Jump to content

achizitionare - restaurare - urs JOY


Recommended Posts

Va salut. Acum mi-am facut contul, este prima mea postare. Nu stiu daca sa o lungesc cu vorba sau nu. Ideea e urmatoarea, m-am decis sa achizitonez un astfel de model. E visul meu, sa il am sa mesteresc la el (cat ma pricep) sa merg cu el cand am chef, etc. Am gasit un model, in germania aproape de granita cu elvetia. Am vb ieri cu tipul care vinde masina si am ramas cu o impresie buna, masina a fost a unchiului lui de cand a achizitionat-o adica de 23 de ani, a fost o masina de salon, luata din reprezentanta de noua, toate reviziile au fost facute la reprezentanta. Masina are 280.000 de km. Cureua de distributie a fost schimbata la 220.000 de km. Mi-a spus ca uneori ceasurile de la viteza si benzina "are stocking" presupun ca inseamna ca mor sau ceva de genul asta, mi-a zis ca e o problema generala a lor. Mi-a mai spus ca pentru ultimii 20.000 de km nu a avut nevoie decat de 2 litri de ulei, tot anul trecut din cauza "tuv-ului" lor, un fel de itp de-al nostru, i-a schimbat toate cele 4 arcuri, ii consuma 9 litri /100 de km in conditiile in care schimba vitezele la 2500 de rpm si completez (i don't drive in a city). Despre caroserie "no holes, only overground rust at the underside of the drivers door and a little over the rear wheel" . De asemenea mi-a mai spus ca vine un zgomot din spate de la roata, posibil sa fie rulmentul. Scurgeri de ulei nu are, nici pe la _chiulasa_. Cere pe ea 1250 de euro, usor negociabil, modelul 320 de 6 cilindrii 1991. Astazi imi va trimite poze cu masina. Am insistat sa-mi pozeze motorul, locurile de rugina, interiorul. (vorbim pe whatsapp)

 

Voi ce ziceti ? Se merita sau nu ? Eu m-am interesat pe net, taxa de mediu ~850 de euro, asigurarea ma costa 350 de lei pt jumatate de an, un kit de distributie ar fi ~350 de lei, ambreiajul e mai scump ~900 de lei, bujiile 15 lei bucata..ce sa mai zic.

Parerea voastra care e ? Nu vreau sa o fac masina de salon sau de competitii, nici nu vreau sa fie ultima cazatura, nici nu vreau sa investesc in ea lunar 10 milioane. Vreau sa fie un vis de-al meu implinit. Pretul de la taxa asa stiti si voi ca e ? Consumul cam asa stiti si voi ca e ? Masina pe care o am acum, in oras consuma ~9.5. Macar de ar consuma si asta 10..

 

Multumesc.

Edited by CatalinCristian
Link to comment
Share on other sites

Am revenit cu poze. (poate intre timp, imi raspunde si mie cineva, asa de complezenta macar :) )

http://i.imgur.com/6NrVBeG.jpg

 

http://i.imgur.com/Vlrr46t.jpg

 

http://i.imgur.com/Oh6yHXu.jpg

 

http://i.imgur.com/so0rHkr.jpg

 

http://i.imgur.com/rLLtw4U.jpg

 

http://i.imgur.com/rO7w49U.jpg

 

http://i.imgur.com/SXpaVBI.jpg

 

http://i.imgur.com/U9klrS1.jpg

 

http://i.imgur.com/QaCs7cx.jpg

 

http://i.imgur.com/LtexqIp.jpg

 

 

Cum spuneam. Astept pareri. El zice ca e doar la vopsea rugina... acuma ce sa zic... As vrea sa ii mai cer poze cu bordul mai mult, ce nu se vedem in poze si cu spatiul unde sta roata de rezerva.

Edited by CatalinCristian
Link to comment
Share on other sites

Citez din tine: ”Nu vreau sa o fac masina de salon sau de competitii, nici nu vreau sa fie ultima cazatura, nici nu vreau sa investesc in ea lunar 10 milioane. Vreau sa fie un vis de-al meu implinit”. și dupĂŁ mine este o contradicție ĂŽn termeni. SĂŁ știi cĂŁ mulți dintre noi am investit mult mai mult. Mulți dintre noi nu prea sunt normali când e vorba de mașinile noastre.

AscultĂŁ ce spun colegii noștri. Și eu consider cĂŁ a fost mult prea neglijatĂŁ, și odatĂŁ ce ai ĂŽnceput sĂŁ bagi bani ĂŽn ea nu te vei mai putea opri dacĂŁ vrei ĂŽntr-adevĂŁr sĂŁ fie un vis ĂŽmplinit.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Da, nu neg ce spuneti voi, insa eu m-am atasat foarte tare de ideea asta, a fost luata de la reprezentanta, are carte de service, facut numai la reprezentanta, a fost tinuta in familie de unchisu'..nu cred ca a fost forjata... Ma gandesc ca e greu sa gasesc una care sa fie tot asa...ingrijita cat de cat mecanic nu doar estetic, eu am impresia ca o sa dau numai de "forjĂŁturi" care o sa pice cand vrei sa faci o depasire. Vise mari nu am cu ea, desi nu vreau sa zic nimic de acum ca cine stie..ma gandesc ca rugina aia se rezolva cu vreo 10-15 milioane... . Parca imi vine sa-i zic lui taicamiu sa se duca sa o vada. El sta in milano, si tipu asta cu masina e la 50 de km de zurich. Decizii, decizii. Spuneti ca nu merita nici daca as lua-o cu sa zicem 850 ? Daca o fi dispus sa lase atat.
Link to comment
Share on other sites

Nici mie nu imi place masina. Ce ti-a spus el ca e doar la suprafata ruginita este o prostie. Rugina intai ataca pe interior si apoi infloreste vopseaua, deci ce o sa gasesti cand dai vopseaua aia jos, Dumnezeu cu mila.

 

Cred ca poti gasi si in stare mai buna...nu te grabi si urmareste piata. Din ce inteleg ai cu ce sa te deplasezi acum, deci mai poti astepta...sa nu devina masina asta din vis un cosmar urat si costisitor ;)

 

PS: putea si el sa stearga gainatul ala cand a facut poza...ca idee.

Link to comment
Share on other sites

Hai ca usor usor ma demontati, lucru care nu e rau ci constructiv in cazul de fata. Aveam nevoie de niste voci care sa puna putin punctul pe i.

 

Ideea e ca nu prea gasesc unde as vrea eu, adica in italia. Poate cand aveti asa 1-2 minute libere, imi dati niste sugestii daca stiti desigur. Nu stiu, prin bucuresti vad numai cazaturi de bmw-uri inmatriculate pe bulgaria cu cruci la parbriz, cu tips la toba, forjate la semafor la greu, cu stiker parasolar la parbriz cu cacaturi...eu nu sunt asa frate. Eu vreau o masina care sa se detaseze de astfel de lucruri..ca o paranteza

 

Legat de taxe, cam pe acolo se invarte taxa de mediu, nu ? 800 ? .

Edited by CatalinCristian
Link to comment
Share on other sites

Deja daca pui problema astfel, e clar ca si tu ai dubii. Cand iti place un lucru si stii ca te bazezi pe fortele tale, il cumperi, nu astepti sa-ti spuna altii ca e sampanie MoĂŤt & Chandon cand stii foarte bine ca nu e altceva decat Dorato. Si mai e si sticla ciobita.

 

Cati ani ai?

Link to comment
Share on other sites

avand in vedere bugetul tau limitat, daca chiar iti doresti un e30 ia serios in calcul sa il iei deja inmatriculat si cu taxa nerecuperata din tara. nu vei gasi foarte usor, poate va trebui sa astepti ceva, dar avand in vedere bugetul tau mic mi se pare o aberatie sa dai sute de euro bune (500-600) sa aduci masina in tara si apoi inca 800-850 doar pe taxa.
Link to comment
Share on other sites

1250e+850e taxa= 2100e+ cheltuieli......+ revizie= 2500e asta doar ca il ai.

Urmeaza: tinichigerie "cine stie ce gasesti" vopsitorie care costa + diverse chesti mici care sigur le vei vrea sa o faci a ta...

Parerea mea: cu 2500e bani CASH la noi gasesti ceva muuuuuuuulltttttt mai bun cu tot cu taxa platita..

Edited by Bgy666
Link to comment
Share on other sites

Va salut. Acum mi-am facut contul, este prima mea postare. Nu stiu daca sa o lungesc cu vorba sau nu. Ideea e urmatoarea, m-am decis sa achizitonez un astfel de model. E visul meu, sa il am sa mesteresc la el (cat ma pricep) sa merg cu el cand am chef, etc. Am gasit un model, in germania aproape de granita cu elvetia. Am vb ieri cu tipul care vinde masina si am ramas cu o impresie buna, masina a fost a unchiului lui de cand a achizitionat-o adica de 23 de ani, a fost o masina de salon, luata din reprezentanta de noua, toate reviziile au fost facute la reprezentanta. Masina are 280.000 de km. Cureua de distributie a fost schimbata la 220.000 de km. Mi-a spus ca uneori ceasurile de la viteza si benzina "are stocking" presupun ca inseamna ca mor sau ceva de genul asta, mi-a zis ca e o problema generala a lor. Mi-a mai spus ca pentru ultimii 20.000 de km nu a avut nevoie decat de 2 litri de ulei, tot anul trecut din cauza "tuv-ului" lor, un fel de itp de-al nostru, i-a schimbat toate cele 4 arcuri, ii consuma 9 litri /100 de km in conditiile in care schimba vitezele la 2500 de rpm si completez (i don't drive in a city). Despre caroserie "no holes, only overground rust at the underside of the drivers door and a little over the rear wheel" . De asemenea mi-a mai spus ca vine un zgomot din spate de la roata, posibil sa fie rulmentul. Scurgeri de ulei nu are, nici pe la _chiulasa_. Cere pe ea 1250 de euro, usor negociabil, modelul 320 de 6 cilindrii 1991. Astazi imi va trimite poze cu masina. Am insistat sa-mi pozeze motorul, locurile de rugina, interiorul. (vorbim pe whatsapp)

 

Voi ce ziceti ? Se merita sau nu ? Eu m-am interesat pe net, taxa de mediu ~850 de euro, asigurarea ma costa 350 de lei pt jumatate de an, un kit de distributie ar fi ~350 de lei, ambreiajul e mai scump ~900 de lei, bujiile 15 lei bucata..ce sa mai zic.

Parerea voastra care e ? Nu vreau sa o fac masina de salon sau de competitii, nici nu vreau sa fie ultima cazatura, nici nu vreau sa investesc in ea lunar 10 milioane. Vreau sa fie un vis de-al meu implinit. Pretul de la taxa asa stiti si voi ca e ? Consumul cam asa stiti si voi ca e ? Masina pe care o am acum, in oras consuma ~9.5. Macar de ar consuma si asta 10..

edit:nici in romania nu gasesti multe lucruri cu 2500 cas

Multumesc.

sa nu investesti lunar 10 mil intr-o masina din 1991 e ceva utopic.bine depinde si ce asteptari ai.2,5 consuma cam 15% in Bucuresti.afara poate 8% daca mergi mai usurel.din ce zici tu masina are nevoie de o curea de distributie urgent.pozele puse de el sunt irelevante,iti garantez ca vei avea rugina de fapt gauri dupa ce cureti:

-in colturile pedalierului in fata(se vede doar daca dai mocheta jos)

-la pasajele spate

-in "buzunarele" portbagaj (vizibila dupa ce dai mocheta jos)

-la trapa

-unde e locasul bateriei fata

-in partea de jos a aripilor fata.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

eu nu m-as baga la asa ceva, nici sa fie ultima varianta.

La tabla este efectiv infecta, daca scapi cu 1.5 mii de euro la revopsit +piese esti un om norocos. Daca asa e la suprafata , dumnezeu cu mila ce o fi sub ea.

Eu as cauta una care sta bine la tabla, acceptabil la interior si motorul il schimbi cand ai bani.

Link to comment
Share on other sites

Bun, deci mai astept nitel cautand. E bine totusi ca m-am sfatuit cu cineva.

MyKe nu iti voi spune cati ani am pentru ca nu vreau sa ma judeci sau sa-ti faci prezumtii idioate. Daca pun problema astfel ? Pai cum sa o pun? Sunt un om normal care nu vine dintr-o familie bogata, dar vrea totusi sa-si realizeze un vis. Crezi ca e anormala constatarea si comparatiile pe care le fac sau facut ? Traim in vremurile in care daca imi doresc un lucru si ma bazez pe puterile mele POT sa cer sfaturi.

Normal ca si eu am dubii, dar am dubii in privinta acestei masini nu in privinta dorintei pe care vreau sa mi-o indeplinesc, daca nu aveam dubii nu va mai intrebam si pe voi deschis ce parere aveti.

Alex230ro, eu cred ca ai exagerat cand ai folosit termenul utopic. Totusi, eu am spus 10 milioane, lunar !?

Edited by CatalinCristian
Link to comment
Share on other sites

pai atunci cum am zis depinde in ce stare vrei sa fie masina.revin au 20+ ani si multe subansamble nu au fost schimnate niciodata.so posibilitate de a se strica destul de mare.nu stiu daca 10 mil dar trebuie sa fii pregatit ca sa faci anumite reparatii:asa in general,bucsele spate(nu prea le schimba nimeni decat rar) pompa benzina(again doar cand pica,slava domnului sunt rezistente) .Iti spun astea din experienta,am avut un 323i intre 2004-2007 si am bagat in masina aia cam 3000 eur-vopsit ,schimbat cuzineti,schimbat radiator,blocant,etc.unele lucruri au fost pt ca asa am vrut eu:blocant kit M tech1,roti arcuri,altele au picat ele-radiator,diverse furtune cuzineti.masina avea la pe la 250.000 km.Acum am un 318is care haleste si mai mult deoarece nu a fost intretinut cum trebuie mai ales pe partea de tabla/vopsea.Pana la urma daca nu te deranjeaza sa mai bagi ceva bani in el din cand in cand il poti lua.Ca si preturi:

-impozit 900 lei rca cam 700 lei (daca ai peste 30 ani)

edit:uite aici cam ce ai vrea sa aflii despre E30

 

http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/Main_Page

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

eu nu pot sa spun ca m am chitit fix pe motorul cu 6 cilindri 320. Nu ma deranjeaza nici un 318i. Nu vreau sa fie insa peste 1992. Nu imi plac modelele astea "pisica" absolut deloc. Poate sa aiba si 4 usi, nu e un criteriu neaparat sa fie 2 usi. 316 insa, nu. Motorul mi-ar placea sa fie m4018. Iti dai seama ca nu mi-ar displacea deloc sa gasesc unul aici, insa nu vreau sa ma gandesc la cat si cum a fost exploatat motorul ala, cĂŁ de autocolante si volan cu crom mai scapi... . O sa mai caut. Gasisem unul in brasov, chiar ii schimbase garnitura de _chiulasa_ + alte piese de curand omul, mergea totul pe masina, dar cand i-am cerut 2-3 poze in plus cu masina, m-a pasuit mereu pana nu l-am mai sunat. Era inmatriculat dar am impresia ca el mergea pe naspa sau ceva de genu. Cerea pe ea 750.

 

Din ce an e modelul tau ?

Link to comment
Share on other sites

91 e a mea

 

http://www.autovit.ro/bmw-320-C33447271.html uite ceva dragut

 

http://www.autovit.ro/bmw-316-C33215470.html asta mai pare ok.

Dar una e ce vezi in poze alta e ce vezi dupa ce desfaci masina complet :)

 

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/145170-ursul-alb/

 

aici poti citi despre masina mea.

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Partea pozitiva la masina postata de initiatorul topicului este ca are "ITP-ul" valabil, desi nu arata a masina ingrijita.

 

Personal de pe mobile(la sub 1000 Eu) mi-a placut: http://goo.gl/CbCOLO , desi nu are ITP valabil si a mai fost si lovita daca am inteles bine din text.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.