Jump to content

Vand e46 318i 2004


Bursu'

Recommended Posts

Salut,

Dupa 3 ani in care m-am bucurat de aceasta masina ma vad nevoit sa incerc sa o vand din nevoia unei masini hatchback/break cu portbagaj foarte mare.

Daca in ultimul an m-am tot gandit sa fac pasul si m-am razgandit la fiecare drum, acum am ocazia sa cumpar o masina conform nevoilor de la un cunoscut si am zis sa profit de situatie.

 

Ca un mic istoric masina are prima inmatriculare in Belgia in Iunie 2004 si a fost adusa in Romania direct de la proprietar in 2008 la aprox 100.000 km (in cartea intretinere apare ultima revizie in Belgia in Septembrie 2007 la 80.000 km)

In 2009 a ajuns la un prieten instarit si plimbaret care pana la sfarsitul lui 2010 a ajuns cu km aproape de 150.000 timp in care masina a primit 3 revizii cu o intretinere exemplara (dovada 3 facturi de la Dormag avand impreuna valoarea in jur de 10.000 RON).

In Decembrie 2010 norocul meu a fost ca amicul respectiv avea nevoie de mai multi bani sa plece din tara cu job-ul si am reusit sa cumpar masina pe care mi-am dorit-o la fiecare vedere.

 

Acum masina are 186.500 km si toate dotarile OEM se pot verifica cu VINul KS56779. In minte imi vin acum urmoatarele:

-Vopsea neagra (2 zgarieturi mici pe bara spate si cateva urme de pietricele in jurul grilei capotei+1 pe parpriz reparata cu rasina)

-interior piele crem (fara incalzire; scaunele arata foarte bine dar cotierea ar trebui retapitata)

-trimuri lemn maro

-clima automata

-Volan sport cu comenzi pt sistemul de navigatie si pilot automat

-Navigatia este MKIV cu monitor 16:9, harta actualizata 2014 si bluetooth telefon

-oglinda interioara heliomata automat

-alarma OEM

-jantele pe 18 Style 135 M au fost schimbate cu un set pe 16 mai pt drumurile noastre: Style 155 venite de pe un e90/2011 cu anvelope Michelin Energy saver (2 din fabrica si 2 din 2013 aproape noii)

 

Aftermarket masina a primit folie Llumar pe geamurile din spate/ luneta si lampi LED pt nr inmatriculare: in rest o prefer sa fie cat mai OEM

In cei 3 ani jumatate cat m-am bucurat de masina am schimbat urmatoarele din care cele mai importate pot fi dovedite cu facturi:

 

-in 2011 baterie Carranda la recomandatea mai multor mecanici;

-ianuarile 2012 pe langa schimbul de ulei/filtre am mai schimbat bujiile si bobinele de inductie (Bosch), bucse fata + capete bara si bielete antiruliu (Febi) si am cumparat un set de covorase cauciuc Petex (le mai am si pe cele de mocheta crem dar sunt cam pretentioase)

-in 2013 la revizia obisnuita din cauza patinelor crapate am decis sa schimb toata distributia (Febi);

dupa aceea pana in vara am schimbat Vanos-urile (OEM) + garniturile/oringurile (Elring) de la motor/baie care pierd ulei la acest motor;

in iarna am schimbat radiatorul (aici am pus o marca din cele mai ieftine), senzorul arbore cotit (OEM) si arcurile spate OEM pt ca se rupsese unul (pe acestea le-am luat SH dar aproape noi de la colegul Rapy;le mai am de la el si pe cele din fata care pot fi schimbate cand va fi necesara aschimbarea amortizoarelor)

-in 2014 am inceput cu schimbarea pompei + pipa Vacuum (Pierburg) si lichidul de frana iar revizia a fost facuta inainte de Paste la 185.700 km: Ulei Motul, filtre Kntech, set curea transmisie SKF

 

Pretul este de 5.700 Euro negociabil.

ITPul este valabil pana in August.

 

post-42294-0-84405400-1399101596_thumb.jpg

post-42294-0-14665000-1399101611_thumb.jpg

post-42294-0-72312800-1399101625_thumb.jpg

post-42294-0-86062000-1399101636_thumb.jpg

George: 0767 581 194

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

volanul nu e M

 

Scuze vroiam sa scriu sport dar in minte mi-a venit ca e acelasi lucru cu M (diferenta intre ele este ca cel M este are forma pt degete deasupra spitelor laterale si cea de jos e dintr-o bucata).

Daca poate cineva sa ma ajute cu modificarea in titlu il rog pe aceasta cale.

 

Ca o completare pt anunt taxa este platita si nerecuperata (adeverinta ANAF)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mai incerc un ultim UP (imi expira RCA si rovinieta in 4 zile si daca o sa platesc 200 Euro pt ele pe 1 an o sa mai tin si masina o perioada)

 

5100 Euro cu jantele style 155: 2 cauciucuri ok si 2 aproape noi.

4700 Euro cu jante style 46: 4 cauciucri ok pt 1 an, 2.

 

Preturile sunt fixe.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Masina a primit un "control" de 2 ore la Bavaria Otopeni unde mi s-a confirmat inca 1 data istoricul km in reprezentanta (60k in 2007 ultima vizita in garantie in Belgia, 120k in 2010 la noi) si ca masina este in continuare mai fiabila in detimentrul modelelor anterioare, mai ales datorita ingrijirii exemplare (in mare masura de vechii proprietarii nu sa ma laud singur :)):

 

-electrica/electronica: trebuie schimbata bagheta cu lampi si deschidere a portbagajului (lampile merg ok dar nu merge tot timpul deschiderea);

-motor: un mic tacanit specific n42/n46-lui;

-test drive mecanic: fara menajamente totul a mers ok;

-caroserie: cateva mici zgarieturi + pcte rugina capota de la pietricele;

-mecanica: de avut in vedere din cauza imbatranirii (nu necesar imediat) bucsi fata/spate, flanse amortizoare spate, un brat fata si schimbarea uleiului din diferential (2000 Ron oferta piese Bavaria, 1500 tot OEM preturi pe alt site si 1000 Aftermarket)

 

In urma acestei confirmari subiective si a ofertelor sub asteptari masina iese de la vanzare si dupa cele de mai sus urmeaza sa primeasca urmatoarele:

-rezolvarea pctelor rugina + polish;

-aplicare tratament Leatherique Rejuvinator Oil + Cleaner;

-ingrosare volan;

-set huse crem fata, facute pe comanda pe tiparul scaunelor dintr-un material care sa nu se incinga vara cum o face pielea;

-bare transversale + cutie portbagaj pt momentele cand este necesar un volum mai mare pt bagaje.

 

Multumesc celor care mi-au facut diverse oferte sau m-au sfatuit sa tin masina si anticipat daca ma poate ajuta cineva cu mutarea topicului in sectiunea "masina mea".

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Masina a ajuns la 190.500 km si a primit un set de brate fata noi + bucse MOOG.

A primit si o instalatie GPL Prins VSI 2.0 + rezervor toroidal Stako G11L - 61L. Investita de 1000 Euro isi merita fiecare banut:

-la omologarea RAR, inginerii au admirat modul de instalare: Rezervor mare dar toroidal, multivalva in exteriorul locului pt roata de rezerva (iesind prin lateral, conductele nu mai sunt expuse sub oala rotii de rezerva sa poata fi atinse), injectoare individuale, calculator BOSCH etc;

-masina trece pe GPL cand apa ajunge la 30 grade (vara merge pe benzina mai putin de 500m dimineata, iar seara trece imediat dupa pornire pe GPL)

-exemple de drumuri facute de mine cu un plin de GPL (45Litrii-130 Lei):

-Bucuresti-Balea-Bucuresti, s-a terminat gazul cu 20/30 km inainte de a a junge inapoi acasa: 450km cu 10% consum(140 km/h autostrada si urcat/coborat serpentine in a 2a, a 3a...)

-2 saptamani mers L-V 30 km la munca in Bucuresti si 2-3 drumuri mai lungi in weeknd (Otopeni-Salajan) 370-400 km in fctie de statia de alimentare, trafic(cand a fost foarte cald si am mai lasat masina si cu ac in parcare, autonomia a scazut pe la 350 km).

 

In continuare ma voi ocupa de tratamentele estetice si desi nu mai tin sa vand masina neaparat, sunt deschis la discutii daca ofera cineva 5.500 Euro (sau un teren in IF cu diferenta din partea mea :) -in care oricum ar urma sa investesc banii daca as vinde masina vreodata)

Link to comment
Share on other sites

multumesc pt oferta de tras in poze masina :) din pacate in weekend nu imi raman timpul si dispozitia necesare sa ii acord si mai multa atentie; pozele din anunt au fost salvate la aceasta calitate sa ma pot incadra in spatiul limitat, dar saptamana viitoare voi incarca poze mai clare pe alte site-uri.

 

husele nu sunt prioritare momentan (toamna si primavara imi par sezoanele in care te bucuri cu adevarat de pielea de pe scaune pt ca nu mai frige si nici nu tine rece :)...inca un motiv pt amanare ar fi ca doresc sa aplic o data sau de 2 ori chitul Leatherique sa vad cat se deschide pielea la culoare (unde as vrea sa le fac au 3 nuante de bej dar nici una nu se potriveste cu nuanta usor inchisa de trecerea timpului a pielii din masina - in trecut am aplicat cate 1 tratament pe an dar din cele mai iefine fara efecte notabile)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Masina a ramas cu jantele style46...in urma schimbarii bratelor si a bucselor fata am zis sa ma limitez la roti cu ET specific sa protejez cat mai bine articulatia si directia.

 

Pozele noi cu interiorul mai asteapta putin pt ca am ramas la jumatatea drumului...plasticele mi-au mancat cateva zile sa le curat dar a meritat efortul. Astept putin timp liber sa ma ocup si de piele.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Asteptam zapada:

 

post-42294-0-80293800-1416655212_thumb.jpg

 

post-42294-0-29359600-1416655227_thumb.jpg

 

post-42294-0-16756500-1416655237_thumb.jpg

 

post-42294-0-77695900-1416655249_thumb.jpg

 

 

Ma oftic putin ca am gasit material de huse doar putin mai deschis la culoare decat interiorul oem, dar cred ca e un compromis bun sa nu mai inghet iarna pe piele :)

 

Cum cineva din familie cauta o masina ieftina (logan, aveo, astra clasic, etc) as fi interesat de un schimb cu o astfel de masina (an minim 2007, taxa platita, in jur de 100.000 km max) si o diferenta de 3000 euro.

 

 

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pt ca am e46-le de 4 ani deja si simteam nevoia de ceva nou, mosul a venit anul asta cu o masina hatchback cu transmisie automata iar bmw-ul a ramas momentan masina de weekend.

Pentru a nu ma complica cu 2 randuri de taxe, vignete, asigurari etc, sunt dispus sa vand BMW-ul cu 5000 Euro.

 

 

George 0767 581 194

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.