Jump to content

E91 318dA 2011


Andrei_VUV

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Vreau sa fac revizia la cutie. E musai sa pun ulei OE in cutie? E 95 lei litrul fata de 50 lei de producator. Si am inteles ca trebuie undeva la 8,9 litri. Cu tot cu baie de ulei si filtru m-ar duce undeva la 1300 lei si 8 litri ulei OE. Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Filtrul si baia oricum nici nu ma gandeam sa pun aftermarket, doar la ulei aveam niste semne de intrebare. Dar cred ca le iau pe toate OE si gata. La bmw ploiesti imi cer 2300 lei cu tot cu manopera dar ma hotarasc eu unde fac treaba cu aceleasi piese OE daca ies mai ieftin. La ei uleiul mi se pare destul de piperat, 150 lei pe litru. Si am gasit cu 95 lei acelasi ulei in alta parte.
Link to comment
Share on other sites

1403384791[/url]' post='2165238']

Am cumparat un odorizant care se foloseste in magazinele Nike etc. Recomand, e un produs excelent pt masina si casa.

http://i58.tinypic.com/20truxd.jpg

http://i61.tinypic.com/25s4hoi.jpg

 

Doar ce-am pus cateva picaturi cu seringa pe un bradulet in masina si miroase incredibil si tine foarte mult. Si in casa la fel, doar ca as avea nevoie si de un pulverizator.

 

Frumoasa mașina, commbinația de culori merge foarte bine!

De unde ai cumpĂŁrat odorizantul?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa fac revizia la cutie. E musai sa pun ulei OE in cutie? E 95 lei litrul fata de 50 lei de producator. Si am inteles ca trebuie undeva la 8,9 litri. Cu tot cu baie de ulei si filtru m-ar duce undeva la 1300 lei si 8 litri ulei OE.

De ce n-o faci la reprezentanta ZF din Bucuresti? Costa ~300E cu tot cu manopera. Ulei iti trebuie max. 6L, fiindca cel din convertizor nu se scoate.

Link to comment
Share on other sites

Revin. Am facut azi revizia la cutie cu baie plus ulei OE. Inainte aveam socuri si smuceli destul de dese in special in oras in D. Acum dupa drumul de la Buc dupa schimb pare sa fi revenit la normal. A mai avut niste smuceli in Buc dupa ce am plecat din service dar dupa aia incet incet si-a dat drumul. Uleiul vechi parea ok, nici pilitura n-au gasit in baie. Totusi are aproape 170k km si pana acum uleiul n-a fost schimbat. Si cine stie cum a folosit-o si fostul proprietar neamt.

Mai urmaresc zilele astea cum se comporta dar in mare s-a schimbat treaba. Schimba mult mai lin si precis si are si raspunsul mai bun la schimbarea treptelor atunci cand vreau sa fac o depasire in D sau DS.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Da, am trecut si pe Magheru.

Pai nu sunt eu de vina Inside. Cei de la bmw mi-au zis ca nu se schimba uleiul la cutie decat daca e necesar sau daca vrea clientul. Iar fostul proprietar nu a schimbat uleiul niciodata, nici cat a fost in garantie nici dupa, pana la 164k km cand am luat-o eu in 04.2014. Masina totusi e destul de noua , din 08.2011, totusi ar fi trebuit sa-l schimbe pe la 100k dar ce ii doare pe ei la basca?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.