Jump to content

318d sau 320d touring


dydi

Recommended Posts

Vreau sa achizitionez un 318d sau 320d (inca nu m-am decis asupra motorului) ambele touring.

V-as ruga sa-mi spuneti parerile voastre pro si contra despre aceste modele, daca are cineva idee de preturi de intretinere, fiabilitate, etc.

Mentionez ca nu am mai avut pana acum un bmw.

Am vazut ca aceste modele din 2002-2003 cu vreo 150.000 km ajung pe la 12.000-13.000 euro in functie de dotari...stiti si voi. Ma gandeam sa-mi aduc una din Germania sau Austria, pt ca "baietii" care le aduc cred ca-si pun cel putin 1500 la masina si le mai si aranjeaza...

 

Va multumesc anticipat!!!

Link to comment
Share on other sites

pai daca te referi la 320d de 150 de cai...cumapara pe asta fara ezitare diferenta de putere se simte e ceva mai silentios (desi daca cauti asta orienteaza-te spre 5) plus ca din pund de vedere al consumului tot pe acolo ajungi

206903[/snapback]

 

Sa inteleg ca tu ai asa ceva???

Sincer sunt in dubiu in legatura cu, cumpararea pt ca as prefera sa cumpar una direct de afara. De la noi nu am curaj sa o cumpar, mai ales ca am vb cu cei de la test auto si mi-au spus ca daca se umbla unde trebuie la kilometraj nu-ti poti da seama, asta ma tine in loc tare de tor.

Link to comment
Share on other sites

da am un 320d 150 cp si sunt multumit de el. Totusi da mi-as cumpara alta ar fi 525d (e mare diferenta intre 5 si 3).

oricum si la nemti se fac manarii la masini asa ca nu prea poti sa ai incredere in nimeni cand o carte service costa 30 de euro si 20 sa dai km inapoi...important e sa duci masina pe un tester si sa vezi exact ce e dus la ea...atata timp cat service-ul a fost facut la timp nu cred sa ai probleme cu motorul asta 300-400.000 km

Link to comment
Share on other sites

da am un 320d 150 cp si sunt multumit de el. Totusi da mi-as cumpara alta ar fi 525d (e mare diferenta intre 5 si 3).

oricum si la nemti se fac manarii la masini asa ca nu prea poti sa ai incredere in nimeni cand o carte service costa 30 de euro si 20 sa dai km inapoi...important e sa duci masina pe un tester si sa vezi exact ce e dus la ea...atata timp cat service-ul a fost facut la timp nu cred sa ai probleme cu motorul asta 300-400.000 km

206910[/snapback]

 

Ai dreptate numai ca difera foarte, foarte mult la pret. Una e sa aiba 120.000 km de exemplu si alta e sa aiba 210.000 km.

Spune-mi te rog la intretinere cum e, o ai de mult, cam cat costa de exemplu distributia sa o faci???

Link to comment
Share on other sites

:blink:...distributia e gratis :) la bmw e pe lant si probabil ca o sa o schimbi cand o sa renunti la masina (sau na depinde cati km ai de gand sa faci pe an). Ca intretinere nu e o masina scumpa da nici ieftina (iesit din comun de scump e doar kitul de ambreaj care costa 1000 euro pt ca include si volanta pe care se gasesc arcurile care se uzeaza, in rest consumabilele cam ca la concurenta). Sfatul meu e sa o conduci si dupa sa imi spui daca te deranjaza 10 RON/filtru :) oricum bafta in alegere
Link to comment
Share on other sites

:)...distributia e gratis :) la bmw e pe lant si probabil ca o sa o schimbi cand o sa renunti la masina (sau na depinde cati km ai de gand sa faci pe an). Ca intretinere nu e o masina scumpa da nici ieftina (iesit din comun de scump e doar kitul de ambreaj care costa 1000 euro pt ca include si volanta pe care se gasesc arcurile care se uzeaza, in rest consumabilele cam ca la concurenta). Sfatul meu e sa o conduci si dupa sa imi spui daca te deranjaza 10 RON/filtru :) oricum bafta in alegere

206917[/snapback]

 

Spre rusinea mea chiar nu stiam ca are distributie pe lant... :blink:

Am condus un bmw mult mai vechi, un ursulet din 89, si m-am imbolnavit, dar una din 2001-2002.

Merci frumos pentru ajutor in alegere...

Link to comment
Share on other sites

daca ar fi sa aleg eu as alege 318 d pentru ca diferenta de cai pe mine nu ma incanta la fel de mult ca si optionalele pe care le-as avea pe un 318 fata de un 320 pe aceasi bani, sa nu ma intelegi gresit, si cu 318 mergi excelnt si trage extraordinar d. p. meu de vedere, asa ca daca as avea 13 000 pentru masina mai bine imi iau un318 cu mai multe optiuni decat un 320 cu mai multi cai. dar stii cum e fiecare considera alte chestii prioritare, depinde pe ce pui accentul.

:blink: :)

Edited by remusratiu
Link to comment
Share on other sites

daca ar fi sa aleg eu as alege 318 d pentru ca diferenta de cai pe mine nu ma incanta la fel de mult ca si optionalele pe care le-as avea pe un 318 fata de un 320 pe aceasi bani, sa nu ma intelegi gresit, si cu 318 mergi excelnt si trage extraordinar d. p. meu de vedere, asa ca daca as avea 13 000 pentru masina mai bine imi iau un318 cu mai multe optiuni decat un 320 cu mai multi cai. dar stii cum e fiecare considera alte chestii prioritare, depinde pe ce pui accentul.

  :blink:  :)

206939[/snapback]

De acord cu tine...

Eu personal m-as uita in primul rand la dotari si apoi la motor. Altfel e o masina cu piele, cu scaune incalzite, pdc, cutie automata, senzor de ploaie etc...

Link to comment
Share on other sites

De acord si eu cu ce s-a spus mai sus, am de 5 luni un 318 D touring din martie 2002 si sunt foarte multumit de alegerea facuta. Am avut noroc sa gasesc unul la 89.000 km, intr-o stare foarte buna si pana acum nu regret alegerea facuta. Trage destul de bine, pentru mine la care viteza nu este un factor esential, in schimb are spatiu berechet este silentioasa cat trebuie. Nu neg ca m-am gandit la un chip tuning ca sa o duc in 143 CP, dar inca nu mi se pare ceva extrem de urgent. Am preferat sa investesc 300 Euro in bordcomputer si cotiera fata si acum am tot ce imi trebuie. Oricum la cat am luat-o eu, mai trebuia sa pun vreo 2500-3000 Euro ca sa-mi iau un 320D cu xenon, clima, CD, pilot, telefon si comenzi pe volan cum am eu. Oricum, iti doresc succes, orice hatarare iei
Link to comment
Share on other sites

daca ar fi sa aleg eu as alege 318 d pentru ca diferenta de cai pe mine nu ma incanta la fel de mult ca si optionalele pe care le-as avea pe un 318 fata de un 320 pe aceasi bani, sa nu ma intelegi gresit, si cu 318 mergi excelnt si trage extraordinar d. p. meu de vedere, asa ca daca as avea 13 000 pentru masina mai bine imi iau un318 cu mai multe optiuni decat un 320 cu mai multi cai. dar stii cum e fiecare considera alte chestii prioritare, depinde pe ce pui accentul.

  :blink:  :)

206939[/snapback]

 

 

Daca te decizi pe 318d, incearca sa iei una mai noua, de pe la sfarsitul lui 2003, ca abia alea au commonrail din cate stiu eu. Diferenta e semnificativa mai ales la zgomotul motorului. Eu am 320d touring cu 150 cp si am vrut ulterior sa imi iau o berlina 318d din 2002. M-am razgandit repede, cand am pornit-o, vibratiile interioare mi s-au parut ingrijorator de mari, tremura pana si busonul pt blocarea portierelor - asta e parerea mea subiectiva, dandu-ma jos dintr-un 320d. Si am pornit vreo 3, ca eram intr-un autohaus. Toate la fel. Dar cele de la sfarsitul lui 2003 fac exact ca 320d si sunt mult mai ieftine...

Link to comment
Share on other sites

318 si 320 nu au acelasi motor mai bine documenteaza-te inainte sa faci presupuneri (difera capacitatea cilindrica). In plus din pct meu de vedere daca vrei o masina pt dotari nu iti iei BMW asta e o masina pe care o iei pt cum merge...la banii de 318 poti sa iti iei un passat cu absolut tot ce e posibil pe el daca viteza si tinuta de drum nu sunt o problema. fa un test drive la un 320 sa te lamuresti e peste 318 la toate capitolele (zgomot performanta fiabilitate consum aproape la fel)
Link to comment
Share on other sites

daca ai timp sa treci pe la mine, iti arat frumos in cartea tehnica ca-i aceeasi capacitate cilindrica, si-n aia din romania, si-n aia din germania.sau mai simplu te poti uita tu in manualul de la E46 facelift, si o sa te convingi singur, apoi faci tu presupuneri despre ce presupuneri fac eu, no ofence, dar prea e multa lume cunoscatoare pe aici!!!

sau te uiti aici:

www.bmwinfo.com

sau poate pe aici desi nu-i chiar ft clar:

http://www.turatii.ro/index.php?func=artic...Road&articol=55

Link to comment
Share on other sites

pe www.turatii.ro conteaza doar descrierea, caci datele tehnice oricum sunt gresite, la capacitete ma refer. cel mai bun este manualul de E46 facelift,daca nu aveti, fac poza si va arat. vb numai despre E46 facelift.

discutia nu-i offtocpic intrucat se refera exact la diferentele 320d-318d, si tre lamurita , poate mai bine de cineva chiar documentat, deci asteptam eventuale pareri de buni cunoscatori in problema respectiva!

Link to comment
Share on other sites

s-a mai discutat de aceasta diferenta intre motoarele de 318d si 320d (facelift) si am mai spus si acolo 318d din 2002 are motor de 1951cmc nu de 1955 cat are 320d din 2002 :blink: in concluzie motorul de 318d din 2002 avand codul motor 20 4D 1 este acelasi cu motorul de pe 320d FARA facelift, avand putere redusa din soft de la 136 la 115cp. dupa 2003 situatia s-a schimbat in sensul ca pe 318d a fost pus motorul de 1955cmc cu tehnologie common rail si putere redusa din soft.

mult noroc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.