Jump to content

probleme relanti+fum alb dimineata bmw e90


lolik

Recommended Posts

DeĂžin un bmw 320D 2006, dimineaĂža la prima cheie nu merge motorul rotund la relanti Âşi scoate un fum alb de zici cĂŁ sunt cu tractorul:-).

Tocmai am schimbat urmĂŁtoarele:

-Toate filtrele inclusiv cel epurator

-Bujiile

-Am segmentat motorul cĂŁ aveam un consum imens de ulei Âşi am schimbat cam toate garniturile inclusiv cea de chiulasa.

Am schimbat simeringurile de la supape, cuzineti, segmenti.

Dupã ce am schimbat toate acestea, face la fel maºina. Scoate fum la pornire dimineaÞa pânã se Încãlzeºte.

 

AÂştept niÂşte pĂŁreri

Edited by lolik
Link to comment
Share on other sites

DeĂžin un bmw 320D 2006, dimineaĂža la prima cheie nu merge motorul rotund la relanti Âşi scoate un fum alb de zici cĂŁ sunt cu tractorul:-).

Tocmai am schimbat urmĂŁtoarele:

-Toate filtrele inclusiv cel epurator

-Bujiile

-Am segmentat motorul cĂŁ aveam un consum imens de ulei Âşi am schimbat cam toate garniturile inclusiv cea de chiulasa.

Am schimbat simeringurile de la supape, cuzineti, segmenti.

Dupã ce am schimbat toate acestea, face la fel maºina. Scoate fum la pornire dimineaÞa pânã se Încãlzeºte.

 

AÂştept niÂşte pĂŁreri

 

 

Daca scoate fum alb continuu este racitorul de gaze spart, daca ar fi injector ar aparea pe tester....oricum nu ar fi nevoie de schimbarea acestora sa vezi daca se remediaza problema.Ai cerut pareri si noi le-am dat,dar trebuie sa mai si verifici ce ti se spune si nu mai merge din service in service sa isi dea cu presupusul fiecare si sa iti ia banii aiurea pe manopera facuta degeaba.Parerea mea...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

VĂŁ mulĂžumesc pentru pĂŁreri. Ănainte sĂŁ imi punĂŁ injectoarele de probĂŁ ĂŽi zic sĂŁ schimbe racitorul de gaze.

 

Revin cu informaĂžii

 

Masina ta are DPF?? Poate fi si de la DPF, chiar daca-i scos fizic de pe masina, daca din soft nu-i scos corect, isi face regenerarea la prima pornire dimineata, ca si cand ai avea DPF, cand defapt masina nu mai are, si atunci scoate fum alb.. Daca o lasi la ralanti 15-20 min nu incepe sa scoata fum alb?

 

Sau de la injectoare mai poate fi..

Link to comment
Share on other sites

Are dpf-ul regenerat din soft. Problema e cã merge ºi urât la relanti dimineaÞa, face urat pânã Îi dau 2-3 pedale.

Cred cĂŁ totuÂşi fumul e de la EGR, dupĂŁ ce se ĂŽncĂŁlzeÂşte mai scoate puĂžin fum. DacĂŁ ĂŽi scot furtunasul de la vacuum-ul de la EGR nu mai scoate deloc. Problema e ca scoate un miros iritant rĂŁu de tot chiar dacĂŁ nu mai scoate fum

Link to comment
Share on other sites

Am ĂŽnĂželes cĂŁ nu e dat jos detot, cik ar fi dat niÂşte gĂŁuri ĂŽn el Âşi l-a regenerat din soft. Abia am cumpĂŁrat-o de la un prieten Âşi el avea acelaÂşi mecanic ca mine

 

daca este gaurit cu bormasina nu mai are nevoie de regenerare niciodata hmm.png

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O sa mĂŁ duc zilele astea la un mecanic care se ocupĂŁ numai cu bmw, problema e cĂŁ miroase tot timpul ĂŽn spatele maÂşinii de te usturĂŁ ochii, miroase ca la autobuz:))

Vezi sa nu ai supapa EGR blocata pe deschis, daca zici ca dupa ce scoti vacumul de la egr nu mai face asa.

Sau releul de la bujii.

Link to comment
Share on other sites

Egr-ul funcĂžioneazĂŁ perfect. De la racitorul de gaze nu cred cĂŁ e cĂŁ ar ĂŽnsemna sĂŁ scadĂŁ nivelul de antigel Âşi este ĂŽn regulĂŁ

Vad ca ai scris ca ai schimbat si bujiile.

Dar releul de bujii e ok?

se stie ca cedeaza la e90 si e60.

Sau..., Doamne fereste, bat in lemn, mai poate fi simeringul de la turbo.

I.ti mai consuma ulei?

 

Zici ca ai gaurit dpf.ul.

Poate softul nu e facut corect.

Atasez cateva pasaje luate de pe un forum bmw din UK,

in care 'Stan' de la Ecotune, explica posibilele cauze.

poate te ajuta.

 

I bet yor remap have wiped off glow plug error together with dpf delete remap. Esy fix flash dde with same software back to stock an check for glow plug faults or just dicconect glow plug cyl no 1 with existing sofftware (its still posible without removing inlet manifold and check if you get that fault coming up in dde fault memory.

*

White smoke can be caused by: incorrect engine timing, unburned fuel, or coolant getting into the cylinders.

*

EGR (exhaust gas recirculation) valve, if stuck open, will cause white smoke and will make the exhaust sound funny. The EGR system recirculates an amount of exhaust gas into the combustion chamber to lower cylinder temperatures in order to lower NOx emissions.

 

When you remove the DPF, disable post injection and recalibrate the VNT on the stock file without making any further adjustments to improve the burn, the car is to you or I... visibly smokeless.

 

If you take these engines and do the following -

1. advance the injection to allow the fuel more time to burn(diesel is slow burning)- releases more energy from every drop of fuel increasing performance.

2. Increase injected quantity by both increasing the injector opening time and rail pressure with an aim for the injector to close at a similar time to stock. - this further improves the spray pattern and allows the fuel to atomise in the cylinder more efficiently.

3. Increase boost within the spec of the turbo manufacturers compressor map relative to the increase in injected quantity

 

*

Detin un e60 530xd, 2006, si.., in urma cu 2 luni mi.am scos fizic dpf.ul ,urmat de softul aferent.

Dupa 2 zile a inceput sa scoata fum alb,cu miros intepator, dar la cald, nu cu motorul rece.

Am verificat egr,turbo,injectoare...totul ok.

Am citit pe forumuri despre problema nea, am gasit aceste pasaje, le.am copiat, si i le.am aratat baiatului care mi.a facut softul.

In concluzie, a umblat iar la soft, rezultatul fiind zero fum alb.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

daca ramane blocat EGR-U masina nu mai trage, ce treaba au bujiile cu fumul?mi e nu mi merge nici o bujie nici releul de la bujii...

 

daca si miroase si dispare ulei, 1l la 3-400km inseamna ca de la ulei e problema...sau pierzi si antigel?

Link to comment
Share on other sites

Antigel nu pierde deloc. Ulei nu mai consumĂŁ dupĂŁ ce am fĂŁcut motorul. Am bĂŁgat 5.4 litri, dupĂŁ ce am fĂŁcut 1300km nivelul este la mijloc intre minim Âşi maxim Asta e singura problemĂŁ care o mai are (fum alb+ relanti instabil la prima cheie). MaÂşina trage de rupe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.