Jump to content

E60 - Aeroterma sufla aer cald tot timpul la parbriz si la picioare


Recommended Posts

Aceeasi problema am avut si eu cu clima,...baga aer cald la parbriz si la picioare.Pe tester a aparut eroarea IHKA 9C7A:Water valve right.Am schimbat piesa,dar aveam aceeasi eroare.Pana la urma a fost de la panoul de clima.L-am schimbat si totul este ok.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Eu am observat ca baga aer cald la parbriz cand temperatura afara este scazuta. Tocmai am facut un drum mai lung, am plecat noaptea si erau vreo 15 grade. Cand s-a facut mai cald, 20+ nu a mai bagat cald la parbriz. It's not a bug, it's a feature (?) ðŸË⏠Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da, asa se intampla cand una din ele nu functioneaza.

Daca la masurare, bobinele valvelor sunt ok, inseamna ca sunt blocate pe deschis.

Se pot desface si verifica in interior. Doar ca trebuie sa lasi antigelul din instalatie.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca e de acolo am schimbat eu electrovalva cu una sh cand tin temp la minim din climatronic e rece sus daca urc la 20 grade sa zicem sus baga cald . In rest funct ok frontal si la picioare . Suspectez senZorul solar ca am avut ceva erori pe el
Link to comment
Share on other sites

Yeey functioneaza, nu am facut decat sa scot mufa si sa o bag la loc! Totusi am fost la bmw si mi-au spus ca pe climatronic este normal ca sus sa bage mai cald decat pe mijloc, dar cand iti alegi tu setarile trebuie sa bage aer rece, eu le-am zis ca am umblat la setari si tot cald baga, am tras masina inauntru la ei si a venit sa il seteze, la fel cum setam su eu, dupa cateva secunde a inceput sa bage aer rece, am ramas uimit pentru ca nu am mai incercat sa vad daca baga rece dupa ce am scos mufa!

Le-am spus despre update la navigator dar au zis las asa cum este pentru ca pot cauza probleme!

Oricum antigelul vreau sa il schimb, daca aveti idee cati litri intra si ce marca sa folosesc as stii ce sa iau, cel mai scump in magazine era Paraflu, gata diluat acum nu stiu daca este si cel recomandat!

Stiu ca sunt nesimtit dar mai pun o intrebare :D, se poate face codare ca atunci cand deschid masina luminile sa se aprinda, si cand inchid masina sa se inchida si oglinzele?

Va multumesc tuturor, in special domnului Cosmin, care a avut rabdare cu mine!

Link to comment
Share on other sites

Yeey functioneaza, nu am facut decat sa scot mufa si sa o bag la loc! Totusi am fost la bmw si mi-au spus ca pe climatronic este normal ca sus sa bage mai cald decat pe mijloc, dar cand iti alegi tu setarile trebuie sa bage aer rece, eu le-am zis ca am umblat la setari si tot cald baga, am tras masina inauntru la ei si a venit sa il seteze, la fel cum setam su eu, dupa cateva secunde a inceput sa bage aer rece, am ramas uimit pentru ca nu am mai incercat sa vad daca baga rece dupa ce am scos mufa!

Le-am spus despre update la navigator dar au zis las asa cum este pentru ca pot cauza probleme!

Oricum antigelul vreau sa il schimb, daca aveti idee cati litri intra si ce marca sa folosesc as stii ce sa iau, cel mai scump in magazine era Paraflu, gata diluat acum nu stiu daca este si cel recomandat!

Stiu ca sunt nesimtit dar mai pun o intrebare :D, se poate face codare ca atunci cand deschid masina luminile sa se aprinda, si cand inchid masina sa se inchida si oglinzele?

Va multumesc tuturor, in special domnului Cosmin, care a avut rabdare cu mine!

testeaza si cum am zis mai sus , nu tine pe minim temp , lasa 20-22 si vezi ce se intampla sus

Link to comment
Share on other sites

Tot rece baga! :bigyellowgrin:

atunci cel mai probabil la tine a ramas blocata valva si cand ai scos mufa si-a rvenit , practic simptomul se poate reintoarce , urmareste ce se intampla .Eu spun de senzor solar pt ca am observat ca se intampla in zile insorite cand bate soare in bord . IN zile normale , innorat sau ceva racoare fct normal ce am descris mai sus .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca a fost un contact imperfect in mufa aia. Ca daca se blocheaza miezul, sigur nu se deblocheaza scotand doar mufa.

 

Oricum antigelul vreau sa il schimb, daca aveti idee cati litri intra si ce marca sa folosesc as stii ce sa iau...
Nu ne-ai spus ce motor ai.

 

sper sa tina asa ca este foarte enervant aerul rece direct in fata!
Adica aerul cald... :D Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Cei care aveti clima cu functii extinse (sau clima automata) pe E60, am si eu o curiozitate.

Doar cu ventilatia pornita (fara clima), cu temperatura setata pe minim din butoane, in idrive (meniul de clima) de asemenea temperatura setata pe rece, cum e aerul la parbriz si la picioare?

Mie imi baga tot fierbinte pana pornesc clima. Doar la fantele frontale se schimba temperatura aerului. E normal?

Nu stiu daca are vreo relevanta ca nu am senzor de Soare pe bord. Erori nu am.

 

E cam enervant sa conduci cand afara sunt 18 grade, Soare, nu e nevoie de clima dar dai temperatura pe minim si totusi la parbriz si la picioare iti baga aer fierbinte.

[/

 

Si eu am patit acelasi lucru la e60 2004

 

pusesem un tester prost pe masina si am dat sa stearga erorile . a sters el erorile dar a derglat electrovalvele alea care inchid clapetele de la aeroterma . unele ramasesera blocate pe cald dupa o resetare a sistemului de climatizare din tester totul a revenit la normal

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Am si eu o intrebare,am clima normala pe e61 adica cu robineti,si am constatat de curind ca atunci cind comutez pe grila din fata sa bage cald tot rece baga adica aer de afara si mai ciudat ca se aude si prin bord cum ceva nu ar merge regulat,sa fie acuator care nu deschide sa bage cald? Este greu sa ajungi la aeroterma aia sau modulul de clima sa schimb sau sa vad ce este blocat?
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare,am clima normala pe e61 adica cu robineti,si am constatat de curind ca atunci cind comutez pe grila din fata sa bage cald tot rece baga adica aer de afara si mai ciudat ca se aude si prin bord cum ceva nu ar merge regulat,sa fie acuator care nu deschide sa bage cald? Este greu sa ajungi la aeroterma aia sau modulul de clima sa schimb sau sa vad ce este blocat?

 

 

 

Salut,

 

Parerea mea este ca la tine ii stricata pompa de apa calda pt interior. Motorasul se afla pe partea soferului undeva jos in compartimentul Motor. Aceasta scoate un sunet ciudat cand ii stricata. De obicei se testeaza prin comutarea temperaturii de la min la max. Astfel daca nu se aude zgomotul la temp min si se aude la temp max. atunci aceasta pompa stricata.

Ea este electrica, deci in principiu nu stiu daca se poate repara.

Edited by GabiCJ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.