Jump to content

achizitionare - restaurare - urs JOY


Recommended Posts

Salutare.

Spuneti mi va rog in cazul in care voi pune alt motor, de ce as alege un M20B25 si nu M20B20 ? In primul rand se poate pune b25 fara modificari majore la masina ? Daca as pune b25, ce ar trebui sa schimb in afara de motorul propriu zis ? Puterea e evidenta, pe mine ma intereseaza fiabilitatea flexibilitatea consumul sensibilitatea usurinta cu care il omologhezi precum si costurile..

Edited by CatalinCristian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Imi incep postarea altfel.De ce M20B20/25 si nu M50B20/25? Pentru mine solutia ideala e un M50B20 avand in vedere raportul putere/consum + faptul ca 2.0 nu a fost la fel de abuzat ca arhicunoscutul 2.5 si il poti lua de pe E34 cu tot cu suporti.

 

M20B20 are 129CP, cuplu 165N·m consum mixt de 9.5l/100, extra-urban 7.5l/100 si urban de 13l/100.

M50B20 are 150CP, cuplu 190N·m consum mixt de 8.6l/100, extra-urban 7.5l/100 si urban de 11l/100.

 

Daca masina a fost in 4 cilindrii inainte iti trebuie(in mare): suporti motor, calculatorul masinii(cel din torpedou)+ cablaj aferent, ceasuri 6 cilindrii, modificari la cardan.In functie de ce faci cu masina iti recomand sa schimbi si radiatorul.La capitolul flexibiltate gandeste-te ce diferential vrei sa ii pui.Fiecare are avantajele si dezavantejele lui.Orice ar fi, carcasa mare ;)

 

Renunta la ideea omologarii.In Romania omologarea unei masini in urma schimbarii motorului cu unul care nu are aceiasi constructie e sinucidere curata si costa foarte mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Planuri: cat de curand servo. Am vorbit cu alin (tfb) si imi pastreaza el o instalatie de servo completa, tot cu el cred(sper) sa o si pun, poate saptamana viitoare.

Urgente: -broasca de la sofer (nu stiu unde sa merg sa o repare, daca stiti pe cineva sa mi spuneti)

-bucsi bara stabilizatoare

-uleiul din diferential schimbat si filtru de benzina

- trebuie sa ma mai uit pe sub masina ca aud niste troncanituri la liniile de tramvai

- si doar pentru ca mi sta mie pe creier si in ochi, e o urgenta sa resetez intervalul de service :))

 

Mofturi(adica prioritate scazuuuuuta): - scaun sofer (retapitat + strans niste suruburi) - spatar bancheta spate

-dezaburirea spate (nu merge, nu am verificat nimic momentan)

- oglinzile electrice (butonul trebuie inlocuit am inteles)

- panoul de plastic de la firele de sub stergatoare (nu l am dar l am gasit la 1 mil si mi se pare mult, gen cu 1 mil mai pun 50 de lei si fac altceva tehnic la masina)

- panoul din panza de sub volan (nu mai are mult si se duce insa rezista momentan)

- manivela de la trapa, lipseste "mustiucul de plastic"

Printre picaturi si oarecum repede, vreau sa strang bani pentru tabla si vopsit. Deja am o gaurica mica in aripa dreapta jos. Cumva astea 2 sunt principalele dar asta ar insemna sa nu mai fac nimic la masina pana astept sa se adune tot bugetul pentru vopsit.. .

Edited by CatalinCristian
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu am problema cu yala de la sofer. O voi repara, am inteles ca e un nenea pe undeva prin centrul Bucurestiului. Daca nu, reperasem de mult tutorialul ala, ma apuc singur. Inchidere din telecomanda nu voi pune, va ramane strict cum a facut-o neamtul.

Aia cu aripile e boala lor. Cauta-ti alte aripi, fara rugina, ia-le, pune-le bine, ferite de umezeala si cand ai bani de toata, doar le urci pe ea si le vopsesti. Oricum vor trebui demontate daca vrei sa faci treaba ca lumea.

Bataia pe linia de tramvai e sigur de la bucse bara stabilizatoare, sau bucsa brat. Tu trebuie sa te gandesti foarte bine ca tot ce e de cauciuc trebuie schimbat pe masina asta, ca e copt. Asta daca vrei sa nu iti rupi gatul cu ea.

Ziceai ca vii azi pe aici, nu te-am vazut.

Link to comment
Share on other sites

Iar am avut problema cu ambreiajul. Am patit de 3 ori azi o data m am si speriat. Ideea e ca uneori nu mai debreiaza. Si scoti din viteza, iei piciorul brusc de pe ambreiaj (ca te gandesti ca ai scos o din viteza) si ramane in viteza, adica nu stiu parca pedala ramane licioasa asa inspre podea, nu vine inapoi toata cursa, si se smuceste toata masina si pleaca in fata, tremura face urat. Si faza e ca nici nu o pot scoate din viteza, e levierul blocat. Nu mi dau seama spre ce ar trebui sa ma indrept, cilindru receptor ambreiaj sau pompa centrala de ambreiaj.

 

@mucix saptamana asta care vine ma interesez de reparat yala.

Edited by CatalinCristian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salutare.

Servo-ul a presupus buget de 550-600 de lei in care a intrat manopera + caseta de urs, cruce, vas si furtune. "operatia" a fost facuta de gabitza si piesele tot de la el le-am luat.

 

Reconditionarea presupune chelirea masinii si refacuta la tabla si vopsea. Pe langa asta vreau sa si repar bancheta si scaunul de la sofer (care au materialul rupt, astea o sa le faca mickey) . Ceva ce costa mai mult dar trebuie facuta este schimbarea suspensiei. In rest, ma mai gandesc ce bani voi mai avea si in functie de asta, fac.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare din nou. Schimbare de planuri. Reconditionarea planuita in august nu s a mai intamplat. Nici nu stiu cand se va intampla dar SE VA intampla in cursul iernii.

JOY-ul merge zilnic fara probleme, chiar si fara toba finala care mi a cazut din cauza ruginii de la imbinare.

Intre timp nu am stat degeaba, si am luat piesele ruginite de care aveam nevoie pt masina, cum ar fi

 

-portbagaj rust free 100% (cel vechi e f ruginit la buza unde se inchide se nu mai poate fi salvat)

- toate cele 4 usi rust free 100% (cele vechi aveau baza ruginita, aia de la pasager era indoita etc)

- aripa stanga-dreapta originale rust free 90%, una are baza ruginita dar nu i problema ca am luat 1 set de reparatie si se taie de jos si se lipeste cu tabla noua.

- un motor m42 din cauza caruia sunt foarte fericit.

Am avut timp intr o zi sa desfac scaunul de la sofer si sa ma uit pe toata partea mea pe sub mocheta de la pedalier pana la bancheta si sa constat ca nu am pic de rugina si nici o gaura. Pragurile sunt si ele drepte.

poze:

http://i.imgur.com/SqxmHRj.jpg

 

http://i.imgur.com/VHW9BZP.jpg

 

http://i.imgur.com/xZfW2vU.jpg

 

http://i.imgur.com/OY8iA5I.jpg

Edited by CatalinCristian
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.