Jump to content

intrebare 320d e46


jorjcristian

Recommended Posts

salutare. am desfacut azi capacul din partea dreapta a motorului cum te uiti din fata(unde este filtrul de ulei) si am gasit o mufa care atarna pe acolo. Stie cineva sa-mi spuna de la ce este? multumesc anticipathttp://s2.postimg.org/mcrrlzwi1/Fotografie_0131.jpg http://s2.postimg.org/e8jnh9a2x/Fotografie_0132.jpg
Link to comment
Share on other sites

salutare. am desfacut azi capacul din partea dreapta a motorului cum te uiti din fata(unde este filtrul de ulei) si am gasit o mufa care atarna pe acolo. Stie cineva sa-mi spuna de la ce este? multumesc anticipathttp://s2.postimg.org/mcrrlzwi1/Fotografie_0131.jpg http://s2.postimg.org/e8jnh9a2x/Fotografie_0132.jpg

SAlut!Daca masina este FL atunci mai mult ca sigur cineva a anulat clapetele din admisie.Sa verifici si convertorul de la EGR.Daca mufa este scoasa din acel convertor inseamna ca este anulat EGR-ul.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

este NFL(136cp). Convertorul EGR este acesta? http://s2.postimg.org/x8tpuyb0p/egr.jpg. am vazut ceva asemanator acolo, dar nu prea bine ca nu prea este loc <_< .Daca de acela este vorba avea mufa bagata. si era tot cam ca aceea de atarna pe langa motor

Salut!Acel convertor pus de tine in fotografie este cel care comanda flapsurile de pe cutia de la radiator.Incearca sa vezi daca dupa ce pornesti motorul acele flapsuri se inchid.Daca nu se inchid inseamna ca acea mufa poate fi de la acel convertor.Cel ce le-a anulat posibil sa le fi anulat deoarece pierdea vacuum sau era defect acel convertor.

Link to comment
Share on other sites

palele de la radiator imi stau tot timpul deschise :laugh: .in acel convertor este mufa bagata, si functioneaza, face vacuum ca am pus mana pe furtunas si se simte. si am mai observat ca acel furtunas are o gaura in el :pinch: . cred ca s-a frecat de ceva ca in acea zona este destul de subtire.Dar pana vine frigul nu-i o problema. Mufa aceea este de undeva mai din spate-spre habitaclu. M-am gandit ca poate o fi de la vreo dotare care nu o are masina montata dar firul a fost tras din frabrica. Inafara de o mica intrerupere pe la 1800 de ture masina merge cat de cat bine
Link to comment
Share on other sites

palele de la radiator imi stau tot timpul deschise :laugh: .in acel convertor este mufa bagata, si functioneaza, face vacuum ca am pus mana pe furtunas si se simte. si am mai observat ca acel furtunas are o gaura in el :pinch: . cred ca s-a frecat de ceva ca in acea zona este destul de subtire.Dar pana vine frigul nu-i o problema. Mufa aceea este de undeva mai din spate-spre habitaclu. M-am gandit ca poate o fi de la vreo dotare care nu o are masina montata dar firul a fost tras din frabrica. Inafara de o mica intrerupere pe la 1800 de ture masina merge cat de cat bine

N-ar trebui sa ai nici o intrerupere. Incearca sa scoti furtunelul ce intra in acel convertor de la clapete si blocheaza-l definitiv, de asemenea blocheaza si furtunul ce intra in convertorul de la EGR astfel te asigur ca nu ai pierderi vacuum si turbina nu-ti face boost in turatii joase.

Link to comment
Share on other sites

de la senzorul MAP din spatele admisiei ? si aia are 3 contacte dar nu-mi amintesc daca exact asa arata .. daca vrei, imi zici si pot sa verific..

totusi ar trebui sa simti la condus lipsa semnalului MAP :getlost:

Edited by buhaiul
Link to comment
Share on other sites

N-ar trebui sa ai nici o intrerupere. Incearca sa scoti furtunelul ce intra in acel convertor de la clapete si blocheaza-l definitiv, de asemenea blocheaza si furtunul ce intra in convertorul de la EGR astfel te asigur ca nu ai pierderi vacuum si turbina nu-ti face boost in turatii joase.

furtunele o sa le schimb toate. Apropo. am scos furtunasul acela din egr si nu mai intrerupe in plaja aia de turatii.

 

buhaiul daca nu-i nici un deranj chiar te rog sa verifici daca este de la senzorul acela.

Inca ceva: cum se comporta masina daca nu are mufa aceea bagata? nu are putere? porneste greu?

Link to comment
Share on other sites

Fara acea mufa in senzor nu.ti va citi presiunea actuala din turbina va lua ecu ceva valori implicite si cam atat, o sa ai o iapa batrana si lenesa.

 

100% e mufa de la map senzor:)) mufele de la convertoarele de presiune au 2pini doar..puneo in dreapta sub admisie chiar in margine si o sa simti o mare diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Pai baga mufa acolo in senzorul ala, poti s-o faci si singur , un pic de dexteritate si e ok in 3.14 secunde

am fugit imediat cum am citit. se pare ca de la MAP era. Se poate ca mufa aceea sa cada singura de la vibratii? Ma gandesc ca nu ar fi scoso fostul proprietar intentionat. Test drive-ul ramane pe dimineata cand ma duc la scoala :hyper: .o sa revin cu un post maine.

Link to comment
Share on other sites

Ai putea sa-l desfaci cu o cheie de 10, sa-l cureti si sa cureti si admisia in acel loc bagand o sarma pe gaura aia. O sa simti 100% diferenta..asta daca nu ti-e stricat acel senzor si a fost scoasa mufa ca sa nu dea de banuit.
Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa apara...dar la ce 'testeri' mesteri sunt in ziua de azi, eu m-am dus cu firul de la injectorul cu fir rupt de tot iar tipul zice ca nu da eroare pe tester :))

Daca esti pasionat de rable, ia-ti un cablu KKL, instalezi un DIS GT1 sau INPA si faci niste loguri in mers, masori masa aer, presiune, cantitate motorina, iti dai seama astfel daca ai un motor cat de cat in parametri.

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

este mai complicat la bmw, are prea multa electronica si posibilitati de citire si adaptare,plus ca merge numai cu soft dedicat nu cu multimarca, asa ca nu poti sa faci citirea corecta a datelor, sa nu mai zic ca asta dde3.0 chiar nu poti sa-l citesti cu orice tetster flowers.png
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

astept sa vad cum merge dupa ce curat si senzorul acela. acum cam 3-4 saptamani cand am desfacut egr era gaura de la admisie aproape jumate infundata. poate reusesc sa dau chiar toata admisia jos dar am auzit ca-i mult de lucru :) http://s28.postimg.org/5nqjnx7n1/26012008046.jpg http://s28.postimg.org/47f15s4q5/30012008055.jpg
Link to comment
Share on other sites

Arata "grozav" EGR-ul:)) Te sustin sa-l blochezi definitiv si din vacuum si cu o tabla exact dupa racitorul EGR. La admisie ai ceva de lucru, cu ocazia aia sa schimbi si garniturile admisiei( is 8 ), iar cu curatatul te descurci tu cumva, o fierbi, o cureti,etc Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

am curatat egr-u si acum este luna...cat de cat :)) http://s30.postimg.org/yd2gb2nwh/30012008053.jpg http://s30.postimg.org/nevs6moox/30012008054.jpg

RAcitorul egr este asta de jos cu mufa aia de plastic bagata in el? http://s13.postimg.org/gdv14gijr/nu_trage_bmw_e46_9b0b3ca86290eeacf_0_0_0_0_0.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.