca si motoarele?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut din nou, Revin cu specificatii, si cu o intrebare pt X5 E53 MMM, daca e cutia ok, la mine dupa 2000 de km a inceput sa patineze, mai si smuceste cand si cand in oras dar nu mai urca viteza cum era inainte sa pierd uleiul din cutie. Daca e incarcata abia ajunge in 140....Am gasit cutie de E39 tot GM doar ca am inteles eu ar trebui sa schimb totusi ceva la ea, ma puteti ajuta. Multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pai si a ta a mai functionat dupa ce a pierdut tot uleiul in mers si ai si mers putin asa cu ea??? adica ai scapat doar cu piese in valoare de 400 de ron? nu se caleaza si cutiile astea daca merg fara ulei ca si motoarele?

 

 

Ulei de transmisie pt cutie automata. 400 ron a fost doar simeringul...am uitat de ulei si filtru. Au intrat 9 litri. Cutia nu s-a blocat. Cred ca are protectie, si odata ajuns la limita minima de nivel se comporta ca si cum ar fi pe liber.

Link to comment
Share on other sites

Salut din nou, Revin cu specificatii, si cu o intrebare pt X5 E53 MMM, daca e cutia ok, la mine dupa 2000 de km a inceput sa patineze, mai si smuceste cand si cand in oras dar nu mai urca viteza cum era inainte sa pierd uleiul din cutie. Daca e incarcata abia ajunge in 140....Am gasit cutie de E39 tot GM doar ca am inteles eu ar trebui sa schimb totusi ceva la ea, ma puteti ajuta. Multumesc

 

Cutia de viteze automata, lucreaza de fapt ca un grup de ambreiaje. Pe fiecare treapta exista mai multe placute ce preiau puterea motorului (in functie de presiune si turatie, si la comanda grupului de valve) si prin intermediul convertizorului de putere o transmit catre grup/uri.

Defecte posibile (frecvente) la cutie automata sau transmisie:

 

Placutele din cutie cu uzura mare (tocite);

Bloc de valve murdar sau cu bobina/e defecta/e. In blocul de valve sunt cateva bilute din teflon ce lucreaza ca supape (acopera sau elibereaza anumite orificii)si care pot fi deteriorate.

Convertizor de putere pe duca. Exista explicat in detaliu pe Y. TuBe cum functioneaza un convertizor de putere (how torque convertor works).

 

Avand in vedere simptomele relatate eu as schimba in primul rand convertizorul, si, doar daca nu se schimba nimic m-as concentra catre cutia de viteze.

Sper ca ti-am fost de ajutor.

 

Succes

Edited by X5 E53 MMM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.