Jump to content

Erori 320i E90


LUCPO

Recommended Posts

Salut, in timp ce mergeam prin oras, dupa un viraj la stanga putin mai brusc o serie de erori au inceput sa imi apara, DSC AND DTB FAILURE,FLAT TYRE MONITOR FAILURE. Am oprit masina, am pornit o iar, erorile au disparut dar dupa un timp au aparut iar. Momentan nu pot merge la un service bmw.
Link to comment
Share on other sites

Eu am intampinat o problema asemanatoare exact dupa ce am pus in masina un invertor de 220V (made in china) pentru laptop. Acesta efectiv mi-a dat peste cap senzorul de pozitie de pe coloana de directie, in urma caruia mi s-a aprins in bord martorul DSC si cel de la ABS. Bine ca nu m-am apucat sa schimb senzori, am scapat doar cu o recalibrare a senzorului de la volan. Vezi sa nu fie si la tine ceva de genul acesta cauza.. :) Edited by attila318i
Link to comment
Share on other sites

Am fost cu masina la reprezentanta si se pare ca masina nu are nimic, de vina este soferul ( adica eu ) :) Am pus anvelope prea mari si s-a stricat geometria. Am recalibrat senzorul momentan si urmeaza sa iau alte cauciucuri, sa fac geometria si recalibrez senzorul.
Link to comment
Share on other sites

Și eu cred la fel. Am trecut de la 16 de iarnĂŁ la 19 de varĂŁ și nu am avut nici o problemĂŁ cu geometria.

Am refĂŁcut geometria fiindcĂŁ i-am schimbat și arcurile și telescoapele.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Problema rezolvata! Am desfacut senzorul, l-am curatat si acum masina merge perfect, am deja 2 saptamani de cand merg cu ea si nu am mai primit nicio eroare. Se pare ca senzorul citeste pe un disc optic care se murdareste cu o chestie alba, cristalina. La reprezentanta au cerut 500E, eu am rezolvat cu o bere pentru baietii cu service-ul.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

o da,aceeasi problema si aici:

 

 

masina a stat pe loc 2 ani,dupa un accident usor(?)

iar acum am inlocuit un brat(?)mi sa parut ciudat ca nu s-au schimbat ambele,schimbat jante de pe 18 pe 19,inlocuit discuri de frana si consumabile

pozitia volanului era destul de nefireasca,si rotatia ingreunata,parca prea mult pt diferentele care pot veni de la dimensiunea sau greutatea jantelor.

 

deabia a doua zi se aprinde bradul

!.DSC failure

2.DBC failure

3.Flat Tyre Monitor failure

4.Start assistant inactive.

 

 

 

ii fac geometrie,primesc instiintarea ca nu stau bine pe fata dreapta,trebuie inlocuit amortizorul,si poate chiar fuzeta

verificat presiunea iar,pus testeru,merg deja 50km si tot nu se sting.

Flat Tyre M nu ma lasa sa-l resetez

 

acum,ce presupune exact aceasta calibrare a senzorului?tine de tester ?

 

 

maine o sa verific si bateria,incerc sa-i gasesc si un programator mai bun,sa vedem ce date putem sa obtinem din calculator

pot fi cauze multiple si asta ma scoate din minti

Edited by edu_jw
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.