Jump to content

in mers se aprinde avertizarea de derapare


Recommended Posts

Buna ziua. Din pacate am si eu o problema. Sunt proaspat posesor de BMW 118d din 2008!dupa ce conduc o vreme (10-15 min continuu) si apuca sa se incalzeasca masina (motor/cauciucuri), in timpul mersului imi apare pe bord un cerculet cu triunghi si semnul "!" in el (portocaliu)!parerea mea este ca apare ESP (sau nustiu exact cum se cheama la BMW).imi taie din putere. este ca si cum masina sesizeaza ca pierd aderenta! dupa un timp de cand a aparut prima data, imi apare continuu, iar masina trepideaza destul de violent (din cauza intreruperii de putere). dupa ce dezactivez DTC-ul (cu butonul de pe bord), masina merge bine, iar avertizarea apre mult mai greu si mai rar (dar nu vreau sa circul incontinuu cu DTC-ul oprit). am verificat presiunea in roti (este buna), cauciucurile au sub 1000 km (sunt ca si noi), am pus-o pe tester, dar nu a aparut nimic. la service mi-a zis ca s-ar putea sa fie dus un senzor logitudinal, insa nu vreau sa il schimb pana nu is 100% sigur ca acela este.am inteles ca e aproximativ 1000 de lei.

 

s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema?cum s-a rezolvat situatia?

 

multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua. Din pacate am si eu o problema. Sunt proaspat posesor de BMW 118d din 2008!dupa ce conduc o vreme (10-15 min continuu) si apuca sa se incalzeasca masina (motor/cauciucuri), in timpul mersului imi apare pe bord un cerculet cu triunghi si semnul "!" in el (portocaliu)!parerea mea este ca apare ESP (sau nustiu exact cum se cheama la BMW).imi taie din putere. este ca si cum masina sesizeaza ca pierd aderenta! dupa un timp de cand a aparut prima data, imi apare continuu, iar masina trepideaza destul de violent (din cauza intreruperii de putere). dupa ce dezactivez DTC-ul (cu butonul de pe bord), masina merge bine, iar avertizarea apre mult mai greu si mai rar (dar nu vreau sa circul incontinuu cu DTC-ul oprit). am verificat presiunea in roti (este buna), cauciucurile au sub 1000 km (sunt ca si noi), am pus-o pe tester, dar nu a aparut nimic. la service mi-a zis ca s-ar putea sa fie dus un senzor logitudinal, insa nu vreau sa il schimb pana nu is 100% sigur ca acela este.am inteles ca e aproximativ 1000 de lei.

 

s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema?cum s-a rezolvat situatia?

 

multumesc anticipat

 

Verifica sa ai roti corespunzatoare, eg, specificatiile la roti / cauciucuri sa fie conforme cu ce e in talon sau pe stalpul masinii, diferenta de diametru intre rotile fata / spate poate produce exact ce zici tu, si in principiu urmareste daca apare problema dupa ce se incalzeste masina sau dupa ce atingi o anumita viteza...

Link to comment
Share on other sites

Cristi, rotile si cauciucurile is in conformitate cu talonul, deci nu e aia problema :(. se aprinde/intra in functiune la orice viteza.si la pornirea de pe loc, in a 2-a treapta,a 3-a si a 4-a...deci viteza e irelevanta!eu asa am concluzionat ca doar dupa ce se incalzeste masina apare.

 

andishors, chiar azi i-am facut diagnoza si nu a aparut nicio eroare...!

 

va multumesc mult de raspunsuri!mai astept si alte pareri/sfaturi!

Link to comment
Share on other sites

Poti verifica in mers valorile parametrilor. Poti vedea senzorii de abs cum dau(sau nu dau) semnal in mers. In cazul tau nu e suficient sa citesti dtc-urile stationat. Poate fi de vina si senzorul de care vorbesti, dar in mod normal ar trebui sa ai erori stocate. Mergi la cineva care se pricepe la diagnoza! Succes!
Link to comment
Share on other sites

nu se inregistreaza erori pt ca ea crede ca derapeaza; cum ar fi ca de fiecare data cand pierzi aderenta sa se inregistreze cate o eroare?

 

poate fi de la cauciucuri, geometrie, senzori ABS sau baterie. nimic grav, ia-le pe rand

il iei pe omul cu testerul in dreapta si dati vreo 2 ture de bloc, in timp ce el citeste valorile senzorilor in timp real.

Edited by bricktop
Link to comment
Share on other sites

nu se inregistreaza erori pt ca ea crede ca derapeaza; cum ar fi ca de fiecare data cand pierzi aderenta sa se inregistreze cate o eroare?

 

poate fi de la cauciucuri, geometrie, senzori ABS sau baterie. nimic grav, ia-le pe rand

il iei pe omul cu testerul in dreapta si dati vreo 2 ture de bloc, in timp ce el citeste valorile senzorilor in timp real.

 

Nu se inregistreaza cate o eroare! Fiecare eroare are un counter care se incrementeaza cu fiecare aparitie a evenimentului. Clar ca lui ceva nu ii functioneaza corespunzator de ii face masina sa se comporte ca si cum ar pierde aderenta. Nu e inregistrat faptul ca pierde aderenta ci ar trebui sa fie inregistrat evenimentul/ eroarea/ defectul care duce la comportamentul respectiv atata timp cat comportamentul nu e dat de pierderea aderentei. Senzorii abs dau eroare pe tester cand sunt defecti. Poate fi de la geometrie sau cauciucuri. Cred ca ar putea fi si de la alternator. Sfatul meu, din nou, o diagnoza completa la cineva care are scule si se pricepe, test in mers, verificat alternator+baterie. Sfaturi poate sa dea toata lumea(inclusiv eu), doar ca ne dam cu parerea si atat...

Edited by andishors
Link to comment
Share on other sites

voi incepe cu verificarea geometriei rotilor (am auzit de la mai multi ca aceasta ar putea fi o cauza).cu cauciucurile de iarna mi-a facut o singura data figuri, pe autostrada pe la aprox 110 km/h!dupa ce le-am pus acestea de vara (cauciucuri noi) a inceput sa imi faca mai des probleme.

 

va multumesc mult de tot, tuturor!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Buna ziua. Din pacate am si eu o problema. Sunt proaspat posesor de BMW 118d din 2008!dupa ce conduc o vreme (10-15 min continuu) si apuca sa se incalzeasca masina (motor/cauciucuri), in timpul mersului imi apare pe bord un cerculet cu triunghi si semnul "!" in el (portocaliu)!parerea mea este ca apare ESP (sau nustiu exact cum se cheama la BMW).imi taie din putere. este ca si cum masina sesizeaza ca pierd aderenta! dupa un timp de cand a aparut prima data, imi apare continuu, iar masina trepideaza destul de violent (din cauza intreruperii de putere). dupa ce dezactivez DTC-ul (cu butonul de pe bord), masina merge bine, iar avertizarea apre mult mai greu si mai rar (dar nu vreau sa circul incontinuu cu DTC-ul oprit). am verificat presiunea in roti (este buna), cauciucurile au sub 1000 km (sunt ca si noi), am pus-o pe tester, dar nu a aparut nimic. la service mi-a zis ca s-ar putea sa fie dus un senzor logitudinal, insa nu vreau sa il schimb pana nu is 100% sigur ca acela este.am inteles ca e aproximativ 1000 de lei.

 

s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema?cum s-a rezolvat situatia?

 

multumesc anticipat

 

Salut,

Aceeasi problema am intalnit si eu 130i,

Rezolvare:

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-1-SERIES-05-12-REAR-ABS-RELUCTOR-RING-PRO-COAT-ABS301-/290864047822

Link to comment
Share on other sites

va multumesc muuult pentru ajutor si raspunsuri. in cele din urma am rezolvat si eu problema. am dus masina la reprezentanta BMW unde au descoperit ca e vorba de un senzor de pe coloana de directie, in valoare de 2200 de lei. dupa ce l-au schimbat, au observat ca nu s-a produs nicio imbunatatire, asa ca au pus inapoi senzorul meu. in cele din urma si-au dat si ei seama ca e vorba de un senzor de ABS de la rotile din spate. acesta a fost montat gresit (nustiu cand) si dadea informatii eronate. au dat ambii senzori, de la rotile din spate, jos si i-au inversat. acum masina merge fara probleme. mi-au schimbat si placutele de frana/senzor placute de frana crezand ca si acestea influentau (oricum erau uzate). toata aceasta distractie m-a costat 1440 de lei. aaaa si tin sa va anunt ca masina a stat in service 2 saptamani pana au reusit sa o repare. eu ii telefonam aproape zilnic. ei m-au "linistit" cu urmatoarea fraza: "va rot sa stati linistiti ca o vom repara, si sa nu va impacientati pentru ca odata, o masina, a stat la noi in service 3 luni" :|! eu personal NU va recomand reprezentanta BMW (cel putin nu cea din Tg. Mures).

 

P.S. da...m-au taxat si pentru primul schimb de senzori, desi nu acela era problema...!

 

E diferenta de marime intre rotile de iarna si rotile de vara ? Cauciucurile au fix aceeasi marime ? De cate ori schimbi cauciucurile ar trebui sa faci si geometria.

 

 

da, aveau aceeasi dimensiuni. pana la urma am depistat problema. multumesc mult de raspuns!

 

 

 

probabil ca acelasi lucru au facut si cei de la reprezentanta, dar ca m-au taxat exagerat de mult. daca vedeam raspunsul tau inainte sa duc masina, cumparam eu piesa si o duceam la un service. mersi mult pt raspuns!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

salut

 

am achizitionat un bmw e90 din Germania 320d 2005 si pe drum cand luam viraj stanga masina tragea sacadat ca si cum ar intra esp in functiune si uneori se aprindea si martorul de esp si nu te lasa sa accelerezi iar daca am decuplat de tot dtc-ul adica am tinut apasat pe el 5 secunde a inceput sa mearga normal iar dupa vreo 20 min s-au aprins culoare galbena ABS frana de mana si semnul de esp. dupa ce am oprit masina si am stat vreo 30 min si am pornit din nou masina a mers normal pana acasa. dupa vreo 3 zile a inceput aceeasi treaba iar acum face tot timpul nu numai la viraj stanga. am fost la tester original bmw si nu am nici o eroare la nimic decat 2 bujii arse. senzori de abs citesc la fel viteza cand am fost in proba cu testerul. mi=a facut ceva testare cu volan stanga maxim si apoi dreapta maxim si a zis ca e in parametrii. a mai spus sa fac un test la geometria rotilor sau daca nu este un senzor la picioare la pasager sub mocheta care ar putea fii defect sau un senzor de esp din volan care ar trebui curatat, am citit pe forum ca cineva la seria 1 avea aceeasi problema si cica erau pusi senzorii de abs de pe spate invers si ca i=a inversat si totul a devenit la normal. Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi?

Link to comment
Share on other sites

Si la tine deasemenea ai un senzor de rotatie defect, ar trebui sa fie stocata eroarea,incearca totusi la un alt tester mai bun. Sau trebuie verificat fiecare senzor de roti, doar ca dureaza maimult.Iar faza cu inversarea senzorilor pe spate, e cea mai buna gluma pe care am auzit-o pina acum. Edited by cristianro
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

buna seara!

sunt nou pe acest forum., si prima mea postare este despre un defect(mai multe)

detin un seria 1 ,118 d.,si defectiunea e asemanatoare ca a colegului ce a deschis acest topic

sa explic: masina o detin de 1 sapt, si problema consta in faptul ca imi da pe bord dsc ,si in acelasi timp taie si injectia ,daca apas pe dtc masina merge normal . alteori dupa aceste simptome imi raman pe bord dsc,abs ,si frana de mana aprinse . in tot acest timp masina trage normal fara intreruperi .

si ca sa fie treaba buna azi a aparut si filtru de particule .

atasez poze cu fiecare eroare ,poate imi dati un sfat . ms anticipat

este primul bmw ,dupa ani de zile de vag.

am uitat sa specific ,ca masina am cumparat'o cu discurile de frana noi

post-80262-0-67689800-1479054797_thumb.jpg

post-80262-0-32378000-1479054809_thumb.jpg

post-80262-0-14311100-1479055099_thumb.jpg

Edited by 28rac
Link to comment
Share on other sites

buna seara!

sunt nou pe acest forum., si prima mea postare este despre un defect(mai multe)

detin un seria 1 ,118 d.,si defectiunea e asemanatoare ca a colegului ce a deschis acest topic

sa explic: masina o detin de 1 sapt, si problema consta in faptul ca imi da pe bord dsc ,si in acelasi timp taie si injectia ,daca apas pe dtc masina merge normal . alteori dupa aceste simptome imi raman pe bord dsc,abs ,si frana de mana aprinse . in tot acest timp masina trage normal fara intreruperi .

si ca sa fie treaba buna azi a aparut si filtru de particule .

atasez poze cu fiecare eroare ,poate imi dati un sfat . ms anticipat

este primul bmw ,dupa ani de zile de vag.

Pentru filtru de particule ai 4 variante, 1: sa incerci o regenerare fortata din tester( dar ai multi km si probabil ca dupa scurt timp o sa apara iar),2: trimiti filtru la curatat(cauta pe net firme care se ocupa cu asa ceva), 3: il scoti fizic+soft, 4: un filtru nou OE.

Pentru cealalta problema, la mine s-a rezolvat prin curatarea senzorilor de ABS.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.