Jump to content

achizitionare - restaurare - urs JOY


Recommended Posts

O sa pastrezi si pejo-ul 207? Deci bmw-ul o sa fie doar asa de plimbari ocazionale / fun?

 

Sincer eu altfel nu vad sensul sa dai o masina buna (banuiesc) din 2006, pe o cazatura din anii 90, in care o sa pompezi bani la greu si mai mult o sa fie stricata.

 

Daca pisica nu-ti place ca model, fa un efort, strange niste bani si orienteaza-te la un e46, daca iti place modelul. Deja gasesti la preturi bunicele.

Link to comment
Share on other sites

Da, masina pe care o am acum o pastrez, iar bmw-ul o sa fie de plimbari ocazionale si ocazional fun (in anumite limite). Iar masina pe care o am acum, peugeot-ul as putea sa zic ca l-am facut ceas elvetian, in ultimul an jumate am schimbat, garnitura de _chiulasa_ cu prezoane, alezat _chiulasa_, corp termostat cu garniturile aferente, garnituri admisie-evacuare, simeringuri axe cu came, simeringuri supape, garnituri tacheti, distributie-accesorii cu toate rolele, pompa de apa, ambreiaj + culisa ambreiaj, si masina are aproape 120 de mii de km, a, si alta caseta de directie. Si nici macar nu am preluat-o de la un strain ci de la cineva din familie, peugeot..."super" masini. Dar asta ca o paranteza am spus.

 

Nici e46 nu mi place, singura care imi place, este ursul, e30 pana in 91. Mi se pare ca fara sa ii faci nimic, acuma, in 2014 cand trece unul pe strada ingrijit si frumos, intoarce capete, e si sport si de familie (mai tinereasca). Sincer nici cu suspensiile nu le am, prefer original, nici body kit-urile nu-mi plac, dupa mine e o masina care nu mai are nevoie de asa multe modificari. Singura modificare mai majora pe care as vrea sa o fac, ar fi un kit turbo dar slab nu puternic.

alex23ro, anuntul asta ar fi de luat in considerare http://www.autovit.ro/bmw-316-C33215470.html , mai ales daca as reusi sa scot 1100, avand in vedere ca e modelul 316 de 100 de cai, cu toate ca pare lenes motorul...cuplu 140, 100 de cai..:( Un plus ar fi si la impozit ca e mic.

Edited by CatalinCristian
Link to comment
Share on other sites

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=252514203&asrc=st Arata muult mai bine, chiar daca a avut 3 proprietari...plus ca e tot de la propietar..

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=249909707&asrc=st Sau asa..

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=248415969&asrc=st Si ceva mai dotat..

 

Nu te arunca aiurea la prima masina...mai cauta.

Eu am e46 din 2001..si tot mai sunt unele lucruri de facut la ea. La un e30, trebuie sa te astepti la mai multe..timpul isi lasa amprenta.

Bafta! :drinks:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, masina pe care o am acum o pastrez, iar bmw-ul o sa fie de plimbari ocazionale si ocazional fun (in anumite limite). Iar masina pe care o am acum, peugeot-ul as putea sa zic ca l-am facut ceas elvetian, in ultimul an jumate am schimbat, garnitura de _chiulasa_ cu prezoane, alezat _chiulasa_, corp termostat cu garniturile aferente, garnituri admisie-evacuare, simeringuri axe cu came, simeringuri supape, garnituri tacheti, distributie-accesorii cu toate rolele, pompa de apa, ambreiaj + culisa ambreiaj, si masina are aproape 120 de mii de km, a, si alta caseta de directie. Si nici macar nu am preluat-o de la un strain ci de la cineva din familie, peugeot..."super" masini. Dar asta ca o paranteza am spus.

 

Nici e46 nu mi place, singura care imi place, este ursul, e30 pana in 91. Mi se pare ca fara sa ii faci nimic, acuma, in 2014 cand trece unul pe strada ingrijit si frumos, intoarce capete, e si sport si de familie (mai tinereasca). Sincer nici cu suspensiile nu le am, prefer original, nici body kit-urile nu-mi plac, dupa mine e o masina care nu mai are nevoie de asa multe modificari. Singura modificare mai majora pe care as vrea sa o fac, ar fi un kit turbo dar slab nu puternic.

alex23ro, anuntul asta ar fi de luat in considerare http://www.autovit.ro/bmw-316-C33215470.html , mai ales daca as reusi sa scot 1100, avand in vedere ca e modelul 316 de 100 de cai, cu toate ca pare lenes motorul...cuplu 140, 100 de cai..:( Un plus ar fi si la impozit ca e mic.

Scuza-ma mai sus spunei ca nu vrei sa investesti mai mult de 10 mil/luna in masina , acum spui ca vrei sa i pui turbo slab nu stiu cum e ela sau cum e mai diferit de un turbo "tare" , iti imaginezi cumva ca instalare unui turbo pe o masina nonturbo e ca si cand schimbi cauciucurile ??? te costa cel putin inca o data cat dai tu pe masina .....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=252514203&asrc=st Arata muult mai bine, chiar daca a avut 3 proprietari...plus ca e tot de la propietar..

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=249909707&asrc=st Sau asa..

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=248415969&asrc=st Si ceva mai dotat..

 

Nu te arunca aiurea la prima masina...mai cauta.

Eu am e46 din 2001..si tot mai sunt unele lucruri de facut la ea. La un e30, trebuie sa te astepti la mai multe..timpul isi lasa amprenta.

Bafta! :drinks:

 

318i-le ala rosu ce are pe scaune ca zici ca e blana de urs ?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sugestii, ma uit imediat.

Vlad1989, din cate stiam eu, turbinele au marimi diferite, puteri diferite, tubulatura, accesorii, intercoolere, diferite, drept urmare, preturi diferite. Evident ca nu am impresia ca e ca un schimb de cauciucuri, nu ma lua nici de prost. Da, nu vreau sa investesc 10 milioane lunar in masina, ti se pare asa de absurd ceea ce vreau ? Inseamna ca si tu, si toti de aici care au masini mai vechi de 10-13 ani sunteti toti milionari. Nu stii cum e un turbo slab diferit de un turbo tare, nu stiu daca ai fost ironic sau nu.

 

Maine as vrea sa ma duc sa vad masina asta, http://www.autovit.ro/bmw-316-C33215470.html, e aproape de mine, nu pierd nimic daca o vad si-mi fac o idee.

 

bflorinel, e foarte frumos al-3-lea model din link. Arata super.. . Voi stiti cumva sa fie si prin elvetia astfel de masini ?

Edited by CatalinCristian
Link to comment
Share on other sites

De ce nu mi-ai spus mie asta? Ai facut afirmatia asta doar colegilor tai, in conditiile in care ai scris in topicul meu ?

 

As putea spune si eu despre tine ca esti un pustan cu un bmw forjat si cazut, inmatriculat pe bulgaria, cu figuri in cap la semafor. Evident, nu ti-ar placea nu ? Observ ca e din ce in ce mai imposibil sa porti o discutie pe un forum despre ceva normal.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Cataline, mai bine stai linistit, sportul asta e pt cei care sunt dispusi sa investeasca bani chiar daca nu sunt milionari.

Cum sa te ia cineva in serios cand zici ca vrei urs de 1000E pe care sa pui turbo slab.

E normal ca unii sa suspecteze ca nu ai masina personala din moment ce ai imprezia ca o masina asa veche o sa ceara decat benzina si talpa.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Cum sa cred asta ron1n, dar sa fim seriosi, poate din cauza exprimarii mele, tu sau altii au inteles ca cine stie ce vreau sa fac sau asteptari am. Imi pare rau ca ai inteles ca tot ce vreau de la ea este talpa si benzina. Nu frate, vreau o masina normala, sa merg cu ea ocazional. A zis cineva ca nu o sa investesc in ea ? Modificarile vin in timp, eu nu ma gandesc ca o cumpar si la anul o sa o dau sau ceva.

Ca sa linistesc lumea, am masina personala, e inmatriculata pe numele meu, o detin de peste 5 ani. Eu nu vreau sa ma lupt acuma cu voi, ci vreau sfaturi, pareri de bine, ba uite ce o sa-ti pice, ba uite de ce anume ai nevoie, ba nu e bine sa faci asa..dar se pare ca nu e ok. Unul ma intreaba cati ani am, altul ca sunt visator si n-am habar..nu se poate sa discutati daca nu stiti ceva personal despre acea persoana, ca sa o puteti juca si sa radeti de ea probabil. Nu, nu am un buget infinit acum, modificarile vin in timp. Am spus si mai sus, nu vreau o masina de salon sau de 7 secunde.

Edited by CatalinCristian
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pai atunci ce atatea deliberari si intrebari, teoretic un e30 e mult mai fiabil decat un e90 si chiar daca se mai strica una alta nu costa un salariu.

Din ce spun si colegii, esentialul e caroseria.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost si am vazut ursul rosu, din anuntul cu autovit. E frumos pastrat, arata chiar bine cu foarte putina rugina, m am uitat pe unde am stiut si eu, la roata de rezerva, pe la mochete, ma rog. Tipul de acolo foarte de treaba, mai avea un z4 si un x6 ( :)) ) il adusese ca sa ii puna motor v8 pentru "liniute" dar i se cerusera 10mii de euro pentru asta si renuntase la proiect, masina fiind pastrata nemiscata in parcare de ceva timp, l-a si pornit chiar daca i-am zis ca nu il cumparam acuma. Pretul totusi e cam piperat..avand in vedere ca e neinmatriculat si motor mic.. . Nu pot sa spun ca mi-a displacut..

Intre timp astept sa vad un alt exemplar de la breaza, lucru care se va intampla peste o saptamana, o saptamana si un pic.

Edited by CatalinCristian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am revenit. Am primit pozele de la tipul la care vroiam sa ma duc sa vad bmw-ul dar cand l-am sunat mi-a spus ca este pisica, din '94. Cand am auzit mi-a venit rau de ciuda. Masina a fost tinuta doar in garaj, taxa platita, nerecuperata, consumabilele schimbate, gata de drum, are si cauciucuri de iarna. Problema e ca nu imi place modelul abosolut deloc, imi vine sa mor de ciuda. Poze: http://i.imgur.com/kkd9CTJ.jpg http://i.imgur.com/CnLxLwF.jpg http://i.imgur.com/kc0MXtT.jpg http://i.imgur.com/98FPy18.jpg http://i.imgur.com/TVgNOHD.jpg .
Link to comment
Share on other sites

mi-am amintit ca si idee daca vrei sa faci un refresh la E30(suspensie conducte frane si chedere trapa)

Piese :E30

-31 32 1 135 892 2 buc Kayaba Excel G 217 Kayaba Ultra SR 283, Bilstein 381

-31 33 1 128 523 2 buc Lemfoerder 7

-31 33 1 139 452 2 buc Lemfoerder 98, Boge 97

-33 52 1 135 888 2 buc Kayaba Excel G 182, Kayaba Ultra SR 269

-33 52 1 128 819 2 buc Lemfoerder 56, Sachs 52

-33 53 1 128 610 2 buc OE 43

-33 53 1 136 386 2 buc OE 21

-33 31 1 130 537 2 buc Lemfoerder 85

-33 32 9 061 945 2 buc Lemfoerder 40, Febi 35

-31 12 9 061 222 2 buc(M3 E30) Lemfoerder 154

-34 32 1 159 878 2 buc ATE 36, Ferodo 28

 

-34 32 1 159 881 2 buc Ate 56, Ferodo 23

-34 34 1 111 435 2 buc Ate 30

-34 30 1 161 567 4 buc OE 23

-34 33 1 152 494 1 buc Ate 186

-34 34 1 163 565 3 buc OE 3

-34 32 6 755 686 1 buc OE 90

-34 32 6 755 567 1 buc OE 23

-34 32 6 755 560 1 buc OE 60

-34 32 6 755 591 2 buc OE 28

-34 32 6 755 591 1 buc

-34 32 1 158 467 1 buc OE 8

-54 12 1 906 999 1 buc OE 230

-54 12 8 106 928 1 buc OE 156

-54 12 1 903 725 1 buc OE 239

 

-31 12 1 127 725 (L)+ 31 12 1 127 726 ŸLemfoerder 311, Moog 258

-31 21 1 131 297 2 buc FAG 385, Moog 176 + 31 21 1 125 826 2 buc vin cu bratele

-26 12 1 226 723 1 buc Lemfoerder 142, Febi 101

 

preturi :)

asta legat de cele 10 mil zise de mine pe la inceputul topicului.in functie de exigentele tale mai poti scoate chederele trapa si conductele de frana (vreo 900 lei adica)

edit:si asta e "varful aisbergului"

repet depinde de cat de exigent esti,in cazul meu practic o cam iau de la 0.Altfel la 1500 2000 eur poti gasi masini decente.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Cifrele din stanga reprezinta codul piesei, preturile sunt in dreapta daca nu ma insel. Ca si sfat prietenesc, greu sa ai un urs care nu-ti cere miere mai putina de 10 milioane lunar. Se poate, intr-adevar, sa gasesti unul pe care sa-l intretii cat de cat ok cu suma asta, insa trebuie sa fii pregatit daca pica ceva mai grav care poate costa instant 10 milioane... Decizia e a ta, cauta un urs bine intretinut si sigur nu-ti va parea rau. Offtopic: Nu inteleg de ce ai pus pozele alea cu pisica compact de pustan incepator...ma rog. Multa bafta! Edited by Mishubmw
Link to comment
Share on other sites

Va salut. Acum mi-am facut contul, este prima mea postare. Nu stiu daca sa o lungesc cu vorba sau nu. Ideea e urmatoarea, m-am decis sa achizitonez un astfel de model. E visul meu, sa il am sa mesteresc la el (cat ma pricep) sa merg cu el cand am chef, etc. Am gasit un model, in germania aproape de granita cu elvetia. Am vb ieri cu tipul care vinde masina si am ramas cu o impresie buna, masina a fost a unchiului lui de cand a achizitionat-o adica de 23 de ani, a fost o masina de salon, luata din reprezentanta de noua, toate reviziile au fost facute la reprezentanta. Masina are 280.000 de km. Cureua de distributie a fost schimbata la 220.000 de km. Mi-a spus ca uneori ceasurile de la viteza si benzina "are stocking" presupun ca inseamna ca mor sau ceva de genul asta, mi-a zis ca e o problema generala a lor. Mi-a mai spus ca pentru ultimii 20.000 de km nu a avut nevoie decat de 2 litri de ulei, tot anul trecut din cauza "tuv-ului" lor, un fel de itp de-al nostru, i-a schimbat toate cele 4 arcuri, ii consuma 9 litri /100 de km in conditiile in care schimba vitezele la 2500 de rpm si completez (i don't drive in a city). Despre caroserie "no holes, only overground rust at the underside of the drivers door and a little over the rear wheel" . De asemenea mi-a mai spus ca vine un zgomot din spate de la roata, posibil sa fie rulmentul. Scurgeri de ulei nu are, nici pe la _chiulasa_. Cere pe ea 1250 de euro, usor negociabil, modelul 320 de 6 cilindrii 1991. Astazi imi va trimite poze cu masina. Am insistat sa-mi pozeze motorul, locurile de rugina, interiorul. (vorbim pe whatsapp)

 

Voi ce ziceti ? Se merita sau nu ? Eu m-am interesat pe net, taxa de mediu ~850 de euro, asigurarea ma costa 350 de lei pt jumatate de an, un kit de distributie ar fi ~350 de lei, ambreiajul e mai scump ~900 de lei, bujiile 15 lei bucata..ce sa mai zic.

Parerea voastra care e ? Nu vreau sa o fac masina de salon sau de competitii, nici nu vreau sa fie ultima cazatura, nici nu vreau sa investesc in ea lunar 10 milioane. Vreau sa fie un vis de-al meu implinit. Pretul de la taxa asa stiti si voi ca e ? Consumul cam asa stiti si voi ca e ? Masina pe care o am acum, in oras consuma ~9.5. Macar de ar consuma si asta 10..

 

Multumesc.

 

 

Dupa cum ai formulat mesajul textului, sunt convins ca nu prea vei tine cont de ce ti se va spune aici, si ai vrut mai mult sa iti gasesti confirmare si motivare pentru ce ai de gand sa faci. Stiu ce vorbesc, pentru ca asa am facut si eu. Visul meu a fost sa am un 520 (e39), si l-am cumparat. Cu visul in sine nu a fost nimic rau, la fel ca si la tine, nasoala a fost alegerea. Hai sa-ti spun ce am patit eu, apoi tu decizi daca mai vrei sa o cumperi.

 

Am ales o masina cu probleme, pentru ca era modelul care imi placea mie si pentru ca proprietarul era dispus sa o dea in 4 rate. Asa ca am ignorat toate semnalele de alarma si de bun simt si am mers inainte ca orbul. Am fost eu la proprietar (la vreo 250km departare) sa o vad, nehotarat fiind m-am intors acasa fara sa o cumpar, apoi impins de necuratul :) am decis sa o iau. Am platit 100 de euro sa mi-o aduca la Oradea, mi-a adus-o plina de jeg, (asa cum era si cand am vazut-o prima oara). Nu mi-a trecut prin cap sa o spal, ca doar omu mi-a zis ca e "impecabila". Evident dupa ce am spalat-o am vazut care vopseaua umflata peste tot. Adica a fost lovita, revopsita in graba de niste idioti, si nelasata sa se uste ca lumea. Contractul fiind facut la notar, nu am avut nici o sansa sa cer banii de avans inapoi, si nici sa opresc afacerea, caci pierdeam avansul.

In zilele care au urmat, masina impecabila a avut nevoie de: debitmetru nou, senzor de relanti, clanta interioara (s-a rupt), pompa benzina, discuri si placute frana (toate), brat superior / inferior stanga dreapta, bara stabilizatoare, 2 telescoape, piesa cu tepi pentru ventilator, senzor temperatura exterioara, panou clima (picau butoanele care erau potrivite cu hartie sa stea), si muuuuulte vizite la mecanici, la testere, la reprezentata BMW. Si inca mai am probleme cu cutia, cu consumul, cu farurile etc etc etc....

Am platit 2500 pe masina, 100 drumul pentru proprietar, cam 1500 pe piese si mecanici, plus va trebui sa platesc 850 pentru inmantriculare. Si ghici surpriza? Cand am cerut fisa fiscala, a zis ca are datorii de 40 de milioane, si ca-l doare-n cur de mine si nu mi-o da. Trebuie sa-l dau in judecata, sa mai am o speranta sa o pot trece pe mine, 1000 lei din start pentru avocat. Fa totalul...

 

Nu zic ca vei pati la fel, dar ai toate sansele cu o masina pe care nu o poti testa la sange. Si la varsta asta, asteapta-te sa cada cam tot. Entuziasmul tau, o sa tina pana o aduci acasa apoi cand o sa vezi banii care va trebui sa ii bagi, te vei lua cu mainile de cap. Cand vei trage linie, vei vedea ca ti-ai fi putut lua o masina de 10 ani din Romania in stare buna, testabila.

 

Sa mergi sa cumperi o masina, surescitat si entuziasmat ca iti indeplinesti visul, e ca si cum ai comanda la restaurant sau supermarket mancare cand esti lihnit de foame. Iti iei mai mult decat ai nevoie si apoi ramai cu ea pe cap.

Eu zic sa te gandesti la rece, si sa nu faci greseli cand e vorba de cheltuit bani degeaba. Orice ai face, multa bafta!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.