Jump to content

senzor temperatura lichid racire


gigiakis

Recommended Posts

salutare la toata lumea...sunt nou pe aici ....am o problema...vreau sa schimb senzorul de temperatura la lichidul de racire care din care am inteles este situat pe furtunul de pe partea de jos stanga al radiatorului...eu nu-l am...deci chiar nu-l am .o fi alt model ca eu pe furtunul ala nu am nici un senzor...vine furtunul de-a-ntregul si intra in radiator...masina este un bmw 320d e46 din 1999...vreo idee careva...va multumesc anticipat Edited by gigiakis
Link to comment
Share on other sites

Vezi sa nu fie cumva chiar sub vasul de expansiune...

 

pai pe ala l-am gasit dar nu e la fel cu cel pe care l-am cumparat...m-am gandit ca ar fi ala ...e ca o sarma lunga care intra exact in vas in partea de jos...

problema ar fi alta...se ridica temperatura undeva pe la 100 de grade si nu porneste ventilatorul de racire ...ventilatorul e nou ca cel vechi a pornit si nu s-a mai oprit...cineva mi-a spus ca ar fi senzorul asta ca ar fi stricat si nu da comanda la ventilator cand ajunge la 95 de grade.Voi ce spuneti?

Edited by gigiakis
Link to comment
Share on other sites

pai pe ala l-am gasit dar nu e la fel cu cel pe care l-am cumparat...m-am gandit ca ar fi ala ...e ca o sarma lunga care intra exact in vas in partea de jos...

problema ar fi alta...se ridica temperatura undeva pe la 100 de grade si nu porneste ventilatorul de racire ...ventilatorul e nou ca cel vechi a pornit si nu s-a mai oprit...cineva mi-a spus ca ar fi senzorul asta ca ar fi stricat si nu da comanda la ventilator cand ajunge la 95 de grade.Voi ce spuneti?

 

scuze m-am fost grabit cu reply-ul anterior ...senzorul de temperatura este exact cel de de jos de la vasul de expansiune nu cred sa fie altul...si cu apa am avut si eu probleme dar la mine a fost problema de la aerisire dupa ce mi-a crapat de tot vasul si a necesitat altul nou si completarea ...problema la tine posibil sa fie termostatul blocat din cauza aceasta nu porneste nici " ventilatorul" pentru ca nu ajunge apa prin radiator ..asta observi dupa ce se incalzeste motorul verifica toate furtunele si radiatorul ..

Link to comment
Share on other sites

termostatul l-am schmbat acum vreo 4 luni ca nu se ridica temperatura la lichidul de racire si era blocat pe deschis...aerisirea e facuta bine ca toate furtunurile sunt calde inclusiv radiatorul deci lichidul circula....dar de ce nu porneste ventilatorul sa raceasca cand ajunge la o anumita temperatura? Edited by gigiakis
Link to comment
Share on other sites

in meniul secret iti arata temperatura corect?

 

 

da...la drum intins sta pe la 80 de grade si in oras pe la semafoare ajunge undeva pe la 100 de grade...electroventilatorul ar trebui sa porneasca pe la 90-95 de grade nu?

celalalt ventilator la fel facea dar cand a ajuns temperatura la 115 grade a pornit la viteza a doua si nu s-a mai oprit...am inteles ca s-a ars termocupla care este atasata de ventilator....ventilatorul asta e nou deci nu ar trebui sa aiba aceeasi problema.

Edited by gigiakis
Link to comment
Share on other sites

si mie in oras mi se ridica la 100 - 105 grade.sincer nu stiu la ce temperatura ar trebui sa cupleze electroventilatorul , la 90 - 95 grade mi s-ar parea normal.in fine...tie ti s-a ars modulul de pe electroventilator...cam este buba lor.eu mi-am luat unul din dezmembrari sa il am de rezerva.nu ma indur sa cumpar electroventilator nou cu 300 eur , nu se merita.vezi ca nu e normal sa stea la 80 grade la drum intins...verifica termostatul egr , sigur este defect.sa ma anunti si pe mine daca ai rezolvat problema dupa ce schimbi senzorul de temperatura dupa furtun ... posibil sa am aceeasi problema
Link to comment
Share on other sites

si mie in oras mi se ridica la 100 - 105 grade.sincer nu stiu la ce temperatura ar trebui sa cupleze electroventilatorul , la 90 - 95 grade mi s-ar parea normal.in fine...tie ti s-a ars modulul de pe electroventilator...cam este buba lor.eu mi-am luat unul din dezmembrari sa il am de rezerva.nu ma indur sa cumpar electroventilator nou cu 300 eur , nu se merita.vezi ca nu e normal sa stea la 80 grade la drum intins...verifica termostatul egr , sigur este defect.sa ma anunti si pe mine daca ai rezolvat problema dupa ce schimbi senzorul de temperatura dupa furtun ... posibil sa am aceeasi problema

 

pai tocmai asta e problema...ca la mine nu are senzor de temperatura pe furtun...din cate stiu eu cam toate masinile ar trebui sa aiba temperatura apei undeva pe la 85 de grade...m-am gandit sa-i astup egr-ul ...saptamana viitoare o duc la un mecanic ca cica ar sti ce problema are

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu, nu-mi porneste ventilatorul pana la 100 grade si sunt curios care ar fi problema (daca ar fi fost modulul banuiesc ca nu pornea la pornirea AC sau nu se mai oprea). Daca dau drumul la AC totul este ok. Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.