Jump to content

BMW e46 model 2000 100kw 136hp diesel nu trage


Recommended Posts

Sa incep cu inceputul, cand ajung in viteza a 3-a incepe balamucul, nu mai trage cam la peste 3000 de turatii si nu mai ia nici motorina cat ar trebui,la fel in a 4-a si a 5-a, consumul se opreste undeva la 11L/100KM si nu mai se tureaza doar foarte incet, la fel si viteza urca dar foarte incet... Lucrul interesant este ca, cateodata imi merge normal dar atunci scoate fum negru putin. Pe tester am pus-o, cam toate merg in parametri, debimetrul de aer schimbat, pompa de injectie-La zero, injectoare schimbate. Daca este cineva care stie vre-o rezolvare la problema mea va rog sa ma ajutati!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa incep cu inceputul, cand ajung in viteza a 3-a incepe balamucul, nu mai trage cam la peste 3000 de turatii si nu mai ia nici motorina cat ar trebui,la fel in a 4-a si a 5-a, consumul se opreste undeva la 11L/100KM si nu mai se tureaza doar foarte incet, la fel si viteza urca dar foarte incet... Lucrul interesant este ca, cateodata imi merge normal dar atunci scoate fum negru putin. Pe tester am pus-o, cam toate merg in parametri, debimetrul de aer schimbat, pompa de injectie-La zero, injectoare schimbate. Daca este cineva care stie vre-o rezolvare la problema mea va rog sa ma ajutati!

Verifica: electrovalva de la turbo, senzorul de pe admisie, furtune vacuum... :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt din bucuresti, debimetrul a fost pus pe tester daca functioneaza in parametri si cam da, ajunge aproape la maxim din 1000 in sarcina la 850-900, iar turbina intra intotdeauna normal la 1900 de turatii deja se simte si nu cred ca aia ar fi problema, mai mult cred ca ijectia din cauza ca nu creste consumul peste 11,12l, in fapt masina ar trage dar nu primeste combustibil
Link to comment
Share on other sites

salut. Scuze ca ma bag peste topicul tau, dar am si eu o intrebare. Masina:e46/2001/136cai. Dupa ce am schimbat furtunele de vacuum si am curatat senzorul de pe admisie masina tragea cum s-ar spune "de toti caii".Acum cam 2saptamani a inceput sa nu mai traga asa de bine si se aude un fasait ca si cum ar scapa aer pe undeva(nu se aude foarte tare) .Am verificat furtunele de vacuum si sunt ok.Este posibil sa se fi spart vreun furtun de la intercooler?
Link to comment
Share on other sites

salut. Scuze ca ma bag peste topicul tau, dar am si eu o intrebare. Masina:e46/2001/136cai. Dupa ce am schimbat furtunele de vacuum si am curatat senzorul de pe admisie masina tragea cum s-ar spune "de toti caii".Acum cam 2saptamani a inceput sa nu mai traga asa de bine si se aude un fasait ca si cum ar scapa aer pe undeva(nu se aude foarte tare) .Am verificat furtunele de vacuum si sunt ok.Este posibil sa se fi spart vreun furtun de la intercooler?

Este posibil. Scoate fum negru?

Link to comment
Share on other sites

Scoate fum negru?

Nu scoate fum deloc.De pornit porneste la sfert si la rece si la cald, la relanti nu oscileaza deloc.Ma gandeam ca ma lasa discu de ambreiaj si am vazut un video tot aici pe forum. Cand ii dadea kickdown crestea turatia si dupa scadea putin. deci nu cred ca e de la el.+ ca nu s-ar fi intamplat asa dintr-o data cum mi s-a intamplat mie

Link to comment
Share on other sites

Dau un UP la topic ca de cateva zile ma chinuie si pe mine ca pe Alex.

 

Inainte era de-a dreptul violenta la talpa, acum treapta 1 si 2 consumul se duce la capat dar nu trage bine. A 3, 4, 5 e incredibil de lenesa. Mori cu ea intr-o depasire.

Consumul nu se duce mai sus de 12. Incepe sa traga undeva de la 3000rpm in sus dar nu grozav.

 

Am bagat INPA si da eroare, 101 parca era codul, boost control. La ce ma uit prima data ?

Link to comment
Share on other sites

Boost control..e clar, turbina nu baga presiune si ti-o pune in limp mode. Turbina pe ele nu se prea duce daca nu esti teribilist..o incalzesti inainte de cox, o lasi sa se raceasca..eu cred ca am avut overboosturi de 2.5 bari gramada si e in viatza, baga de rupe cu remapare cu tot.

Daca o opresti si pornesti va mai merge pana iar ti-o pune in cap. Incepe prin furtunele de vacuum, electrovalva din stanga de la turbina cum stai cu fatza la masina, apoi sensorul de presiune din spatele admisiei. Nu trebuie sa demontezi chiar multe pentru a face aceste operatiuni, mai multe plastice de deasupra doar. Vezi ca furtunele sa fie puse bine in electrovalva de vacuum vacIN(intra vacuumul ce vine peste motor), vac out intra direct in ciuperca turbo. Pune pe cineva sa accelereze si priveste daca tija de la actuator se misca in accelerare, in relanti trebuie sa stea trasa la maxim. Vezi si tu un youtube vnt actuator sau tija actuator cum se comporta.

p.s In acest timp scoate de tot furtunul de vacuum din EGR si blocheaza-l.

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.