Jump to content

Noul X6 F16


MuscleMike

Recommended Posts

Care masina din gama Porsche mai seamana cu 911-le ca is confuz...? Ah, eventual vroiai sa spui ca 911 nu a suferit schimbari dramatice de-a lungul vremii...asta pt ca are succes asa cum e...pe de alta parte restul marcilor: Audi, BMW etc, au facut masinile sa se asemene intre ele atat de mult incat difera sa zic asa doar marimea...vezi F10 si F01...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fata de RRS chiar sta pe drum,la nevoie poate fi si confortabil si rigid si mai agil si nu in ultim rand mai ieftin.

 

poate fi valabil pt rrs cel vechi. pe cel nou l-ai incercat? nu are legatura cu cel vechi.

p.s. si fiat e ieftin.

Edited by fbdcnt
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

poate fi valabil pt rrs cel vechi. pe cel nou l-ai incercat? nu are legatura cu cel vechi.

p.s. si fiat e ieftin.

 

Sa fiu ironic:

 

RRover (modelul nou) 3.0d vs Duster 1.5dci 4wd

slalom 18m 55km/h vs 56.1km/h

test iso - 117.1km/h vs 119.3.km/h

test vda -

67km/h (intrare) vs 69km/h

35km/h (iesire) vs 41km/h

 

Cu greu vei gasi un suv mai putin stabil,adevarat nu este RRS ci RR.

Edited by ionut_marius
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi sa alegi un SUV care "absoarbe" gropile vs unul care nu are ruliu...care ar fi? Totusi e un SUV ...centru de greutate e prea sus oricat de jos l.ai lasa daca ar avea suspensie pneumatica ...nu toata ziua faci curse de raliu sau mers sportiv sa fie intr-atat de deranjant ruliul...am deviat umpic de la subiect...is f curios de cum se comporta noile X5/X6 la capitolul asta...presupun ca nimeni de pe forum inca nu a condus sportiv masinile astea chiar daca a facut testdrive...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu am condus noile modele insa am stat F15 (mai calitativ,mai confortabil decat e70),cei de la AMS si Autobild spuneau despre noul x5 ca este la fel de confortabil ca noul ML,cu suspensia setata pe confort iar la nevoie se poate face mai rigid decat E70-ul (asa o fi).Pe mine ma deranjaza ca nu poti sa modifici garda la sol.

 

Probabil daca ar fi sa aleg un suv as alege intre x5/x6 (doar daca suspensia este confortabila intr-adevar) si Cayenne, chiar daca nu faci raliu zi de zi,ruliul pronuntat sa simte la fiecare sens giratoriu,la fiecare curba.M-a deranjat atat la q7 si mai ales la ML si aici vb in viata de zi cu zi.

 

RR sau RRS nu le-as lua in calcul,nu vreau barca pe roti.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Este chestie de gusturi,oricum daca pornesti de la ideea ca X5 este mai practic atunci majoritatea coupe-urilor,rwd-urilor nu ar mai avea rost.

Nu e vorba de practicabilitate,ci de aspect.Mie ĂŽmi place mai mult x5 si gata, e si mai polivalent deci daca as avea banii l-as lua in detrimentul lui X6
Link to comment
Share on other sites

@ionut - eu la Touareg nu stiu daca am schimbat garda la sol manual de 4-5x si doar asa ca sa ma prostesc, nu am avut nevoie niciodata de chestia asta si nici de diferentialul blocabil...in schimb daca treceam de 100-120km/h cobora automat garda la sol...dar probabil si la tine functioneaza chestia aia in capsor: "niciodata nu stii cand iti trebuie" ca si la mine cu caii putere desi pe autostrada nu stiu daca m-am folosit de ei mai mult de 5-6x...acuma dintre toate SUV-urile nu-mi place designul exterior la nici unu intr-un mod care nu ma lasa sa dorm noaptea de frumos ce este, repet: cel putin nu as face trecerea de la X6 E71 la X6 F16, o fi calitativ interior si alte gadgeturi dar la exterior ma lasa rece, e ceva de genul: am Sony Z1 dar nu se merita trecerea la SOny Z2 decat doar poate pt un moft...daca nu as avea nici un SUV si as vrea sa detin unul pt prima data as lua un Range Rover 2014 (a nu se confunda cu Range ROver Sport :) ). Edited by MscleMike
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De diferential blocabil sau garda la sol mai mare de 210mm nu am nevoie,insa mi-as dori sa o pot micsora la 170mm (asa cum poate Cayenne) pe autostrada sau pe serpentine. Cand dai o caruta de bani pe o masina parca nu iti vine sa faci off-road si oricum off-road nu pot sa faci cu jante minim pe 19.

 

RRover,sincer este scump,f scump,pleaca de la 98k euro in vers de baza (120 versiunea de varf) pt 3.0d 258cp,pt dieselul de 340cp mai pui inca 10k euro, iar lista cu optionale este lunga si in ciuda pretului nesimtit de mare,masina nu sta pe drum.

Link to comment
Share on other sites

Te agiti fara sens,degeaba suspensia absoarbe gropile f bine daca nu poate tine masina pe drum.Amandoi stim ca ruliul pe viraje este deranjant,mai ales cand vb de masini f scumpe.

baga "unele" in propozitie ca sa corespunda realitatii.

x6 cu - am uitat cum ii zice - suspensia aia activa - e atat de perfect in contrabalans incat dupa 1000 de km pe autostrazi virajate te daiu jos si realmente cazi din picioare, ti se pare ca se misca pamantul. problema e ca iti anihileaza efectul gravitational care e reflex, nu e bun.

cel mai bun e cayenne. rrs e un pic mai elastic insa nu balangane. trebuie sa ai un pic de feedback de la curba. x6 ala il anula total.

balangane grav Mercedes ml si jeep grand Cherokee - ala e praf.

Link to comment
Share on other sites

RR sau RRS nu le-as lua in calcul,nu vreau barca pe roti.

cred ca nu ai mers in viata ta cu un rrs nou.

 

referitor la garda la sol variabila manual nu se foloseste niciodata. la cayenne aveam cateva trepte, nu mai stiu cate - 4-5 dar nu era nevoie, masina stia si isi adapta singura garda la sol. la fel si rrs, am urcat odata cu fata un maldar de zapada de la rigola si s-a saltat cca 20 cm cred. e ca si cum ai salta-o tu cand trebuie. la fel la viteza pe autostrada coboara singura.

in general incearca sa vorbesti din experiente de prima mana, personale, nu din reviste, vise sau alte inchipuiri.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Daca e sa vorbim la calitate interioara RR e INCREDIBIL...nu stiu cum e asta nou dar am fost cu modelul precedent...totul solid si perfect! Ar fi urmatoarea masina pt mine desi exteriorul nu ma convinge deloc...eventual un RR Arden ...pt viteza si senzatii compenseaza motocicleta... <_< Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

Daca e sa vorbim la calitate interioara RR e INCREDIBIL...nu stiu cum e asta nou dar am fost cu modelul precedent...totul solid si perfect! Ar fi urmatoarea masina pt mine desi exteriorul nu ma convinge deloc...eventual un RR Arden ...pt viteza si senzatii compenseaza motocicleta... <_<

 

ia si da o tura. asta nou bate cayenne la demaraj, e biturbo (cel diesel de 300cp) rupe aderenta in demaraj pe asfalt uscat.

in interior al meu arata asa, ii zice cirrus la culoare, un gri deschis.

 

http://images.dealer.com/evox/stills_0640/9282/9282_st0640_051.jpg

 

http://i108.photobucket.com/albums/n33/flyfs6/Range%20Rover/ScreenShot2012-10-16at161502.png

 

http://i108.photobucket.com/albums/n33/flyfs6/Range%20Rover/ScreenShot2012-10-16at161519.png

 

centrul volanului este negru ca in prima poza insa am cumparat capacul ala la culoare cum sunt pozele 2 si 3, imi place mai mult. n-am avut timp sa-l pun, trebuie desfacuta bateria, scos airbag-ul...ia ceva timp.

 

p.s. nicio masina nu compenseaza motocicleta. in plus nu stiu cum se face dar cu motorul bag 1000km/zi, zi dupa zi si tot merg, cu masina dupa un drum de 1000km zac. am venit ieri pe motor de la Monaco in 2 zile, 2000 km, am dormit la Zagreb, sunt ok. ma duc cu treaba cu masina la essen, tot 2000 km ajung rupt.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

mai eu am mers cu RRVS ultimul model si intr-adevar masina e super cand vine vorba de confort si finisaje interioare, nu are concurent in segmentul acesta dupa parerea mea, nu i-am gasit defecte, insa la sportivitate si demaraj sufera destul de tare in comparatie cu P Turbo. La cei 500cp demarajaul de pe loc nu iti da vreun fior si pare lent iar cand vine vorba de oprit se simte masa masinii destul de deranjant, ai senzatia ca vrei sa opresti un vapor cu motoarele puse pe revers, iar directia e flasca fara prea mult feedback de la roti, cat despre stabilitatea pe curbe, e ok pentru gabartul ei, dar simti ruliul si masa mare a masinii, ceea nu se simte la Cayenne sau la X5 care par usoare pe drumuri virajate.

 

Dar inca o data, la capitolul confort si finisaje e cel mai bun in momentul de fata pe piata.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Faine range-urile astea noi....pacat ca isi petrec prea mult timp din viata prin service-uri.Unele stau chiar si cate 1 luna pana le dau de capat....experiente pe 130mii euro eu nu fac. Edited by tzucul
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

ia si da o tura. asta nou bate cayenne la demaraj, e biturbo (cel diesel de 300cp) rupe aderenta in demaraj pe asfalt uscat.

in interior al meu arata asa, ii zice cirrus la culoare, un gri deschis.

 

http://images.dealer.com/evox/stills_0640/9282/9282_st0640_051.jpg

 

http://i108.photobucket.com/albums/n33/flyfs6/Range%20Rover/ScreenShot2012-10-16at161502.png

 

http://i108.photobucket.com/albums/n33/flyfs6/Range%20Rover/ScreenShot2012-10-16at161519.png

 

centrul volanului este negru ca in prima poza insa am cumparat capacul ala la culoare cum sunt pozele 2 si 3, imi place mai mult. n-am avut timp sa-l pun, trebuie desfacuta bateria, scos airbag-ul...ia ceva timp.

 

p.s. nicio masina nu compenseaza motocicleta. in plus nu stiu cum se face dar cu motorul bag 1000km/zi, zi dupa zi si tot merg, cu masina dupa un drum de 1000km zac. am venit ieri pe motor de la Monaco in 2 zile, 2000 km, am dormit la Zagreb, sunt ok. ma duc cu treaba cu masina la essen, tot 2000 km ajung rupt.

 

 

Umpic de offtopic...eu daca reusesc sa fac 500km/zi is happy...am naked nu touring care e de 20x mai comfortabil ;). Btw cand mergi la Essen?

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.