Jump to content

problema suspensie e90


CATALIN9215

Recommended Posts

pe partea dreapta fata imi bate ceva doar la denivelari mari si la viteza de peste 130 imi trepideaza un pic in volan cand franez....ce poate fi?

eu ma gandeam ca poate fi o bucsa....dar desteptul meu de mecanic cik nu exista pe modelul meu bucsa separat,ci brat cu totul

Edited by CATALIN9215
Link to comment
Share on other sites

Verifica mai intai capetele de bara si bieletele de directie si bucsile de la bara stabilizatoare si bieletele antiruliu

 

Ca tot veni vorba, mie mi-a aparut un chitait care e mai pregnant cand am rotile bracate dreapta pe denivelari, sau cand plec de pe loc cu rotile bracate dreapta

Zici ca am un soricel la roata stanga fata

Link to comment
Share on other sites

Bucsa de la care brat ti-a spus ca ar fi problema? Se poate inlocui doar bucsa, fara brat si pivot.

 

Ca tot veni vorba, mie mi-a aparut un chitait care e mai pregnant cand am rotile bracate dreapta pe denivelari, sau cand plec de pe loc cu rotile bracate dreapta

Zici ca am un soricel la roata stanga fata

Ai servo hidraulic sau electric?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salut tuturor,

 

Nu demult am devenit si eu posesor BMW :) sint foarte multumit de ea.

Am un E 90 din 2010, am cumparato ideala , fara nici un zgomot sau altceva de care sa ma pling.

Am facut cu ea 20000km . Vara 2014 am calatorit vreo 5000km cu masina plina, aproape 550 kg pe ea.

De la inceput era totul perfect, foarte comfortabila, la denivelari pe drum era foarte lina si absorbea socurile fara sa simt sau sa aud.

Dar dupa acea calatorie, nu mai absoRbe socurile ca inainte...:((((

La fiecare denivelare de drum se aude cum si si t socurile inauntru...

Poate sa ma ajute cineva cu vreun sfat?

A mai avut cineva asa?

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Voi problemele astea vreti sa le rezolvati pe forum?ar fi culmea sa stim ce va bate la masina din ce povestiti voi.

 

Salut,

Multumesc pentru raspuns.

Pe forum sint diferite teme, incepind cu micile secrete, sfaturi la cumparare , probleme si soluti etc.. Din cite am citit eu pe forum sint o sumedenie de i trebari referitoare la anumite probleme.

Eu am scris ce am facut( am coondus cu ea incarcata550kg , 500km, la viteza de 130km/h)

Si am rugat , daca cineva poate sami dea un sfat , daca cineva a avut vreo problema asemanatoare. Sa am idee din care parte sa apuc.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Multumesc pentru raspuns.

Pe forum sint diferite teme, incepind cu micile secrete, sfaturi la cumparare , probleme si soluti etc.. Din cite am citit eu pe forum sint o sumedenie de i trebari referitoare la anumite probleme.

Eu am scris ce am facut( am coondus cu ea incarcata550kg , 500km, la viteza de 130km/h)

Si am rugat , daca cineva poate sami dea un sfat , daca cineva a avut vreo problema asemanatoare. Sa am idee din care parte sa apuc.

Multumesc

 

eu cred ca este doar o impresie a ta ca masina nu mai absoarbe socurile la fel de bine.

 

Daca NU ai mers acei 5000km cu 550kg in spate pe drumuri cu gropi (multe) si te-ai uitat sub masina dupa eventuale scapari de fluid din amortizoare... ramane doar o impresie a ta.

Cand o masina e incarcata aproape de max absoarbe mai bine socurile drumului decat atunci cand aceasi masina are doar soferul in ea si ca atare socurile aparent mai mari sunt mai mult simtite.

Arcurile masinii dupa asa drum se pot .."inmuia" sau chiar rupe, in nici un caz rigidiza..

A sper ca nu auzi zgomote in zona rotilor dupa acel drum?

 

Ar mai fi de mentionat ca BMWurile, berlinele ca si masin mici, nu cele de teren au suspensii MAI "rigide" dar care ofera o mai buna stabilitate pe autostrazi.

Sunt facute pentru viteza fara limite de Germania...

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

poate e facut pt romania.

BMW the last frontier :))

 

...un pic off topic...

..mi-ai adus aminte ca am citit foarte multe topicuri pe alte forumuri (de la englezi si americani) cu posesori de bmw nemultumiti ca la modele mai noi s-a renuntat la roata de rezerva... iar pneurile normale "traditionale" au fost inlocuite cu RFT (run flat tyre) adica un soi de pneu care in partile laterale are inserata o "tesatura metalica" menita sa suporte greutatea masinii si sa te duca pana la primul service unde de cele mai multe ori se inlocuieste cu pneu nou...

 

... Pana ca pana, se rezolva.. .. Dar foarte multi au observat cat de rigida este suspensia si aproape fiecare crapatura in asfalt transmitandu-se in cabina... si numai conducand pe un drum relativ bun... Si asa cei mai multi posesori au decis sa le schimbe complet cu, cele normale. NUMAI CA DACA faci pana si nu ai rezerva nici asta nu e bine..

 

De aceea pentru Romania, daca vi se pare ca masina e cam rigida si aveti RFT... nu o sa mai fie asa dupa ce schimbati "gumele" fabricantului cu, cele normale.

 

Cam asta e despre "g(l)umele" originale la BMWurile mai noi...

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

Subscriu la cele de mai sus.La e90 ul meu ,masina a venit cu dotari standard cu gume Runflat pe jante de 16" ,iar in aceasta vara i am pus jante pe 18" tot runflat si intradevar a devenit mai rigida in sensul ca se simte mai pregnant in habitaclu orice denivelare.Exista avantaje si dezavantaje cu aceste gume runflat iar unul dintre avantaje ar fi acela ca la viteze mari in cazul unei pene de cauciuc masina se poate controla si stabiliza mult mai bine daca gumele sunt Rft.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.