Jump to content

2007 335D E90 - porneste si se opreste imediat


Recommended Posts

Salutare,

 

Sunt nou pe aici dar m-am hotarat sa incerc pt ca este ultima sansa de a rezolva inainte sa ajung la un dealer BMW. Din pacate sunt in Austria, daca as fi fost in tara m-as fi descurcat altfel.

 

Problema mea este in felul urmator: pornesc masina, ruleaza 5 secunde dupa care se opreste (asta la prima cheie din zi). de la a doua cheie, porneste, isi ia turatia normala de relanti si se opreste imediat, nici 2 secunde nu sta.

Acum o saptamana mi-a facut figuri prima data, am plecat de aksa, am mers circa 10 km prin oras, m-am oprit undeva pe drapta cu motorul pornit sa caut ceva in telefon, si mi s-a oprit din senin. Nu am mai resuit sa o pornesc pana nu am chemat un echipaj mobil cu un tester, mi-ai sters erorile dupa care a pornit si am plecat spre casa. Am mers aproximativ 7-8 km si mi s-a oprit din mers. Am pornit din nou si mi-a mers pana aksa (adica inca 2-3 km). A doua zi am incercat sa plec undeva, nu am putut, pornea si se oprea. Am chemat un baiat de la un service de langa mine, a pus diagnoza pe ea, a sters iarasi tot si a mers. De atunci a mers perfect 2 zile in care am facut sa zic in jur de 30 km. Cand am vrut sa plec iarasi de aksa dupa zilele astea, aceeasi chestia, nu am putut pt ca se oprea, l-am chemat pe baiat, a sters tot, dar nu a mai vrut sa mearga. Mi-a zis ca nu stie ce poate avea, sa ma duc aici in Vienna la dealer.

 

M-am hotarat sa spun aici despre problema inainte sa ajung la BMW si sa ma jupoaie, am primit niste feedback-uri negative de toata frumusetea despre cei de la BMW de aici, in special legat de preturi.

Sper sa fie cineva care ma poate ajuta.

 

Numai bine tuturor!

Link to comment
Share on other sites

salut,

pai asta vroiam sa spun si eu. nu conteaza erorile alea care le-ai tot sters ? si cel cu testeru chiar nu are habar despre ce insemnau erorile ?

zgomote ciudate face ?

 

Salut,

 

Chiar nu am realizat asta, eram destul de suparat azi cand am fct postarea + ca sunt nou in chestii de genul asta. Am facut eu cateva poze atunci cand s-a pus diagnoza pe masina.

 

Am poze de acum 3 zile de cand a venit baiatul de la service de langa mine cu un Bosch. Dupa cum vedeti in poze, apar injectoarele pe rand, nu am facut poza la fiecare stergere si citire dar va spun ca asa cum vedeti in pozele postate, asa au fost si altele, mereu aceleasi erori in ordine diferita.

 

Bosch 1: http://imgur.com/YUMnlX4

Bosch 2: http://imgur.com/kUVAqow

Bosch 3: http://imgur.com/Yxy4bTI

 

Am poze de azi cand am pus eu personal INPA, prima data m-am dus direct pe ramura "Car access System" si mi-a dat eroarea pe care o vedeti aici: http://imgur.com/BodLGiw

Am sters iar dupa aceea am dat o scanare generala, pozele INPA 1 si INPA 2, iar dupa ce le-am sters mi-a ramas eroarea "JBBF A6D1", vezi INPA 3.

 

INPA 1: http://imgur.com/iSqo4Mv

INPA 2: http://imgur.com/WYtBqls

INPA 3: http://imgur.com/1NQLshO

 

Nu sunt in domeniu, altfel as fi incercat sa va ajut mai mult, cu explicatii sau orice altceva.

 

pai si de unde vrei sa ghicim ce are daca nu spui ce erori a avut?

 

Scuze InSide, am raspuns la Paleonte dar este valabil si pt tine. Sper sa ma puteti ajuta. Am uitat sa precizez (ca tot a intrebat Paleonte), nu scoate nici un zgomot ciudat, nu se cumporta in nici un mod deplasat, porneste perfect si se opreste ca si cum as face eu asta, fara nici un alt zgomot. Cat mi-a mai mers inainte sa nu ma mai pot deplasa cu ea, tragea normal, toate cum trebuie..

Link to comment
Share on other sites

daca nu ai zgomote, cel mai probabil nu ai o problema grava. daca sunt intr-adevar injectoarele, asta e foarte costisitor.

doar la un service se poate rezolva o problema ca si a ta.

 

mergi la reprezentanta. oricum, nu esti obligat sa repari masina la ei.

cel mai important e sa sa iti spuna exact ce are, si sa-ti aproximeze costurile. asta e primul pas. dupa aia, te gandesti ce faci.

 

bafta.

Link to comment
Share on other sites

daca nu ai zgomote, cel mai probabil nu ai o problema grava. daca sunt intr-adevar injectoarele, asta e foarte costisitor.

doar la un service se poate rezolva o problema ca si a ta.

 

mergi la reprezentanta. oricum, nu esti obligat sa repari masina la ei.

cel mai important e sa sa iti spuna exact ce are, si sa-ti aproximeze costurile. asta e primul pas. dupa aia, te gandesti ce faci.

 

bafta.

 

nu imi e teama ca ar putea fi injectoarele, este imposibil sa cada toate odata, pt ca pe tester apar toate, plus ca s-ar fi cunoscut la mers..

tind sa cred ca are legatura cu calculatorul, pana la urma ele intra in calculator prin aceeasi mufa, ceva se intampla de imi apar pe rand, ba 5 cu 6 cu 2.. ba 1 cu 3 cu 4.. sau poate apareau de la pornirile si opririle repetate, ma mai gandesc si la CAS, ma rog o sa merg la un dealer bmw

Link to comment
Share on other sites

chiar daca este ceva banal, sa zicem mufele slabe-contacte imperfecte tot la service ajungi...deci dupa pornire-oprire se schimbau codurile?

 

Da, apar in alta ordine si nu sunt mereu aceleasi, sa zicem ca ele toate sunt 8 erori, imi apar odata 5, le sterg, apar 6 din care doar 4 sunt anterioare iar doua noi, le sterg, apar doar 4, si asa mai departe.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

salutare

 

acelasi lucru mi sa intamplat si mie la un X5 3.0 D 2007 si tot in Viena.

 

se opreste motorul ori in mers ori cand e parcat. nu are o regula: poate sa mearga mai mult sau imediat dupa pornire.

intamplarea este ca eu am un service auto si am si tester. prima oara miau aparaut 3 dintre bujii. leam schimbat pe toate plus modulul de la bujii.

acum daca fac o diagnoza, apare doar DPF error. daca motorul apuca sa se opreasca singur atunci imi apar erori la injectoare. la fel ca la tirese66.

 

apropo tirese66. ai rezolvat problema ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salut baieti,

 

Sunt curios cum ati rezolvat aceste probleme deoarece am achizitionat un X5 3.0sd 2007 SH, care la 2 saptamani prezinta aceleasi simptome cu muritul motorului in mers sau nu mai porneste. Erorile pemantente sunt pe cilindru 5 bujia (eroare 4252) si pe cilindru 6 injectorul (eroare 4453). Mecanicul a spus ca ar fi cablaraia de la injectoare care are un scurt sau este ciupita undeva si nu se mai pastreaza parametrii de curent normali. Masina o cunosc de la inceput, iar fostul propietarul imi este prieten vechi. El sustine ca nu a mai patit asa ceva, doar ca avea momente cand se submotoriza, probabil din cauza calitatii motorinei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.