Jump to content

525d 2001 Exclusive Edition


Doryan

Recommended Posts

Masina se afla in tara din 2004 , a avut cativa proprietari , unii care au avut grija de ea altii nu prea...este la mine din 2011 ,am luat-o la 208000km pe bord (reali, modificati... nu stiu si nici nu ma intereseaza) si acum are in jur de 260000km ...In cursul celor 3 ani si ceva am incercat sa o ingrijesc cat am putut de bine si am rezolvat destule probleme care pe mine ma deranjau ...

 

Investitii de cand se afla la mine ( toate piesele schimbate au fost luate de noi) :

 

-parbriz;

 

-bujii +releu bujii;

 

-flansa cardan;

 

-rulment cardan;

 

-bucsi timonerie;

 

-tampoane motor + tampoane cutie de viteze;

 

-schimat ulei cutie de viteze, diferential , servo;

 

-in locul magaziei de cd-uri am pus o magazie digitala Grom cu usb, aux;

 

-volanul si nuca schimbatorului reconditionate cu piele;

 

recente:

 

-bielete antiruliu spate ;

 

-bucsi fuzete spate;

 

-brate spate;

 

-discuri +placute +senzor uzura fata ATE;

-placute + senzor frana spate ATE;

-schimb lichid de frana ;

-cablu frana de mana;

 

-baterie noua Varta Silver Dynamic 100ah

 

-anvelope iarna Michelin Alpin A4

 

-cumparat recent tulumba frana (second-hand) ...in iarna mi-a inghetat cateva zile cat a fost foarte frig dar si-a revenit si nu am mai schimbat-o ; o am in portbagaj);

 

 

 

Saptamana viitoare ii voi face revizia : ulei bmw 5w40, filtre : combustibil, aer, ulei , polen, filtrul epurator . Cu aceasta ocazie voi schimba si tulumba de frana si voi face si geometria pentru ca s-a modificat in urma schimbarii anvelopelor.

 

Masina nu a suferit modificari (suspensii sport, beculete , leduri, interioare puse de pe alte masini, etc.), fiind in forma sa originala.

 

 

 

Ca si defecte masina prezinta imperfectiuni exterioare capatate din parcarile Bucurestiului , eleronul lipsa (smuls de 2 ori, lasand urma pe porbagaj si am renuntat sa-l mai schimb), oglinzile care sunt aftermarket pt a nu mai fi furate a 3-a oara, lipseste suportul de pahare pe care l-am dat jos pt a-l schimba (se rupsese o clema la unul din suporturi)...

 

Din punct de vedere al comportamentului mecanic , masina se conduce perfect, motorul trage liniar, fara nicio problema ...

 

Masina se vinde din cauza taxelor hoate ale statului si in ultimul timp al asigurarilor rca care au explodat , avand in vedere ca am 23 de ani si 5 ani experienta in ale sofatului...

 

Pretul : 5500 E negociabil in limita bunului simt ...

 

Masina nu are taxa de inmatriculare platita ...cumparatorul va putea circula cu aceleasi numere...masina mai este pusa la vanzare doar pe forumul e39.ro.

 

Ma intereseaza si schimburi cu e39 520d, e46 320d 150cp si alte marci cu motoare pana in 2000cmc, de preferat diesel

 

Se poate vedea in Bucuresti.

 

Telefon: 0766265467.

 

 

 

dotarile dupa VIN

 

Type code DL91

 

Type 525D (EUR)

 

Dev. series E39 ()

 

Line 5

 

Body type LIM

 

Steering LL

 

Door count 4

 

Engine M57

 

Cubical capacity 2.50

 

Power 120

 

Transmision HECK

 

Gearbox MECH

 

Colour TITANSILBER METALLIC (354)

 

Upholstery LEDER HIGHLINE/SCHWARZ (V6SW)

 

Prod. date 2001-10-23

 

 

Order options

No. Description

210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

 

232 LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 50

 

235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD

 

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

 

358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN

 

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

 

415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW

 

422 WOOD TRIM

 

423 FLOOR MATS, VELOUR

 

428 WARNING TRIANGLE

 

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

 

459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY

 

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

 

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

 

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

 

612 BMW ASSIST

 

632 COMPL PREP. BMW CELLULAR PHONE(MOTOROLA)

 

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

 

723 EDITION EXCLUSIVE

 

785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS

 

801 GERMANY VERSION

 

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

 

879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

 

915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION

 

 

Series options

No. Description

520 FOGLIGHTS

 

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

 

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

 

 

Information

No. Description

473 ARMREST, FRONT

 

555 ON-BOARD COMPUTER

 

602 ON-BOARD MONITOR WITH TV

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

foarte frumos. exclusive edition e un model deosebit.

eu am un 520, dar sper sa la 525 pe viitor. :) poate peste un an si ceva, cand va fi buget. momentan am investit in el si trebuie sa faca treaba de banii aia :)

 

 

bafta.

Link to comment
Share on other sites

nu neaparat...depinde de cum arata masina si in ce conditii tehnice se afla...

"Ma intereseaza si schimburi cu e39 520d, e46 320d 150cp si alte marci cu motoare pana in 2000cmc, de preferat diesel"

Edited by Doryan
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
faptul ca nu as lua niciodata banii care-i cer pe easi in plus nu mi-as permite sa-mi iau un e60 (cu motor 2.5 sau 3.0) care cred ca e singura masina care ar compensa schimbarea (excluzand f10-le care deja e vis pt mine)...am vazut cateva masini in ultimul timp si am ramas complet dezamagit si in acelasi timp am inceput sa o apreciez din ce in ce mai mult , facand comparatia cu ceea ce vedeam (desi erau masini de generatie mai noua , nu-mi ofereau nicun fel de satisfactie , practic nu-mi placea absolut nimic la ele)...prefer sa merg cu vechitura mea din 2001 care-mi ofera tot ce am nevoie : putere, siguranta, stabilitate, confort, si sa o intretin asa cum imi place mie , decat sa iau o rapciuga din 2005-2006 , cu "160000km", care-ti da senzatia de cutie de plastic goala, care e gata sa se destrame daca iei o denivelare...in final e39 2.5+ RULES! ;) B)
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sa te bucuri de ea. si ai dreptate in ce ai scris. daca iti cunosti masina, nu merita sa o dai. 2.0 d e cam tractoras. eu unul dupa ce am fost cu 2,5 m-am indragostit de el, si sper sa trec si eu la el in curand.

cat despre E39, odata ce te prinde, te fascineaza :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

masina revine la vanzare ... acum FARA SCHIMBURI!...

a primit revizie completa : ulei bmw 5w40, filtre , filtru epurator original cu tot cu carcasa + schimbat debitmetru de aer Bosch (nou) si curatat EGR , schimbat tulumba de frana

 

pretul este 4800 EURO FIX

Edited by Doryan
Link to comment
Share on other sites

pret nou 4600E...saptamana asta expira asigurarea si cum noul proprietar trebuie sa-si faca asigurarea pe numele meu (asta in cazul in care nu se va inmatricula pe Bg sau in Ro cu plata taxei :rolleyes: ) sunt nevoit sa scad pretul (asigurarea este 2000 lei /an, 1000lei/6 luni) Edited by Doryan
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.