Jump to content

Sfat achizitie E92 Coupe sau Cabrio 2010 - 2011


Johnny90

Recommended Posts

@ Mondragon, mersi, o explicatie foarte buna, tocmai am stat si eu de vorba cu tata si i-am aratat defapt ce am in plan si care sunt masinile, si cum arata... intr-adevar si el m-a sfatuit sa iau tot cabrio :D trebuie neaparat drive-testul ala sa vad senzatia in sine.

 

Multumesc ca imi acordati 2-3 min din timpul vostru pentru a-mi spune cum sta treaba cu ambele masini.

Link to comment
Share on other sites

daca ar fi sa aleg din nou intre coupe si cabrio as alege cu ochii inchisi cabrio ...

daca ai bani de e93, nu cred ca niste kg in plus si volum mai mic in portbagaj pot sa egaleze feelingul mersului decapotat... :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Daca ai posibilitatea testeaza un cabrio decapotat pe autostrada la 150-160km/ora un drum de o ora doua sa te bata vantul si mai ales soarele in cap sau dupa ce pleci de la spalatorie cu iubitul tau bmw cabrio mergi prin Bucuresti din Dristor pana in Militari la ora 17:00 intr-o zi cu soare si 35 de grade alaturi de tramvaie sau fel de fel de troace cu numere de Bulgaria care produc si fum si zgomot si dupa ce ajungi la destinatie cu camasa si accesorizatul tau bord pline de praf o sa faci un dus cu gandul la un coupe.

Daca mergi cu un cabrio 90% din timp capotat datorita conditiilor de trafic si meteo nu ii vad utilitatea. Eu am ales intre cabrio si coupe (e46) cu ceva timp in urma si nu regret ca am ales coupe nici o clipa.

Daca folosesti masina doar ocazional si ai posibilitatea sa-ti alegi orele si zonele de trafic mai libere si curate si vrei neaparat cabrio achizitioneaza unul daca nu mai bine coupe.

 

Este doar parerea mea si sper sa-ti fie de folos.

 

PS: trebuie sa te gandesti si la motor, benzina, diesel, motor mai mare sau mai mic? Doar este un bmw.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Buna asta cu 160 kmh 2 ore pe autostrada :))))) ,de unde si atata autostrada in Romanica noastra.

fiecare alege ce ii place si atunci cand ii place ceva nu mai sta pe ganduri.daca nu te poti decide intre coupe sau cabrio mai bine ia berlina,ai si 4 usi si portbagaj si nici zgomot nu face,sper ca ai inteles ce vreau sa spun si nu consideri ca te iau in baza.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca ai posibilitatea testeaza un cabrio decapotat pe autostrada la 150-160km/ora un drum de o ora doua sa te bata vantul si mai ales soarele in cap sau dupa ce pleci de la spalatorie cu iubitul tau bmw cabrio mergi prin Bucuresti din Dristor pana in Militari la ora 17:00 intr-o zi cu soare si 35 de grade alaturi de tramvaie sau fel de fel de troace cu numere de Bulgaria care produc si fum si zgomot si dupa ce ajungi la destinatie cu camasa si accesorizatul tau bord pline de praf o sa faci un dus cu gandul la un coupe.

Daca mergi cu un cabrio 90% din timp capotat datorita conditiilor de trafic si meteo nu ii vad utilitatea. Eu am ales intre cabrio si coupe (e46) cu ceva timp in urma si nu regret ca am ales coupe nici o clipa.

Daca folosesti masina doar ocazional si ai posibilitatea sa-ti alegi orele si zonele de trafic mai libere si curate si vrei neaparat cabrio achizitioneaza unul daca nu mai bine coupe.

 

Este doar parerea mea si sper sa-ti fie de folos.

 

PS: trebuie sa te gandesti si la motor, benzina, diesel, motor mai mare sau mai mic? Doar este un bmw.

 

Il doare mana sa apese 1 buton cand are chef?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Buna asta cu 160 kmh 2 ore pe autostrada :))))) ,de unde si atata autostrada in Romanica noastra.

fiecare alege ce ii place si atunci cand ii place ceva nu mai sta pe ganduri.daca nu te poti decide intre coupe sau cabrio mai bine ia berlina,ai si 4 usi si portbagaj si nici zgomot nu face,sper ca ai inteles ce vreau sa spun si nu consideri ca te iau in baza.

 

Scuze pentru exprimare, ma refeream la un drum de exemplu Bucuresti -Mamaia cu masina decapotata si la ideea ca nu poti sa mergi doar regulamentar, cu 130 kmh.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

wrxcoupe - uite, eu sunt din constanta si locuiesc in bucuresti...am facut si fac drumul asta, mentionat de tine, destul de des.

Ai idee cat de placut este sa mergi, in mijlocul unei zile de vara, cu 140 km/h, cu masina deschisa?

 

Ca sa vorbesc in "golaneasca" - ai avut decapotabila? ai facut drumul indicat de tine de cel putin 10 ori ca sa te afli realmente in cunostinta de cauza si nu sa ai o parere bazata doar pe presupuneri?

Nu cred!

 

Eu am avut un Rover decapotabil, din 1995, din prima ei zi de viata, pana prin 2010, soft top, cum am spus mai sus. Am mers cu masina asta iarna, vara, pe uscat, zapada,in oras, afara, pe autostrada, pe nationala, in Romania si in afara...

 

Modelul detinut, inchis facea galagie de la 160Km/h in sus, si decapotat de la 140km/h simteai curent (dar nu avea acea panza de protectie in spate).

 

Un hardtop, cu tehnologie din 2010 este altceva. cu ea inchisa poti sa mergi si cu peste 200, fara problem. in ceea ce priveste traficul din oras, masina iti permite deschiderea si inchidea din buton in timp ce masina ruleaza... (a mea, daca nu avea frana de mana trasa, nu functiona decapotarea...).

 

Cu alte cuvinte, expunand problema intr-un mod cat mai simplist posibil: Cabrio il faci coupe, dar coupe-ul cabrio, nu!

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

wrxcoupe - uite, eu sunt din constanta si locuiesc in bucuresti...am facut si fac drumul asta, mentionat de tine, destul de des.

Ai idee cat de placut este sa mergi, in mijlocul unei zile de vara, cu 140 km/h, cu masina deschisa?

 

Ca sa vorbesc in "golaneasca" - ai avut decapotabila? ai facut drumul indicat de tine de cel putin 10 ori ca sa te afli realmente in cunostinta de cauza si nu sa ai o parere bazata doar pe presupuneri?

Nu cred!

 

Eu am avut un Rover decapotabil, din 1995, din prima ei zi de viata, pana prin 2010, soft top, cum am spus mai sus. Am mers cu masina asta iarna, vara, pe uscat, zapada,in oras, afara, pe autostrada, pe nationala, in Romania si in afara...

 

Modelul detinut, inchis facea galagie de la 160Km/h in sus, si decapotat de la 140km/h simteai curent (dar nu avea acea panza de protectie in spate).

 

Un hardtop, cu tehnologie din 2010 este altceva. cu ea inchisa poti sa mergi si cu peste 200, fara problem. in ceea ce priveste traficul din oras, masina iti permite deschiderea si inchidea din buton in timp ce masina ruleaza... (a mea, daca nu avea frana de mana trasa, nu functiona decapotarea...).

 

Cu alte cuvinte, expunand problema intr-un mod cat mai simplist posibil: Cabrio il faci coupe, dar coupe-ul cabrio, nu!

 

 

Johnny90 a cerut cateva pareri deferitor la cele doua masini, eu mi-am expus parerea mea si imi cer scuze ca este diferita. Am mers cu e46 decapotat si nu mi-a placut deloc sa stau la soare si sa ma bata vantul in freza (cred ca in e93 soarele si vantul sunt aceleasi, nu?). Si nu cred ca trebuie sa folosesc o masina 10-15 ani sa-mi dau seama daca imi place sau nu. Mie personal imi place mai mult coupe-ul, este foarte simplu, va rog nu aruncati cu pietre.

Sper sa aleaga cea mai buna varianta pentru el si sa-l foloseasca cu placere.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ca detinator (era sa scriu detonator... :rolleyes: ) de E93 2,0dA, pot sa-ti confirm ceea ce spuneau colegii mai sus..

 

Senzatia dintr-un cabrio la o plimbare pe un drum de munte e inegalabila... Oricat de nasoala ti-a fost ziua pana in momentul ala, apesi butonul, pleci si uiti de toate...

 

Imi plac mult amandoua ca design (E92 si E93), dar asa cum bine spunea unul din colegi mai sus, cabrio se face coupe, dar invers nu... :frantics: Parca e misto sa poti alege..

 

Referitor la portbagaj, am facut cu al meu diverse drumuri in Europa.

Doua persoane cu bagaje nu reprezinta nici o problema pentru masina.

 

Locurile din spate sunt la fel de spatioase ca si cele din coupe.

 

Al meu consuma in medie cam 5,8-6, merge pe autostrada usor cu 200 si peste si nu prezinta nici un fel de zgomot suplimentar fata de coupe.

 

Intr-adevar, asa cum spunea si un alt coleg mai sus, este ceva mai rigida si vei simti gropile putin mai accentuat.

 

Succesuri!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In sfarsit am reusit sa testez si un cabrio 330 benzina M SPORT, tin sa aprob cele spuse de cei care detin un cabrio :D cu hardtop-ul pus nu se aude absolut nimic este ca si o masina normala, dar cand ai apasat butonul MAGIC deja te simti altfel in masina aia... acum decizia mea e clara, va fi un cabrio cu siguranta, numai ca acum ramane sa gasesc si unul pe placul meu...

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Cu cea mai mare placere o sa postez aici achizitia, dar pana atunci chestia este ca nu gasesc ceea ce imi doresc eu, ce gasesc este doar coupe cu toate dotarile + sunroof... bestial, daca as gasii si cabrio cu toate dotarile ar fi ideal :( ... inca astept sa apara ceva placut...
Link to comment
Share on other sites

Viata e mult mai frumoasa cu o decapotabila :)

 

Am venit in weekend de la Viena pana in Pitesti 80% din drum cu masina decapotata, au fost portiuni cu ploaie.

 

Dezavantajul la Cabrio, portbagajul mai mic, mai ales cand mergi cu ea decapotata, ocupa spatiu deflectorul de vant, in principiu mergi 2 persoane cu ea decapotata, 4 cu ea capotata. Senzatia fie ea si in Bucuresti, la ore de varf, bara la bara e mult mai frumoasa.

Daca e foarte soare, iti iei palarie sau sapca, daca nu, ochelarii de soare sunt de ajuns, aerul conditionat se simte, indiferent ca e decapotata.

Gasesti in masina frunze, primavara flori de la pomi, o sa fie mai mult praf in masina.

 

Placerea atunci cand privesti in sus si vezi cerul e cea care face toate aceste dezavantaje sa nu se mai simta, cel putin asa este in cazul meu.

 

Eu ti-as recomanda sa incerci si cabrio cu 2 locuri, gen Z4, mie imi place mai mult decat 4 locuri.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Decapotat cu 4 persoane nu poti sa mergi la drum lung, e destul de mult curent fara deflector, mai ales pentru cei din spate si oricum in spate nu este foarte comod de stat, nu stiu cum este la E93 dar la E46 nu prea e comod.

Dezavantajul la cele cu 2 locuri este spatiul de depozitare, foarte mic, greu de facut un concediu mai lung.

 

Oricum, indiferent ca are 4 sau 2 locuri, viata e mult mai frumoasa cu o decapotabila.

Edited by Mihai Andrei
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.