Jump to content

Noul X6 F16


MuscleMike

Recommended Posts

 

 

Am Bmw,insa oricand recunosc punctele slabe, tu poti sa spui ce vrei despre RR/RRS,insa numai despre statul bine pe viraje sau sportivitate sa nu pomenesti si cu asta inchei. Oricum nu am inteles de ce trebuie comparat x6 cu RR/RRS sau Cayenne.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Am Bmw,insa oricand recunosc punctele slabe, tu poti sa spui ce vrei despre RR/RRS,insa numai despre statul bine pe viraje sau sportivitate sa nu pomenesti si cu asta inchei. Oricum nu am inteles de ce trebuie comparat x6 cu RR/RRS sau Cayenne.

 

ma bucur ca inchei pt ca nu ai dreptate. rrs face ca toate alea cand dai in el, are demaraj de rupe si sta f bine pe viraje. nu e barca, e doar mai confortabil, mai putin rigid. ti-am spus, nu ai incercat dar emiti opinii.

cat despre comparatie, iar gresesti, aia e singura comparatie care se face - rrs vs cayenne, unii baga in seama si x5/x6. altele nu am vazut pe nicaieri luate in considerare. una peste alta, eu as elimina x5/x6, au ramas in urma, nu au nimic realmente nou care sa te atraga. iti iei o masina noua la fel cu vechea masina. sigur ca nici una nu e perfecta si e o chestiune de opinie personala in ultima instanta, dar pt ca le-am avut pe toate cca un an fiecare m-am cam lamurit. esti mai nevricos, iti place o masina mai agitata, iei cayenne. vrei sa dormi la volan, iei rrs. nu exista motiv real pt x5/x6 altul decat preferinta subiectiva. si interiorul e groaznic la noul x5, am vazut unul dragut la pack interior m.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa fim seriosi....cayenne o fi vreo masina noua????Ce are mai cu mot cayenne fata de X5?De ce nu joaca in aceeasi liga?In afara ca dai pe o revizie triplu fata de x5 nu vad nici o diferenta.Cu ce e mai nervoasa cayenne decat X5?...vorbesc de motorizari la fel.La porsche nu iti iei masina noua care arata ca cea veche?...de fapt ca un touareg cea ce si este de fapt. Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

....................................................... FAIIIIIIIll ! Ce-mi mai place mie cand vad posture de genul celor de mai sus.

 

Vorbiti de sportivitate si o asociati cu niste masini care cantaresc peste doua tone si au coeficientul aerodynamic al unui boltar .... !

 

ce sportivitate vreti fratilor sa aiba niste mastodonti cu roti... ?!

 

Cine vrea sportivitate isi cumpara Posche 911, Ferrari, Mercedes SL, M3/4/5 etc. Cine vrea lux, confort si siguranta si cumpara Range Rover Vogue/Sport, Cayenne, X5 etc...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Din punctul meu de vedere singurele suv-uri mari care stau f bine pe sosea sunt Cayenne,X5/X6,am auzit ca si noul Touareg este f aproape.Am renuntat la q7 4.2tdi s-line cu susp pneumatica tocmai din acest motiv ,era prea barca pt gustul meu si mi s-a parut peste RRS (modelul vechi). Daca tu esti multumit de cum sta pe viraje,ca rupe aderenta la plecarea de pe loc ce mai conteaza.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

....................................................... FAIIIIIIIll ! Ce-mi mai place mie cand vad posture de genul celor de mai sus.

 

Vorbiti de sportivitate si o asociati cu niste masini care cantaresc peste doua tone si au coeficientul aerodynamic al unui boltar .... !

 

ce sportivitate vreti fratilor sa aiba niste mastodonti cu roti... ?!

 

Cine vrea sportivitate isi cumpara Posche 911, Ferrari, Mercedes SL, M3/4/5 etc. Cine vrea lux, confort si siguranta si cumpara Range Rover Vogue/Sport, Cayenne, X5 etc...

 

 

Si mie-mi place cand vad postari cum e a dumneavoastra.

 

Mercedes SL e masina sport cand mi-oi vedea eu fundu pe dindarat.

Link to comment
Share on other sites

..rrs face ca toate alea cand dai in el, are demaraj de rupe si sta f bine pe viraje. nu e barca, e doar mai confortabil, mai putin rigid....

atata ati aberat aicea ca azi m-am dus si am incercat un rrs sdv6 hse : nu rupe nici o aderenta, directia e rupta de realitate si te face sa te simti in ceva mult mai mare, masina are 4.85m adica fix cat touaregu din care m-am dat jos, totusi aveam senzatia ca dimensional am urcat intr-o clasa superioara

 

....cayenne o fi vreo masina noua????Ce are mai cu mot cayenne fata de X5?De ce nu joaca in aceeasi liga?....La porsche nu iti iei masina noua care arata ca cea veche?...de fapt ca un touareg cea ce si este de fapt.

asta cu tregu si cayennne e un fel de basina, teoretic basina e basina, pute naspa, paradoxal infunctie de cine o lanseaza poate sa fie deosebit de grav sau chiar lesinator ... am treg am avut cayenne pe mana, teoretic tehnic e una si aceeasi masina practic nu au nimic in comun, iar cayenne e intr-o clasa a lui in comparatie cu x5, nu dinamic, dar calitativ(nu ma refer la fiabilitate)

 

Din punctul meu de vedere singurele suv-uri mari care stau f bine pe sosea sunt Cayenne,X5/X6,am auzit ca si noul Touareg este f aproape.Am renuntat la q7 4.2tdi s-line cu susp pneumatica tocmai din acest motiv ,era prea barca pt gustul meu si mi s-a parut peste RRS (modelul vechi). Daca tu esti multumit de cum sta pe viraje,ca rupe aderenta la plecarea de pe loc ce mai conteaza.

tregul nou nu este deloc aproape, eu am suspensia pneumatica sport si-s primu sa recunosc ca nu e pe aproape de x5/6 sau cayenne, iti dai seama cam cum e cu suspensia pneumatica standard

 

rrs vechi era pe sasiu de lr discovery, actualul este pe platforma fratelui mai mare rr, si nu e deloc barca, pentru gabaritul ei si centrul de greutate inalt masina e chiar dinamica, si asta fara sa faca rabat la comfort, masina cu care m-am dat insa ori avea ceva ori vanzatoru nu a stiut sa-mi explice cum se seteaza, dar cu certitudine aia 292 cai se simteau al naibii de desalati, iar infotainmentul e varza, praf, prastie ... alt lucru subtire rau a fost ventilatia scaunelor, ar putea lua lectii de la vag aicea.

Link to comment
Share on other sites

rrs ala e facut din bucati si se vede. pe de alta parte acolo e tehnica acum, nu ai ce lua mai misto din ce exista. sigur ca toate au bube. poate ala era nerodat, mie imi rupe aderenta cu roti mai late de 21. m-am si speriat prima data, cayenne nu facea asa desi overall era mai dynamic. cel mai mult la cayenne mi-a placut cutia, schimba non-stop sus-jos si masina e mereu in pedala. rr e mai cu lag asa, bmw pe la mijloc. ma refer la moatoare de 3000d. frane si directive fleasca si la cayenne si la rrs. la bmw mai bune.

oricum, masinile se aleg in cazul in care iti permiti asta, mai mult dupa feeling decat dupa specificatii...cifre...etc. acelea sunt asemanatoare. rrs iti induce o stare de relaxare care imi place, cayenne in schimb iti induce o nervozitate, o stare de agitatie, mai ceva decat bmw-ul. alte marci nu-ti induc nimic (sau cel putin mie).

Link to comment
Share on other sites

masina avea 5300 km, nu as zice ca era rodata, da nici iesita de pe poarta, mergea, dar cand bagai talpa in ea mergea cum merge touaregul cu 245 can bagi talpa in el, aia 292 cai sunt desalati rau

 

ruptu aderentei poate sa fie si de la anvelope, rr livreaza cu allseaons ca sa poti sa te duci cu ele in teren, un cretinism

Link to comment
Share on other sites

nu stiu, al meu merge ff bine. in blana parca trage mai bine decat cayenne-ul. cu anvelopele all season e si nu e. eu am luat-o cu roti de 18, am dat anvelopele alea jos si am pus de iarna. apoi am cumparat de 21 dar vin tot cu as ca altele nu sunt. pe de alta parte cu iernile astea inchipuite de la noi din ultima vreme schimb degeaba rotile pe la masini, e incomod cu doua randuri daca nu e iarna adevarata ci doar o sparcaiala.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.