Jump to content

Ralanti oscilant/instabil BMW 325ti e46 din 2003


Recommended Posts

on topic

Am fost ieri la Bimmer Service iar baiatul de acolo mi-a recomandat sa schimb urmatoarele: furtunul dintre debitmetru si clapeta de acceleratie, filtru benzina, bujii si o conducta care pleaca din rezervor si merge la filtrul de benzina. Pe langa astea am comandat si garnitura de la capacul culbutori. Pret cu tot cu manopera 1125 lei.

Piesele ajung in 7 zile lucratoare.

El spunea ca din ce erori ii dadea lui pe tester el ar fi spus ca este debitmetrul, la fel cum mi-a spus si primul mecanic.

Sincer dupa toate astea mi-e teama ca o sa schimb piesele iar problema nu o sa se rezolve...

Link to comment
Share on other sites

Pe rand:

-furtunul dinstre debitmetru si clapeta parca ziceai ca e ok?a desfacut si s-a uitat la el?

-bujiile ziceai ca le-ai schimbat ,aceasi intrebare s-a uitat la ele?

-garnitura de capac clar trebuie schimbata

-conducta si filtrul la fel.

nu inteleg cum e aia cu erorile si debitmetrul dar ma rog :) mai degraba o sonda lambda.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Din acel furtun mai pleaca doua mici furtunase undeva prin spatele motorului, mi-a spus ca pe acolo trage aer fals.

Cum a verificat? Avea un fel de pulverizator cum sunt solutiile alea pentru geam si pulveriza prin zona aia. In momentul in care pulveriza motorul isi schimba mersul.

Bujiile le-am schimbat odata cu bobinele acum 2 ani si vreo 30.000km, am pus ce mi-a dat mecanicul am dat 150 lei pe ele. Acum am comandat NGK. Nu a verificat bujiile.

Link to comment
Share on other sites

Nu am luat DISA. Mi-a spus ca DISA functioneaza in turatii si nu are legatura cu ralantiul. Nu a verificat daca trage aer fals pe acolo. Despre PCV mi-a spus ca pe 325 nu are legatura cu ralantiul ca este in nu stiu ce fel...
Link to comment
Share on other sites

Din acel furtun mai pleaca doua mici furtunase undeva prin spatele motorului, mi-a spus ca pe acolo trage aer fals.

 

Pai daca trage prin alea de vacuum (cum spuneam mai sus), de ce sa il schimbi pe ala de admisie ? In fine, tocmai la Robert te-ai gasit si tu sa te duci.Nu mai zic de filtru si conducta de benzina.

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Conducta de benzina am inteles de la Costi ca e lovita(indoita)-posibil sa nu aiba debit destul de mare de benzina(desi in cazul asta erorile erau in ture mai degraba)

PCV-ul nu are legatura cu relantiul? :shifty: oricum sunt curios dupa toate astea cum merge :) daca nu rezolvi sa imi zici poate te trimit la un amic la service.

Link to comment
Share on other sites

Pai era lovita si inainte sa pateasca asta, deci nu se explica. Din cate vad, s-a dus acolo cu o problema si incearca sa rezolve altele (conducte, garnituri) - nu ca ar fi ceva rau, tre' sa manance si gura lui Robert ceva :) Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Merci alex. Sper sa se rezolve si sa nu apelez la tine.

Am mai citit undeva pe forum cineva avea aceiasi problema ca si mine iar problema a fost la filtrul de benzina.

Eu am schimbat filtrul in decembrie si tot atunci am vazut pentru prima data conducta respectiva.

Ma gandesc ca acea conducta sa fi dat peste cap filtrul de benzina, acea supapa din el.

Edited by Costi9b
Link to comment
Share on other sites

@Bogdan

Nu stiu ce sa zic in legatura cu service-ul. Este prima data cand merg acolo si din recomandarile baietilor care vin la intalniri vineri seara in Bucuresti am decis sa merg acolo.

Mie mi-a parut totul ok. Oricum chiar daca aici nu este problema, furtunul de la admisie, acea conducta, garnitura si bujiile trebuiau schimbate.

Piesele o sa ajunga saptamana viitoare, tot atunci o sa ma duc sa le schimb.

@poope: din cate am auzit daca vanosul ar face probleme ar da eroare pe tester.

Edited by Costi9b
Link to comment
Share on other sites

Pompa baga cca 4-5 bar, filtrul regleaza presiunea la nivel constant - cca 3bar. Ma indoiesc ca o conducta indoita care reduce (teoretic) fluxul/presiunea de combustibil sa il afecteze negativ. Daca era invers, poate da, dar asa nu face decat sa usureze munca filtrului.

 

Eu insist sa verifici furtunele 4 si 7 - e un cauciuc slab calitativ ce devine casant in timp datorita caldurii degajate de motor. Imi pare rau ca nu am acum o poza sa-ti arat cum se sfarama intre degete daca pui mana pe el.

 

http://img269.imageshack.us/img269/6271/b0019709.png

Link to comment
Share on other sites

@bogdan.

furtunul 7 se gaseste undeva jos langa clapeta de acceleratie, sub valva DISA? Trebuie demontat ceva ca sa am acces sa vad ce este acolo?

Sunt la serviciu si am masina in parcare. Pot sa cobor sa fac niste poze...

Am vazut un filmulet pe youtube cu cineva din state care schimba acele furtune si arata acolo cat de coapte erau. stiu despre ce vorbesti...

Edited by Costi9b
Link to comment
Share on other sites

Pai era lovita si inainte sa pateasca asta, deci nu se explica. Din cate vad, s-a dus acolo cu o problema si incearca sa rezolve altele (conducte, garnituri) - nu ca ar fi ceva rau, tre' sa manance si gura lui Robert ceva :)

mda,pai de aia intrebam si eu,ma rog persona as fi schimbat doar:

-garnitura capac culbutori

-DISA

dupa aia studiam ,interesant zici ca alea 2 furtune sunt praf?parca le-am luat odata cu restul furtunelor de la PCV,doar ca de lene nu m-am mai uitat si la ele :D

Link to comment
Share on other sites

@Bogdan

Nu stiu ce sa zic in legatura cu service-ul. Este prima data cand merg acolo si din recomandarile baietilor care vin la intalniri vineri seara in Bucuresti am decis sa merg acolo.

Mie mi-a parut totul ok. Oricum chiar daca aici nu este problema, furtunul de la admisie, acea conducta, garnitura si bujiile trebuiau schimbate.

Piesele o sa ajunga saptamana viitoare, tot atunci o sa ma duc sa le schimb.

@poope: din cate am auzit daca vanosul ar face probleme ar da eroare pe tester.

pai daca is garniturile de la vanos duse nu stiu cat se vede la tester.... nu e eroare de senzor sau ceva... doar nu mai cupleaza cum trebe vanosu... respectiv merge aiurea un pic ...de vanosuri is tot mai sigur si acu imi fac curaj sa ma apuc sa schimb garniturile alea...cat despre relantiii suspectez valva pcv... plus maruntaiele alea de furtune de pe acolo... sa spui aici cum ai schimbat si ce ai schimbat la ea in materie de furtune

Link to comment
Share on other sites

Iese din tubulatura de admisie (F-ul ala binecunoscut ), coboara prin spatele DISA, ajunge in spatele motorului unde intra in valva #5, din care pleaca acelasi furtun pe partea stanga a motorului (cum te uiti la el), se infinge in conducta 3 (care e de plastic sau metal - aici macar nu au gandit cu fundul inginerii lui peste, si-au dat seama ca daca lasa tot cauciuc se prajeste in primii 2000km din cauza evacuarii) iar la capatul conductei se infinge iar cauciucul care merge pana la supapa de vacuum de sub pompa de aer (daca ai).

 

Eu am dat filtrul de aer jos si tubulatura admisiei ca sa imi fie usor sa il inlocuiesc, oricum te vei chinui putin sa il extragi pe cel din spatele motorului. Degeaba faci poze, tie iti trebuie un vacuum leakdown test:

 

http://i114.photobucket.com/albums/n276/READYFORTHEGRIDLOCK/CopyofSmokePro-03BMW330ci.jpg

 

 

In locul tau as face asta:

- luat la verificat foarte atent tubulatura de admisie - as cauta orice mica crapatura in piesele 3 si 6 (mai ales in gatul ala de la 6 unde se prinde clema #7)

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/w/m/228.png

 

- luat la verificat - unde se poate - si la pipait - unde nu se poate vedea furtunul 4/7 din diagrama anterioara; tare mi-e teama ca o sa ramai cu el in mana....

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

La vanos stiu ca sunt niste oringuri care se schimba. Aducea cineva din state iar kitul de reparatie era undeva la 500 lei plus manopera.

Vreau sa tinem topicul on pe problema ralantiului... eu mai am si alte probleme, de exmplu maine o sa schimb volantul, din cate se vede in filmarea mea face urat tare.

Link to comment
Share on other sites

La vanos stiu ca sunt niste oringuri care se schimba. Aducea cineva din state iar kitul de reparatie era undeva la 500 lei plus manopera.

Vreau sa tinem topicul on pe problema ralantiului... eu mai am si alte probleme, de exmplu maine o sa schimb volantul, din cate se vede in filmarea mea face urat tare.

tinem tinem... si totusi valva pcv nu distruge relantiu?

Link to comment
Share on other sites

@bogdan

Eu am desfacut dupa masina furtunele 3 si 6 si nu scapa aer.

Robert mi-a spus ca problema este la futunasele care ies din furtunul 3. acel F descris de tine.

@poope

nu stiu. din cate am citit pe forumul influenteaza. mie la service mi s-a spus ca la mine problema nu ar proveni de acolo.

Edited by Costi9b
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat filtrul de benzina anul trecut, era plin de impuritati, desi masina a fost luat din Germania unde benzina e mai calitativa.

Depinde cand a fost schimbat ultima data, ar putea fi si asta cauza.

Sa ne tii la curent si sper sa se rezolve problema.

Link to comment
Share on other sites

@bogdan

Eu am desfacut dupa masina furtunele 3 si 6 si nu scapa aer.

Robert mi-a spus ca problema este la futunasele care ies din furtunul 3. acel F descris de tine.

@poope

nu stiu. din cate am citit pe forumul influenteaza. mie la service mi s-a spus ca la mine problema nu ar proveni de acolo.

au desfacut-o si au verificat valva? eu din ce am citit aia ar fi problema.. si furtunele dar si aia...oricum astept rezultatu.... la mine la cald merge bine... cand e rece in schimb sare relantiu de o ia mama dracu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.