Jump to content

530d F07 GT


Acero99

Recommended Posts

Intrebare...de unde stii ca nemtii nu au schimbat bujiile niciodata?

 

pentru ca am carte de service + istoric in format digital pana la 174.000 km , nu a schimbat nimeni bujiile , si reviziile au fost facute la 22-25.000 uneori chiar si 30.000 km la intervale de 14-16 luni , probabil mergea cand ii tipa in bord sa schimbe uleiul ( de acolo depunerile masive din admisie )

 

filtrul de particule este in regula , turbina este in stare perfecta , dupa curatarea admisiei + motoras clapete + egr se simte mult "curata" , urca mai usor in ture si consumul a inceput sa mai scada chiar si cu rotile pe 21

 

masina am de gand sa o tin cel putin 3 ani ( in cazul in care nu apare ceva neprevazut ) asadar nu imi pare rau de nici un leu investit in ea

 

jantele au fost cea mai mare "gaura" pana acum - 6200 ron jantele + 850 ron reconditionarea + 250 ron roluire + 5900 ron anvelopele ( si vreo 250 ron montat - echilibrat etc )

Edited by Acero99
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

de la aproape 200.000 km sincer eu nu as cumpara o masina cu km astia cel putin nu la banii aia.

cu revizie de 2000 euro si cu roti de 2000 euro plus multe altele pretul a sarit cam mult peste valoarea masinii.

nu te supara dar cu banii cheltuiti pana acum doar pe intretinere iti mai cumparai o masina

 

ma bag si eu ca nu am putut sa rezist

 

'ALEX L' gandeste-te ca masina aia de noua are pretul de lista 67.000 E fara optionale

 

acum sincer dupa tine cat ar fi valoarat, 10.000 E ?

 

din cate stiu acero a luat-o cu 20.000, care mi se pare un pret foarte bun pentru dotari si km

 

intr-adevar eu as fi stat sa ma gandesc daca s-o iau rulata in romania sau in germania, da si aia in germania tot la intervalele astea fac reviziile

 

foarte mult ”Acero” 3000E pentru jante+anvelope,

 

mi se pare ca te-au costat foarte mult anvelopele, 5900 ?

Link to comment
Share on other sites

masina a fost 24.000e in mai 2014 , gumele au fost cele mai ieftine gasite ( 245/35/21 + 285/30/21 Conti Sport Contact 5 ) alte modele de la Michelin sau Pirelli sareau de 7000 ron setul , foarte sincer nu planuiam sa cumpar anvelope noi dar dupa 2-3 saptamani de cautari nu am avut de ales , dimensiunea asta nu exista SH pe la noi , sau daca exista sunt niste gunoaie bune de aruncat . Macar asa nu mai stau cu stresul anvelopelor , am de vara noi DOT 1414 si de iarna 90% noi dot 3513 Edited by Acero99
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

de la aproape 200.000 km sincer eu nu as cumpara o masina cu km astia cel putin nu la banii aia.

cu revizie de 2000 euro si cu roti de 2000 euro plus multe altele pretul a sarit cam mult peste valoarea masinii.

nu te supara dar cu banii cheltuiti pana acum doar pe intretinere iti mai cumparai o masina

 

Is destule GT-uri cu peste 220k km cu peste 20k euro si nu au dotarile astea...nu m-i se pare exagerat pretu platit pt o masina daca iti place...ce sa zic eu ca am bagat aproape 50% din valoarea masinii dupa cumparare (16-17k euro...), pe scurt fiecare face ce vrea cu banii lui, unele comentarii legate de pret chiar nu-si au rost in afara de flame pt ca sigur nu l-ar face pe Acero sa-si vanda masina si daca in cel mai rau caz ai fi avut dreptate...dar cum nu e cazul m-i se pare doar un comment malitios ;).

Edited by MscleMike
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Azi am vĂŁzut un F30 lovit frontal si care avea 37k la bord si avea o "grĂŁmadĂŁ" de depuneri ĂŽn admisie si mi sa explicat ca la astea euro5, euro6 e normal. ðŸËË

 

Sent from my HTC One using Tapatalk

Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

Alex L - fara a vrea sa starnesc vreo polemica pe tema aceasta, crezi ca la M5-ul pe care l-ai avut costa putin intretinerea ca la carte la el? sau crezi ca era vreo piesa mai importanta ieftina? Nu. O masina care a costat de noua 70-80k Eur nu are cum sa fie ieftina la intretinere nici chiar dupa 10 ani si/sau 300k km, mai ales cand GT are la baza platforma lui 7. Cand o iei iti asumi riscurile astea, sau ar fi bine sa o faci, altfel te va lua prin surpindere prima factura :), nu e cazul lui Acero, dar in general asa se intampla.

 

Si cea de fata, e o masina care a fost servisata conform cerintelor, iti dai seama la una care nu a avut acelasi tratament ce gaura neagra poate fi sa o aduci la viata.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

De unde ti-ai dat seama ca trebuie sa cureti galeria de evacuare? As vrea sa o curat si eu, dar nu stiu daca intr-adevar e necesar ori cel putin cum mi-as putea da seama in afara faptului ca poate nu mai trage bine! Se vede cumva pe tester?
Link to comment
Share on other sites

Alex L - fara a vrea sa starnesc vreo polemica pe tema aceasta, crezi ca la M5-ul pe care l-ai avut costa putin intretinerea ca la carte la el? sau crezi ca era vreo piesa mai importanta ieftina? Nu. O masina care a costat de noua 70-80k Eur nu are cum sa fie ieftina la intretinere nici chiar dupa 10 ani si/sau 300k km, mai ales cand GT are la baza platforma lui 7. Cand o iei iti asumi riscurile astea, sau ar fi bine sa o faci, altfel te va lua prin surpindere prima factura :), nu e cazul lui Acero, dar in general asa se intampla.

 

Si cea de fata, e o masina care a fost servisata conform cerintelor, iti dai seama la una care nu a avut acelasi tratament ce gaura neagra poate fi sa o aduci la viata.

 

 

Ai dreptate este o masina scumpa dar parca o simpla revizie sa coste peste 2000 euro adica 10% din valoarea masinii si asta nu la un service bmw pentru ca acolo ar fi costat dublu

La un M5 era de astept sa fie costuri asa de mari la intretinere dar aia era o masina sport asta este o masina diesel de familie ar trebui sa coste mai putin

Ma intreb daca toate F10 urile care sant de vanzare si au spre 200 k in cel mai bun caz trebuie sa schimbi jumate de masina la prima revizie ca preturile sant destul de atractive

Link to comment
Share on other sites

pai cati crezi ca fac ce a facut Acero sau, mai rau, cati crezi ca iau in calcul ca F10-le ala de, sa zicem 200k km, o sa ii coste in primul an cel putin 2k Eur bagati in intretinere? poate 10-15% din cumparatori, restul vor merge asa cu ele si probabil la primele semne ca e ceva major de schimbat o scot la vanzare, ca noua cu 130k km :)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De unde ti-ai dat seama ca trebuie sa cureti galeria de evacuare? As vrea sa o curat si eu, dar nu stiu daca intr-adevar e necesar ori cel putin cum mi-as putea da seama in afara faptului ca poate nu mai trage bine! Se vede cumva pe tester?

 

am avut 2 erori la motorasul de pe admisie care controleaza clapetele la aprox 188.000km , au fost sterse si nu au mai aparut dar Vali a zis totusi sa ii spun mecanicului sa curete admisia si bine a facut pentru ca asa am avut acces si la bujii care pe tester nu au dat nici o eroare , dar masurate manual 3 erau semi decente si 3 erau aproape moarte , probabil cum venea frigul incepea distractia

 

costurile au fost mai mari decat am crezut initial pentru ca pe masura ce inainta in lucrare descoperea alte probleme care nu intrasera in calcul ( sabotii de la frana de mana , bujiile , garniturile de la corpul filtrului de ulei , admisia in halul ala de murdara , perna de aer ) si manopera care atunci cand ai probleme de genul 3 bujii rupte in _chiulasa_ mai ridica putin pretul final ca doar omul nu munceste pe nuci

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

....

Ma intreb daca toate F10 urile care sant de vanzare si au spre 200 k in cel mai bun caz trebuie sa schimbi jumate de masina la prima revizie ca preturile sant destul de atractive

 

 

Wow...oare de ce e lumea speriata in halu asta pe la noi de numarul de km, inca nu stiu...daca ai masina si o intretii 300k km is o joaca, cand mai vine socru-mio prin Cluj o sa va fac o poza la un 530d E39 din 2002 pe care i l-am facut cadou la 280k km+ acum 2 ani, acuma are peste 310k km si e impecabila masina, am schimbat sapt trecuta (pe langa revizie) brat spate stanga/dreapta si bieleta stabilizatoare dreapta, motorasul de la stergatoarele parbriz si un senzor PDC spate, cu tot cu revizie am iesit la 16mil...in rest bagat in ea ulei de calitate, filtre si drum bun...e un tanc masina aia...nu suna si nu bate nimic pe ea...singurul greieras il are la scaunul soferului, scartaie ceva daca te foiesti in el...o sa fac o poza la scaune/volan interior cand vine pe aici.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

daca o intretii, da, dar cum multe probabil la noi aveau deja +300k km cand au fost aduse, si 150k km in bord, iti dai seama ca atunci cand au inceput sa cada diferite piese omul a zis ca uite, la 200k km e terminata masina, cand de fapt ea avea deja 400k km poate...probabil de acolo teama asta...si totusi un E39 chiar e mult mai fiabil fata de generatiile urmatoare care l-au inlocuit...

 

BTW - greierasul la scaun provine de multe ori de la plasticul care acopera partea de jos de sub sezut de jur imprejur...am avut si eu un E39 si tot asa facea, pielea se freaca de acel plastic, sau sezutul, lasandu-se usor in timp cand stai pe el apasa pe ornament...

Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca o intretii, da, dar cum multe probabil la noi aveau deja +300k km cand au fost aduse, si 150k km in bord, iti dai seama ca atunci cand au inceput sa cada diferite piese omul a zis ca uite, la 200k km e terminata masina, cand de fapt ea avea deja 400k km poate...probabil de acolo teama asta...si totusi un E39 chiar e mult mai fiabil fata de generatiile urmatoare care l-au inlocuit...

 

Perfect de acord. Si eu sunt de parere ca masinile care cad rau la 200k km, ori nu sunt km reali ori nu au fost corect intretinute.

 

e39 a fost si este o masina foarte fiabila (cel putin 3.0d) La ultimul loc de munca am avut-o ca masina de servici. Avea 600k km cand am predat-o.

 

Conteaza foarte mult cum este intretinuta o masina.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.