Jump to content

MINI COOPER S


MINI FLO

Recommended Posts

Salutare,

 

Incep prin a-mi cere scuze pentru marimea povesti, nu as fi scris pe forum, dar pot spune ca paharul s-a umplut.

 

In 2008 am achizitionat de la Bavaria Baneasa un mini cooper S asa cu mi-am dorit, dar din pacate am achizitionat masina cu un scartait de bord, au urmat 4 programari in service pentru aceata problema si nici pana in momentul de fata nu am scapat de buba asta.

Am avut nesansa ca in prima luna sa fiu lovit in spate de catre un autoturism si astfel a trebuit sa apelez la service-ul Bavaria pentru a 5-a oara intr-o luna. Dupa 3 luni de asteptari, pentru ca nu aveau piese pe stoc, m-au sunat sa-mi iau masina din service in jurul orei 13...apoi m-au sunat sa vin in jurul orei 15 ca in final sa-mi spuna sa vin in jurul 18... de ce??? Va spun eu....sa nu vad ce lucru de mantuiala au facut si ce au furat/schimbat de pe masina cum ar fi pragurile ornamentale indoite si indreptate cu ciocanul, eleronul cu inscriptia Marian (cred ca numele unuia de la service, scaunul soferului neschimbat pentru ca s-a rupt ceva la el din cauza impactului si multe altele...la zona motorului nici nu m-am mai uitat.

Drept urmare am refuzat semnarea procesului verbal de reparatie si am facut reclamatie, lasand masina la ei. Dupa 2 saptamani m-au sunat si mi-au spus ca masina a fost reparata si imi garanteaza ca totul este ok. Si asa a fost, cel putin estetic.

Au urmat revizii din 15.000 in 15.000 km doar la ei, iar inainte de revizia de 45.000km, am fost chemat la un "re-call" pentru a schimba pompa de apa ca ar fi avut ceva probleme, ceea ce am si facut...Cei de la service mi-au spus sa duc masina dimineata pentru a schimba pompa , ca dureaza 1-2h si apoi o pot lua.

S-au tinut de cuvand ! Reparatia a durat 1h:30. Fericit am luat masina si am plecat spre Sos Stefan cel Mare, iar in zona restaurantului Perla, masina se opreste si imi apare martorul "lichid de racire minim" motor incalzit etc... pun mana pe telefon sun la reprezentanta si ei trimit o platforma sa ridice masina. Au constatat ca din neatentie au uitat sa puna lichid de racire, iar cu scuzele de rigoare, cu platforma si lichidul platit de ei mi-au inchis gura. In aceeasi zi , imi invit prietenii la o cafea si plecam spre Centrul Vechi, gasesc loc de parcare undeva pe langa hotel Caro, ii dai 5 lei baiatului care "administra" locul de parcare si plec.Cand ma intorc la masina,baiatul cu parcarea imi spune ca imediat ce am plecat de la masina " a curs multa apa de sub motor". Fara a porni motorul, bag degetul in lichidul de sub masina si constat ca este lichid de racire. Fiindca la orele acelea nu gaseam pe nimeni la service Bavaria, pun mana pe tel si chem platforma pentru a o duce de unde plecasem dimineata...adica Bavaria. A doua zi au incercat ei sa-mi povesteasca cum am parcat deasupra unei borduri si ca in timpul manevrelor am atins un furtun si ca defapt este vina mea, dar nu le-a mers pentru ca le-am demonstrat ca ei au uitat sa prinda furtunul cu un colier pe care l-am gasit prins undeva spre capatul celalalt al furtunul, furtunul nu prezenta zgarieturi si nici protectia de bara...in fine...alte scuze, alt lichid si alt decont de transport suportat de ei.

La 55.000 km am shimbat distributia...facea ca un tractor..problema des intalnita.

Un alt episod s-a petrecut inainte sa-mi expire garantia, cand m-am dus la ei cu parbrizul fisurat din cauza unei pietre si cu urme de ulei pe la garnitura de la tacheti....pe scurt: a trebuit sa ma reintorc, pentru ca mi-au desfacut bordul, iar in partea soferului distanta dintre parbriz si bord era de aprox 5cm, iar in partea pasagerului era lipit. Garnitura de la tacheti doar mi-au sters-o ca sa arate ca noua si zic asta pt ca au inceput sa apara pete dupa 2 luni, dar nu mai aveam garantie si am lasat-o asa pana la urmatoarea revizie, adica la 75.000km, cand mi-au spus ca trebuiesc schimbate o gramada la masina pana si garnitura de tacheti + capacul de deasupra....pai bine mai baieti, nu puteati constata asta cand era in garantie? NU, pt ca garnitura si capacul costau 1.500 ron

 

Acum la aprox 100.000 km am o alta problema si daca nu v-am plictisit inca, poate imi puteti spune unde o pot repara. In momentul in care incepe sa se incalzeasca masina scoate un fum alb de zici ca e trabant...cei de la Bavaria nu stiu ce are si cica trebuie desfacut motorul , dar pretul cerut de ei depaseste orice asteptare...

 

Multumesc,

 

Apropos caut cumparator :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Toate problemele le-am avut la Baneasa, iar revizia de 90.000 am facut-o la BMW Otopeni Centura bucuresti si am fost multumit de servicii (filtre,ulei si placute). Sunt constient ca 60% din ei sunt veniti de la BMW Baneasa.

 

Sunt in cautarea unui service bun, la care sa nu ma reintorc a doua oara pentru aceeasi problema.

Link to comment
Share on other sites

Neplacute povesti cu ce se intampla pe la reprezentantele BMW din Bucuresti.Lipsiti de caracter si profesionalism.Oare la fel se intampla si in prezent si in alte orase din tara ? Spre multumirea mea,eu fac service pt. al meu e46 de multi ani la BMW Timisoara(Banat Car).Am fost de multe ori si totdeauna am fost multumit de calitatea serviciilor.N-am nici un interes de a face reclama,e doar parerea mea vizavi de serviciile prestate de ei.Preturile sunt intr-adevar cam mari dar cred ca sunt aproape justificate.O singura remarca negativa,in iarna mi-au schimbat bujiile si una din ele era crapata si mi-a dat missfire pe un cilindru, dar a doua zi m-am dus inapoi si mi-au schimbat-o fara a plati alta in schimb.Luna trecuta am fost de doua ori la ei pt. niste chestiuni minore si de fiecare data dupa interventie am fost sunat si intrebat daca am fost multumit de calitatea serviciilor si ce am de obiectat sau comentat,mi s-a cerut sa dau calificative pt. mai multe aspecte legate de serviciile prestate.Nu mai tin minte exact,dar parca de mai bine de un an si jumate se intampla astfel de sondaje ceea ce mi se pare excelent.Pana in prezent sunt multumit de Banat Car,dar daca pe viitor vor fi si aspecte negative de relatat,le voi impartasi aici Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

O cunostinta imi spunea sa ma duc la BMW Brasov, ca el acolo merge cu masina la service, dar m-am gandit ca e putin cam departe si cum stau foarte prost cu timpul liber chiar nu ma pot deplasa....in Timisoara in nici un caz :).

 

O sa incerc la Alex Teille.

 

Multumesc

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

O cunostinta imi spunea sa ma duc la BMW Brasov, ca el acolo merge cu masina la service, dar m-am gandit ca e putin cam departe si cum stau foarte prost cu timpul liber chiar nu ma pot deplasa....in Timisoara in nici un caz :).

 

O sa incerc la Alex Teille.

 

Multumesc

incearca acolo , aia de au dat minus la mine nu au calcat la Alex teille vreodata ca sa vada cum arata un service , eu m-am gandit ca tu asta-ti doresti , nu un service la cineva in curte :thumbsup: Mai ales ca e vb de o masina noua . Am fost si eu candva la el , dar nu se compara .

Edited by Myx
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

esti pe plus myxthumbsup.png

 

@mini flo cat mai tii masina? toate masinile au defectele lor dar cand ajungi la schimbat motor la 100k este grav, posibil ca problemele de racire sa fi daunat, la 100k nu mai are garantie motorul? urata treaba oricum

Link to comment
Share on other sites

esti pe plus myxthumbsup.png

 

@mini flo cat mai tii masina? toate masinile au defectele lor dar cand ajungi la schimbat motor la 100k este grav, posibil ca problemele de racire sa fi daunat, la 100k nu mai are garantie motorul? urata treaba oricum

conteaza la ceva ca esti pe plus sau pe minus?? nu am inteles care e faza cu ratingu ala

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

esti pe plus myxthumbsup.png

 

@mini flo cat mai tii masina? toate masinile au defectele lor dar cand ajungi la schimbat motor la 100k este grav, posibil ca problemele de racire sa fi daunat, la 100k nu mai are garantie motorul? urata treaba oricum

 

Masina este facuta bucati momentan la reprezentanta. Tind sa cred ca a avut un defect de fabricatie si de aceea am facut o sesizare celor de la BMW Germania. Astept raspunsul lor, deoarece reparatia ar costa undeva la aprox 3000 E. Daca raspunsul nu va fi favorabil mie, va urma si un proces.

 

Va tin la curent

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.