Jump to content

Oscileaza turometru


meltean

Recommended Posts

http://youtube.com/watch?v=K8ww1Vh3wCc

 

Prima imagine :

 

41BB - DDE: Exhaust backpressure sensor

4BDA - DDE: Fuel Pre-Supply Control

 

A doua imagine in sectiunea : EKPS fuel-pump control:

 

6292 - EKPS: Control voltage too low

 

Ce semnifica acest EKPS fuel pump ? A intampinat careva aceasta problema ? Sa aibe legatura cu aceasta pornire/oscilatii? Multumesc anticipat !

post-67982-0-49270900-1466858427_thumb.jpg

post-67982-0-28081700-1466858437_thumb.jpg

post-67982-0-58282700-1466858452_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aici se pare ca s`ar gasi solutia...doar ca stau cam prost cu terminii de mecanica in engleza !

 

http://bimmerforums.com/forum/showthread.php?1963791-320D-N47-Fuel-Pre-Supply-Pressure

 

Imi poate spune si mie o concluzie la rezolvarea acestei

probleme ?

 

Multumesc anticipat !

Verifica senzorul Map , cel de la galeria de admisie, senzorul de presiune ,pt oscilatia la turometru.

Edited by TYT
Link to comment
Share on other sites

Am si eu niste informatii...nu spun ca de acolo e problema, dar eu prima oara am observat acest lucru la 2-3 luni de cand am cumparat masina un 520d E60 Euro 5 N47 Manual 163cp(power red.). Am facut revizia ulei si toate filtrele + bujiile (imi dadea eroare pe bujiile 3-4).Am facut full-ul la rezervor si dupa o sapt dimineata am observat niste zguduieli foarte scurte,de abia s-a miscat acul de la turometru,la unele porniri se auzea sunetul si simteam niste socuri in volan,scaun,etc fara sa se miste acul de la turometru,deci treaba asta se intampla cand statea ceva ore nepornita ,nu conta soare,frig,etc.Cineva mi-a zis ca este de la motorina...bun ,am mai mers cu masina si am bagat inca 22L de aia mai ieftina 51 parca (de obicei bag mai scumpa 55 cred).In prima dimineata a pornit spre uimirea mea perfect fara zgomote,fara nimic.A doua zi iarasi mi-a dat foarte scurt,de abia daca am simtit (fiind masina in garaj cu usa inchisa in linistea aia se aude orice lucrul care nu e la locul lui) nici o secunda. Dupa schimbarea bujiilor imi apareau acum bujiile 1-2 arse,s-a constatat releul,l-am schimbat si pe acela,nu isi mai facuse regenerare de 5500 km, a inceput masina sa-si faca regenerari(oricum nu aveam probleme cu masina,fum,tras,etc).Am mai schimbat o sonda lambda care deja stiam de ea de vreo 5 luni ca e dusa...se aprindea dupa cateva zile dupa ce o stergeam (doar pe tester,nu in bord aparea).Am schimbato si pe asta...si chiar azi dim am stat in masina dupa pornire si a dat 1-2 socuri si s-a miscat foarte putin acul de la turometru...deci???ce sa mai zici? Stiu ca la momentul actual am "Regeneration Requested in DDE"(am tester) ,deci DPF vrea regenerare,trebuie sa o scot la un drum de 10-20 km,dar nu prea are legatura cu pornirile si doar cand e rece...Injectoarele au fost verificate la altcineva care cu asta se ocupa si aveam gen 0.5 0.9 0.7 0.8 la relanti si daca acceleram scadeau,el mi-a zis ca sunt ok si nu am nicio problema la ele.

 

Masina de cand am luato si de cand am schimbat tot ce am spus pe la ea merge la fel, adica impecabil.Dar singurul lucru care este ciudat inainte sa fac revizia si sa schimb bujiile atunci nu stiam de treaba cu turometrul,nu o auzisem ,nu o vazusem, drept e faptul si ca eu porneam masina si in maxim 1 secunda si ieseam pe usa sa deschid poarta la garaj, deci posibil ca masina sa fi avut aceste probleme,simptome fara sa stiu de ele ca nu le-am ascultat, dar totodata nu cred ca timp de 3 luni de zile sa nu fi auzit macar o data o pornire dupa ce a stat masina si sa-mi faca asa...sunt genul perfectionist care daca aude orice greieras din bord sau orice lucru trebuie sa-l rezolv intr-un fel sau altul,sa aflu de unde e..

Mi-a zis cineva la o sapt dupa ce am facut revizia sa schimb filtrul de motorina ca are apa in el de cand am facut full-ul exact dupa revizie...da si nu, nu stiu ce sa zic.

 

Ca sa definesc mai exact aceste simptome, se simt exact ca un soc electric,exact asa simti masina cum dintro data s-ar strange toata, simti peste tot aceasta senzatie ca si cum s-ar misca cu totul in interior, dar pentru o secunda, chiar si sunetul se aude ca si cum s-ar bloca ceva, un sunet mai gros (se misca si turometrul cateodata foarte putin 2-3 mm,de abia se observa) si dupa 1 secunda totul revine la normal.

 

E frustrant cand iti place ca totul sa fie perfect,bagi niste bani sa stii ca e "OK" si sa ai un "simptom" din asta la masina la care nu-i dai de cap, dupa pornire cateodata nici numai stau sa ascult,doar pornesc ies, deschid portile, ma bag in masina si totul e perfect.

 

"Reply" cei care aveti o problema asemanatoare mie sau chiar unii din voi care au rezolvato

 

P.S fac un video in dimineata asta(sper sa nu uit) si il postez aici, chiar sunt curios daca face ceva.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

te referi la senzorul de pe rampa de injectoare ? Asta`i rezolvarea problemei din forum ?

Nu, senzor MAP ii zice , e pozitionat dupa clapeta de acceleratie.. Ce'l de pe rampa o sa il schimb eu maine ca am pornirea mai greoaie :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Daca iti intra greu in viteza 1-2, vezi ca ai pus alt ulei in cutie, de regula pe cutie ar trebui sa scrie tipul de ulei care trebuie, nu pune la nimereala , baga-te sub masina si vezi daca mai are placuta cu numele uleiului.

Imi smuceste cutia acum , si daca ii dau kick-down imi intra in avarie ..daca merg normal nu are nimic !!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am si eu niste informatii...nu spun ca de acolo e problema, dar eu prima oara am observat acest lucru la 2-3 luni de cand am cumparat masina un 520d E60 Euro 5 N47 Manual 163cp(power red.). Am facut revizia ulei si toate filtrele + bujiile (imi dadea eroare pe bujiile 3-4).Am facut full-ul la rezervor si dupa o sapt dimineata am observat niste zguduieli foarte scurte,de abia s-a miscat acul de la turometru,la unele porniri se auzea sunetul si simteam niste socuri in volan,scaun,etc fara sa se miste acul de la turometru,deci treaba asta se intampla cand statea ceva ore nepornita ,nu conta soare,frig,etc.Cineva mi-a zis ca este de la motorina...bun ,am mai mers cu masina si am bagat inca 22L de aia mai ieftina 51 parca (de obicei bag mai scumpa 55 cred).In prima dimineata a pornit spre uimirea mea perfect fara zgomote,fara nimic.A doua zi iarasi mi-a dat foarte scurt,de abia daca am simtit (fiind masina in garaj cu usa inchisa in linistea aia se aude orice lucrul care nu e la locul lui) nici o secunda. Dupa schimbarea bujiilor imi apareau acum bujiile 1-2 arse,s-a constatat releul,l-am schimbat si pe acela,nu isi mai facuse regenerare de 5500 km, a inceput masina sa-si faca regenerari(oricum nu aveam probleme cu masina,fum,tras,etc).Am mai schimbat o sonda lambda care deja stiam de ea de vreo 5 luni ca e dusa...se aprindea dupa cateva zile dupa ce o stergeam (doar pe tester,nu in bord aparea).Am schimbato si pe asta...si chiar azi dim am stat in masina dupa pornire si a dat 1-2 socuri si s-a miscat foarte putin acul de la turometru...deci???ce sa mai zici? Stiu ca la momentul actual am "Regeneration Requested in DDE"(am tester) ,deci DPF vrea regenerare,trebuie sa o scot la un drum de 10-20 km,dar nu prea are legatura cu pornirile si doar cand e rece...Injectoarele au fost verificate la altcineva care cu asta se ocupa si aveam gen 0.5 0.9 0.7 0.8 la relanti si daca acceleram scadeau,el mi-a zis ca sunt ok si nu am nicio problema la ele.

 

Masina de cand am luato si de cand am schimbat tot ce am spus pe la ea merge la fel, adica impecabil.Dar singurul lucru care este ciudat inainte sa fac revizia si sa schimb bujiile atunci nu stiam de treaba cu turometrul,nu o auzisem ,nu o vazusem, drept e faptul si ca eu porneam masina si in maxim 1 secunda si ieseam pe usa sa deschid poarta la garaj, deci posibil ca masina sa fi avut aceste probleme,simptome fara sa stiu de ele ca nu le-am ascultat, dar totodata nu cred ca timp de 3 luni de zile sa nu fi auzit macar o data o pornire dupa ce a stat masina si sa-mi faca asa...sunt genul perfectionist care daca aude orice greieras din bord sau orice lucru trebuie sa-l rezolv intr-un fel sau altul,sa aflu de unde e..

Mi-a zis cineva la o sapt dupa ce am facut revizia sa schimb filtrul de motorina ca are apa in el de cand am facut full-ul exact dupa revizie...da si nu, nu stiu ce sa zic.

 

Ca sa definesc mai exact aceste simptome, se simt exact ca un soc electric,exact asa simti masina cum dintro data s-ar strange toata, simti peste tot aceasta senzatie ca si cum s-ar misca cu totul in interior, dar pentru o secunda, chiar si sunetul se aude ca si cum s-ar bloca ceva, un sunet mai gros (se misca si turometrul cateodata foarte putin 2-3 mm,de abia se observa) si dupa 1 secunda totul revine la normal.

 

E frustrant cand iti place ca totul sa fie perfect,bagi niste bani sa stii ca e "OK" si sa ai un "simptom" din asta la masina la care nu-i dai de cap, dupa pornire cateodata nici numai stau sa ascult,doar pornesc ies, deschid portile, ma bag in masina si totul e perfect.

 

"Reply" cei care aveti o problema asemanatoare mie sau chiar unii din voi care au rezolvato

 

P.S fac un video in dimineata asta(sper sa nu uit) si il postez aici, chiar sunt curios daca face ceva.

 

 

Salut! Am aceiasi problema ca tine. Ai rezolvat ceva?

Link to comment
Share on other sites

Nimic... nu stiu ce sa cred..face nici 1 secunda, cateodata face vreo 2 secunde maxim, dar se simte smucitura in volan-motor-caroserie si in acelasi timp se aude ca si cum s-ar bloca motorul cu totul ca niste lovituri.

 

De atunci am schimbat fulia-intinzator-curea si tot asa face...am incercat motorina din alte parti, nu e regula oricum...nu face intotdeauna,sunt zile cand nu face deloc, oricum misca volanul foarte incet stg-dr pe loc sa vezi cum fluctueaza, exact asa imi face mie numai ca se simt "loviturile specifice" in caroserie cand nu invart eu de volan si face ea singura.

 

Am tot zis ca filmez, de vreo 3-4 ori cand am vrut nu a facut deloc...de ex azi imi facu si dimineata si la pranz cand plecai de la servici mai avusei un drum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.