Jump to content

E34 520i 24v + GPL


Ciumpy94

Recommended Posts

Am revenit .. astazi am schimbat uleiul , filtrele (in afara de polen) .. placutele le aman caci m-am uitat si eu la ele , si mecanicul la care am mers si sunt peste 60% ok .. le schimb prin vara.S-a curatat si clapeta de acceleratie , am schimbat cateva furtune de la motor si acum e ok cat de cat.Am testat debitmetrul lui .. alta viata.. e alta masina cu totul.Pana gasesc altul , mi-a facut el o improvizatie la al meu (era desprins unul din cele 2 metale .. nu stiu exact cum se cheama si a pus el cupru , sa fie o conexiune acolo) si vad ca merge mai bine acum .. nu mai oscileaza relantiul , nu mai moare dar nici nu trage cum ar trebui , dar ca solutie de moment e ok .. pana gasesc altul.Am nevoie de un sfat..in legatura cu bordul: am zis si inainte ca uneori sunt pixelii morti , se opresc ceasurile dar am observat ca nici nivelul de benzina nu-l arata cum ar trebui , arata eronat , tot timpu peste 20l.O alta problema e cu semnalizarea.. nu apare in bord cand semnalizez si nu revine la loc , trebuie dusa manual. Un prieten mi-a pus ca trebuie alte ceasuri de bord si schimbata folia de la el .. voi ce spuneti? Edited by Ciumpy94
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am absentat o perioada , asa ca revin cu noutati.

Am schimbat debitmetrul , mi-am comandat deja carcasa de la filtrul de aer(am filtru sport, dar mai mult rau face) si cotul acela de la debitmetru , urmeaza sa vina pe zilele astea.M-a lasat si bateria .. deci trebuie si alta baterie, asta pe vinerea viitoare.In legatura cu volanul(nu merge claxonul , eroare airbag in bord), trebuie schimbata folia de la el ?

Am vorbit cu fostul proprietar si mi-a spus ca bate vanosul de cand l-a adus el de dincolo si ca nu merita reparat , e prea costisitor.Am vorbit cu un mecanic despre manopera la repararea vanosului si mi-a spus ca e undeva la 100 euro minim .. Merita schimbate garniturile acelea de la vanos?

 

PS: Vanosul merge dar bate.

Edited by Ciumpy94
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noutati: Baterie de 85 Ah , am inlocuit filtrul sport cu unul normal (trage mult mai bine , consumul e mult mai ok), schimbat cot debitmetru+debitmetru .. masina e in sfarsit cum ar trebui sa fie , singura problema .. cred eu(daca nu-s paranoic), e ca imi baga prea putina caldura.. am mers cu polo unui coleg , cu motor de 1.0 (an 1997 , cred) si baga foarte multa caldura spre deosebire de a'l meu.

Poze noi , vreme frumoasa.

http://s4.postimg.org/fs0wcnl59/IMAG0092.jpg

 

http://s4.postimg.org/slyy5zykt/IMAG0130.jpg

 

http://s4.postimg.org/bwxia31zh/IMAG0131.jpg

Link to comment
Share on other sites

e34 are o pompa auxiliara pentru caldura care se colmateaza tre sa o ciocanesti o leaca.. la propriu. usor cu unul de plastic eventual..

nu mia tin minte e ori pe dreapta ori stanga pe langa oalele de amortizor..

 

 

daca nu isi revine e infundat caloriferul;dar mai bine le scoti si cureti bine pe toate.. pompa auxiliara si calorifer.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Multumesc , momentan nu am mai modificat nimic la masina .. urmatoarea modificare care vreau sa o fac e sa cumpar 2 faruri cu lupa si sa le pun in loc de faza lunga , sa vopsesc interiorul la toate 4 negru (smoked) si un angel eyes alb-albastriu.Problema ar fi ca nu o sa mai am faza lunga din cate am inteles. A mai facut careva aceasta "modificare" ?
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

si asa e34 e chior din nastere.. daca vrei sa faci ceva pentru siguranta ta cumpara sticle noi cut totul, nu stiu daca merge totusi, eu am cumparat farurile noi cu totul..si pune niste becuri h1 mai de calitate..

dar el si asa e chior, daca mai umbli si oglinzile alea...

cu caldura ce ai rezolvat ? sunt batrane,d aca nu a mers ce ti-am zis eu, trebuie scos caloriferul, care e sub consola centrala si curatat bine sau inlocuit mai bine..

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu am umblat la calorifer momentan , deocamdata imi trebuie alte ceasuri .. ale mele au murit de tot.In legatura cu farurile , am gasit sticle clare la 100 ron .. si in legatura cu lumina, o sa pun o instalatie xenon .. ceva mai puternic pe faza lunga si ceva decent pe faza scurta si cu asta basta :D
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Maine merg sa vad un interior recaro din piele cu incalzire , memorii si reglaj electric .. Pielea nu e in stare chiar foarte buna , insa eu oricum imi doresc textil , deci ma gandesc ca l-as putea imbraca apoi .. pretul este de 100 euro negociabil, ceva pareri? Merita / nu merita?
Link to comment
Share on other sites

sincer nu prea merita daca nu sunt in stare buna.

 

 

in al doilea rand nu prea au existat scaune recaro la e34, sunt probabil sport comfort, standard pe M si optionale pe celalalte nivele de echipare..

ti-am scris si pe privat, scaunele electrice sunt o mare belea pe e34, si chiar si pe e39, se defecta aproape inevitabil spatarul. nu se mai ridica cum trebuie. Eu am avut dinastea si am renuntat la ele, nu mi-a mai trebuit.m-am lipsit si am cautat unele manuale in stare buna.

 

Neaparat sa faci o verificare cu ele pe masina, altfel risti sa iti iei o mare teapa.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

N-am mai apucat sa verific .. s-au dat.O sa caut unele normale , tapiterie cu incalzire.. dar pe viitor, momentan prioritate sunt jantele.Spune-mi te rog , la ce sa ma astept la trecerea de la 195/65/15 la jante pe 17 225/45/17 .. probabil Azev A , 8.5J , et 15.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare , revin cu noutati: momentan tot cu jantele pe 15 am ramas , insa mi-am cumparat o pereche de faruri: lupe pe faza lunga si pe cea scurta , sunt clare din plastic si au angel eyes:) Le-am luat destul de ieftin , 150 ron + transport .. insa e de lucru mult la ele.Cel de la care le-am luat le-a vopsit pe interior cu negru si vreau sa le curat , deci ma gandeam sa dau cu benzina .. caci diluantul ataca plasticul.Apoi alta problema e ca "sticlele" au fost lipite cu ceva lipici .. si a cam pus din abundenta, nu prea stiu cum sa ma scap de tot de el , fenul nu e o solutie...2 dintre angeluri nu sunt bune , deci .. mai dureaza pana le pun la punct.

Intre timp , ceasurile nu-mi functioneaza deloc .. imi afiseaza pe bord: Code.Am scos mufele si le-am pus la loc si de atunci am problema asta.Am vorbit cu mai multi si mi-au spus ca 3 mufe se conecteaza , dar eu am loc doar pentru 2: cele 2 lungi , albastra si galbena.Mai am si o mufa care atarna dar nu ii gasesc locul.

http://roimg.ro/images/2015/04/15/WP20150406193919Pro.jpg

http://roimg.ro/images/2015/04/15/WP20150406193903Pro.jpg

http://roimg.ro/images/2015/04/15/WP20150406193911Pro.jpg

post-67091-0-70571600-1429121267_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.