Jump to content

530d F07 GT


Acero99

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

masina a trecut de 190.000 km , saptamana asta am efectuat urmatoarele lucrari :

 

- placute fata ( ATE )

- placute spate ( ATE )

- discuri spate ( ATE )

- saboti frana de mana ( OEM )

- garnitura baie ulei + suruburi ( OEM )

- garnitura corp filtru ulei + O-ring ( OEM )

- 6 bujii ( Bosch )

- schimbat curea accesorii ( Conti )

- schimbat antigel ( OEM )

- curatare admisie + motoras

- curatare EGR

 

+ Revizie Completa :

- ulei Castrol Edge FST 5W-30

- filtru aer ( OEM )

- filtre polen ( MANN )

- filtru ulei ( MANN )

- filtru combustibil ( MANN )

 

+ Perna aer dreapta spate ( OEM )

 

Totalul distractiei undeva la ~ 9200 ron

 

Masina a fost intretinuta pana recent doar in Germania ( in Romania a primit decat o revizie la BMW Arad + inlocuire perna de aer stanga spate ) , nu stiu de unde sa incep , 3 din 4 etrieri aveau filetul distrus din cauza strangerii strambe ( a fost nevoie de refacerea filetelor ) , 3 din 6 bujii s-au rupt cand am incercat sa le scoatem ( nu fusesera schimbate niciodata - ele trebuie schimbate la 60.000km indiferent daca se ard sau nu ) , filetul busonului de la baia de ulei era si el stricat , admisia era sub orice critica de murdara , probabil nu mai fusese curatata niciodata .

 

Poze cu admisia inainte de curatare :

 

http://s26.postimg.org/ff8s1f4k9/image.jpg

 

http://s26.postimg.org/vxwiu8s0p/image_1.jpg

 

http://s26.postimg.org/51cjlx97d/image_2.jpg

 

http://s26.postimg.org/kpdqspot5/image_3.jpg

 

http://s26.postimg.org/hu0nlukt5/image_4.jpg

 

Admisia dupa curatare :

 

http://s26.postimg.org/krxmfjsgp/image.jpg

 

http://s26.postimg.org/7p1zwa28p/image_1.jpg

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru o masina foarte frumoasa si intretinuta. As vrea sa ma ajuti cu anumite detalii pentru ca parintii mei urmeaza sa schimbe masina familiei si i-am convins sa se orienteze catre un 5gt. In primul rand m-ar interesa pozitia la volan, pentru ca ei fac trecerea de la un SUV si prefera o pozitie ceva mai inalta (intra si ies mai greu din f10). In al doilea rand pentru ei confortul este cel mai important si as vrea sa stiu dintre EDC, Dynamic Drive si Adaptive Drive care ti se pare cea mai importanta optiune sau vin toate la pachet. Consumul cum ti se pare?
Link to comment
Share on other sites

Mersi !

 

Pozitia la volan este in genul unui crossover SUV ( Nissan Xtrail , BMW X3 , Tiguan ) , cred ca EDC vine la pachet cu Dynamic si Adaptive Drive , este o masina grea , cam la fel de grea ca un X5 E70 , daca se merge linistit nu cred ca sunt musai optiunile de genul asta , dar fara ele nu prea ai cum sa abordezi virajele mai agresiv , cu jantele pe 18 nu simti nimic parca pluteste masina , cu astea pe 21 e mai rigida dar nimic de speriat , comparativ E60ul cu jante pe 19 era mai rigid decat GT-ul cu jante pe 21 .

 

Consumul dat de producator este cam optimist parerea mea , poate si din cauza jantelor nu ma apropii de ce zic ei acolo ( 5.6L extra-urban / 8.1L urban / 6.5L mixt ) , in Bucuresti am undeva la 10 - 10.7 si mixul DNuri - Sate - Autostrazi cu viteza medie 140-150 undeva la 8.5 - 9.5 ( masina incarcata + 4 pasageri ) , probabil ca jantele pe 21 mai adauga 1L in medie la consum .

Link to comment
Share on other sites

Mersi de info! Cred ca o sa caut ceva cu EDC totusi pentru ca in zona Maramuresului drumurile sunt destul de rele. Am vazut ca ai spus ceva de schimbat perna de aer si parca citisem undeva ca suspensia adaptiva e magnetica. Pernele sunt doar pe spate?

 

Ps. Foarte tare culoarea si eu am cautat-o pentru f10.

Edited by bomb3009
Link to comment
Share on other sites

de la aproape 200.000 km sincer eu nu as cumpara o masina cu km astia cel putin nu la banii aia.

cu revizie de 2000 euro si cu roti de 2000 euro plus multe altele pretul a sarit cam mult peste valoarea masinii.

nu te supara dar cu banii cheltuiti pana acum doar pe intretinere iti mai cumparai o masina

  • Like 6
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Pff , nasoala rau admisia. Bine ca ai rezolvat-o. :thumbsup:

De unde naiba atatea depuneri chiar nu-mi explic.

E foarte curios de unde atâtea depuneri În galerie. Eu la a mea la 290k nu aveam nici un sfert din depunerile tale.

Nu l-ai ĂŽntrebat pe mecanic, din curiozitate, care putea fi cauza acumulĂŁrii unei cantitĂŁți așa mari de depunerii ĂŽn galerie?

Link to comment
Share on other sites

Rcc-67 - sunt motoare de generatie diferita, iar astea noi au tendinta de-a se imbacsi foarte tare din cauza felului cum sunt concepute pentru a reduce cat mai mult emissile de noxe, deci ma gandesc ca probabil baga multe gaze din evacuare din nou in admisie, poate si motorina mai slaba din RO, etc...intr-adevar e un pic scary cum arata admisia...si la benzinarele turbo astea noi e aceeasi poveste, depuneri masive de carbon pe admisie si evacuare...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.