Jump to content

530d F07 GT


Acero99

Recommended Posts

Inainte de toate vreau sa multumesc aici persoanelor care m-au ajutat cu diverse sfaturi si pareri foarte utile pentru achizitia masinii ( Brandex , Zeky , FRE , AndreiVUV , XXL , Gabi-Arad- )

 

Dupa aproape 20 de ore petrecute pe sosea ( Bucuresti - Arad - Bucuresti ) , a venit momentul sa prezint si aici masina .

 

Pe scurt este vorba despre un BMW F07 530d GT fabricatie 12.11.2009 care in prezent are 186.000km , istoric complet la BMW , ultima revizie / intrare in service pe 24.02.2014 la BMW Arad . Este prima mea masina diesel care pana acum m-a uimit din punct de vedere al performantelor pe o caroserie de 2 tone . Cutia in 8 trepte este senzationala mai ales cand masina este in modul Sport sau Sport+ si cutia in DS , urca incredibil de repede in ture , raspunde imediat la pedala .

 

Dotarile dupa VIN ( C215445 ) :

 

Body Color: Spacegrau Metallic (A52)

Upholstery: Leder Dakota/schwarz (LCSW)

 

S1CDA - Brake Energy Regeneration

S4CGA - Interior strips, "satin-silber" matt

S223A - Electronic Damper Control (EDC)

S229A - Dynamic Drive

S255A - Sports leather steering wheel

S2AFA - BMW LA wheel turbine styling 271

S2VAA - Chassis & suspens. setup "Adaptive Drive"

S302A - Alarm system

S316A - Automatic trunk lid mechanism

S319A - Integrated universal remote control

S320A - Deleted, model lettering

S322A - Comfort access

S323A - Soft-Close-Automatic doors

S358A - Climate comfort windscreen

S3AGA - Reversing camera

S402A - Electric panoramic roof

S416A - Roller sun vizor, rear lateral

S423A - Floor mats, velours

S430A - Interior/outside mirror with auto dip

S431A - Interior mirror with automatic-dip

S455A - Active seat for driver and passenger

S456A - Comfort seat with memory

S460A - Comfort seat, rear, electr. adjustable

S488A - Lumbar support, driver and passenger

S494A - Seat heating driver/passenger

S496A - Seat heating, rear

S4NBA - Autom. climate control with 4-zone ctrl

S4URA - Ambient interior lighting

S4UYA - Ski and snowboard case

S502A - Headlight cleaning system

S508A - Park Distance Control (PDC)

S522A - Xenon Light

S524A - Adaptive Headlights

S536A - Auxiliary heating

S5ACA - High-beam assistant

S5ADA - Lane departure warning

S5AGA - Lane-change warning

S5DKA - Side View Camera

S609A - Navigation system Professional

S610A - Head-up display

S612A - BMW Assist

S614A - Internet, preparations

S615A - Expanded BMW Online Information

S616A - BMW Online

S620A - Voice control

S633A - Preparation, mobile phone, Business

S677A - HiFi System Professional DSP

S696A - DVD changer

S698A - Area-Code 2 for DVD

S6AAA - BMW TeleServices

S6ABA - Control for Teleservices

S6FLA - USB/Audio interface

S6NFA - Music interface for Smartphone

S7SPA - Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth

L801A - National Version Germany

S850A - Additional Export tank filling

S863A - Retailer Directory Europe

S879A - On-board vehicle literature German

S8SCA - Telematics access request,country-spec.

S8SPA - Control unit COP

S8THA - SPEED LIMIT INFO

 

Astazi am reusit sa scot si folia de pe geamurile fata cu ajutorul ZEBRA Service .

 

Ce urmeaza cat mai curand posibil :

 

- jante 20 sau 21 de vara

- covorase OEM ( cele actuale sunt cam murdare )

- pachet M exterior OEM

- volan M cu padele + shifter sport ( daca se poate pune pe F07 )

 

Dumnezeule cate dotari!!!!!!! S-o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!

Link to comment
Share on other sites

La cat merg eu pe fata mai tin 1 an cred , pe spate in schimb discurile deja au facut putina buza si placutele mai tin 4100km conform cic . Baiatul din Arad a facut aproape 14000km din feb pana in mai , deci se mai uzeaza consumabilele la asemenea rulaj. Masina franeaza excelent , nu scartaie nimic , cand dau jos cureaua vreau sa vad cum se prezinta fulia de la vibrochen , sa nu am vreo surpriza pe viitor.

 

@ionut : ms frumos !!!

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

La cat merg eu pe fata mai tin 1 an cred , pe spate in schimb discurile deja au facut putina buza si placutele mai tin 4100km conform cic . Baiatul din Arad a facut aproape 14000km din feb pana in mai , deci se mai uzeaza consumabilele la asemenea rulaj. Masina franeaza excelent , nu scartaie nimic , cand dau jos cureaua vreau sa vad cum se prezinta fulia de la vibrochen , sa nu am vreo surpriza pe viitor.

 

@ionut : ms frumos !!!

 

 

daca mai tin 1 an de ce le schimbi de acum? Pe spate daca au buza foarte mica si nu au ajuns la minimul specificat poti pune linistit doar placute si eventual sa polishezi(nu stiu daca asa se cheama operatiunea dar intelegi ideea) discurile, oricum pe spate sunt prea putin solicitate spre deosebire de fata. Poate nici nu o tii 1 an si o dai, la ce sa faci cheltuieli inutile, asa faceam si eu inainte si nu renteaza daca nu tii masinile mult, eu cel putin nu mai schimb piese daca nu e nevoie, inteleg sa fac mentenanta preventiva unde situatia o cere si sunt semne sau feedback ca va cadea la un moment dat si poate avea repercusiuni mai serioase, altfel nu, dar la fel de bine cand mai ai o masina poti astepta, se intampla aia e, o duci in service, se repara si ai cu ce merge intre timp si nu stai pe bara :).

 

cele originale nu sunt facute tot de ATE?

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

afirmatii de genul pot fi usor combatute, sunt solutii AM mult mai bune decat OEM, depinde de ceea ce vrei si cat esti dispus sa cheltui, masina in speta e un 530d, nu e un M5, asa ca personal nu vad care ar fi problema in a pune discuri AM de-o calitate cel putin egala cu OEM, sunt de parere ca atat ATE, Zimmerman sau Pagid sunt solutii foarte bune. Stiu destui care folosesc Zimmerman pe RS6 si sunt foarte multumiti, eu am placute Pagid, si la fel sunt multumit. Am fost mai nemultumit de placutele Hawk care sunt mult mai scumpe si nu ofereau ce promiteau, ma rog, fiecare face cum vrea in final, dar sa zici "restu sunt balarii care se ovalizeaza", inseamna ca ai incercat sau ai nimerit made in China sau cele mai ieftine solutii. Edited by mik15
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Am incercat trw pentru ca toti ziceau ca sunt bune , nu ca sunt ieftine, dupa zimmermann si la fel dupa 1000 de km s-au ovalizat , cele zimmermann au fost varianta normala nu cele cu gauri, asta a fost experienta mea cu ele. Pana acum tot cele originale au fost cele mai bune.
Link to comment
Share on other sites

http://s26.postimg.org/yp2vovvq1/P1000528_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/624gstkrd/P1000529_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/e67zjthsp/P1000530_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/n578oc1g9/P1000531_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/75ol4s5eh/P1000532_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/dyoy11w7t/P1000533_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/bveitdwex/P1000534_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/vrai8xdg9/P1000535_Medium.jpg

 

http://s26.postimg.org/h9db0xm55/P1000536_Medium.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.